logo
27.07.2020 11:24
1
Hezký den, provozuji stránky https://www.navypravu.cz/ a potřeboval bych zjistit, zda nejsou předmětem Google penalizace. Například některé konkrétní stránky, nebo na některá klíčová slova. Je možné, že jsem web přeoptimalizoval zpětnými odkazy. Web běží od února 2020 a na klíčová slova se nezobrazuje. Je samozřejmě možné, že je zatím brzy. Byl bych rád, kdyby mi mohl poskytnout svůj fundovaný názor některý ze zde přítomných odborníků. Moc děkuji.
27.07.2020 11:25
2
Nejsem odborník, ale 205 tis. zpětných odkazů je hodně.
27.07.2020 11:35
3
IsMyWebsitePenalized.com/navypravu.cz

btw: 250k backlinků nemá ani náhodou.
btw2: odkazový profil je teda šílený. Samej spam shit. Nedivím se tomu banu ani trošku.
btw3: 250k není hodně. Já jich mám na svým webu třeba 2,27 mil a nemyslím si, že 250k je hodně :)
27.07.2020 11:54
4
Původně odeslal Wladass
IsMyWebsitePenalized.com/navypravu.cz

btw: 250k backlinků nemá ani náhodou.
btw2: odkazový profil je teda šílený. Samej spam shit. Nedivím se tomu banu ani trošku.
btw3: 250k není hodně. Já jich mám na svým webu třeba 2,27 mil a nemyslím si, že 250k je hodně :)
Na tom webu kazdy web je hlasen jako PENALIZED, upne o nicem.
27.07.2020 12:01
5
Dřív to frčelo, tak jsem to naslepo zkusil. Moje chyba.
27.07.2020 12:03
6
To jo ja vim, ale to uz je let teda. Ted jedine kde tak v Google Search Console se da podivat zda jsou nejake zasahy nebo ne, ale stejne to neni 100 %. Tak nevim jak jinak se to da jeste overit. Existuji nejake nove moznosti?
27.07.2020 12:09
7
No spíš bych odstranil ty backlinky z těch spam webů. V SERPu ta doména je.
27.07.2020 12:56
8
Moc děkuji za reakce!
27.07.2020 13:04
9
Připojil bych se s podobným dotazem. Občas něco napíši kolegovi do jeho magazínu a trochu mě zarazilo kolik odkazů (cca 60 000) na magazín vede. Po prozkoumání odkud vedou tak jsou z jeho eshopu, jelikož odkaz na magazín má v horní liště, takže jsou vlastně z detailu každé položky. Jiné než jeho tam nejsou. Eshop i magazín mají různé domeny. Je to na škodu nebo ne?
27.07.2020 13:06
10
Jinak v Google Search Console penalizaci nemám. Stejně tak, když vykopíruju třeba odstavec textu ze svého webu a vložím jej do Googlu, tak v SERPu jsem. Pouze se nezobrazuji na konkrétní klíčové fráze, na které jednotlivé stránky optimalizuji. Pokud by byl ještě někdo ochoten podělit se o zkušenost, moc to ocením. Pěkný den.
27.07.2020 13:13
11
Tak sem prdni URL se kterou máš problém a můžeme se na to podívat.
27.07.2020 14:16
12
"Web běží od února 2020 a na klíčová slova se nezobrazuje" A dřív se zobrazoval?

A penalizaci podle všeho nemáš a to i přesto že na web směřují shit odkazy.
27.07.2020 14:28
13
Psal jsem 205, ne 250. Tuto mi vyjelo 205 tis. TB https://websiteseochecker.com/bulk-c...ty/#arearesult

Původně odeslal Wladass
IsMyWebsitePenalized.com/navypravu.cz
btw3: 250k není hodně. Já jich mám na svým webu třeba 2,27 mil a nemyslím si, že 250k je hodně :)
Relativně vzato je to hodně pro nový web bez přirozené historie.

*edit, tak nějaká chybka, teď mi ten nástroj výše ukazuje 0 backlinks xD
27.07.2020 14:34
14
Původně odeslal pixels
"Web běží od února 2020 a na klíčová slova se nezobrazuje" A dřív se zobrazoval?

