Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 41

Portfolio ke zkritizování - Zapálený logotvůrce

  1. Portfolio zde: http://vachudatomas.cz/


    Zdravíčko,

    už cca půl roku mám nové portfolio a ač jsem ho už na začátku vytvořil hodně stručné, tak jsem se k němu prakticky každý měsíc vracel a zestručňoval, vyhazoval i celé sekce atd. Zkrátka aby byl web co nejkratší, ale zároveň v něm bylo vše podstatné. Až teď jsem s portfoliem naprosto spokojený (jen mě štve, že prý ze zákona musíme mít na webu info o IČ a že jsme zapsaní na ŽÚ, takže je dole ta otravná patička), ale i tak rád uslyším názory ostatních.

    Jako někdo, kdo obsah promýšlel pár měsíců a pak to dalších pár měsíců, s přestávkama, piloval, mám na to jistě odlišný pohled, než ostatní.

    Co se týče úvodní fotky - o té už jsem diskutoval dříve jinde, tu měnit nebudu, jsem s ní ztotožněn, vše na ní má své opodstatnění, takže grafické zpracování a nápad zde prosím neřešte. Leda například zkritizovat, jak na Vás působí úvodní fotka jako taková. Jak na vás působí barvy (ať už fotky, či webu) atd.

    Nejvíc by mě zajímalo:

    - zda vám na webu třeba (z pohledu potenciálního zákazníka, co hledá grafika) něco nechybí, nebo naopak nevnímáte něco jako zbytečné / rušivé.
    - zda vám třeba vadí / těší absence horního menu (které mi přišlo zbytečné, když je web proscrollovaný do 10 vteřin při "skenování obrázků", beze čtení)
    - zda je vše srozumitelné, přehledné..
    - cokoli dalšího, co vás napadne

    Budu rád za jakoukoli reakci. Jak jsem již psal, já sám jsem s portfoliem spokojený, ztotožněný a už bych asi nic neměnil (jen tedy teď brousím do tajů SEO, páč minimalistický web s minimem textů není ve vyhledávačích zrovna celebritou). Ale i tak jsem otevřen případným změnám, pokud bych zjistil, že více lidem něco vadí.

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Mně se web líbí a pokud bych potřeboval logo a narazil na tvou stránku, tak by mne zaujala.

  4. Mel bych par vyhrad :) Prvni je k te oddelujici modre casti s vypoctem kolik let delas s PS, IL atp. Tohle je vcelku zbytecna informace. Pak mi vadi ta posledni rada log, co ma tmave pozadi (ostatni maji bile), to je nejaky zamer? Pusobi to jako oddelovac a cekal jsem, ze je to nejaky slider (jakoze vrchni loga jsou hlavni a ty v pruhu jsou ty ostatni a budou se stridat).

    Kazdy samozrejme tvori jinak, ale z postupu tvorby bych smazal ten pruzkum trhu. Me to proste prijde blbe.

    Dalsi veci je e-mailova adresa. Na vlastni domene uvadet adresu od Seznamu je matouci a pusobi to "neprofesionalne".

    Posledni vec je sekce vizitky, letaky a newslettery. Vsechny sekce jsou prezentovany jinou formou a nevypada to dobre. Nechal bych stejny styl, jakou maji loga. Vzhledem k ruznym tvarum bych volil vyrez jako nahled a bude to vypadat k svetu.

  5. Hodně povedené, hned bych nějaké logo brala :)

    Jen se mi zdá to písmo u sekcí vizitek, letáků atd. příliš malé a nevýrazné.

  6. Kvalita!

  7. Zdravím, bohužel nemůžu hodnotit.. Na první pokus mi web okamžitě spadl( tím myslím prohlížeč) aniž bych cokoli viděl, na druhý pokus po 15 sekundách načítání a načtení úvodního obrázku mi prohlížeč opět spadl.. ( iPhone 4, iOS 7, Safari)..
    Lybior

  8. Jako potencionálního zákazníka mě web zaujal.
    Nicméně jak už někdo řekl, email na seznamu na mě nepůsobí dobře.
    Rovněž ten kontakt bych rád měl průběžně k dispozici a ne až na konci. Připadám si jak v IKEI, kde musím kvůli jedné věci projít celou prodejnu. :) Myslím si, že se můžou najít lidé, kteří to nepochopí..

