Prodej projektu Duchod.cz - cena 665 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 1 z 12 123456789101112 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 336

Kryptoměny jako investice?

  1. Zdravím,
    přijde mi celkem úsměvné kolik prostoru zde na WT se věnuje kryptoměnám. Přitom je zcela zřejmé, že kryptoměny jsou pouze bublina. Ve skutečnosti je celá hra založená na nákupu kryptotokenů bez jakékoliv fundamentální hodnoty, kterou žene víra v objevení dalšího kupce a převodu zpět na fiat.

    Asi ani nemá smysl zmiňovat nepoužitelnost v reálném světě ať už jako prostředku směny, zúčtovací jednotky či uchovatele hodnoty.

    Za mě bych blaboleni o revolučních technologií té či oné kryptoměny na internetu nejraději reguloval, protože mám pocit že je to snaha o marketing a jakýsi behaviorální model (což je patrné i s Google trends atd.).

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ok

  4. Děkujeme za názor

  5. Děkujeme za názor a posíláme klíčenku

  6. Nechceš náký bony? pro tebe za 6,50 vole

  7. Jsi jen nedostatecne vzdelanej, tot vse. O internetu a pocitacich rikali pred par lety to same hele :-) Bublina to je do smyslu, ze vetsina men odumre a prezije jen 10% soucasnych kryptomen, v tom mas pravdu. Nicmene par men tu zustane a najde uziti v realnem svete celkem dobre :)
    Naposledy upravil marvin2644 : 11.06.2018 v 06:16

  8. Citace Původně odeslal AvatarWT Zobrazit příspěvek
    Zdravím,
    přijde mi celkem úsměvné kolik prostoru zde na WT se věnuje kryptoměnám. Přitom je zcela zřejmé, že kryptoměny jsou pouze bublina. Ve skutečnosti je celá hra založená na nákupu kryptotokenů bez jakékoliv fundamentální hodnoty, kterou žene víra v objevení dalšího kupce a převodu zpět na fiat.

    Asi ani nemá smysl zmiňovat nepoužitelnost v reálném světě ať už jako prostředku směny, zúčtovací jednotky či uchovatele hodnoty.

    Za mě bych blaboleni o revolučních technologií té či oné kryptoměny na internetu nejraději reguloval, protože mám pocit že je to snaha o marketing a jakýsi behaviorální model (což je patrné i s Google trends atd.).
    Vím, že zrovna nemáme v tomto mainstreamový názor, ale já s tebou souhlasím.

    Mrzí mě, že se celá současná rubrika o Investování smrskla na kryptoměny a sázkaře. Dneska, chce být každý rychle bohatý, ale nejsem si jist, zda tudy cesta vede...

    marvin dobře poznamenal, že pár jich přežije, ale jaká je šance, že zrovna já budu držet tu, co přežije??

    Obecně "investování" do technologií je převážně pro otrlé, kteří jsou si (doufám) vědomi toho, že všechny se peníze můžou rychle ztratit.
    Pro nás konzervativnější, jsou tady jiné produkty a nástroje :)

    Vypovídal jsem se.. hauk.

  9. lidi nakupuji veterany s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    lidi nakupuji umeni s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    a takovych veci je spousta. Spousta veci realne uplatneni a jen doufa, ze to poroste na cene, protoze xy...

  10. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    lidi nakupuji veterany s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    lidi nakupuji umeni s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    a takovych veci je spousta. Spousta veci realne uplatneni a jen doufa, ze to poroste na cene, protoze xy...
    To samozřejmě o víře je spousta věcí :) Já měl namysli spíše ty tradičnější nástroje, ale na druhou stranu k těm dvou věcem, cos zmínil (aniž bych jednu nebo obě miloval, popř. vlastnil), na na nebo za Bitcoin se neprojedeš po městě a ani si ho nepověsíš :D dokonce si na něj ani nesáhneš :D dokonce ti ani nikdo nezaplatí, za to že ho vlastníš (akcie a divi).

