Prodej eshopu vč. technologií na potisk textilu
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 53 z 53

Logotvůrce: update osobního webu

  1. Ahoj, díky za odkaz. Rád bych ale i po roce poprosil, aby se mail na seznamu neřešil, mám k němu své důvody a vyhovuje mi. Přijde mi to jako kdyby mi lidé psali "hele nenos trička, není to seriózní, nos košile". :) Pokud to někomu přijde nevhodné, respektuji to, ale jakékoli komenty směrované na toto téma budou pro vás jen promrhaným časem, jelikož se mnou nic nehne. Zaměřte se tedy prosím na samotný web, díky a pěknou neděli.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Podíval jsem se jen v rychlosti, nebudu hodnotit reference. Po otevření webu na mne vyskočí barevný obrázek s nápisem "dovedu Vás k jedinečnosti" Popravdě jsem si myslel že jsem na webu Aštara Šerana (tou barevností i hesly) duchovní bytosti vyššího vědomí. Toť z mého pohledu vše.

  4. Je fakt, ze si zmenil jen prvni slide (pri rychlym pohledu) a je to na muj vkus hrozne barevny a "duchovni", jak pise Peter.

    Hlavne to moc nehrot, kdyz ti to sedi a funguje, tak se nesnaz to pilovat az moc, to muze byt kontraproduktivni.

  5. Peter > Díky. Aštar Šeran mě nenapadl. To jsem teda dopadl, nejdřív kouzelník pro děti, teď týpek z Plejád, nebo odkud. :) Zkusím se nad hesly ještě zamyslet.

    Antonín > Změnil jsem 3 (z 5) hlavních obrázků. Barevný to je, jelikož i mé výstupy jsou "barevné", či jak to říct. Zkrátka mě nebaví konzervativní a přízemní projekty, mám rád živost a energii (což myslím ty obrázky odráží). Duchovnost v tom popravdě nevidím, leda tajemnost, je to zkrátka fantasy. Nebo myslíš taky spíše ty texty?

    Sedí mi to, ale chci mít vše vypilované k dokonalosti (ale zas chci držet i tu autenticitu), tak sbírám odezvu. Zda tato verze bude fungovat, ještě nevím, ale podle mě to působí lépe, než ten kouzelník (doufám) a narozdíl od předchozí verze má tato verze už hmatatelnou atmosféru – jakoby z jiného světa, do kterého klienty zavedu. Tak či onak by to snad mělo vzbudit nějaké emoce a odlišit mě to od ostatních, což jsem si přál.

  6. Pokud jste ten web pojal jako nadsázku, tak za mne OK, ale ne všichni noví klienti to pochopí.
    Pokud je to seriozní prezentace, která má oslovit nové klienty, tak netuším jak to dopadne, ale mne to neoslovilo.

    CHCI LOGO NA MÍRU .... a stáhne se nepozorovaně dotazník, otevřu ho a hned zavřu, protože se mi to nechce v této nevlídné úpravě dále číst.

    Za mne když už nadsázku, tak mnohem víc se do toho opřít a nebo seriozní prezentaci, kde bude vidět celkově vaše práce.

    I když teď řeším nové logo s rozpočtem cca 10.000,- (není to moc) ... tak bych si vás nevybral (tedy pokud se budu dívat jen na váš web)

  7. Zda se mi, ze se za kazdou cenu stylizujes do hry na spolecnou cestu, dovadis klienty k vrcholu, ale nicim to tam nemas podlozene. Celkove ten web vyzniva prvoplanovite a vlastne ti to vubec neverim (mozna to podkresluji ty kreativy ala Kniha Dzungli) a hlavne nechapu jednu vec, proc ty pribehy nejsou u tech logotypu? Takhle mam z webu pocit, ze jde hlavne o selfpromo, coz je urcite v poradku, ale pak mi nehraji ty texty, protoze misto příběhů pises o příběhu.. :)

  8. Díky za další reakce.

    Zbyněk > Ano, vždy jsem svůj osobní web pojímal jako nadsázku. :) Zatím to klienti chápali. Vlastně by se dalo říct, že tento web je nadsázkou nejmírnější ze všech, které jsem kdy měl.