  9. Přidávám se ke kritice emailové adresy. @seznam.cz ve mně nevzbuzuje příliš mnoho důvěry.

  10. Je to pecka. I přes malé nedostatky (viz. výše) si to zaslouží palec hore :-)

  11. A jinak ještě teda poznámka, pokud budeš řešit ten email, tak rozhodně ne tak, že si uděláš redirect na seznam.
    Pokud odesilatel používá SPF, tak se mu bude vracet chybová hláška ze seznamu, který takto přesměrovanou zprávu nepřijme.

  12. Vezmu to bodově, ať je to přehlednější.

    1) Úvodní stránka je hrozná rána. Čekáš portfolio a najednou obří a dost výrazná fotka, asi bych ji ztlumil, protože mě dost zmrazila. To, že seš s tím spokojenej je super, ale ten web není pro tebe, ale pro tvýho zákazníka, důsledky jsou pak jasný.

    2) Celkovej dojem po sjetí dolů je fajn, je to docela trendy, absence menu mě vůbec nenapadla, u takových webů ho už skoro nehledám, nicméně pro BFU bych tam tu možnost dal. Třeba když kolečkem otočíš nahoru, tak by se mohla lišta menu objevit apod.

    3) Co se mi nelíbí textově jsou ty řeči o tvorbě - zákazníka třeba zajímá, jak dlouho tvorba trvá, z tvých textů se to nedočte, naopak vidí, že skicovat budeš tak dlouho, jak budeš potřebovat, což je sice realita, ale i tak se dá stanovit nějaký časový rozmezí.

    4) Po kliknutí na šipku Nahoru se stránka hýbe rychlostí plošiny pro vozíčkáře, sice detail, ale je to divný.

    Jak se tvoří ty obrazy z textu? Jen pomocí čar a textu na cestě?

  13. 1. stránka se mi docela dlouho načítala, nijak jsem to nezkoumal, ale počítám že by tam šlo ubrat z velikosti

    2. zase bych z toho nebyl až tak nadšený jako ostatní, ta zakoupená šablona je zkrátka kvalitní a sama o sobě prakticky bez ohledu na obsah zaručuje kvalitní web

    3. pojal jste to velice dobře, já mám rád takovéto weby, i práci máte zajímavou, možná bych uvažoval o změně obrázku v sekci "Něco málo o mě", moc mi tam nesedí a také by se dalo zvážit jestli z horního obrázku neudělat slider, tak jak to mají v demu té šablony, ale to jen takové na zvážení, ne chyba. Ale co mi přijde jako kritická chyba na webu designera je použítí fontu který nemá české znaky, toto si designer musí ohlídat a musí to vidět že to nesedí, sice se to nahrazuje fontem, který je dost podobný, takže ten rozdíl je malý, ale když to vidím já jako kodér a pouze při procházení webu, tak Vy jako grafik to musíte vidět taky

  14. Díky moc všem, co chválí i kritizují, moc mi pomáháte.

    Odpovědi nasměruji konkrétně, ať nemusíte číst všechno.

    Předně všem k seznamu.cz > Ano, částečnou neprofesiolitu seznamu.cz si uvědomuji, ale působí to přesně tak, jak chci, aby to půsosilo - že jsem člověk, co neřeší irelevantní detaily a že se neschovávám pod ultraseriózní adresou jen proto, aby to dobře vypadalo. Zkrátka že si na nic nehraju a že se chci soustředit na výsledky a ne na to, jak vypadám nebo co používám za mail.. Zatím si nikdo nestěžoval a sám spolupracuji s klienty, co mají seznam/email/centrum a vůbec to nevnímám jako něco neseriózního.

    Asi takhle, pokud mě někdo odmítne kontaktovat jen proto, že mám mail na seznamu, přestože se mu má práce třeba líbí, tak jsem možná docela rád. Přijde mi to mírně povrchní. Může to působit neseriozně, ale ve finále myslím, že když má člověk zájem, tak se mi stejně ozve a po odpracované zakázce a (snad) spokojenosti na nějaký seznam.cz zapomene. :)


    ivanbohatyr > Děkuji za odezvu.

    ad 1) Stránku jsem již několikrát zmenšoval. Zmenšil jsem to tedy znovu.

    ad 2) Já ani nechtěl řešit design a vzhled, spíš obsah a srozumitelnost. Jinak ano, je to vynikající šablona.

    ad 3) K fotce - tam mi šlo o to nějak metaforicky předat zprávu "mám rozhled" (v daných oblastech grafiky). A ukázat tam taky jiný pohled na mou osobu, tím myšleno nejen zapálený grafik, ale i člověk, co rád objevuje atd.

