Zařídím nejvýhodnější hypotéku/ půjčku / pojištění
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 48 z 48

Rozvoz pizzy - kde vzít peníze?

  1. Citace Původně odeslal WeThor Zobrazit příspěvek
    Ne, ekonomové říkají: Čech si nemůže z výplaty koupit, nebo našetřit. Proto sahá po půjčkách a zadlužuje se. V Německu si můžete našetřit na nové auto za jeden rok. Jídlo je tam stejně drahé. Nájem seženete za 10/15tis. Kč.
    To samozřejmě má určitou logiku. Nicméně pokud vycházím z osobních zkušeností, kdy jsem za ty roky co podníkám řešil tak 500 exekucí u našich zaměstnanců tak moje zkušenost je jiná. Nezažil jsem jedinou exekuci která by pramenila z nějaké nouze a potřeby ji řešit. Ve všech případech šlo o to že dlužník nechal exekuci vyhnít. Věci které si v rámci půjčky pořizoval nikdy neodpovídali jeho platu. Z toho jsem si vyvodil osobní závěr, že lidé nejsou finančně gramotní. Mnohdy jsem jim ty exekuce pomáhal nějak vyřešit. A nejsmutnější je, že když se konečně vše urovnalo, přinesli papír o potvrzení příjmů, aby si mohli půjčit na nějakou další kravinu.
    Naposledy upravil trx2010 : 07.11.2018 v 10:59

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak za 1. pokud nemas vybudovanou svoji klientelu - tak pocitej stim ze budete dlouho ve ztrate
    2. kdyz uz tedy chcete svuj *byznys* tak jsis urcite zjistil naklady na justeat, uber eats a dalsi rozvazkove portaly bez kterych se na zacatku moc neobejdete.
    3. urcite na zacatku zvolte scooter ci kolo, je to rychlejsi jak auto a stejne nebudete vozit 20 pizz najednou.
    4.Cim chcete oslovit lidi v okoli? Budete nabizet neco extra co nikdo jine nema? budete mit jen ciste rozvoz? bez posezeni?

    na zacatek by bylo dobre si napred zjistit kolik budete skutecne potrebovat, na pronajem mista, deposit, doprava, naklady na jidlo, pristroje, MARKETING, odvody statu na pojisteni, ucetni, webove stranky, letacky.

    Me vzdycky bavi, jak kazdy zamestanec nekde chvilku pracuje a uz vi, ze by to dokazal delat lepe. Pritom si ani nezjisti co vse k tomu je potreba a ze to neni jen tak.

  4. Citace Původně odeslal EsteTri Zobrazit příspěvek
    Tak za 1. pokud nemas vybudovanou svoji klientelu - tak pocitej stim ze budete dlouho ve ztrate
    2. kdyz uz tedy chcete svuj *byznys* tak jsis urcite zjistil naklady na justeat, uber eats a dalsi rozvazkove portaly bez kterych se na zacatku moc neobejdete.
    3. urcite na zacatku zvolte scooter ci kolo, je to rychlejsi jak auto a stejne nebudete vozit 20 pizz najednou.
    4.Cim chcete oslovit lidi v okoli? Budete nabizet neco extra co nikdo jine nema? budete mit jen ciste rozvoz? bez posezeni?

    na zacatek by bylo dobre si napred zjistit kolik budete skutecne potrebovat, na pronajem mista, deposit, doprava, naklady na jidlo, pristroje, MARKETING, odvody statu na pojisteni, ucetni, webove stranky, letacky.

    Me vzdycky bavi, jak kazdy zamestanec nekde chvilku pracuje a uz vi, ze by to dokazal delat lepe. Pritom si ani nezjisti co vse k tomu je potreba a ze to neni jen tak.
    Bohužel je to tak, v Česku každý zaměstnanec ví všechno nejlépe. Máme pobočku v Indii, v Chennai. Když tam přijedu a řeknu děníkovi, aby udělal to a to, tak dělník stazí patky a řekne "Yes sir" a jde to udělat. Kdežto, když řeknu v Česku dělníkovi, aby udělal to a to, tak se mnou začne diskutovat a on český dělník přece ví nejlépe, jak se má co dělat. Když trvám na svém, český dělník odejde a po cestě řekne každému, že jsem vůl a práci udělá po vém, jinak. Co na tom, že seč pak práce musí po něm předělávat.