    Upřímně, líbil se mi názor, že na krypto přešli lidi, co neuspěli na forexu... neříkám, že je to stopro pravda, ale zároveň si uvědomuju, že v každém z těchto "oborů investic/spekulací" je hrstka lidí, co tomu opravdu rozumí a zhodnotí, ale pak je za nimi kupa lidí, co vidí rychlé prachy a ti se přelívají od "oboru k oboru" podle toho, o čem se zrovna mluví/píše... opravte mě, jestli to tak není :)

  11. Citace Původně odeslal Cuprumov Zobrazit příspěvek
    To samozřejmě o víře je spousta věcí :) Já měl namysli spíše ty tradičnější nástroje, ale na druhou stranu k těm dvou věcem, cos zmínil (aniž bych jednu nebo obě miloval, popř. vlastnil), na na nebo za Bitcoin se neprojedeš po městě a ani si ho nepověsíš :D dokonce si na něj ani nesáhneš :D dokonce ti ani nikdo nezaplatí, za to že ho vlastníš (akcie a divi).

    Upřímně, líbil se mi názor, že na krypto přešli lidi, co neuspěli na forexu... neříkám, že je to stopro pravda, ale zároveň si uvědomuju, že v každém z těchto "oborů investic/spekulací" je hrstka lidí, co tomu opravdu rozumí a zhodnotí, ale pak je za nimi kupa lidí, co vidí rychlé prachy a ti se přelívají od "oboru k oboru" podle toho, o čem se zrovna mluví/píše... opravte mě, jestli to tak není :)
    Tak on na forexu neuspeje v podstate nikdo, (znam jen sebe a znameho v kanade) takze tvuj statement je pravdivy, protoze to ani nijak nejde :)

    ---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 11:49 ----------

    Citace Původně odeslal Cuprumov Zobrazit příspěvek
    Vím, že zrovna nemáme v tomto mainstreamový názor, ale já s tebou souhlasím.

    Mrzí mě, že se celá současná rubrika o Investování smrskla na kryptoměny a sázkaře. Dneska, chce být každý rychle bohatý, ale nejsem si jist, zda tudy cesta vede...

    marvin dobře poznamenal, že pár jich přežije, ale jaká je šance, že zrovna já budu držet tu, co přežije??

    Obecně "investování" do technologií je převážně pro otrlé, kteří jsou si (doufám) vědomi toho, že všechny se peníze můžou rychle ztratit.
    Pro nás konzervativnější, jsou tady jiné produkty a nástroje :)

    Vypovídal jsem se.. hauk.
    Diverzifikaci do vice men (ja jich mam pres 100), nebo proste investici do men, ktery maji realny use case, coz je treba ted aktualne jen XRP a hrstka dalsich. Brad Garlinghouse (ceo of Ripple) verejne prohlasil, ze Q4 2018 zacnou banky pouzivat XRP menu pro xRapid transakce, takze cena pujde 100% rapidne nahoru. Jakmile dosahneme 27-30c za par dni, tak zacnou zas silene nakupy.

    XRP je porad ale nyni nejbezpecnejsi investici v crypto spacu.

  12. Radek O: Ano, co se týče sběratelství a starožitností, lze se dívat na ten trh z tohoto pohledu. Ovšem je podstatný rozdíl v motivaci nakupujicich (účastníci trhu nejsou jen spekulanti) a také v přesahu do reálného světa.

    Jinak to čemu běžně říkáme investice se odehrává na základě fundamentální hodnoty, kterou zkrátka kryptoměny nemají. Ať už jde o akcie a růst hodnoty společnosti či výplatu dividend, úrokové výnosy nebo jiné alternativní investice.

    Marvin2644: Ano XRP se zdá nejrozumějši z hlediska toho, že se nejedná o kryptoměnu, ale o jakýsi další vývoj v bankovních transakcich. Jenže já mám problém s tím, že co se týče společnosti Ripple, nabízejí i jiná řešení. Já osobně bych tedy investoval do akcií společnosti Ripple, ovšem nikoliv do samotného XRP...