A penalizaci podle všeho nemáš a to i přesto že na web směřují shit odkazy.
Díky moc! V období březen-duben se zobrazoval na klíčová slova tak na 15-té straně vyhledávání. Čekal jsem s časem nárůst, ale namísto toho web zmizel.
27.07.2020 14:41
15
Co jsem tak v rychlosti koukal - asi bych tam nesměroval odkazy z cizojazyčných stránek
27.07.2020 15:37
16
Původně odeslal aramis1
Co jsem tak v rychlosti koukal - asi bych tam nesměroval odkazy z cizojazyčných stránek
Díky moc za doporučení!
27.07.2020 16:21
17
Původně odeslal aramis1
Co jsem tak v rychlosti koukal - asi bych tam nesměroval odkazy z cizojazyčných stránek
To by ani nevadilo, kdyby to nebyly spam weby :)
28.07.2020 12:41
18
Všem děkuji za diskuzi a názory.
29.07.2020 21:52
19
Tvoja webstranka je penalizovana, ale nie je deindexovana (sand box). Existuju premium tools kde to mozes zistit. Staci sa pozriet na backlinks profile a nemusis byt ani Sidis s IQ 300, ze tie backlinks aj anchors su umelo vytvorene a webstranky z ktorych smeruju linky na tvoju domenu su nadpriemerne spamove. Tie backlinks si spravil narazovo, takze je uplne jednoduche zistit, ze si niekomu zaplatil. Google pouziva coraz inteligentnejsie vzorce na detekciu spamu. Dnes uz je rok 2020 a nie 1998, kedy este nieco taketo fungovalo. Mozes spravit disavow file cez webmaster tool. Z mojich skusenosti ti ale radsej poradim zacat s uplne novou domenou.
29.07.2020 23:25
20
Původně odeslal katyp
Tvoja webstranka je penalizovana, ale nie je deindexovana (sand box). Existuju premium tools kde to mozes zistit. Staci sa pozriet na backlinks profile a nemusis byt ani Sidis s IQ 300, ze tie backlinks aj anchors su umelo vytvorene a webstranky z ktorych smeruju linky na tvoju domenu su nadpriemerne spamove. Tie backlinks si spravil narazovo, takze je uplne jednoduche zistit, ze si niekomu zaplatil. Google pouziva coraz inteligentnejsie vzorce na detekciu spamu. Dnes uz je rok 2020 a nie 1998, kedy este nieco taketo fungovalo. Mozes spravit disavow file cez webmaster tool. Z mojich skusenosti ti ale radsej poradim zacat s uplne novou domenou.
Proč má tedy na "nejvýhodnější půjčovna karavanů" obsazené první dvě pozice? hm?
30.07.2020 09:36
21
Původně odeslal pixels
Proč má tedy na "nejvýhodnější půjčovna karavanů" obsazené první dvě pozice? hm?
Pri penalizacii webstranky sa ti nemusia automaticky prepadnut uplne vsetky pozicie! Domena nie je deindexovana. Napriklad som mal klienta, ktoremu som rankoval az 8500 KW. On si nasiel nejakeho experta co mu spravil miliony backlinks, ale neprepadli sa mu hned vsetky klucove slova. Na 500 KW dalej rankoval, len sa mu vo vacsine tych kde zostal rankovat zhorsili pozicie. Len uz potom sa to tazko dava do poriadku, ked je ta domena poznacena.

Mimochodom na co preboha si mu optimalizoval to klucove slovo ked v Cesku v ceskom jazyku to nikto nehlada????

nejvýhodnější půjčovna karavanů uplny nezmysel optimalizovat 0 ludi pouzije tuto frazu......

Lahko sa optimalizuju klucove slova, ktore nikto nehlada. Skus nejake normalne klucove slovo, ktore ludia aj pouzivaju v SE.
30.07.2020 10:14
22
Děkuji katyp a pixels za fundované komentáře. No, zvažuji nyní 2 možné varianty. Varianta 1: Mám automatickou penalizaci na konkrétní klíčová slova (např. "karavany" na homepage, nebo třeba "obytné vozy" na https://www.navypravu.cz/obytne-vozy/). U těchto klíčových slov na mne směřuje hodně backlinks přesně s tímto textem. Pokud tomu bude takto, začnu s novou doménou. Varianta 2: Web má půl roku a je pořád ještě vcelku nový. Proto se na méně konkurenční fráze zobrazuje (nejvýhodnější půjčovna karavanů) a na hodně konkurenční to bude ještě trvat (karavany). Každopádně sem pak napíšu, jak jsem dopadl, ať máte také zpětnou vazbu. Pokud by chtěl ještě někdo přispět svým názorem, budu rád.

---------- Příspěvek doplněn 30.07.2020 v 10:28 ----------

Původně odeslal katyp
Pri penalizacii webstranky sa ti nemusia automaticky prepadnut uplne vsetky pozicie! Domena nie je deindexovana. Napriklad som mal klienta, ktoremu som rankoval az 8500 KW. On si nasiel nejakeho experta co mu spravil miliony backlinks, ale neprepadli sa mu hned vsetky klucove slova. Na 500 KW dalej rankoval, len sa mu vo vacsine tych kde zostal rankovat zhorsili pozicie. Len uz potom sa to tazko dava do poriadku, ked je ta domena poznacena.