    Obrázek úvodní - ano, v demu je tam slider, ale jelikož jsem tam chtěl dát jen jednu fotku, tak to asi nemá smysl. Navíc slidery jsou myslím otravné, páč nutí člověka čekat, až se přepnou, anebo klikat.. Chci zákazníky otravovat pokud možno co nejméně.

    K fontu - mohu se zeptat, v jakém prohlížeči jste web zobrazoval? Já tam diakritiku vidím. Na tohle jsem totiž také alergický a všiml bych si toho hned, ale já si to zobrazoval i na několika mobilech a všude tam ten font byl. Na desktopu taktéž, viz:



    Docela by mě zajímalo, jestli to je ojedinělé, nebo jestli to i ostatní vidí špatně?


    vodička >

    ad 1) Zmrazila jakým způsobem? Dokázal bys to nějak popsat? Já se volně inspiroval Jiřím Tvrdkem a Janem Řezáčem a vůbec mě inspirovala literatura / přednášky okolo osobní značky. Do té doby mě lidi znali jen pod přezdívkou lVlorf3us, pod jménem minimálně a pod tváří už vůbec ne. Což jsem chtěl napravit.

    Chci se hned v prvním momentě ukázat, jak vypadám a že jsem kreativní a (snad) originální a nebojím se odlišit. Zároveň to jde ruku v ruce s dvojsmyslným nadpisem, který chci, aby si co nejvíc lidí zapamatovalo (zejména to slovo logotvůrce, protože ho kupodivu skoro žádný logo designer nepoužívá), čemuž pomůže právě "ilustrační" obrázek. Ale chápu a už jsem jinde řešil to, zda to není moc výrazné... Asi je, nevím, rád bych se dostal klientům do hlavy a zjistil, jak je ta fotka ovlivnila. Za mě vyjadřuje emoce a vlastnosti mé práce i osoby, které chci, aby byly jasné.

    ad 2) Zvážím. Je to wordpress, tak nevím, co tam jde s menu vykouzlit. Zase nechci, aby rušilo.

    ad 3) Zajímavej podnět, časovej údaj mě nenapadl. Asi proto, že někdy to zabere den, někdy týden.. Zamyslím se, jak tam nějaký odhad implementovat, díky.

    ad 4) Zkoušel jsem web otevírat všude možně a všude se to scrollování a "šipkování" chová trochu jinak, je jinak citlivé.. v chromu to tuším lítalo jak šílené, ve Firefoxu tak nějak průměr a v Opeře to jelo jak šnek.. Snažil jsem se najít kompromis a více nevím, co bych s tím provedl. Snad to tolik lidí štvát nebude.

    ad obrázky z textu - ano, perem vytvoříš cestu, vložíš text a ten pak doupravuješ, napsal jsem na to kdyžtak tutorial: http://www.tutoriarts.cz/tvorba-typo...-portretu-1207


    Kikis > Děkuji. S tím popisovým písmem máš pravdu, to jsem tam dodal spíše provizorně. Když jsem se nad tím zamyslel, odstranil jsem to úplně, je to čistější a teď se všechny 3 řady náhledů s přehledem vejdou na jednu obrazovku. Moc díky za podnět. :)


    Lybior > Jeden člověk mi už napsal, že se mu stránka načítala dlouho, ale že by to někomu padlo, to zatím slyším prvně.. To bohužel nevím, co s tím.


    mytrix > Díky. Ten kontakt je ještě, v menší podobě, u toho tlačítka na stažení dotazníku. Jak jsem psal v úvodu, tak jelikož je web projetý během chvíle, tak jsem dal kontakt na konec. Ale zamyslím se nad tím, možná ho umístím už rovnou do nadpisu za jméno. Dík.