  13. Citace Původně odeslal AvatarWT Zobrazit příspěvek
    Radek O: Ano, co se týče sběratelství a starožitností, lze se dívat na ten trh z tohoto pohledu. Ovšem je podstatný rozdíl v motivaci nakupujicich (účastníci trhu nejsou jen spekulanti) a také v přesahu do reálného světa.

    Jinak to čemu běžně říkáme investice se odehrává na základě fundamentální hodnoty, kterou zkrátka kryptoměny nemají. Ať už jde o akcie a růst hodnoty společnosti či výplatu dividend, úrokové výnosy nebo jiné alternativní investice.

    Marvin2644: Ano XRP se zdá nejrozumějši z hlediska toho, že se nejedná o kryptoměnu, ale o jakýsi další vývoj v bankovních transakcich. Jenže já mám problém s tím, že co se týče společnosti Ripple, nabízejí i jiná řešení. Já osobně bych tedy investoval do akcií společnosti Ripple, ovšem nikoliv do samotného XRP...
    Ano, nabizeji JINA, MENE EFEKTIVNI reseni nez xRapid. Cetl jsi co jsem ted napsal? CEO rekl jasne, ze banky budou pouzivat XRP, NE RIPPLE technologii, tak proc bys proboha investoval do akcii Ripplu?

    S produktem jako xCurrent mohou banky usetrit kolem 30% nakladu, ale ten neeliminuje potrebu stale mit "pre-funded accounts"/vostro-nostro ucty, protoze neposkytuje likviditu, kdezto xRapid platforma pouziva XRP menu jako prvek likvidity a poskytuje naprosto KOMPLETNI RESENI pro veskere banky ci financni instituce pro kompletni cross-border payment settlement (vyrovnani mezu bankami na back-endu), usetri jim 60-70% nakladu, a to bez potreby drzet jakekoliv trilliony dollaru na pre-funded uctech po celem svete. (Ted nakych 27 trillionu USD v prepoctu).

    Takze proc by to proboha nepouzivali, kdyz uz sam CEO oznamil, ze to pouzivat budou? By si nemohl dovolit verejne rict, kdyz by to nemeli podepsane. Vzdycky dodrzeli vse, co rekli.

    Porad si lidi hledaji nejaky FUD a nesmyslna negativa, proc do XRP neinvestovat, pritom vetsina do ni stejne investuje (ankety a perfomance XRP v minulem roce mluvi za vse), ale ted uz je konec. Je jasne, ze banky XRP pouzivat budou, bylo to jasne oznameno, tak prosim konec s timhle. Jsou to nesmysly. Uz to nejsou spekulace. Ted jsou to fakta.

  14. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Ano, nabizeji JINA, MENE EFEKTIVNI reseni nez xRapid. Cetl jsi co jsem ted napsal? CEO rekl jasne, ze banky budou pouzivat XRP, NE RIPPLE technologii, tak proc bys proboha investoval do akcii Ripplu?

    S produktem jako xCurrent mohou banky usetrit kolem 30% nakladu, ale ten neeliminuje potrebu stale mit "pre-funded accounts"/vostro-nostro ucty, protoze neposkytuje likviditu, kdezto xRapid platforma pouziva XRP menu jako prvek likvidity a poskytuje naprosto KOMPLETNI RESENI pro veskere banky ci financni instituce pro kompletni cross-border payment settlement (vyrovnani mezu bankami na back-endu), usetri jim 60-70% nakladu, a to bez potreby drzet jakekoliv trilliony dollaru na pre-funded uctech po celem svete. (Ted nakych 27 trillionu USD v prepoctu).

    Takze proc by to proboha nepouzivali, kdyz uz sam CEO oznamil, ze to pouzivat budou? By si nemohl dovolit verejne rict, kdyz by to nemeli podepsane. Vzdycky dodrzeli vse, co rekli.