Mimochodom na co preboha si mu optimalizoval to klucove slovo ked v Cesku v ceskom jazyku to nikto nehlada????

nejvýhodnější půjčovna karavanů uplny nezmysel optimalizovat 0 ludi pouzije tuto frazu......

Lahko sa optimalizuju klucove slova, ktore nikto nehlada. Skus nejake normalne klucove slovo, ktore ludia aj pouzivaju v SE.
Přečetl jsem si tento komentář až potom, co jsem napsal ten níže. Ano, souhlasím. Myslím, že toto může být můj případ.

Podle Tvého názoru, pokud začnu s novou doménou, mělo by smysl si stávající web nechat jako zdroj silného odkazu? Nebo myslíš, že by se nový web mohl ocitnout ve špatné společnosti a mohlo by ho to poškodit.
30.07.2020 10:51
23
Původně odeslal katyp
Pri penalizacii webstranky sa ti nemusia automaticky prepadnut uplne vsetky pozicie! Domena nie je deindexovana. Napriklad som mal klienta, ktoremu som rankoval az 8500 KW. On si nasiel nejakeho experta co mu spravil miliony backlinks, ale neprepadli sa mu hned vsetky klucove slova. Na 500 KW dalej rankoval, len sa mu vo vacsine tych kde zostal rankovat zhorsili pozicie. Len uz potom sa to tazko dava do poriadku, ked je ta domena poznacena.

Mimochodom na co preboha si mu optimalizoval to klucove slovo ked v Cesku v ceskom jazyku to nikto nehlada????

nejvýhodnější půjčovna karavanů uplny nezmysel optimalizovat 0 ludi pouzije tuto frazu......

Lahko sa optimalizuju klucove slova, ktore nikto nehlada. Skus nejake normalne klucove slovo, ktore ludia aj pouzivaju v SE.
Já mu nic neoptimalizoval. Jen sem tím chtěl ukázat že web je dohledatelný v serpu na title které má hlavní stránka.
30.07.2020 16:45
24
Původně odeslal Armageddon2012
Děkuji katyp a pixels za fundované komentáře. No, zvažuji nyní 2 možné varianty. Varianta 1: Mám automatickou penalizaci na konkrétní klíčová slova (např. "karavany" na homepage, nebo třeba "obytné vozy" na https://www.navypravu.cz/obytne-vozy/). U těchto klíčových slov na mne směřuje hodně backlinks přesně s tímto textem. Pokud tomu bude takto, začnu s novou doménou. Varianta 2: Web má půl roku a je pořád ještě vcelku nový. Proto se na méně konkurenční fráze zobrazuje (nejvýhodnější půjčovna karavanů) a na hodně konkurenční to bude ještě trvat (karavany). Každopádně sem pak napíšu, jak jsem dopadl, ať máte také zpětnou vazbu. Pokud by chtěl ještě někdo přispět svým názorem, budu rád.

---------- Příspěvek doplněn 30.07.2020 v 10:28 ----------



Přečetl jsem si tento komentář až potom, co jsem napsal ten níže. Ano, souhlasím. Myslím, že toto může být můj případ.