    SGD > Děkuji za reakci. O modré části s výpočtem jsem taky přemýšlel, zda ji nedát pryč. Osobně když narazím na nějaká čísla, tak mi to posílí důvěru.. Ale je fakt, že to mohu třeba zmínit pak v sekci "O mně" (kterou nakonec asi stejně trochu překopu, zestručním a dodám tomu nějaký příběh - inspirovaly mě e-knihy od Ottocopy, doporučuji). Takže nakonec jsem jsem pruh odstranil, ta animace stejně zbytečně zatěžovala web.

    Co se týče poslední řady log, tak tato loga byla tvořena přímo na tmavé pozadí, anebo na bílém tolik nevyniknou. Takže tam takto být musí, aby vypadala tak, jak chci, aby vypadala. A hrálo mi to do karet, jelikož ostatní sekce jsou nějak ohraničené, takže i zde je tímto vyřešené ohraničení. Vizuálně to možná nepůsobí tak úžasně, ale je to jediný kompromis, co mě napadl (střídání s těmi logy na bílém pozadí vypadalo hrozně).

    Jak píšeš, každý tvoří jinak. Já považuji průzkum trhu za samozřejmost, abych si ujasnil, jak vypadá konkurence, o co se snaží a porovnat to s tímto klientem a zařídit, aby se od nich lišil. Nebo pokud jsi myslel, že je blbý to zmiňovat, jelikož je to samozřejmost, tak pro klienty to tak samozřejmé není a někteří si myslí, že po přečtení zadání ihned zapnu Illustrator, na první dobrou vytvořím logo a je hotovo. :)

    Teď tak nějak zvažuji, zda tuto sekci neodstranit úplně a namísto toho nedat spíš nějaké benefity typu "proč si vybrat mě" a v čem je ta má tvorba jiná.. Napadlo mě tuto sekci odstranit úplně, ale ta tmavá loga nalepená na tu fotografii pod dotazníkem nevypadala dobře, takže tam něco mít chci. Zas aby to nebyl web skoro bez textu.

    Vizitky jsem upravil, hned to vypadá lépe, díky.

    Letáky jsou tedy OK a Newslettery a bannery jinak vyřešit nejde asi vyřešit nejde, ty už na bílém pozadí jsou. Ale zkusil jsem ty fotky trochu zmenšit, aby tam byly větší rozestupy. Více zmenšovat to ale už nechci, ztrácí to čitelnost / rozpoznatelnost. Ale i tak je to lepší, dík.
    Naposledy upravil lVlorf3us : 17.01.2015 v 18:32

  15. Ty stránky by si zasloužili preloader.

  16. Možná ještě taková otázka - četl, nebo zajímalo vůbec někoho z vás to "Jak probíhá tvorba"? Ze školení podnikání na volné noze jsem si, mimo jiné, odnesl to, že zákazníci rádi koukají "pod pokličku", proto jsem to tam dal (hlavně také proto, jak jsem zmínil výše, že spousta lidí si myslí, že to je jen tvorba obrázku rovnou v programu). Tak nevím, zda to neodstranit, což by webu opět trochu rozsahem ulehčilo.. Ale zas vy, lidé z oboru, co ty věci znáte, tak vás to možná zajímat nemusí, ale zákazníka třeba ano (už jsem to pár klientům vysvětloval, co tvorba loga obnáší).

    David Kácha > Ok, úvodku jsem zmenšil na polovinu. Jsem sice zvyklý na rychlou wi-fi, ale ikdyž jsem byl v Thajsku, kde byl šilený download pár stovek kb, tak to do pár vteřin bylo načtené. Nevěděl jsem, že s tím bude mít tolik lidí loadovací problémy. Takže díky za odezvu.
    Naposledy upravil lVlorf3us : 17.01.2015 v 17:11

  17. ivanbohatyr myslel asi znak ě v nadpisu Něco málo o mně, tam je ě systémovým fontem, asi spíš bug. Screen: http://ctrlv.cz/PD1D

    Jinak fotka asi bude mít na cílovku lepší efekt, já to beru ze svýho pohledu minimalismu, ale je fakt, že doba se ubírá tím směrem ukázat se a prodat pihu nad pravým obočím, kterou zdůrazněj raybany.

    A s tím mejlem myslím, že zbytečně okecáváš, za tu dobu sepisování si mohl mít mejl na vlastní doméně :P

  18. Aha, tak toho "ě" jsem si popravdě vůbec nevšiml, jelikož tlouštka fontu +- odpovídala. Každopádně s fontem jsem spokojen, takže jsem nadpis přepsal tak, aby tam ě-čka nebyly. Díky oběma za podnět.