    Porad si lidi hledaji nejaky FUD a nesmyslna negativa, proc do XRP neinvestovat, pritom vetsina do ni stejne investuje (ankety a perfomance XRP v minulem roce mluvi za vse), ale ted uz je konec. Je jasne, ze banky XRP pouzivat budou, bylo to jasne oznameno, tak prosim konec s timhle. Jsou to nesmysly. Uz to nejsou spekulace. Ted jsou to fakta.
    proč pořád o tom potřebuješ přesvědčovat ostatní, jestli máš tyto zaručené informace, tak v tichosti zkupuj..zbyde na tebe více zisku přece..

    ---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 13:05 ----------

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    lidi nakupuji veterany s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    lidi nakupuji umeni s tim, ze doufaji, ze jejich cena poroste a najdou jeste vetsiho silence, co za to da priste vice penez, nez dal on sam. Takove auto ma stejny nulovy vyznam, jako kryptomeny.

    a takovych veci je spousta. Spousta veci realne uplatneni a jen doufa, ze to poroste na cene, protoze xy...
    ti co nakupuji veterány určitě nepřesvědčují ostatní ať je nakupují taky...došlo by k opačnému efektu

  15. Ja nemam zadnou potrebu nikoho presvedcovat. Me jen jednoduse sere, kdyz tu lidi omivaji stale stejne nesmysly, ikdyz jsou jim JASNE vyvraceny fakty. Prestante tu psat LZI a ja nebudu mit potrebu je vyvracet. Tot vse.

  16. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek

    Diverzifikaci do vice men (ja jich mam pres 100), nebo proste investici do men, ktery maji realny use case, coz je treba ted aktualne jen XRP a hrstka dalsich. Brad Garlinghouse (ceo of Ripple) verejne prohlasil, ze Q4 2018 zacnou banky pouzivat XRP menu pro xRapid transakce, takze cena pujde 100% rapidne nahoru. Jakmile dosahneme 27-30c za par dni, tak zacnou zas silene nakupy.

    XRP je porad ale nyni nejbezpecnejsi investici v crypto spacu.
    JAk jsem si všiml, tak žvásty jsou hlavní komodita v kryptoměnách. Jakýkoliv žvást, který má šanci zvednout cenu a vydělat tvůrcům další peníze je dobrej a hlavně musí být zasazený daleko do budoucnosti. Takže já tomu žvástu věřím. A určitě bude zase o nějaký ten kvartál posunutý.. :D

  17. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Ja nemam zadnou potrebu nikoho presvedcovat. Me jen jednoduse sere, kdyz tu lidi omivaji stale stejne nesmysly, ikdyz jsou jim JASNE vyvraceny fakty. Prestante tu psat LZI a ja nebudu mit potrebu je vyvracet. Tot vse.
    Mě by tedy jen zajímalo, proč cena skokově nevzrostla (jako reakce na zprávu), když je už fakticky jasné, že XRP bude No.1?

    A proč čekat na cenovou hladinu kolem 30 c, když už ve 4Q mohu mít ROI ve stovkách procent? Tady přece už je jediná rozumná strategie buy & hold...

  18. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    JAk jsem si všiml, tak žvásty jsou hlavní komodita v kryptoměnách. Jakýkoliv žvást, který má šanci zvednout cenu a vydělat tvůrcům další peníze je dobrej a hlavně musí být zasazený daleko do budoucnosti. Takže já tomu žvástu věřím. A určitě bude zase o nějaký ten kvartál posunutý.. :D
    Mas pravdu. XRP ale preci neni kryptomena. Ripple jsou jedini, kteri dealaji real progress takovych rozmeru, o kterym se jinym muze jen zdat.

  19. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Ano, nabizeji JINA, MENE EFEKTIVNI reseni nez xRapid. Cetl jsi co jsem ted napsal? CEO rekl jasne, ze banky budou pouzivat XRP, NE RIPPLE technologii, tak proc bys proboha investoval do akcii Ripplu?