    Nevlídná úprava dotazníku? Mohu vidět ukázku něčeho vlídného? Dotazník je jednoduchý, přehledný, neřešil jsem tam nějaké designové kejkle. Možná vypadá lacině, ale jde tam o obsah, nechtěl jsem klienta ničím rušit.

    Jinak nevidím důvod, proč by nemohla existovat kombinace jak nadsázky, tak prezentace práce. Prezentaci práce tam ostatně už mám. Ale spíše jsem asi neporozuměl tomu, jak to myslíte.

    Každopádně u designu by myslím mělo hrát prim portfolio. Řekněme, že by vás reference zaujaly, tak i přesto byste se neozval jen kvůli tomu kabátu okolo?

    Daniel H. > To byl účel, stylizovat web jako společné dobrodružství s klientem. :) Jinak nikoho k vrcholu nedovádím, píšu tam o jedinečnosti. Nevím, jak bych to měl podložit, prostě mi klienti zpětně píšou, že jim zákazníci logo chválí, pamatují si jej a že se díky nim dokázali odlišit od konkurence.. Nějaké testimoniály na webu mám, ale jinak by podkladem měla být samotná loga.

    Ok, nad texty se zamyslím, pokud nepůsobí moc důvěryhodně. Příběhy u logotypů myslíš jak? Jako nějaká case study? Jinak ty příběhy klientů jsou uvnitř těch log. :) Selfpromo to samozřejmě je, jelikož je to osobní web.. A těm příběhům nerozumím, prosím, rozveď, co tím myslíš. Příběh jsem tam zmínil jen u té tvorby log.. ale nebudu na web psát žádné rozsáhlejší příběhy, nejsem vypravěč, jsem designer. :)

  9. Já patřím k těm, kterým se tvůj původní web líbil. Moto kouzelníka, který přináší změnu k lepšímu mi přišlo originální a zapamatovatelné. Tato verze působí na mě působí méně opravdově, méně důvěryhodně.

  10. Víte, ve Vašem dotazníku je bod 5) Čím se lišíte od konkurence? V čem jste výjimeční? Proč by si měl zákazník vybrat právě vás?
    A to bych se právě zeptal já vás... a z toho webu to necítím a pokud nemám jinou zkušenost (doporučení, vaše realizace v reálu), tak půjdu dál. Už jen rozkliknutí reference by mohlo říci něco více, ale logo se jen zvětší.

    K tomu dotazníku ... raději bych ho vyplnil hned na webu a klikem odeslal. Nutit vyplňovat dokument a pak ho odeslat mailem mi přijde docela amatérské.

    Celkově se mi špatně čtou texty ... "Jedinečným logem odvyprávím váš příběh a odliším vás, čímž vám usnadním cestu vstříc úspěchu." Ani nevím jestli je to česky a co jste tím chtěl říci. Pořád nadsázka a nebo je to fakt? :) . Myslím, že zkušený copywriter, by to přepsal mnohem lépe.

    "Už 7 let se zaměřuji na loga a již více než 150 klientům jsem vytvořil logo na míru." .. .to je moc nebo málo, jakou to má vypovídající hodnotu o kvalitě vašich služeb?

    "Nebojím se posouvat hranice. Rád hledám netradiční řešení, kterým se jiní vyhýbají" ... proč to na webu na něčem neukážete?

    A v neposlední řadě si myslím, že si trochu pletete logo a značku ... Firmy by měly budovat svou značku, identitu, odlišovat se od ostatních, ale to není vůbec jenom o logu a z toho webu mi to tak bohužel přijde... Líbivé logo a konec.

    Zkuste si / mi odpovědět na váš pod 5) a dát to na web a bude to o moc lepší :)

  11. lVlorf3us: Chápu, že to bylo účelové a je to také z toho cítit. Asi na to koukám jinak a nechci ti to v žádném případě podsouvat, ale zdá se mi, že když se někdo točí kolem příběhu (a je to fajn, příběh k úspěšnému projektu v této době patří, avšak nejsem si jist, zdali to očekávám od logo tvůrce, ale to je zase jiná debata..), nebudu o tom psát, ale nějaký opravdu přinesu a demonstruji tak, to o čem dokola píšu. A to tam nevidim. Z mého pohledu, ač se mi dost prací od tebe líbí, ti tu prezentaci nevěřím...