    Každopádně díky ještě jednou za to zmínění, že bys tam radši viděl to, jak dlouho mi logo trvá. Celou tuto sekci jsem překopal a tento údaj tam zakomponoval. Věřím, že to bude pro zákazníka užitečnější.

    Mail neokecávám :), mám zkušenost, že musím pár klientům - co mají mail na své doméně - 1x měsíčně psát jinam, ať si vyprázdní schránku, páč dostávám MAILER DAEMON. Myslím, že pokud by se to stalo u mě, tak je to daleko neprofesionálnější, než tam mít ten seznam.cz. Se seznamem jsem spokojen, je to moje srdcovka a vyhovuje mi. Záložák (na spamy a komunikaci o svátcíh) mám u gmailu. Jak už to padlo, s přeposíláním je někdy problém. Nu a řešit maily najednou v úplně jiném prostředí, to se mi vážně nechce.

    Jak se říká: "if it ain't broke, don't fix it". Pro mě to na škodu není, naopak to podporuje emoce a "zprávu", co chci klientům webem předat (tzn. na nic si nehraju, jsem stejně uchopitelný člověk, jako vy). Věřím, že lidi hledající služby nebudou řešit mail (oproti vám, profesionálům z oboru). Ikdyby měl czc mail czc@seznam.cz, tak u něj stejně nakupuju nadále. :)
    Naposledy upravil lVlorf3us : 17.01.2015 v 20:05

  19. Citace Původně odeslal lVlorf3us Zobrazit příspěvek
    Možná ještě taková otázka - četl, nebo zajímalo vůbec někoho z vás to "Jak probíhá tvorba"? Ze školení podnikání na volné noze jsem si, mimo jiné, odnesl to, že zákazníci rádi koukají "pod pokličku", proto jsem to tam dal (hlavně také proto, jak jsem zmínil výše, že spousta lidí si myslí, že to je jen tvorba obrázku rovnou v programu). Tak nevím, zda to neodstranit, což by webu opět trochu rozsahem ulehčilo.. Ale zas vy, lidé z oboru, co ty věci znáte, tak vás to možná zajímat nemusí, ale zákazníka třeba ano (už jsem to pár klientům vysvětloval, co tvorba loga obnáší).

    David Kácha > Ok, úvodku jsem zmenšil na polovinu. Jsem sice zvyklý na rychlou wi-fi, ale ikdyž jsem byl v Thajsku, kde byl šilený download pár stovek kb, tak to do pár vteřin bylo načtené. Nevěděl jsem, že s tím bude mít tolik lidí loadovací problémy. Takže díky za odezvu.
    Nemám s tím problém. Trvá to pár vteřin. Ale myslím, že hezký preloader je hodně zajímavá věc, která k "Single Page" patří. Navíc je divném, že člověk můžu rolovat dolů a tam nemá obrázky.

  20. Parada a za MBTI typ palec nahoru :)

    Jo a ten mail na seznamu fakt neni takova frajerina jak si asi myslis.. Jednou na to prijdes.

  21. Ještě jednou díky všem, provedl jsem díky vám několik změn a web myslím hodně prokoukl (a o dalších asi 700 px se zkrátil):

    - všechny obrázky zmenšil cca na 1/3
    - odstranil jsem modrý pruh s číselníky
    - u vizitek odstranil dřevěné pozadí a nechal na bílém
    - odstranil zbytečné malé popisky u vizitek / plakátů / nws & bannerů
    - vyhodil info o tvorbě loga a namísto toho tam dal soupis kvalit, co má zákazník čekat + zmínka o rychlosti dodání prvních návrhů
    - díky předcházejícímu bodu jsem úvodní nadpis před mřížkou log přesunul sem a loga jsou tudíž viditelná ihned za úvodní obrazovkou
    - a ještě pár dalších detailů..

    Teď už jen nějak přeformulovat text v sekci "Kdo jsem", se vším ostatním jsem spokojen. Pokud by vás ještě něco napadlo, určitě neváhejte.

