Stovkomat.cz: dnes 20% sleva na všechny PR články [345 nabídek, stovky recenzí]
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Web o MBA studiu

  1. Zdravím všechny,

    rád bych dostal nějakou zpětnou vazbu na web prestizni-mba.cz, je to kupovaná šablona, která je lehce upravená kodérem. Jak na Vás web působí?

    Podařilo se nám dostat návštěvnost v desítkách návštěvníků za den, ale kontakt nezanechává nikdo. Je třeba použít jiné formulace?

    Díky za každou zpětnou vazbu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Podle me to mate nelogicky poskladane. Je vhodne mit v hlavicce form z pohledu navstevnika, kdyz o vas jeste nic nevi? Predal byste kontakt s CTA "Chci více informací"? Proc jsou bodove informace az na konci webu, napr. "o nas"? Je dobre davat hned na zacatek vyznamne klienty nebo az pod dulezite informace? Jaka cast je z informacniho hlediska pro klienta nejzajimavejsi - prostrednictvim koho mu to prodam - jak jsou tyto informace zpracovane, maji nejake CTA? Jake vypada heatmapa u bloku, ktery ma malou fotku a nezalomene odstavce? Zobrazujete na mobilu vsechny bloky?

  4. Nevim jak to vnimaji jini, ale pokud je nejaka sluzba a ta se boji jasne a komplexne ukazat co obsahuje a informace ziskam az po nejakem predani udaju, tak proste vypinam a jdu jinam. Navic u MBA mi to pripada o to divnejsi. Byt to nejaky MLM tak to pochopim, ze to odradi lidi. Ale u "prestizniho" studia, ktere neni levne, kde je nabidka pomerne velka, tak je to pro mne dost divne.

    Proste povinnost dat udaje pro informace = bude to stat za nic, proto to musi maskovat a pak to do mne nahustit pres telefon nebo email (tak to vnimam ja)

Hostujeme u Server powered by TELE3