    "Nějaké testimoniály na webu mám, ale jinak by podkladem měla být samotná loga." Jednoznačně souhlasím, ale jak jsem psal v prvním komentáři, točíš se kolem příběhu a následně tam dáš samotná loga. Mě to nedává logiku, ale jestli tobě ano, tak proč ne. A také v hodně myšlenkách souhlasím se Zbyňkem Šubertem a zamyslel bych se nad tím, zdali nebude lepší to po textové stránce předat copywriterovi.

  12. Poool > Děkuji za názor. Jsem rád, že se alespoň kouzelnická verze líbila a že vyjadřovala, co měla. Tato je sice méně opravdová, ale je více osobní a lépe mě vyjadřuje. Zamyslím se ale nad tím, jak to více "zeskutečnit", děkuji.


    Daniel > Dobrá, ale stále si nejsem jist, co myslíš tím příběhem kolem log – dát tam nějakou ukázku toho, jak logo vznikalo, jak jsem se od zadání přes skici a digitalizaci dostal k finálnímu logu a jak se dále použilo v praxi? Například něco ve stylu tomto? https://www.behance.net/gallery/42132013/Donuter Ano, něco takového zvažuji.

    Co se týče textů, tak ty vypiluju časem. Copywriterovi to zatím dávat nechci, jelikož jsem si doteď psal texty sám (ač to bolelo) a fungovaly mi. Každý pixel na tom webu je má práce (i montáže jsou z mých vlastních fotek) a tudíž chci, aby i texty byly má práce, byť třeba nemusí být dokonalé, ale aspoň budou autentické.


    Zbyšek > Čím se liším? Vždyť o tom je celý ten web. :) Tvořím odlišná / netradiční / jedinečná loga, nebojím se zašpinit ruce a fakt hledat to nejkreativnější řešení, přestože bych mohl "jet na jistotu", jako to dělá konkurence a vytvořit něco "standardního". Takže asi tak.

    Dotazník jsem tu řešil už kdysi dávno. Amatérské mi to nepřijde. Naopak mi přijde děsně odtažité a neosobní, kdy někde vyplním na webu dotazník a nemám tucha, jestli se odeslal, jestli server nemá zrovna špatnou náladu a dotyčnému to nedorazí atd. Takhle tím, že člověka "nutím" k tomu poslat mi dotazník mailem, okamžitě navážu komunikaci, jelikož mě pozdraví, pošlou dotazník a k tomu má většina lidí ještě nějaké dotazy, anebo mi posílají přílohy či odkazy navíc, které by se v online dotazníku řešily těžko. Wordovský dokument je flexibilní, můžou mi tam naházet cokoli potřebují. Někdo se tam i vyblbne, naformátuje si texty atd.. prostě dávám lidem větší svobodu, protože sám nesnáším uzavřenost přednastavených webových dotazníků. ;)

    Texty zjednoduším. Nechtěl jsem je psát příliš strohé a těžkopádné, ale zkusím tedy najít nějaký kompromis.

    7 let + 150 log: čísla obecně slouží jako rychlý ukazatel nějakých zkušeností. Podobně jako má někdo na webu info, že píše copy už 10 let a napsal 1000 článků, tak já tam mám tohle. Zda je to moc anebo málo, to nechám na zvážení každého. 7 let je dlouhá doba a 150 realizovaných log je myslím vcelku dost a mělo by to značit, že už v těch vodách umím trochu plavat.

    Ad netradiční řešení – nerozumím, jak jako ukázat? V portfoliu to vidět je. Logo Weget je myslím dobrá ukázka toho, že zatímco všichni ostatní pejsčí služby mají v logu packu anebo jednoduchou siluetu psa, tak já na to šel úplně jinak. Tambo, značka příslušenství paddleboardů, opět netradiční řešení, jelikož konkurence jde buďto cestou čistě typografického loga, anebo tam klišoidně vkládá jednoduchá prkna nebo vlny, já na to šel jinak. Atd. atd.

