Freelancer s výsledky - GoogleAds - Sklik - Facebook
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 38

E-shop na míru - Oxyshop?

  1. Zdravím,

    dokázal by mi někdo doporučit e-shop na míru? Systém máme i6 od Cybersoft (aktuálně i jejich e-shop, ale silně zastarává), propojení samozřejmě potřebujeme, v nabídce přes 100k produktů. Zvažujeme Oxyshop X5 od oxyonline, jejich předběžná cena cca 350k Kč včetně grafického zpracování, 3k měsíčně garance dostupnosti, 50k ročně maintenance.

    Po delším hledáním bych jako alternativu uznal shopcentrik, ale nemám s tím vůbec žádné zkušenosti.

    Poradíte? Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Měl jsem na starosti vytváření eshopu od oxyshop a největší spokojenost. Cena byla cca 200k ale takřka pořád byl u nás někdo kvůli konzultaci, pomoc s nastavením shopu, nastavení kampaní, podrobné tvoření designu atd. atd. Cena je vysoká ale ten support okolo je skvělej. Takže pokud Vám ta cena nevadí, mohu doporučit.

  4. Na podzim jsme řešili dodavatele řešení pro www.nausnice.cz spolu s Martinem Matějkou (www.smallcars.cz, www.martinmatejka.cz) Měli jsme připravenou nakódovanou šablonu a hledali pouze vhodný systém. Binargon vysřelil cenu 100k + 45k/rok, Shopio nabídlo řešení za 400k+, Shopcentrik tento rok řeší upgrade svého CMS. Nakonec jsem vzal Atreo.cz za cca. 125k. Cena, komunikace, systém a support fajn. Líbí se mi, že neberou jak řezníci X zakázek najednou a můžou se tak věnovat naplno 1 projektu.

  5. Já osobně mám dobré zkušenosti s firmou Binargon.cz

  6. Ještě jsme se celkem rozumně domluvili s www.easy-shop.cz. Mají solidní reference, tak uvidíme. Cenově by to mělo vyjít lépe než ten oxyshop.

  7. Nechci zakládat nové téma tak to přikládám sem, máte zkušenost s tímto balíkem http://www.oxyshop.cz/ready2go ? Já z toho pochopil, že budu platit pouze měsíční paušál, nebo se platí i nějaký první obnos za vytvoření eshopu a pak až ten paušál za měsíční provoz ? Jsem v tomto neznalec. Děkuji za info.

  8. Zdravím,
    prosím všechny lidi, kteří uvažují nad Oxyshopem, zapomeňte na tuto firmu a vyhněte se jí obrovským obloukem. Mluvím z vlastní zkušenosti, jedná se o velmi nespolehlivou společnost, slibují hory doly, ale realita je úplně někde jinde. Prošli jsme pronájmem Ready2Go a následně řešením na míru X5, ale přístup je všude stejný. Pořád vznikají nové a nové chyby, za které pochopitelně nemůžou. Ale kdo za to může vysvětlit nedokážou. U Ready2Go byly některé chyby považovány dokonce za vlastnost eshopu. Tato společnost nás už bohužel stála sta tisíce a rád bych upozornil na to, že pokud se pro ni rozhodnete, bude Vás to stát mnoho peněz a hlavně nervů. Zakázkové úpravy a opravy chyb trvají klidně i měsíce a pak se to ještě průměrně 2x předělává, než je všechno v pořádku.

    Pokud byste chtěli na téma Oxy pohovořit, rád předám konkrétnější reference.
    Přeji hezký den,
    Ondřej Velička
    www.dobrytextil.cz

  9. Hezký den všem,
    děkujeme za příspěvky, které tu v tomto tématu padly. A to i v případě, že poslední příspěvek pana Veličky vyjadřuje nespokojenost. S panem Veličkou situaci komunikujeme a věřím, že v dalších společných krocích, které budou dle dohody probíhat, najdeme uspokojivé řešení.