    Český pracant stále přimýšlí jak ojebat zaměstnavatele. Když má možnost zjistit informace o odběratelích, tak je ukradne, odejde a založí si vlastní firmu a začne oslovovat klienty bývalého zaměstnavatele. V ČR toto soudy neřeší. Je to přece "nomálka" že pracant, příslušník dělnické třídy ojebal vydřidušského zaměstnavatele, "kapitalistu".
    Prakticky vždy, takový pracant, který ojebe zaměstnavatele a odejde a založí si vlastní firmu v té samé branži a třeba hned přes ulici proti firmě bývalého zaměstnavatele, tak obvykle nemá ani potuchy o byznyse. Nemá zpracovaný byznys plán a netuší jaké bude mít náklady a co vše s tím byznysem souvisí. Jenže v jeho hlavě se uhnízdil červ, který mu říká, že ON přece ví vše nejlíp, daleko lépe než ten blbec vydřidušský šéf...

  5. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    @bbcuk Vyjadrim se k autum a k vasi rozvaze a provozni cene na 1km, protoze se v te oblasti delsi dobu pohybuji a sam jiz radu let mam auta na operativni leasing.

    Souhlasim s vami, ze po secteni vsech poplatku za servisy, kola, stk a dalsich poplatcich je provoz vlastniho auta skutecne drahy. Ale zapominate na jednu vec. V uvedenem prikladu vozu za 300k jste opravdu po 5 letech na castce za 60k/rok, jenze zapominate, ze to auto nejde ze skaly do rokle. To auto ma porad zustatkovou hodnotu a je vase. Muze z nej zbyt sice polovina puvodni kupni ceny, muze to byt jen tretina, to zavisi na typu vozu. Ale porad je to castka, ktera vam zbyde z pohledku majetku.

    Kazdopadne pro zakladatele vlakna. Chapu, ze dost stoji vybaveni, ze treba trouba na pizzu je draha jako prase, ale s autem bych si skutecne nelamal hlavu. Rozvozy klasicky ve Skoda Citigo nebo Fabii za 4.000 Kc/mes a mate nove auto za par dnu bez starosti.
    Já jsem to pochopil jinak, že chtějí mít úplně pojízdnou celou pizzérku. Ale samozřejmě jinak bych to dělal jak píšete. Pořídil co nejmenší auto na plyn co bude stačit ... prostě stejně, jako to dělá konkurence. Možná by to nebylo ani tak drahé. Protože předpokládám, že by to jeli na živnost a že by to dávali paušálem. Takže 5ka je měsíční paušál, jen to fikne. (pokud teda to bude picérka, kterou někde zaparkují a nebude jezdit nebo skutečné náklady, prokud by projezdili hodně a vyplatilo by se to) Z nákupu vozu dostanou zpět pětinu na DPH, v průběhu těch let něco odepíšou a má to zůstatkovou hodnotu jak píšete. A že to něco stojí, nějaké ty kontroly? To je nic proti opravám a problémům s ojetinou.

  6. Citace Původně odeslal BBCUK Zobrazit příspěvek
    Bohužel je to tak, v Česku každý zaměstnanec ví všechno nejlépe. Máme pobočku v Indii, v Chennai. Když tam přijedu a řeknu děníkovi, aby udělal to a to, tak dělník stazí patky a řekne "Yes sir" a jde to udělat. Kdežto, když řeknu v Česku dělníkovi, aby udělal to a to, tak se mnou začne diskutovat a on český dělník přece ví nejlépe, jak se má co dělat. Když trvám na svém, český dělník odejde a po cestě řekne každému, že jsem vůl a práci udělá po vém, jinak. Co na tom, že seč pak práce musí po něm předělávat.