    Logo a značku si v žádným případě nepletu. Značka je ta hlavní nadmnožina, ale logo je prvním krokem. A mnoho lidí logo podceňuje, nechají si vytvořit mizerné a pak se s ním špatně značka buduje. Já na loga dávám trochu větší důraz, snažím se do nich odrazit věci, které ostatní řeší až ve vizuální identitě (třeba nějaký archetyp). Zkrátka tvořím loga tak, aby se od nich dalo dobře odrazit při budování značky. ;)

  13. Dobře, takže když klient na váš dotaz č.5 čím se liší napíše " to je přeci vidět z mojí práce", tak vám to bude stačit ??? Vězte, že z těch log není patrné vůbec nic. Argument, že někdo by tam dal packu a vy jste z WEGET udělal siluetu psa opravdu není tak netradiční. Je to v pohodě, všechna loga jsou v pohodě, ale je to dobrý průměr, který prezentujete pro mne zvláštní formou. Klidně použijte nadsázku, ale pak by se měl (můj dojem) klient z referencí posadit na prdel a já z toho mám dojem, že umíte barevné logo a vizitku a nevidím jak s tím umíte pracovat dál nebo kam mne můžete ve společné cestě (jak píšete) posunout ...

    Věřím, že umíte víc, ale z webu to prostě patrné není a to je pro nové, kolemjdoucí zákazníky špatně :)

  14. Achjo, překrucujete. :) Zaprvé když se mi ozve nějaký konzultant, tak jeho práce není vidět a těžko tedy mohu vědět, čím se od konkurence liší. Zadruhé asi zkrátka nejste cílovka. Tři čtvrtiny dosavadních klientů se mi ozvali právě proto, že v mých logách "něco" viděli, zaujaly je a přáli si něco podobného.

    U WEGETu jsem dělal "průzkum trhu", projel tisíce psích log a v tomto stylu jsem nenašel ani jedno. Asi máme jiný slovník, protože u mě netradiční znamená, že v daném oboru něco takového nelze dohledat, anebo je to velmi vzácné. Proto je to pro mě synonymum k jedinečnosti (pokud není jedinečnost to, že nikdo jiný to nemá, tak už nevím...) a proto s tím slovem pracuji na webu.

    Výše jsem dával odkaz na práce pro Donutera, kde můžete vidět, jak se s logem pracuje. Přiznám se, že až donedávna jsem se zaměřoval na zakázky typu logo a konec (respektive logo + vizitky + případně propagační grafika), ale teď už se přesouvám k logu jakožto startovní čáře a chci budovat široké firemní identity. Žádnou posaď-prdelní zatím ke zveřejnění nemám, ale jakmile budu mít, na web ji přidám. ;)

    Co se týče posunutí, tak už to kvalitní / jedinečné logo do začátku je asi jako mít kvalitní boty na hike. :) Dobré ogo má málokdo a dokáže pěkně pomoct v prvotních fázích (lidé si logo snáz zapamatují, tudíž si snáz zapamatují i firmu). Jinak se lidé snaží nabalovat na nudná loga další věci a má to minimální efekt. Já se snažím udat už od začátku nějaký jasný a unikátní směr, který cílovku zaujme. A pak s klienty, chtějí-li, dále spolupracuji na jejich propagaci a dělám jim průběžně grafiku, takže je posouvám pravidelně.

    Na webu jsem dříve měl spoustu dalších referencí, ukázky letáků, bannerů atd., ale jelikož se chci prezentovat především jako specialista na loga (logotvůrce), tak jsem tyto přebytečné věci odstranil, jelikož tam překážely. Protože si myslím, že každý, kdo dělá loga, zvládne pak klientovi udělat leták anebo banner na web, takže to není nic jedinečného, co by mělo na webu zaclánět. :) Chci, aby za mnou klienti chodili hlavně pro loga či identitu, to je priorita. Další grafika se vyřeší potom.

  15. lVlorf3us: To co mas na Behance je fajn a kdyz se budu hodne snazit, asi v tom nejaky pribeh najdu. Popravde nechapu, proc jsi to tak nakreslil, protoze ten produkt neznam, zamer majitelu uz vubec ne a tebe take ne, potreboval bych k tomu nejaky kontext a to je TEN pribeh, ne? Proc jsi k tomu nakreslil Bananamana? Majitel nosil jeho oblecek a roznasel po sousedech koblihy?