    Věřím také, že oXyShop je spolehlivým a správným partnerem pro e-commerce řešení. A rádi vás o tom přesvědčíme.

    S přáním hezkého dne

    Eliška Flasarová - oXyShop
    www.oxyshop.cz

  10. Hm, tak jsem se začal přiklánět k tomu, že Oxyshop vyzkoušíme, ale potom, co jsem tady četl, tak mne přešla chuť. Přesně od toho stejného se snažíme nyní utéct! Chyby, chyby, chyby, všechno udělané napůl, chyby, chyby, chyby. Něco nového se udělá, ale absolutně bez ohledu na něco, co se dělalo předtím, takže na jedné straně něco vylepšíme a na druhé straně se něco totálně rozhrabe. Nejde o peníze, ale jde to ten čas a nervy kolem toho!

    -----
    Pořád vznikají nové a nové chyby, za které pochopitelně nemůžou. Ale kdo za to může vysvětlit nedokážou. Zakázkové úpravy a opravy chyb trvají klidně i měsíce a pak se to ještě průměrně 2x předělává, než je všechno v pořádku.
    -----

  11. Citace Původně odeslal v.stastny Zobrazit příspěvek
    Ještě jsme se celkem rozumně domluvili s www.easy-shop.cz. Mají solidní reference, tak uvidíme. Cenově by to mělo vyjít lépe než ten oxyshop.
    Easy Shopu a IT Studiu se zdaleka vyhněte. Svoje zkušenosti jsem popsala tady:
    https://webtrh.cz/164589-rikate-esho...ight=easy+shop a jsem moc ráda, že jsem od nich po létech trápení odešla, protože s Byznyswebem je úplně jiná spolupráce. A jak jsem teď koukala, nejsem sama, kdo jim nemůže přijít na jméno: http://www.vybrat-eshop.cz/eshop/easy-shop/recenze

    E-shop jsem u nich měla od roku 2008 do roku 2015 a v posledních letech jen samé problémy. Od roku 2008 snad nepřibyly žádné funkce, ačkoliv to před uzavřením smlouvy slibovali. Za všechno platíte jak mourovatí. Vůbec nic neudělají ani neupraví zdarma. Nakonec platíte i za zcela základní věci, nové feedy (při jejich změně) apod. Způsobí vám škodu a odmítají ji nahradit. Raději si budou platit právníka jen proto, aby vám nic nedali. A pak vám zkusí napsat e-mail jako nespokojená zákaznice (která si ale nikdy nic neobjednala), která není spokojená s vaším jednáním, a která vám vyhrožuje, že vám u IT Studia nechá e-shop zavřít, protože nejednáte slušně se zákazníky (vymyšlený zástupný důvod). Jenže si jaksi zapomněli ohlídat, že z e-mailu se dá poznat, odkud byl zaslán, a shodou okolností ta IP adresa nespokojené zákaznice, která mi chtěla nechat e-shop zavřít, byla stejná jako IP adresa jejich pracovníků, kteří se mnou řešili moji nespokojenost (mohu zdokumentovat a dokázat). Takže asi tak. Bohužel koukám, že se stále snaží lapat nové ptáčky, tak jsem se rozhodla vás varovat.
    Naposledy upravil Hana Svobodová : 02.03.2017 v 22:59

  12. Hezký večer pane Líbenku,

    moc ráda bych pozměnila Váš pohled. V oXyShopu maximálně pracujeme na tom, aby vše fungovalo, a když se něco nezadaří (což se může stát v jakékoliv společnosti), tak s tím pracujeme, aby se to zlepšilo. Samozřejmě chápu Váš pohled, ale zkusme si třeba zavolat, potkat se a pobavit se o tom a třeba i u nás. Můžete si sám udělat obrázek o tom, jak to u nás funguje.

