Poptávka e-shopu pro síť pizzerie
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Cold-calling, Cold-mailing

  1. Ahoj,
    v rámci hledání nových zákazníků jsem se uchýlil k cold-callingu a cold-mailingu. Chápu, že jsou to cesty, které nemají úplně nejlepší výsledky poměr kontakt/další kontakt/zakázka.

    Nicméně primární problém na který narážím je ten, že nejsem schopen si dojednat "call", případně (a preferovaně) osobní setkání. Vím, že moje silná stránka je mluvený projev. Psaný má daleko k dokonalosti. Poradí mi někdo z praxe, jak toto standardně řešíte? Jak se dostanete až k osobní schůzce?

    Díky a pěkný den,

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Kdysi jsem se taky takto snažil najít zakázky (tvorba webovek). Jde to, ale poměr mezi obvolanými firmami a zakázkami, které z toho skutečně vyšly byl velmi nepříznivý. Na druhou stranu je fakt, že jsem tímhle způsobem narazil i na zajímavé zakázky.
    Zkus to chvíli vydržet a pak si udělej statistiku, jestli ti ten čas strávený voláním stojí za ty zakázky/schůzky, co z toho budeš mít.
    Osobně bych to už ale nedělal, ale to souvisí s byznys modelem, kterej jsem v tý době měl...

  4. Je to nejlepší metoda jak získat zákazníky. Jsem obchodník, živím se tím celý život a nejlepší zákazníky, nejlepší zakázky jsem získal přes studené volání. Světe divse, jednu dobu jsem navolával pro kamaráda co začínal v IT ( weby, eshopy) Garantuji, že pokud člověk v pondělí ráno sedne a do večera pojede pilu, máš schůzky a práci na celý měsíc :) ..

    Nevím v jakém oboru děláš, čeho chceš dosáhnout, ale když tak SZ rád pomůžu, předám zkušenosti, tipy.

  5. Jak říká Martin, studené telefonáty jsou cesta jak najít nové zákazníky. Pokud máíš dobrý produkt, který volanému dokáže přinést užitek, tak to musí fungovat. Pokud ti schůzky s telefonátu nevychází, něco říkáš špatně.....ten telefonní rozhovr má svá jasná specifika a chce to přesně promyšlenou strategii jak na to.. Klidně sem napiš jak přesně to děláš a co říkáš a určitě přijdeme na to kde je zakopaný pes-

Hostujeme u Server powered by TELE3