    Tohle je pro me pribeh. "Svobodne logo pro svobodnou firmu"

    Svobodné logo pro svobodnou firmu - AnFas

    Třetí Etneteří příběhování (18.7.2012) / Etnetera

    ---------- Příspěvek doplněn 31.08.2016 v 15:23 ----------

    Vzpomnel jsem si na tuhle hlasku a myslim si, ze to vystihuje to, o cem jsem psal. "Content is King, But Context is God"

  16. Citace dobrá a pravdivá.

    Jinak příběh Etnetery taky fajn. Jenže tohle je úplně jiná situace, tu Etneteru tvořili bůhví jak dlouho a v bůhví kolika lidech a řešili kolem bambiliony věcí. Donuter byl naopak zrovna unikátní situace, jelikož už jsem toho člověka znal z dřívějška, řekl mi nějaké své náměty, že by to mohl být nějaký superhrdina, přišlo mi to jako super nápad, tak jsem začal vymýšlet (a ač jsem měl tu ideu vnuknutou, i tak to bylo asi nejnáročnější logo, co jsem kdy tvořil). Ne všechno má úžasnej odvyprávitelnej kontext, tady jsme se prostě snažili přijít s něčím úplně novým, netradičním, něčím střeleným, s čím si lidé vytvoří vztah, nemá to žádnou metaforickou spojitost s realitou (snad jen s tím, že vlastník frančízy má rád Iron Mana a superhrdiny :)). Vlastně ani neproběhl žádný brief, bez kterého jinak nepracuji, protože jsem se dokázal hned chytit na stejnou vlnu a pochopit, co potřebuje.

    U ostatních log už většinou byl lepší kontext, ale taky zatím nic, o čem by se dalo básnit. A proč svá loga "kreslím" tak, jak kreslím? Vždy vycházím z hodnot dané firmy, případně jde-li o osobní logo, tak vycházím třeba i ze zájmů atd. a pak všechny tyto věci snažím zjednodušit na jejich esenci a do loga nějak vložit. Anebo mě někdy napadne něco, u čeho intuitivně cítím, že se to k byznysu hodí, přestože nemám tušení, jak mě to napadlo.. o tom je kreativita, ne vždy jde exaktně slovy popsat, "proč" je něco tak, jak je. Jinak takováto prezentace by byla lepší? Sice je krátká, ale už to myslím nějaký příběh má: https://www.behance.net/gallery/32025017/Hawaii Já bych klidně i na web něco takového dal, ale jelikož je to už komerční použití, tak bych musel fotky k moodboardům nakoupit z fotobank a tam nikdy nenajdu to pravé ořechové.. A zrovna ty moodboardy jsou asi to nejpůsobivější a dokážou (narozdíl od všeho ostatního) dokonale odrazit, s jakými emocemi jsem pracoval.

    Nicméně už tedy vím, co jsi tím příběhem myslel. Ale myslím si, že na portfoliu designera je nejdůležitější ukázat, co člověk umí. Příběh kolem může být zajímavý, ale většina si ho stejně nepročte a proletí očima jen obrázky. Já mám příběhy taky rád, ale přiznám se, že mě nikdy čtení o vzniku log moc nebavilo, spíše mě baví sledovat ten vývoj skic, rozmanitost nápadů atd.. Takže to je možná důvod, proč mě nenapadlo na web nic takového dát. Ale píšu si to na seznam věcí k zamyšlení, díky. :)

  17. Jo, tyhle argumenty mi davaji smysl. A kdyz ti ty moje nekdy pomuzou v konverznosti o 1%, melo to smysl.. :) Good luck

  18. To máš pravdu. :) Nechám si to rozležet hlavou a snad mě napadne, jak tam něco podobného zakomponovat. Dík

  19. No vidíte, to, co píšete výše, tak dává smysl i mně a to právě postrádám na vašem webu. Přijde mi lepší se tam trochu rozepsat jak tvoříte, dát do toho srdce a myslím, že i klienta to zaujme více než věta "Jedinečným logem vás odliším od konkurence a tím vám usnadním cestu k úspěchu." ....která je dle mého prázdné klišé.