    S přáním hezkého večera

    Eliška Flasarová - oXyShop
    www.oxyshop.cz

    [QUOTE=Petr Líbenek;1368740]Hm, tak jsem se začal přiklánět k tomu, že Oxyshop vyzkoušíme, ale potom, co jsem tady četl, tak mne přešla chuť. Přesně od toho stejného se snažíme nyní utéct! Chyby, chyby, chyby, všechno udělané napůl, chyby, chyby, chyby. Něco nového se udělá, ale absolutně bez ohledu na něco, co se dělalo předtím, takže na jedné straně něco vylepšíme a na druhé straně se něco totálně rozhrabe. Nejde o peníze, ale jde to ten čas a nervy kolem toho!
    -----

  13. Momentálně se nám X5 dělá , nikdy me nenechali ve štychu a nic lepší není např. Shopcentrik nemá podporu takovou jak oxyshop a nemas v zakladu jazykové mutace ktere stoji normalne 50 tis u konkurence.

    Ale zase na můj vkus drahe propojení s EET ale kompenzuje to minimalne 100x podpora.

  14. Nevím, neslyšel jsem nakonec nic dobrého, na všechno se musí dlouho čekat, hotovou práci dodávají s chybami, ze kterých se snaží vykroutit atd. Není to moje zkušenost, ale reference, která mne odradila.

  15. Dobrý den,

    když tak čtu nespokojenost s ostatními systémy a chybami, rád doporučím www.shopsystem.cz , menší firma, ale o to lepší přístup a podpora. Velké chyby zde rozhodně nejsou a i malé opravují co nejrychleji to jde (vydávat to za vlastnost je už schíza). Garantují zákaznickou spokojenost, můžete oslovit i referenční shopy a zeptat se.

    Eshopy na míru se stejně dělají tak, že se udržuje hlavní vývojová větev, ze které se v dané chvíli odtrhne systém (to co je teď hotovo), který se upraví. Nic se nedělá odznova, takže je to samé jako "krabice", ke které se něco "přilepí". Pouze sdílený systém má levnější podporu a budoucí vývoj v ceně, takže jedině výhoda. Záleží jak je celý systém navržený, ale někde nejsou ani složitější vlastní moduly problém, jinde nejde skoro nic.

    Ohledně funkčnosti, tak není problém na tomto systému postavit i větší shop, testováno na 100k produktů (jinak vlastní server). Cena extra vývoje modulů závisí na konkrétním požadavku, jinak základní licence 79k + 4k/rok. Ale cenově budou určitě níže, než výše uvedené.

    Především přístup je někde jinde. Zkuste si nezávazně demo https://www.shopsystem.cz/?demo a poptejte se ...

  16. Dobrý den,

    také máme e-shop na Oxyshopu pod doménou www.GeneralSport.cz. Spolupráci s OxyShopem vůbec nedoporučuji. Nejprve nám naslibovaly hory doly, díky kterým jsme podnikli mnoho investičních kroků, které jsou nám nyní naprosto k ničemu, protože jejich sliby se vůbecnevyplnily. Naší chybou bylo, že jsme si tehdejší telefonáty nenahrávaly, nedělaly zápisy z jednání a nepotvrzovali druhou stranou, protože na to nyní poukazují. Takže v prvé řadě doporučuji si vše při komunikaci s OxyShopem nahrávat a potvrzovat. A to i v případě, kdy komunikujete s nejvyšším vedením, protože od toho se ničeho nedomůžete. Naši situaci jsem chtěl řešit při osobním jednáním s panem Michálkem, jednatelem společnosti. Ten mě ale odmítl, že se mnou nemá co řešit, když je veřejně očerňuji. Že by se ale tázal po problému a snažil se ho vyřešit, beze snahy.

    Když jsme začali s platformou e-shopu pracovat, tak jsme ji - samozřejmě - neznali a v daný moment jsme potřebovali více informací a rad od poskytovatele. Po telefonu nám vždy řekli, že vše se musí řešit přes HelpDesk, přes telefon s Vámi nic řešit nebudou. Tak jsme začali psát dotazy, protože návod k obsluze není a nic jiného nám prakticky nezbývalo. Oficiální vyjádření k tomu, že posíláme více než 3 dotazy denně - což je údajně průměrné množství dotazů na klienta - do HelpDesku, bylo takové, tak jsem byl provozním ředitelem, panem Šromem v telefonu - do slova a do písmene - seřván jak malý kluk, že je vytěžuji a že nám budou muset navýšit měsíční poplatek za pronájem, protože nám musí přidělit víc lidí, kteří se budou věnovat našim problémům...