    Český pracant stále přimýšlí jak ojebat zaměstnavatele. Když má možnost zjistit informace o odběratelích, tak je ukradne, odejde a založí si vlastní firmu a začne oslovovat klienty bývalého zaměstnavatele. V ČR toto soudy neřeší. Je to přece "nomálka" že pracant, příslušník dělnické třídy ojebal vydřidušského zaměstnavatele, "kapitalistu".
    Prakticky vždy, takový pracant, který ojebe zaměstnavatele a odejde a založí si vlastní firmu v té samé branži a třeba hned přes ulici proti firmě bývalého zaměstnavatele, tak obvykle nemá ani potuchy o byznyse. Nemá zpracovaný byznys plán a netuší jaké bude mít náklady a co vše s tím byznysem souvisí. Jenže v jeho hlavě se uhnízdil červ, který mu říká, že ON přece ví vše nejlíp, daleko lépe než ten blbec vydřidušský šéf...

    Možná je to tím, ze vy toho Čecha oj*bete na výplatě. Nemá motivaci a neni loajální, proto taky o vás řekne to a to.

    Ale jaké si vyberete zaměstnance, nemůžete dávat vinu pak jemu.

    Jinak trolling je dnes cool

    :D

  7. Citace Původně odeslal EsteTri Zobrazit příspěvek

    Me vzdycky bavi, jak kazdy zamestanec nekde chvilku pracuje a uz vi, ze by to dokazal delat lepe. Pritom si ani nezjisti co vse k tomu je potreba a ze to neni jen tak.
    Ale právě proto, jakmile začne podnikat, tak jeho zaměstnanci rychle prokouknou, že hromadu věcí dělá blbě - a chtějí být radši sami za sebe, než se nervovat.

    Prostě v ČR podnikatelská sféra nevznikla organickým vývojem a spousta podnikajicích osob jsou hulváti nebo neznalí. Co s tím naděláš?

    Samozřejmě problém nehážu (jen) na podnikatele, náš stát (a naše socialistická společnost) jim taky pěkně zatápí.

  8. Spoustu činností vypadá jednoduše hlavně když to ta druhá strana umí. Nic není dokonalé a vždy jsou nějaké chyby.
    Hodně konkurence vznikne tím, že se zaměstnanci dohodnou a založí si vlastní firmu, jelikož majitel neposlouchá jejich rady. Ta pizza je dobrý příklad.
    Je zbytečné něco psát a vysvětlovat. Já bych Vám přál to zkusit a třeba opravdu vychytáte chyby majitele a časem to on ukončí, protože je jen omezený počet pizzy na obyvatele. Jen mi to nepřijde fér a tak ideálně kdyby Vám to pasovalo tak 20 km dál. Případně se ukáže to, že udělat pizzu, rozvést,.. je jen část úspěchu.
    Víte kolik lidí by dojelo to poslední kolo F1 při 10s náskoku? Ti kteří to říkají, tak asi ani jeden by neprojel první zatáčkou.

  9. jen by me teda zajimalo, kolik lidi z vas, co tu *radi* maji co docinneni s gastronomii a maji aspon trosku prehled jak to v tomto odvetvi chodi..

  10. Citace Původně odeslal EsteTri Zobrazit příspěvek
    jen by me teda zajimalo, kolik lidi z vas, co tu *radi* maji co docinneni s gastronomii a maji aspon trosku prehled jak to v tomto odvetvi chodi..
    Já dělal v gastru 20 let, což samozřejmě neznamená že by moje příspěvky musel mít zákonitě nějakou váhu.
    Naposledy upravil trx2010 : 07.11.2018 v 19:32

  11. Citace Původně odeslal ShopCompany Zobrazit příspěvek
    Auta se v těchto případech často řeší operativním leasingem. Nízký obsah a levné auto je za 4 tis. i méně. Často s pojištěním a servisem.
    Za tyto peníze na OL máte max Citigo s nájezdem 15tis ročně.
    Rozvoz pizzy ( alespoň u nás ) udělá na jednom autě 150-200 km denně