    Citace Původně odeslal David Kácha Zobrazit příspěvek
    Nemám s tím problém. Trvá to pár vteřin. Ale myslím, že hezký preloader je hodně zajímavá věc, která k "Single Page" patří. Navíc je divném, že člověk můžu rolovat dolů a tam nemá obrázky.
    Je to šablona, nevím, zda by tam šel preloader dostat. Myslím, že by tam ale spíš vadil. Sám když na něj u někoho narazím, tak mě irituje. A když to trvá třeba minutu, tak někdy panel vypnu a jdu jinam.. Naopak když se mi stránka dlouho načítá, ale už jsem na ní a můžu aspoň mezitím číst texty, tak jsem spokojen a nedělá mi problém počkat. Nevím, jaký internet máš, každopádně podle mě minimálně 90% lidí s načítáním problém mít, snad, nebude.


    Citace Původně odeslal carlos Zobrazit příspěvek
    Parada a za MBTI typ palec nahoru :)

    Jo a ten mail na seznamu fakt neni takova frajerina jak si asi myslis.. Jednou na to prijdes.
    Díky za palec, MBTI test bych doporučil každému, je to fajn věc k sebepoznání. :)

    Jinak nejde mi o frajeřinu.. Je to něco, na co jsem zvyklý a není to nic, co by mi kdy uškodilo. Snažím se ke klientům přistupovat tak, že je nesoudím a na oplátku oni nesoudí mě. Nebo pokud už, tak jen na základě výsledků, ne vzhledu / jména / věku / zájmů / vkusu. Pochybuji, že někdo, koho má práce zaujme, by se neozval jen kvůli mailu a stejně tak pochybuji, že by mi změna domény přinesla spoustu nových zákazníků.

    Takže ukončil bych to (jelikož si za tím stojím, řešil jsem to už tolikrát, že pokaždé jsem v tom utvrzen o trochu více) - argumenty všech na toto téma beru na vědomí a uvědomuji si je. Souhlasím s tím, že to je méně seriózní. Ale je to ten typ neserioznosti, který mi nevadí a který mi vyhovuje. Možná se nad tím ještě zamyslím, možná časem doménu změním, ale v tuto chvíli jsem s tím spokojen.

  22. Já ti nevim, ale postup tvorby mi tam seděl víc, mělo to informačně mnohem vyšší hodnotu, než to, že seš empatickej a tvoříš geometricky čistá (wtf?) loga.

  23. Osobně tyhle jednostránkové weby nemám vůbec rád, ale tohle se mi kupodivu dost líbí.

  24. Marin Kejzlar > Dík, to rád slyším.

    vodička > Tak já myslel, že zákazníci chtějí spíš slyšet, co jim může grafik nabídnout, než to, co jak dělá. Nebo myslíš, že ne? Sám jsi nazval jako "řeči o tvorbě". :)

    K té geometrické wtf čistotě, myslím tím toto:
    Logo design by Kaelgrafi | #56 | 99designs
    Al Sole Hotel Wayfinding System - Daily Inspiration

    Neříkám, že každé logo skládám z desítek kružnic, ale vždy se to snažím držet geometricky čisté. Stále častěji totiž narážím na tvůrce, co mají v logách podivné hrbolky, tvar je divně rozházený, "křivý" atd. Jeden klient si mě třeba vyloženě vybral kvůli tomu, že se mu líbila geometričnost mých log. Geometrii mám zkrátka rád a v logách s ní pracuji, proto jsem to chtěl vypíchnout.

    Co se týče empatie, tak třeba zrovna svých dost výher u crowdsourcingu připisuju zpětně tomu, že narozdíl od ostatních jsem se dokázal do klienta lépe vcítit a pochopit jeho vkus. Takže i tato informace tam není jen "na oko", ale stojím si za ní, páč jsem silný empatik a při práci mi to pomáhá.

  25. Já rozumím, jak to myslíš, ale bez ukázky je to pro klienta jen pár slov. Napsal jsem, že se mi ty řeči nelíbí, ale myslel jsem jen ty neurčité (tvořím tak dlouho, jak je potřeba).

    Uvidíš, třeba to je teď lepší, já nejsem zákazník, nemůžu hodnotit, nicméně kdybych u tebe logo poptal, tak mě spíš zajímá čas, cena a počet návrhů, nic víc.

  26. Chápu. Je to takové zaklínadlo, ale díky dodatku "bez tvarových čistot" to snad lidé pochopí. Anebo to pochopí posléze při pohledu na loga. Snad.. Nicméně jsem prohodil pořadí a na první místo dal poznatek o rychlosti dodání a geometrii dal na konec.