    S největší drzostí a arogancí ze strany OxyShopu jsem se setkal tento týden. Z Heuréky nám přišlo "nedoporučující" hodnocení ze strany zákazníka kvůli objednávce. Když jsme zjišťovali, o jakého zákazníka se jedná, zjistili jsme, že nám toto negativní hodnocení dal pracovník OxyShopu, když u nás dělal testovací objednávku. Testovací objednávka byla uskutečněna z toho důvodu, že se nám chybně odečítaly skladové zásoby z e-shopu a prováděl to pracovník e-shopu, pan Bédi. Když mu přišla z Heuréky výzva, aby tento svůj nákup ohodnotil, ohodnotil ho jako "nedoporučuji". Pochopil bych, kdyby pan Bédi opravdu nakupoval jako zákazník a byl s nákupem nespokojený kvůli zdlouhavému procesu objednávky, se zbožím, nebo s čímkoliv jiným. Ale hodnotit e-shop z pozice testera negativně, protože nyní řešíme složitý obchodní vztah, tak to je naprosto neprofesionální a podtrhuje dojem, který jsem z celého OxyShopu, pracovního týmu a jejich arogantního přístupu nabyl.

    To, že jeden den nemohli zákazníci ukončit své objednávky a OxyShop nám to kompenzuje poměrově naprosto neadektávně, nebo že na hodinu nám jednou zmizelo hlavní menu, podle kterého všichni hledají produkty, nebo jednotlivé kategorie, tak to už považuji po výše uvedených zkušenostech za "drobnosti". Jejich chyba to samozřejmě nikdy není, nás to prý nikdy neomezilo a kompenzaci, nebo omluvu si nezasloužíme.

    Zkrátka a dobře, naletěli jsme hezkému povídání pana Kafky. Chyba byla, že jsme si vše domluvené nepodepsali a spoléhali jsme se na "dobré slovo". S OxyShopem doporučuji nahrávat a podepisovat naprosto vše. Nejlépe se jim úplně vyhnout.

    V případě zájmu o bližší informace mě neváhejte kontaktovat.

    Jakub Studený
    General Sport s.r.o.
    776 731 049

  17. Citace Původně odeslal pleskanec Zobrazit příspěvek
    Momentálně se nám X5 dělá , nikdy me nenechali ve štychu a nic lepší není např. Shopcentrik nemá podporu takovou jak oxyshop a nemas v zakladu jazykové mutace ktere stoji normalne 50 tis u konkurence.

    Ale zase na můj vkus drahe propojení s EET ale kompenzuje to minimalne 100x podpora.
    Jazykové mutace jsou u spousty konkurenčních systémů již v základu v ceně... správce musí ale "pouze" udržovat eshop v několika jazykových verzích a také odpovídat na cizojazyčné dotazy...

  18. Dobrý den, pane Studený,

    opravdu nás mrzí, že s pronajímaným oXyShopem nejste spokojený. Vaše reakce je však podle našeho názoru nefér.

    Provozujete pronajímaný oXyShop, nikoliv řešení na míru. Jde o tzv. „krabicové“ řešení, které je ve stejné podobě využíváno tisíci dalšími eshopery. Před jeho objednáním jste testoval pronajímaný oXyShop tři měsíce zdarma. Od října 2015 eshop provozujete placeně. Až v prvním čtvrtletí roku 2017 jste vznesl požadavky na bezplatné individuální úpravy eshopu.

    Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, nabídli jsme, že uděláme výjimku: že pro Vás na míru vytvoříme a do systému zaimplementujeme specifický konektor podle Vašich požadavků přesto, že se NEJEDNÁ o eshop na míru. Vývoj určený pouze pro Vás však nemůžeme realizovat zcela zdarma. Tuto nabídku jste neakceptoval. I tak však můžete s jistými omezeními využít standardní XML Heureka feed.

    V telefonické podpoře jsme špičkou v rámci ČR v kategorii pronajímaných eshopů. Co se týče použití HelpDesku, má nesporné výhody. Zákazník nás může kontrolovat. Vše je průkazné, doby reakce, termíny, veškerá komunikace. HelpDesk řeší zástupnost za tým oXyShopu i zástupnost na straně zákazníka. HelpDesk je také smluvně dohodnutým způsobem komunikace. Cokoliv zadáte do HelpDesku, má stejnou váhu, jako byste poslal doporučený dopis.

    Provedli jsme interní audit celého Vašeho případu a opakovaně Vás poprosili, abyste doložil nebo alespoň upřesnil svá tvrzení, abychom mohli zjednat nápravu. Žádnou faktickou reakci jsme však od Vás dosud neobdrželi.

    Stejně tak se snažíme prošetřovat Vámi zmiňované hodnocení na Heurece. Pan Bédi skutečně provedl testovací objednávku č. 1392, je to obvyklý postup při ověřování funkčnosti po technické úpravě. Kategoricky však odmítá, že by na Heurece dával hodnocení jakéhokoliv z testovacích nákupů ve Vašem eshopu www.generalsport.cz.

    Vše jsme konzultovali i s našimi speciality z oddělení online marketingu. Bohužel žádné hodnocení objednávky č. 1392 jsme na Heurece nenašli. S ohledem na to, že jste si nepřál, abychom Váš účet na Heurece navštěvovali, máme značně ztíženou pozici v tom, abychom zjistili, co se skutečně stalo.
    Jelikož se nám Vámi zmiňované hodnocení objednávky č. 1392 nepodařilo dohledat, domníváme se, že žádné takové hodnocení neexistuje.

    Vaše obvinění vnímáme jako velmi závažné. Ve všech ohledech se snažíme vycházet „našim“ eshoperům maximálně vstříc. Na druhou stranu očekáváme korektní jednání i ze strany klienta. Jsme ochotni s Vámi komunikovat a dojít k oboustranné spokojenosti, tak jak už jsme několikrát zmiňovali. K navrhovanému řešení od Vás však stále nemáme reakci.

    S pozdravem

    Igor Šrom
    provozní ředitel
    oXyShop

  19. Co je podle mě podstatné:
    - Bavíme se o softwaru a software má chyby.
    - Že nějaká malá IT firma nyní funguje dobře neznamená, že to tak bude i za dva roky. Můžou například vzniknout nějaké vnitřní rozpory, které vyústí v odchod několika lidí z vývoje. Při dnešním nedostatku programátorů to může být velmi závažný problém.
    - Rozhodovat se podle vyjádření jednotlivců na webu je velmi nevhodné. Nakonec i zde jde vidět, že jejich tvrzení jsou sporná.
    - Prostě bych si udělal hlubší analýzu.

  20. Dobrý den,

    1) Z toho, co píše pan Šrom, tak mi vyplývá a doporučuji všem, veškerou telefonickou, Skype, nebo osobní komunikaci si nahrávejte, nebo nějak potvrzujte. Dokonce mě k tomu nepřímo vyzval i majitel společnosti. Takto nám naslibovali hory doly a my jejich slibům uvěřili. Ano, dodatečně nám nabídli vytvoření feedu, ale chtějí ho uhradit, třebaže v předchozí variantě to mělo být součástí. Nicméně pro nás stále nemají velkoobchodní modul, ani žádné jiné řešení.