    ---------- Příspěvek doplněn 08.11.2018 v 10:39 ----------

    500 tis je dle mého málo.
    Vemte v potaz ne jenom nakoupení gastra ( použité je sice levnější, ale za to poruchovější ) , 90 % prostor chtějí odstupné, pokud ne, tak lokace provozovny je zapadlá, tudíž nepoužitelná.
    Pokud zvolíte levný nájem někde za rohem hlavní rušné silnice, budete závislý pouze na DámeJídlo.cz - Provize 15% a peníze posílají až další měsíc, někdy jsou ve skluzu i 45 dní. Tudíž nemáte peníze na provoz a jen čekáte.
    Stravenky, dalších 5,5 % a peníze opět za 14 dní po odevzdání.
    Rekonstrukce prostor vyjde taky na dost ( všude kachličky, silné jističe, vzduchotechnika ( a ta bývá kolikrát problém )), prvo závoz surovin a další závozy surovin než něco utržíte.
    Od otevření po " zisk " počítejte tak s půl rokem až rok, kdy uvidíte nějakou korunu navíc. Do té doby budete vytkoukat klín klínem a z 90% se zadlužíte tak, že nebudete schopni vyplatit ani brigádníka.

    A nebojte, jsem z oboru - provozní Pizzerie. Děláme 90 - 150 rozvozů denně

    Bez DámeJídla si ani neškrtnete , budete bojovat s velikou konkurencí, která to dělá lépe , útočit nízkou cenou taky není nejlepší řešení, 90% ze zisku padne DámeJídlu.

    Trvalo mi 2 roky vytáhnout nás z 40-60 rozvozů denně na dnešní čísla, snížení poměru DámeJídlo o 10 % vs. náš web bez provize a stejně se bez nich neobejdeme.


    Taky jsem si řikal jooo super seženu peníze a otevřu si něco svého.
    Ne, není to prdel. Ono dělat něco ze strany zaměstnance, kdy jen něco děláte, dostanete výplatu a jdete domu, je jiné, než ze strany zaměstnavatele. Kdy musíte platit nájem, energie, opravy spotřebičů, mzdy, průsery, phm a pak hlavně ty zas*aný provize. A hola hola EET
    Dnes je pizzerie na každém rohu. A žít jen z DámeJídla, nemá logiku

    Dneska bych novou pizzerii s tak malým kapitálem ( který ani nemáte ) , bez zkušeností vedoucího pracovníka a toho pozadí co za Vaší výplatou je, nešel.
    Buďte rádi za výplatu, teplé místečko a šéfa, který dává mzdu v termínu.

  12. Citace Původně odeslal Apliteree Zobrazit příspěvek
    Za tyto peníze na OL máte max Citigo s nájezdem 15tis ročně.
    Rozvoz pizzy ( alespoň u nás ) udělá na jednom autě 150-200 km denně[COLOR="Silver"]
    Kdyby byl operativní leasing výhodný pro toho, kdo si auto půjčuje a ne pro toho, kdo jej poskytuje, tak by žádní poskytovatelé operativních leasingů nebyli. Operativné leasing není nic jiného, než půjčka a každá půjčka je nevýhodná pro půjčovatele a výhodná pro poskytovatele.

    Bohužel, 80% většina v ČR toto nechápe a proto je 80% českého obyvatelstva zadlužených.

  13. musil.david - Jsme z Prahy a pizzerii chceme v Praze. Po delším průzkumu máme konkrétní oblast vybranou.

    markator - Nikdo žádnou "kafku" nehledá. I kdyby do toho šel někdo s náma, tak se lze například domluvit tak, že za podíl nakoupí vybavení a z našich peněz zaplatíme úpravu provozovny. A první měsíce provozu. V případě neúspěchu by se dalo vybavení rozprodat a nový kolega by tak neutrpěl žádnou nebo minimální finanční škodu.

    J.Veverka - Auto za půl milionu určitě kupovat nebudeme. Pravděpodobně bych to viděl na Fabii nebo něco takového za 30-40 tis.

    MarvinDela - Obávám se, že ne takhle vysokou částku.

    TomášX - Kalkulaci samozřejmě máme, ale veřejně ji psát nebudu. Ano, první měsíce provozu jsou zahrnuty v těch 500 tis.. I v Praze lze ještě pořád najít oblasti, kde není až tak velká konkurence a přitom se tam koncentruje dost lidí.

    Oleg - Pizzu samozřejmě budeme dělat z vlastního ručně vyráběného těsta. Přehnané peníze do marketingu určitě dávat nebudeme. Smysl má podle nás udělat a roznést letáky v dosahu rozvozu. Jinak chceme marketing "obejít" tím, že budeme na viditelném místě, kde projde a projede hodně lidí okolo.

    hampl.david - Dlouhodobě určitě nebudeme dělat jen ve dvou, ale pár měsíců se to myslím vydržet dá v pohodě.