    Třeba si z toho všeho vezmete něco a doplníte to u sebe na webu a třeba vám to i pomůže. Hodně štěstí a ať se daří.

  20. Trošku bych se zamyslel nad texty. Slovní spojení džnugle a konkurence (nebo byznys) mi moc nesedí, člověk většinou svou konkurenci zná a nepřipomíná mu prales, pokud to dělá dobře. "Log" není hezký pád slova logo (určitě to jde formulovat i v prvním pádu). Zrovna tak slovo "podělil" (příliš blízké jinému slovu :)). Fráze "Jedinečným logem vás odliším od konkurence a tím vám usnadním cestu k úspěchu." je zcela prázdná.

    Hodně mi na tom webu chybí práce s detailem (chybí tomu dotažení, které bych od tvůrce grafiky jako klient očekával - vyladěné texty, fotky pořízené jen kvůli té stránce, Seznam e-mail...).

    Práce jsou ale hezké (a možná na tom webu zbytečně málo vynikají).
    Naposledy upravil In-počasí : 31.08.2016 v 21:10

  21. Zbyněk > Jsem rád, že už to dává smysl. Web jsem se vždy snažil držet co nejstručnější, protože vím, že 99 % lidí nečte, jen skenuje a proto je možné zachytit jejich pozornost jen krátkými a jasnými hesly. Co se týče citované věty, tak tu jsem po letech vydestiloval jako jádro toho, co vlastně pro klienty dělám. Může to znít jako klišé, ale prostě je to tak. Ale zamyslím se tedy nad upravou.

    In-počasí > Děkuji za podněty. "Džungle konkurence" je nadsázka. Dříve jsem tam měl zazáření v galaxii konkurence. Džungle neznamená prales, je to metafora pro rozmanité a rozsáhlé prostředí. Nějaké své konkurenty znát můžete, ale nejde-li o vyloženě díru na trhu, tak máte konkurentů desítky, spíše stovky či tisíce (jelikož jsme v onlinu, tak je stále více potřeba sledovat i konkurenci zahraniční) a obvykle není v lidských silách znát úplně každého konkurenta (třeba zrovna dnes vznikl další, zítra vznikne zase další..). Naopak mi to spojení přijde dobré, zrovna včera mi ho jeden klient chválil, ale je mi jasné, že nesedne všem.

    Je mi líto, že vy i Zbyněk považujete tu frázi za prázdnou. Jak jsem psal výše, naopak je to vydestilované jádro toho, co dělám, což jsem chtěl takto jednoduše vysvětlit potenciálním klientům. Fakt mě to mrzí, protože jsem dlouho zjednodušoval a zjednodušoval veškeré své "USP" argumenty, až jsem dospěl k tomuto... Takže to tedy musím překopat. Skloňování mi přijde v pohodě, ale pokud to zní krkolomně, zkusím to přepsat.

    Fotky pořízené jen kvůli stránce? :) Jakože jsem zaletěl na Kauai a prošel se do Awa'awapuhi Valley a do Norska nad Lysefjord jen kvůli webu? :) To ne, jen jsou to prostě mé oblíbené fotky z cest a jelikož je celý web o tom dobrodružství, tak se tam hodí. Neřešil jsem žádné detaily z hlediska nasvětlení či dokonalých barev (anebo snad dokonce oblečení), protože jsem chtěl zachovat autenticitu, aby to nepůsobilo uměle. Seznamovský mail už jsem rozvedl dříve a co se týče textů, tak si nemyslím, že to je něco, co by měl automaticky zvládat grafik, od toho jsou copywriteři. Ale ano, na základě předchozích podnětů se budu textům ještě venovat a dotáhnu je.

    Jsem rád, že se líbí alespoň práce. :) Možná máte pravdu, že tam trochu zanikají, každopádně jsem chtěl především nabudit atmosféru, která by měla vyjádřit, jaký přístup ode mě může klient čekat. Podobně jako to má např. Jirka Tvrdek (http://tvrdek.cz/) anebo Honza Řezáč (https://www.houseofrezac.com/).