    2) Co se týče, helpdesku a telefonické podpory, tak s tím naprosto nesouhlasím. Vše musí probíhat přes Helpdesk, takže když chcete odpovědět na triviální funkcionalitu e-shopu a nevíte, jak daná věc funguje, nebo jak máte problém vyřešit, musíte to napsat do HelpDesku. No a pak čekáte, než se k tomu někdo vyjádří. Údajně mají na každý subjekt 3-4 tasky / den, takže když jste v OxyShopu nováčci a potřebujete víc péče, tak máte smůlu. Když jsme se začali s Oxyshopem seznamovat, tak jsme měli sami dost dotazů, někdy až 30 denně. Na to konto mě pan Šorm telefonicky seřval - doslova a dopísmene na mě křičel -, že je vytěžuji a ať s tím okamžitě přestanu, nebo nám navýší měsíční platby. Takže špička v telefonické podpoře, ani nápad. Máme dva další e-shopy, jeden nám běží na BSShopu a druhý na ShopTetu. Oba mají daleko lepší klientský servis a podporu. V BSShopu nám dokonce udělali celodenní školení na funkcionalitu e-shopu. Naprosto zdarma. Cokoliv kdykoliv chci řešit, tak se můžu obrátit dokonce na majitele a řešit vše individuálně a vycházejí nám neskutečně vstříc. Super přístup. To se s Oxy vůbec nedá srovnat. Nemluvě o tom, že tím, že vůči nám má odpor už samotné vvvedení, tak je k nám strašně aroganční i běžný personál. Na helpdesku, ale i na hotline.

    3) Oxy dostala přístup do naší Heuréky kvůli konkrétnímu úkolu. Pak si tam sami od sebe, bez dovolení, vlezli znovu kvůli něčemu jinému. Tak jsme jim přísup odepřeli. Každopádně ve chvíli, kdy přijde objednávka na konkrétní mail, tak přijde přece konkrétní hodnocení na daný mail. A pouze daný mail může zrušit hodnocení, což také udělal. Nyní se Oxy snaží z pochybení vlastního pracovníka očistit, což je zvláštní, když jsem jim dodal veškeré printscreeny z objednávek, mailu daného člověka a hodnocení. Mezitím to daný pracovník stáhl a Oxy po nás chce vidět, kdo o to žádal. Jsem zvědavý, co ještě budou chtít vidět a jak dlouho to budou protahovat. Oni jsou totiž vždy bezchybní a případné nesrovnalosti vůbec nedokáží přiznat, vždy to hází na nás a na naše kolegy. Prý má do systému přístup více lidí, oni vše dělají jen na vyžádání - proto chtějí mít vše v Helpdesku -, jinak nic nemění. Ale že jim systém pravidelně generuje chyby, to je očividně nenapadlo.

    4) Snaha komunikovat není pravdivá. Když jsem se snažil domluvit osobní schůzku, na které bychom vše mohli vyřešit a vyjadnit si, byl jsem odmítnut. Údajně mám negativní postoj vůči Oxy a nechtějí se se mnou za takové situace vidět.

    Naprosto upřímně, OxyShop je opravdu šílený. Nejen po systémové stránce, ale také personální. Zrovna teď jsem se setkal s případem, který obě věci krásně vystihuje. Když jsem chtěl opravit chybějící gramatickou chybu v průchodu košíkem, kterou může opravit jen Oxy, protože je to systémové nastavení, tak za to ještě chtěli zaplatit. Jejich vlastní gramatická chyba v systému a oni ji ještě chtějí nechat zaplatit nás. A na helpdesku nemají vůbec problém mi to napsat. No a fakticky se jedná o čárku ve větě....

    Jakub Studený
    Naposledy upravil General Sport : 09.04.2017 v 10:26

  21. Taková scéna kvůli pronajatému obchodu je hodně zvláštní.

    Takhle se nedělá obchod. Někdo prostě dělá business, někdo řeší sračky.