    BBCUK - Ano, business projekt samozřejmě máme. Jinak k tomu utrácení - ani jeden z nás zbytečně neutrácí a auto za půl mega určitě nemáme a ani mít nebudeme :) Ale i tak s dvěma platy z pizzerie ušetřit 500 tis. chvíli trvá. V nouzi to tak dopadne, že začneme až za 2-3 roky. Ale raději bychom dříve.

    EsteTri - Ano, zjištěné to máme. Počítáme s dámejídlo atd.. Budeme mít jen rozvoz a osobní odběr. Vzhledem k místu, kde budeme, počítám, že osobní odběr bude dělat přibližně polovinu tržby. Což také považujeme za zásadní - dobrém místo, kde lidé chodí okolo a zastaví se třeba i jen na kousky. Jinak to není tak, že tam chvilku pracujeme a hned hurá podnikat. O podnikání sníme, čteme, posloucháme videa atd. už několik let. Ale až teď nastala podle nás ta správná doba, do toho jít.

    xunil - Pizzerii budeme mít téměř na druhé straně Prahy, takže to našeho současného zaměstnavatele vůbec nijak neovlivní. Ani náhodou jsme nepřemýšleli nad tím, že bychom mu chtěli konkurovat.

    Apliteree - Prostor chceme vybudovat nový. Nepotřebujeme vše, co bylo v restauraci, abychom platili odstupné například 800 tis. za zavedenou restauraci. U pizzerie na rozvoz je potřeba vyřešit hlavně odsávání, vodu a odpad. Dále už je vybudování možné téměř v jakékoliv místnosti, pokud je na dobrém místě. O těch 15% u dámejídla samozřejmě víme a počítáme s tím, že se bez něj ze začátku neobejdeme.

  14. Citace Původně odeslal BBCUK Zobrazit příspěvek
    Kdyby byl operativní leasing výhodný pro toho, kdo si auto půjčuje a ne pro toho, kdo jej poskytuje, tak by žádní poskytovatelé operativních leasingů nebyli. Operativné leasing není nic jiného, než půjčka a každá půjčka je nevýhodná pro půjčovatele a výhodná pro poskytovatele.

    Bohužel, 80% většina v ČR toto nechápe a proto je 80% českého obyvatelstva zadlužených.
    Tý se v tom moc neoritujes co. No ja mě pres 10 auta (ojetin) na sebe za posledních 12 let. A v dubnu jsem poprvé vyzvedl uplně nové auto právě na OL. a to Golf combik pres drivete (presne tohle jen na 18 mesicu a za skoro polovinu) https://www.driveto.cz/operativni-le...e-25450d9b154e

    Tedy najezdl 15 tis na rok, na 18 mesicu, kde je presah 5 tis km, tedy celkem na 18 mesiocu mam najezd 27 tis km. A vyuzil jsem tehdy akci (byla pro 250 lidi) a platim mesicne 3432 Kč bez DPH. vceně je servis, pojisteni, havarijko, silnicka, radio poplatek


    Myslim kdyz si vse spocitám, jako amrtizace u ojetiny za 200 tis, servis, pojisteni a td, tak je to defakto sul nul, jen rozdil jezdim v uplně novém aute co mi zere ve meste 6,5 litru. No a ten 1,0 Turbo je vykonově jak atmosfery benzinové 2,0 (prechazel jsem s 2,2 benzinu )

    vše je pouze o tom na jaké ceny se dostaneš u OL

    Coz u meho golfa kombika znamná při 27 tis km, náklady na 1 km jsou 2,3 Kč bez DPH + nákaldy na benzin (usporny). Schválně si spocitej náklady vsechny u ojetiny a amrtizaci (propad ceny). Jen podotknu že tá má cena, neni pro žadný korporat nebo pojistovaka, ale pro OSVC a 1 kus a nijak nejsem napojený na žadnou firmu co by to dotovala (ale mam starsi cenik pro pojistovaky a ti maji lepší ceny než já a to je pro řadové).