    Odhad času jsem zahrnul do bodu *Svižnost*. Postup tvorby jsem shrnul do pár slov u bodu *Preciznost*. Cena je pak spolu se vším ostatním níže v ceníku.

    Co se týče počtu návrhů, tak to se liší. Ale množným číslem "První návrhy zasílám.." jsem naznačil, že jich je obvykle více. Nejčastěji zasílám +- 3 varianty, ale občas se mi stalo, že mě napadl jeden suprnápad, který byl dle mě pro klienta dokonalý a po odprezentování se mnou souhlasil a více vidět nechtěl. Takže proto tam nechci explicitně zmiňovat nějaké konkrétní číslo.

  27. Ten email u seznamu jsi spatne pochopil, to je hlavne o tom mateni :) Ty potrebujes dostat do podvedomi navstevniku svou adresu a vachudatomas.cz =! T.Vachuda@seznam.cz :)

    Ber to tak, ze nekdo narazi na tvuj e-mail. Z toho si ovsem tvoje stranky nenajde. Uz to obracene jmeno a prijmeni, v mailu zase naopak. Pokud mas e-mail stejny jako domena, pusobi to lepe a zapamatovatelneji. To je cele. To nejsou irelevantni detaily a pod ultraseriozni domenou se skryvas, protoze pouzivas domenu se svym jmenem a ne domenu lVlorf3us :)

    Jinak web prokoukl, ted se mi ta cast Tvorim loga na miru libi. Mozna jenom popis je v moc svetle sede, spatne se to cte. Vlastne obecne je to pismo (sede) dost nekontrastni.

    Ale celkove dobre.

  28. Díky poznámce k písmu jsem si uvědomil, že jsem vlastně úplně zapomněl ve finále sjednotit odstíny a namísto tmavě modré jsem tam ponechal tu nudnou šedou.. Takže písmo jsem ztmavil (mělo by být tak 2x kontrastnější) a navíc zabarvil mírně k modré, aby to ladilo s okolním designem. Moc díky, hned to vypadá lépe.

    To s tím zmatením u mailu mě vůbec nenapadlo. Dávám si pozor, abych všude zmiňoval zároveň web i mail (nebo aspoň web, ale nikdy ne mail bez webu). Pokud někdo narazí na můj mail bez toho, aby znal mou práci, tak mi stejně nenapíše, páč neví, kdo jsem a co dělám. Pokud mě někdo doporučí, tak předpokládám pošle krom mailu i web. A pokud se mi ozývá člověk už se zakázkou, tak mou práci asi viděl a web nepotřebuje (navíc ho uvidí v patičce mailu po první reakci). Takže rozumím a souhlasím, je to takové nekonzistentní, ale jelikož mail i web zmiňuji všude pospolu, tak se snad lidi zorientujou. :)

    Wow, dost jsem se kritiky ze začátku bál a říkal jsem si, že web je už ok, ale teda změn proběhlo hodně a vypadá to suprově, fakt moc díky všem!

  29. Web se mi docela líbí. Jenom bych k ukázkám log přidal krátký popis/zaměření firmy, ne jenom název. Pak se dá lépe posoudit to logo, když vím, že to bylo pro firmu zabývající se XY.

  30. Supr nápad, díky, do popisků jsem přidal krátké info o tom, o jaký projekt / značku se jedná.

  31. Nevím, zda se sem daní uživatelé ještě mrknou, každopádně - vy, co jste měli problém s pomalostí načítání portfolia, můžete na něj mrknout znovu a dát echo, jak je to s ním nyní?

    Když jste na to poprvé upozornili, měl jsem na webpagetestu (při 5/1 Mbps) celkové načítání 30 vteřin (což byl opravdu slušnej hardcore). Poté jsem to pár úpravama stáhl na 20 a pak na 15, ale stále se někdo ozýval, že to je dlouhé. Tak jsem to teď opravdu drsnýma kompresema (někde už vznikal fakt nepříjemný šum, tak to níž nešlo) a úpravami náhledů snížil načítání na 8.8 sec. Vím, že je optimum držet se pod 5 sekund, ale u portfolia s hromadou obrázků myslím, že je těch 8.8 stravitelných. :-) Tak snad už to bude v pohodě zobrazitelné pro všechny.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3