logo
11.05.2021 16:40
1
Ahoj,

mám možnost začít prodávat novou značku panských hodinek, které se na českém trhu ještě neprodávají (nebo ve velmi omezeném množství) a přemýšlím, jestli pro eshop vytvořit novou doménu nebo přidat sekci eshopu na svůj panský magazín.

Kde vidíte výhody/nevýhody?

U Esmondu vnímám v současné době problém malé návštěvnosti, cca. 2 000 uživatel měsíčně a rád bych tuto návštěvnost pozvedl. Na tomhle základu mi přijde fajn vést lidi sem, i když do sekce eshopu a doufat, že se na webu udrží a stráví zde více času. Koneckonců by to mohlo vést také k většímu "povědomí" o webu, mohl bych také využít newsletter (přihlaš se k odběru a získej slevu do eshopu.. a následně zasílat odběratelům informace o nových článcích)

U vlastní domény vidím výhodu v možnosti tvorby nového projektu, brandu...

Budu rád za vaše rady :)
11.05.2021 18:38
2
Kašli na to
11.05.2021 19:43
3
Myslím, že odpověď máš ve svém magazínu v sekci O nás. Jinak značka co se neprodává, kdo ji bude znát a tím i kupovat? Navíc magazín prezentuješ jako luxusní, ty hodinky jsou taky luxusní, ale zde můžeme polemizovat co je luxus.
13.05.2021 22:48
4
Chápu správně, že webová prezentace té značky v české verzi neexistuje a nikdo ji neplánuje?
Pokud ano, já bych asi šel do nové domény.
Ano, logicky – vytvořit ji znamená nějaké to úsilí navíc (zaplacení domény, vytvoření stránek (grafický návrh, styl, funkcionalita, předpokládám administrace, ux a přístupnost, zavedení běžných standardů), trošku starání se o přístupové údaje, expiraci, technologické upgrady atd. atp.)
Většina výše zmíněného v kontrastu s novou sekcí v časopise odpadá; a pokud v něm máš širší možnosti stylování, pak věřím, že můžeš udělat pěknou sekci. Ale podle mě to bude trošku kočkopes (nebo 'hodinkočasopis').
Nová doména bude jedno konkrétní a pro ten účel dedikované místo, kam se potenciální zájemci o ty hodinky dostanou, když si tu značku vyhledají (za předpokladu, že stránky budou mít dobrý obsah a potažmo seo). Zvláště pro první návštěvníky mi toto přijde čistší a prostší oproti zmatečnosti typu 'co dělám na stránkách časopisu? já přišel za hodinkama!' Také to bude vhodná webová vizitka, nic polovičatého.
Z domény značky lze navíc "vyměňovat odkazy" na časopis (a obráceně) a tím trošku zvýšit seo u obou domén.
14.05.2021 07:53
5
Kup novou doménu, přesně na produkt, a tam vytvoř jedno/více produktový obchod.

Podle toho, jestli je prodej hodinek přes drop nebo affil vytvoř sekci obchod na současném magazínu. Takhle jsem to vyřešil bez starostí já.

Pokud tomu nedáš akční formu, nepodpoříš, ani s jedním neuspěješ.
S tvým magazínem to není o prodeji, ale doporučení, recenze, nějaká soutěž... Už jen současné soutěž na cizím webu ukazuje na obyčejný, ne luxusní magazín. Placený článek o CBD a další je toho důkazem.

Jestli chceš být pro muže, proč není jako home přejmenovaná rubrika Vizáž? To by aspoň navodilo cílení na muže.
Radil jsem i v posledním tématu, moc jsi mě neposlouchal. Ani rady od ostatních.
Současná podoba je klasický, obyčejný PR web, jaký ale nechceš být, jak píšeš "Rozhodně nepatříme k žádným z těch PR webů, které mají pouze propagovat články "

- odkaz Inzerce oprav, plno gramatických chyb, nic úderného, výzva...
- odkaz O nás, podobné, nic moc...
- pak to změň "Také nevytváříme magazín pro podporu prodeje vlastních produktů či služeb."