  22. Dobrý den,
    dovolte, abych po delší době vstoupil do debaty. Vy možná nechápete záměr, proč tady někteří jedinci vyjadřují svoji nespokojenost s Oxyshopem. Jde o to, že není v zájmu nikoho "řešit sračky", ale opravdu dělat business. Jenže v případě Oxy moc business dělat nejde, když eshop nefunguje tak, jak si člověk představuje. Já osobně se zde vyjadřuji proto, že Oxy tuto diskuzi sleduje a nelíbí se jim moje pravdivá vyjádření. Díky tomu se nějak, alespoň v rámci jejich omezených možností, snaží situaci řešit. Jinak by se nic nedělo a eshop stále nefungoval. Doufám, že tedy pochopíte naše počínání, jedná se o takový zoufalý pokus, aby se situace na straně Oxy začala zlepšovat. Nic jiného totiž nezabíralo.
    Přeji hezký den,
    Ondřej Velička
    www.dobrytextil.cz

  23. Dobrý den, pane Studený,

    mrzí nás, že tato komunikace probíhá na této úrovni. Věřte, že se snažíme celou situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti.

    Naši konzultanti jsou k dispozici Vám i všem našim dalším klientům. Byli Vám k dispozici hned od spuštění Vašeho eshopu v říjnu 2015 tak i po dobu tří měsíců, kdy jste eshop testoval zdarma. Své požadavky na úpravy jste poprvé vznesl až v prvním čtvrtletí roku 2017.

    Při 30 dotazech denně od jednoho klienta opravdu nezaručujeme reakci na všechny dotazy okamžitě. Znovu zmíním, že v telefonické podpoře jsme špičkou v rámci ČR v kategorii pronajímaných eshopů. Co se týče použití HelpDesku, má nesporné výhody. Zákazník nás může kontrolovat. Vše je průkazné, doby reakce, termíny, veškerá komunikace. HelpDesk řeší zástupnost za tým oXyShopu i zástupnost na straně zákazníka. HelpDesk je také smluvně dohodnutým způsobem komunikace. Cokoliv zadáte do HelpDesku, má stejnou váhu, jako byste poslal doporučený dopis.

    Musíme znovu upozornit na to, že jste si zvolil pronajímané řešení, nikoliv eshop na míru. Proto srovnání s BS Shopem, který poskytuje eshop na míru, je podle nás nerelevantní. Pokud byste si vybral u nás eshop na míru, samozřejmě by nebyl problém pro vás implementovat cokoliv.

    Stejně tak jsme Vás upozorňovali dopředu, že Vám nemůžeme nabídnout specifický modul pro napojení na (v pronajímaných eshopech) velmi zřídka využívanou službu, jež nabízí konkurence. Nabízíme množství jiných modulů, které konkurenční řešení nemá. Nicméně v rámci snahy vyjít Vám maximálně vstříc, jsme učinili nabídku, že uděláme výjimku a modul pro Vás za rozumný poplatek vyvineme. Tuto nabídku jste neakceptoval.

    Co se týká hodnocení na Heurece, zde se opravdu snažíme komunikovat a zjistit, k čemu došlo. Požádali jsme tedy Heureku o vyjádření.

    Naprosto nesouhlasíme, že firma odmítá komunikovat, naopak jsem Vás z pozice provozního ředitele několikrát vyzval k jednání. Majitel firmy se s Vámi ale nebude scházet v okamžiku, když bezdůvodně očerňujete dobré jméno firmy nepravdivými nebo zavádějícími informacemi.

    S pozdravem

    Igor Šrom
    provozní ředitel
    oXyShop

  24. Citace Původně odeslal DobrýTextil.cz Zobrazit příspěvek
    eshop nefunguje tak, jak si člověk představuje.
    Já si přečetl jen vágní a naštvaná tvrzení, které prostě mají nulovou vypovídající hodnotu. Nic konkrétního.

    A že to nefunguje, jak si přejete... Nepřejete si náhodou nesmysl?

    Přešli jste z pronajímané řešení, kde jste byl nespokojen, na custom řešení, kde jste nespokojen... V prvé řadě máte být naštvaný sám na sebe.

    PS. Jsou to sračky.