    K tématu: Na rozvoz pizzy Golf combi je zbytecný luxus, ono i klasický golf (byl mi nabizen za cca 3100 Kč měsicne), ale aspon jde videt na co se obcas dá dostat. Na pizzu idela je Citigo / UP kde při dobré volbě a slevě by teoreticky šlo dostat na cenu kolem cca 2200 Kč měsíčně u OL coz mi připadá ideál, ale spiše lepši jen pro začátek a pro zakladatele co stim budou jezdit, jak to predaji brigadnikum tak budou časté bouračky a tam už diky spolučasti moc OL neni ideal a je je lepší to vzit na klasický leasing a pojisteni a servis resit sám na sebe.
    Naposledy upravil Venturi : 08.11.2018 v 19:40

  15. Tak v tom případě vzhůru do podnikání. Spousta lidí Vám bude říkat jak to nejde, možná mají pravdu a jen nevidíte za roh. Je jen jeden způsob jak to zjistit. Tu zkušenost kterou to přinese,.... ta je nepřenosná a k nezaplacení.

  16. Rozdíl v platech v Německu a ČR je kvůli efektivitě práci. Čech nemůže vydělat na výrobě součástek pro německý auta víc než Němec, co prodává finální výrobek. Mercedes, BMW, Audi. Tam je mnohem vyšší přidaná hodnota než u Škodovky. Nebo si vemu třeba Siemens. Výrobní náklady 0 prd. Prodej za raketu do celýho světa. A ty prachy navíc se musí někde projevit.
    Rakousko vlastní snad většinu bank v čr. To je slušnej odliv peněz.
    Do zahraničí odteklo na dividendách rekordních 289 miliard – Novinky.cz

    Dokud budou prachy téct směrem k nim, tak nemůžeme vydělávat stejně...


    K věci: fandím komukoliv, kdo chce rozvážet jídlo. V Plzni tu máme pár picérek a často nestíhají. Auta jsou většinou starý feldy. Kuchyně 3*2m + kancl 2x2. Moje známá by chtěla rozvážet jídla třeba pro důchodce, ale požadavky na hygienu jsou nesmyslný a cena kuchyně jde do stovek tisíc.

  17. tak už tu bylo o HDP a odlivu kapitálu do Rakouska nebo o tom proč mají v Německu dělníci 50k...

    z toho jak jste to tu podali, máte dobrý nápad a co chybí je kapitál k jeho realizaci. máte podnikavého ducha a chuť pracovat v oboru, jinak by jste mohli stát ve fabrice u pásu a mít to bez starostí. pro toho kdo má co nabídnout je trh vždy otevřený, ale bez rizika to není - proto nebude snadný ten kapitál poskládat dohromady. nejlevnější úvěr by podle mě byla americká hypotéka (pokud nemáte vlastní nemovitost, záleží jestli to riziko vezme na sebe někdo z příbuzenstva + naoplátku podíl ve firmě, když ne tak se písemně zaručit převzít splátky hypa, což při tomhle úvěru bude 4-5 tisíc měsíčně a to zvládnete utáhnout).

    hodně štěstí v podnikání

  18. No uprimne zrovna u Driveto me stve s kazdou jejich reklamnou a spoluucasti 10% u HAV. POJ. je to teda spis nalet na ty neznale... Ja tomu rikam nalet na blbce, bohuzel.

    Vracet auto po dvou letech, ktere parkuje na sidlisti znamena pripravit si minimalne tak 30.000,- za 3 pojistne udalosti. A to se vyplati.

  19. Doporučím Vám obejít se bez půjčky. Máte čas si promyslet a budovat Vaši značku, vymyslet vlastní složení produktů. Můžete ji dávat ochutnat přátelům, známým, získávat ohlasy a podněty. Když tam za rok bude stále radost a nadšení pro věc, tak skoro polovinu částky budete mít našetřenou. Oslovte potom zákazníky na Startovači, sociálních sítích apod., nabídněte jim 50% slevu na Vaše výrobky a třeba to dáte dohromady. Otestujete si zájem, protože počítejte s tím, že můžete být až dva roky v mínusu a to bude ta pravá zátěž pro Vás a musíte to mít z čeho doplatit. Pokud si půjčíte, tak budete splácet půjčku i dotovat 1-2 roky provoz, to že to "jede" majiteli neznamená, že to pojede Vám.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3