Podle Tvého názoru, pokud začnu s novou doménou, mělo by smysl si stávající web nechat jako zdroj silného odkazu? Nebo myslíš, že by se nový web mohl ocitnout ve špatné společnosti a mohlo by ho to poškodit.
Web by som si uz ponechal ako zdroj pomerne silneho odkazu (riskol by som to). Len mozes mat problem s tym, ze texty musia byt originalne (rozdielne) teda money site a stary web. Niektore tie odkazy maju velmi slusne trust flow, ale maju aj pomerne vyssie citation flow. Naviac aj nadalej mozes este web pouzivat na neorganicky traffic cez ads. Aj tie odkazy, ale musis vediet spravit tak, aby si rankoval. Vela ludi si neuvedomuje, ze toto je job na plny pracovny uvazok pre profesionala co sa tym zaobera. Ked na to nemam vedomosti, tak je lepsie nerobit ziadne SEO ako zle SEO. Rankovat len take KWs co maju vyznam a vysoku navstevnost, ktora mi prinesie potrebne predaje. V roku 2020 sa uz nekupuju PBN odkazy, pretoze to takmer vzdy uz vedie k penalizacii. Uz nekupovat tieto PBN odkazy ani od expertov co vedia ako to co najlepsie spravit a uz vobec nie od ludi co o tom nemaju ani paru napriklad za $5 niekde 30 odkazov, tak to uz musis vediet, ze normalne SEO nieco stoji. 100% sa aj vyhnut automatizovanym nastrojom na vytvaranie odkazov aj tym najdrahsim ako napriklad RankerX, Senuke a podobne.
30.07.2020 17:07
25
Původně odeslal katyp
Web by som si uz ponechal ako zdroj pomerne silneho odkazu (riskol by som to). Len mozes mat problem s tym, ze texty musia byt originalne (rozdielne) teda money site a stary web. Niektore tie odkazy maju velmi slusne trust flow, ale maju aj pomerne vyssie citation flow. Naviac aj nadalej mozes este web pouzivat na neorganicky traffic cez ads. Aj tie odkazy, ale musis vediet spravit tak, aby si rankoval. Vela ludi si neuvedomuje, ze toto je job na plny pracovny uvazok pre profesionala co sa tym zaobera. Ked na to nemam vedomosti, tak je lepsie nerobit ziadne SEO ako zle SEO. Rankovat len take KWs co maju vyznam a vysoku navstevnost, ktora mi prinesie potrebne predaje. V roku 2020 sa uz nekupuju PBN odkazy, pretoze to takmer vzdy uz vedie k penalizacii. Uz nekupovat tieto PBN odkazy ani od expertov co vedia ako to co najlepsie spravit a uz vobec nie od ludi co o tom nemaju ani paru napriklad za $5 niekde 30 odkazov, tak to uz musis vediet, ze normalne SEO nieco stoji. 100% sa aj vyhnut automatizovanym nastrojom na vytvaranie odkazov aj tym najdrahsim ako napriklad RankerX, Senuke a podobne.
Mě by stejnak pořád zajímalo jak jsi přišel na to že má web penalizaci? v serach consoli nic není, web je zaindexovaný a zobrazuje se na hlavní title na prvních místech, tak podle čeho?
31.07.2020 22:35
26
Existuje mnoho premium tools na zistovanie penalizacii ci odstranovanie zlych odkazov. Tak ako som uz pisal cez premium tools vidim, ze tvoj web je penalizovany. Pisal som to uz hore vyssie, tak nechapem, preco sa znova pytas. Samozrejma treba byt dostatocne jazykovo vybaveny. Ceskym nastrojom to asi nezistis. Ked sa domnievas, ze tvoja domena je v poriadku, tak potom ju pouzivaj dalej a rankuj competetive keywords co ti prinesu aj organicky traffic. Ak si myslis, ze ked spravis 40 000 odkazov naraz a tvoja domena nerankuje v ceskom jazyku nie v EN kde je mnohonasobne tazsia konkurencia ako na ceskom google.cz, tak je vsetko v najlepsom poriadku. Tvoj organicky traffic je takmer nula a spravil si 40 000 odkazov! Daj si do tagu: ''Rankujem zeleno hnedy susen'' to urcite budes tiez na prvom mieste v hlavnom tagu = pretoze nikto to nevyhladava tu frazu cez Google.cz rovnako ako tu tvoju. Najprv sa nauc ako sa ma spravne spravit research pre kw, ktore maju zmysel. Tuto komunikaciu uz povazujem za ukoncenu z mojej strany.
31.07.2020 22:42
27
Původně odeslal katyp
Existuje mnoho premium tools na zistovanie penalizacii ci odstranovanie zlych odkazov. Tak ako som uz pisal cez premium tools vidim, ze tvoj web je penalizovany. Pisal som to uz hore vyssie, tak nechapem, preco sa znova pytas. Samozrejma treba byt dostatocne jazykovo vybaveny. Ceskym nastrojom to asi nezistis. Ked sa domnievas, ze tvoja domena je v poriadku, tak potom ju pouzivaj dalej a rankuj competetive keywords co ti prinesu aj organicky traffic. Ak si myslis, ze ked spravis 40 000 odkazov naraz a tvoja domena nerankuje v ceskom jazyku nie v EN kde je mnohonasobne tazsia konkurencia ako na ceskom google.cz, tak je vsetko v najlepsom poriadku. Tvoj organicky traffic je takmer nula a spravil si 40 000 odkazov! Daj si do tagu: ''Rankujem zeleno hnedy susen'' to urcite budes tiez na prvom mieste v hlavnom tagu = pretoze nikto to nevyhladava tu frazu cez Google.cz rovnako ako tu tvoju. Najprv sa nauc ako sa ma spravne spravit research pre kw, ktore maju zmysel. Tuto komunikaciu uz povazujem za ukoncenu z mojej strany.
Ale jak to ty premium tools zjistí? za zakladě čeho? Určitě nemají přístup do interních dat google aby to odtud mohli tahat, takže to musí jít zjistit normalně i bez premium tools pokud ty premium tools nekecají. a ty furt ke mě mluvís jak kdyby to byl muj web ja snim ale nemam nic společneho.
31.07.2020 22:59
28
A napíše už někdo název těch tools? Nebo je to nějakej dark web? :-D (když tedy pominu to šílený egoistický vystupování katypa)