  22. Tomáši, ale všechny fráze typu "Zvýším Váš obrat, zaručím nové zákazníky, usnadním cestu k úspěchu, přinesu nové příležitosti"... jsou dle mého prázdné bonmoty vhodné tak na bezduchou politickou kampaň.

    Jan Řezáč použil nadsázku, web má atmosféru a vím, co mohu čekat a nebo se chci i nechat překvapit, ale u vás na webu je opravdu jenom barevno :) Nemyslím to špatně a jsem rád, že Jana Řezáče jste použil, protože na tom webu se můžete myslím hodně naučit a je to lepší tah než se chlácholit tím, že ostatní by tam dali packu a vy jste našel jiné řešení. Srovnávejte se s těmi lepšími a ne s těmi horšími :)

  23. lVlorf3us: Mě právě moc nesedlo, že to jsou vyloženě fotky z "Facebooku". Na tom tvrdek.cz fotografie působí mnohem lépe, jako součást webu (on celý ten jeho web je špička :)).

  24. In-počasí > :) Koukám, že doba je už značně deformovaná, když jakákoli fotka z dovolené musí být "fotka z Facebooku". :) Jsou to prostě fotky z cest.. jsou autentické a vcelku jedinečné (málokdo na ta místa chodí). Jirka má profí fotky, ale mám pocit, že nejsou jeho (kromě portrétu samozřejmě). Působí skvěle, ale ne tak autenticky. Což není špatně, ani jedna cesta není špatná, já se jen vydal jinudy.

    Zbyněk > Já právě nevím, proč je to prázdné. :) Kdybych prodával zmrzliny a řekl tyto fráze, tak to asi prázdné bude. Ale kvalita loga a vizuální identity s úspěšností souvisí. Relevantní grafika působí na cílovku pozitivně, zatímco irelevantní negativně. V prvním případě v lidech vzbudí důvěru a zvýší šanci na to, že si firmu vyberou. Také, je-li design (mezi konkurencí) jedinečný, tak si jej (i firmu) snáze zapamatují. V druhém případě (nekvalitní, tuctová grafika) lidi buďto odpudí, anebo nevzbudí takovou důvěru, nebo si lidé tu grafiku (ani firmu) nezapamatují.

    Z toho vyplývá, že v prvním případě bude mít firma více zákazníků a tudíž bude úspěšnější. Není to tedy prázdná fráze, je to fakt. Všude se radí, aby člověk na webu jasně řekl, co jeho produkt / služba znamená pro zákazníka – proto jsem to tam napsal. Sice to může znít nafoukaně, ale ve své podstatě je to pravda. Jakýkoli (dobrý) design pomáhá, jen to designeři berou jako samozřejmost a neříkají to nahlas, ale pro laika klienta to samozřejmost být nemusí (proto si tolik lidí dělá loga a letáky ve wordu).

    No vidíte, já se do webu také snažil vložit atmosféru a pár hodnotitelů to slovo už použilo. Honza i Jirka mi byli inspirací v odlišení, nechci je ale nijak vykrádat. Takže jak jsem psal, asi nejste má cílovka. Za mnou chodí právě lidé, kteří ocenili, že tvořím "jiná" řešení. Zrovna Weget zmiňují mí klienti nejčastěji a jeho jedinečnost chválí. Takže to není chlácholení, opět jen tvrzení faktů. Na naší logo-scéně mám vcelku přehled a ač znám více kvalitních designerů, kteří mají kvalitní loga i identity, tak znám jen hrstku těch, co se opravdu snaží přicházet s odlišným řešením. Proto mi tento argument přijde důležitý, jelikož se tím od většiny liším. :)

    To jsem měl zmínit asi na začátek. Že webem cílím na konkrétní skupinu, která "vidí svět" i směr jejich byznysu podobně, jako já. Původní kouzelnický web mi dohodil přesně ty zákazníky, jaké jsem hledal. Ostatní zahnal, anebo v nich nevzbudil důvěru, ale to je vedlejší, já chci tvořit specifické práce pro specifické lidi a tomu web přizpůsobuji. A jak se v designu / reklamě říká "if nobody hates it, nobody loves it". :) Hlavní je, že jsem ve vás vzbudil nějaké emoce.
    Naposledy upravil lVlorf3us : 03.09.2016 v 16:57

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3