  25. Dobrý den,
    osobně, dle mého názoru a díky vlastním zkušenostem, se mohu přidat k názoru nejen pana Veličky, ale i mnoha dalších, že s OXYSHOP neuděláte dobře. Po mnoha letech u OXY a neustále řešení mnoha problémů, jsme byli nuceni od nich odejít. Prostě pohár trpělivosti u nás už přetekl a všem začínajícím eshop firmám nebo firmám, kteří plánují změnu, tak raději doporučuji jiné konkurenční nabídky. Nechci nikoho podporovat, ale jinde budete myslím klidnější a pravděpodobně budete i spát s pocitem, že Vám eshop funguje správně a bez problémů.

    Nebudu se zde raději rozepisovat o všech problémech, fluktuaci lidí v Oxyshop a obecném fungování s OXYSHOP, jelikož nemám tolik času ;), ale jakmile někdo bude chtít více referencí, není problém mne samozřejmě oslovit.

    S pozdravem a přáním, aby všem fungovalo vše na 100%

    Ing. Petr Levek
    Obchodní ředitel
    www.teamstore.cz

  26. Dobrý den, pane Levku,

    komunikace na této úrovni mě opravdu mrzí. Udělali jsme maximum, abyste byl s projektem spokojen, bohužel Váš přístup k projektu byl neslučitelný s kvalitní spoluprací. Trvale jste vyvíjel tak extrémní tlak na nízkou cenu, že prakticky nebylo možné eshop udržovat a rozvíjet. Snažili jsme se Vám v rámci možností vyjít vstříc, což vedlo i k většímu počtu „neplacených“ plnění z naší strany, ani to však nevedlo ke kooperaci a bohužel ani ke vstřícné komunikaci z Vaší strany.

    K řešení celé situace chtěl přispět i kolega Štěpán Mrázek, jednatel oXy, s nabídkou osobního jednání a pokusu o narovnání celého případu, na kterou jste však nereagovali. Opravdu mě tedy mrzí Vaše příspěvky na různých místech na webu, když z mého hlediska jsme pro smírné vyřešení celé situace a restart projektu udělali vše, co bylo možné.

    S pozdravem,

    Zdeněk Michálek
    ředitel
    oXyShop

  27. Vážený pane Michálku,
    nechci zde rozvíjet, již zbytečnou, debatu a upravovat Váš příspěvek na správnou míru dle pravdy a skutečností, ale v případě, že si OXY chce zachovat do budoucna spokojené zákazníky, tak by měla začít fungovat rozhodně jinak a mnohem lépe. Podobné Vaše PR příspěvky by pak nebyly třeba, jelikož by za Vás hovořila Vaše práce a výsledky.

    I přesto si dovolím, nejen Vám, ale i OXY popřát mnoho štěstí a budu za Vás doufat, že tu správnou cestu najdete. Už minimálně jen kvúli dalším zákazníkům a firmám, kteří chtěji jen plně fungující eshop.

    S pozdravem
    Ing. Petr Levek
    Obchodní ředitel
    www.teamstore.cz

  28. Dobrý den,

    nějaké aktuální zkušenosti s oxyshopem? Zkoušíme R2G Standard a zatím jsme z přístupu ne úplně příjemně "překvapeni".

  29. Od Oxyshopu ruce pryč !!!!!!!!!!

  30. Dobrý den,
    ano, zrovna před zhruba týdnem se mi ozval jeden nespokojený zákazník R2G a popisoval stejnou situaci, jakou jsme zažili my. Situace se tedy za poslední 2 roky nezlepšila. Doporučuji co nejrychleji zvolit jiné spolehlivější řešení.
    Přeji hezký den,
    Ondřej Velička
    www.dobrytextil.cz

  31. Díky moc za odpovědi. Recenze a dosavadní zkušenosti bohužel mluví za vše, takže bude nejspíš na místě zvolit jiné řešení. Ještě se tedy zeptám, ke komu jste případně od oxy přešli, a nebo znáte-li nějaké vyzkoušené oveřené eshopy, které mají možnost propojení s účetním software POHODA?
    Ještě jednou díky za odpovědi.
    Očenášek

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3