    S produktem jako xCurrent mohou banky usetrit kolem 30% nakladu, ale ten neeliminuje potrebu stale mit "pre-funded accounts"/vostro-nostro ucty, protoze neposkytuje likviditu, kdezto xRapid platforma pouziva XRP menu jako prvek likvidity a poskytuje naprosto KOMPLETNI RESENI pro veskere banky ci financni instituce pro kompletni cross-border payment settlement (vyrovnani mezu bankami na back-endu), usetri jim 60-70% nakladu, a to bez potreby drzet jakekoliv trilliony dollaru na pre-funded uctech po celem svete. (Ted nakych 27 trillionu USD v prepoctu).

    Takze proc by to proboha nepouzivali, kdyz uz sam CEO oznamil, ze to pouzivat budou? By si nemohl dovolit verejne rict, kdyz by to nemeli podepsane. Vzdycky dodrzeli vse, co rekli.

    Porad si lidi hledaji nejaky FUD a nesmyslna negativa, proc do XRP neinvestovat, pritom vetsina do ni stejne investuje (ankety a perfomance XRP v minulem roce mluvi za vse), ale ted uz je konec. Je jasne, ze banky XRP pouzivat budou, bylo to jasne oznameno, tak prosim konec s timhle. Jsou to nesmysly. Uz to nejsou spekulace. Ted jsou to fakta.

    Existuje takové vyjádření i od nějaký banky?

  20. Citace Původně odeslal AvatarWT Zobrazit příspěvek
    Mě by tedy jen zajímalo, proč cena skokově nevzrostla (jako reakce na zprávu), když je už fakticky jasné, že XRP bude No.1?

    A proč čekat na cenovou hladinu kolem 30 c, když už ve 4Q mohu mít ROI ve stovkách procent? Tady přece už je jediná rozumná strategie buy & hold...
    Jsem to tady psal uz asi petkrat. Protoze spekulace uz cenu neovlivni. Velci investori maji nakoupeno a cekaji na realny use case, ktery pozene cenu nahoru. Jsou ochotni prikoupit jen na extremne nizcich cenach, proto to tam dojde :-) ja tam mam take dalsi buy limity ale jinak drive nekoupim, protoze uz toho mam spousty.

  21. krypto je podle mně čistě technologická záležitost (fundament, nefundament), když Samsung nebo jiný gigant ohlásí že tu technologii integruje do další miliardy přístrojů je vymalováno a ta hodnota vyletí skokově z minuty na minutu, tak jako se to stalo např u akcií firmy vyvíjející WI-FI, nebo bluetooth.

  22. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Existuje takové vyjádření i od nějaký banky?
    Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.

    Je treba si uvedomit, ze Ripple neni banda nerdu v pokoji, ale seriozni spolecnost, ktera vi velmi dobre, co se vsemi podepsanymi NDA muze a nemuze rict.

    ---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 13:47 ----------

    Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    krypto je podle mně čistě technologická záležitost (fundament, nefundament), když Samsung nebo jiný gigant ohlásí že tu technologii integruje do další miliardy přístrojů je vymalováno a ta hodnota vyletí skokově z minuty na minutu, tak jako se to stalo např u akcií firmy vyvíjející WI-FI, nebo bluetooth.
    Spekulacni vlnu mame za sebou. Zadne takoveto firmy neintegruji samotne akcie firem jako assety pro prevod trillionu dollaru. V tom se xrp lisi. Bude aktivne pouzivano bankami pro prevod obrovskych toku penez.

  23. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.

    Je treba si uvedomit, ze Ripple neni banda nerdu v pokoji, ale seriozni spolecnost, ktera vi velmi dobre, co se vsemi podepsanymi NDA muze a nemuze rict.
    co která banka testuje má asi takovou váhu jako že se v ČR zavedou zálohy na PET láhve.

  24. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    co která banka testuje má asi takovou váhu jako že se v ČR zavedou zálohy na PET láhve.
    Banky uz to taky netestuji, uz maji jasno. Ono totiz neni moc o cem premyslet.

  25. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Banky uz to taky netestuji, uz maji jasno. Ono totiz neni moc o cem premyslet.
    v době kdy mají hlavu z defraudací a už neví jak by ochránili klientův účet, tak přeskočí na krypto, které ani testovat nepotřebují..:)

  26. Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    v době kdy mají hlavu z defraudací a už neví jak by ochránili klientův účet, tak přeskočí na krypto, které ani testovat nepotřebují..:)
    Pokud jim to krypto nabidne 1000x rychlejsi sluzby/platby/vyrovnani, uvolni jim to trillionovy kapital a usetri 70% nakladu kazdy rok, tak si pis, ze preskoci. Jen uplny debil by nepreskocil.

  27. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Ne. Existuje ale desitky vyjadreni bank a FI, ktere rikaji, ze maji za sebou xRapid testy a shledavaji tuto technologii za “game-changer” na poli financi a prevodu penez s tim, ze ji budou implementovat. Nemluve o SBI, coz je obrovska bankovni skupina, ktera je partnerem ripplu od zacatku a spustila uz i krypto burzu s exkluzivne s XRP.
    Já vim, že pro tebe jsou to třeba detaily, ale jsou to takový drobný manipulace, který kazí celkový sdělení.

    Například SBI není obrovská bankovní skupina, ale investiční skupina, která vlastní i (pokud vím, tak malou) banku nebo 28 % v Alibaba.com. A ta jejich banka xRapid ani snad netestuje. Jenom si ta investiční skupina plánuje už od minulýho roku otevřít krypto burzu, kde by se měl ze začátku prodávat jenom XRP. Ale pořád to ještě neběží, nebo snad v nějakym testovacim provozu, ani se mi tu směnárnu VCtrade nepodařilo najít.

  28. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Pokud jim to krypto nabidne 1000x rychlejsi sluzby/platby/vyrovnani, uvolni jim to trillionovy kapital a usetri 70% nakladu kazdy rok, tak si pis, ze preskoci. Jen uplny debil by nepreskocil.
    jsi přesvědčen že rychlost clearingu je to co je aktuálně nejvíc trápí? Já bych řekl, že je to zabezpečení transakcí.

  29. Citace Původně odeslal marvin2644 Zobrazit příspěvek
    Jsem to tady psal uz asi petkrat. Protoze spekulace uz cenu neovlivni. Velci investori maji nakoupeno a cekaji na realny use case, ktery pozene cenu nahoru. Jsou ochotni prikoupit jen na extremne nizcich cenach, proto to tam dojde :-) ja tam mam take dalsi buy limity ale jinak drive nekoupim, protoze uz toho mam spousty.
    A to je právě to. Ve skutečnosti ať už jde o spekulanty s XRP, težaře BTC všichni mají svoji cenovou hladinu pod kterou nejdou a teď čekají jestli do toho zase začne veřejnost sypat peníze. Zda se, že koncem roku 2017 část pochopila, že to s budoucnosti krypta nebude tak horké a došlo ke korekci. Býčí trh, byl celou dobu hnan marketingem a sliby o spolupráci s finančními institucemi. Za tu dobu žádná banka nepotvrdila, že začne XRP používat a ve skutečnosti tuším, že ho ani pro implementaci technologií společnosti Ripple nepotřebuji. Proto jsem psal, že kdyby to bylo možné investují do akcií, neboť tím držím reálná aktiva společnosti. Nikoliv jen bezcenné tokeny. A proto držitelé XRP neprikupuji, protože vědí že se stále jedna o spekulaci a tak maximálně čekají, jestli nezačnou vyklizet pozice...

  30. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek
    Já vim, že pro tebe jsou to třeba detaily, ale jsou to takový drobný manipulace, který kazí celkový sdělení.

    Například SBI není obrovská bankovní skupina, ale investiční skupina, která vlastní i (pokud vím, tak malou) banku nebo 28 % v Alibaba.com. A ta jejich banka xRapid ani snad netestuje. Jenom si ta investiční skupina plánuje už od minulýho roku otevřít krypto burzu, kde by se měl ze začátku prodávat jenom XRP. Ale pořád to ještě neběží, nebo snad v nějakym testovacim provozu, ani se mi tu směnárnu VCtrade nepodařilo najít.
    "snad", "mozna", "pokud vim" a me rikej neco o manipulacich :)

    Ano, SBI GROUP je investicni skupina, ktera se ale predevsim koncetruje na financni/bankovni sektor. Sorry, tady je 5 rano, tak jsem napsal bankovni, misto investicni. Ve vysledku to neni markantni rozdil.

    To co by melo lidi zajimat je, ze prave tahle investicni skupina SBI GROUP ma podily ve vsem moznem po celem svete a vlastni kde co. Treba i tu Alibabu, ale to je jen jedna firma ze stovek. Je to 296. nejvetsi zamestnavatel na svete, meni maji v miliardach USD.

    A ted to dulezitejsi - VCtrade bezi pro predregistrovane uzivatele (20K) uz cca tyden, full provoz se spousti za cca mesic (18. cervence). A ano, skutecne tam je POUZE exklusivne XRP.

    ---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 14:27 ----------

    Citace Původně odeslal cargopro Zobrazit příspěvek
    jsi přesvědčen že rychlost clearingu je to co je aktuálně nejvíc trápí? Já bych řekl, že je to zabezpečení transakcí.
    Tobe neprijde trapne prevadet penize 2-5 dni v dnesni dobe? Mne tedy jo a silne. To se musi zmenit. Byla to jen otazka casu. Kazdopadne pro banku jsou priorita PENIZE a pokud jim Ripple technologie spolu s XRP umozni nabizet 1000x lepsi sluzby za mensi penize, tzn. vydelat az o 70% vice na usetrenych nakladech, tak to po okamzite pujdou. To jsou miliardy denne.

    ---------- Příspěvek doplněn 11.06.2018 v 14:30 ----------

    Citace Původně odeslal AvatarWT Zobrazit příspěvek
    A to je právě to. Ve skutečnosti ať už jde o spekulanty s XRP, težaře BTC všichni mají svoji cenovou hladinu pod kterou nejdou a teď čekají jestli do toho zase začne veřejnost sypat peníze. Zda se, že koncem roku 2017 část pochopila, že to s budoucnosti krypta nebude tak horké a došlo ke korekci. Býčí trh, byl celou dobu hnan marketingem a sliby o spolupráci s finančními institucemi. Za tu dobu žádná banka nepotvrdila, že začne XRP používat a ve skutečnosti tuším, že ho ani pro implementaci technologií společnosti Ripple nepotřebuji. Proto jsem psal, že kdyby to bylo možné investují do akcií, neboť tím držím reálná aktiva společnosti. Nikoliv jen bezcenné tokeny. A proto držitelé XRP neprikupuji, protože vědí že se stále jedna o spekulaci a tak maximálně čekají, jestli nezačnou vyklizet pozice...
    Pro vyuziti plneho potencialu Ripple technologie a dalsi veci, ktere jsem uz ted pred chvili psal, XRP potrebuji a pouzivat jej chteji, jen cekaji na vyjadreni regulatoru. Pokud nechapes zakladni premisu toho, ze XRP neni bezcenny token, kdyz pres nej bude proudit trilliony dollaru, tak nema smysl dale diskutovat, protoze nemas absolutne tuseni, jak xRapid funguje.

  31. Marvine, chápu tvoje nadšení, ale to poslední o co banka stojí, je rychlý převod peněz. To je prostě lež....neříkám že tvoje. Kdyby banky mohli, tak převádí peníze z účtu na účet měsíc. Proč by nějaké XRP mělo mít jakoukoliv výhodu nad prostou změnou údajů v databázi?

    A stejný boom krypta co minulý rok už nenastane. To je pouze zbožné přání těch, co pořád těží do kasičky a doufají v bezpracné zbohatnutí a Lambo. Jednou to státy zregulovali a ty peníze už nikdy nepřitečou. A hlavně nákup na Prosincových maximech ožebračilo miliony lidí.

Hostujeme u Server powered by TELE3