Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 3 z 4 PrvníPrvní 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 61 až 90 z 100

Centrum.cz experimentuje s e-maily

  1. 1/ Pošlete jim zdrojový kód vrácené chybové zprávy.

    2/ automat lze nastavit dobře, blbě a nebo tak, aby správce neobtěžoval. primárně tendle bordel bordelem subdovatele centrum.cz - firmy virusfree.cz

    Server kontroluje každý mail a hledá známé virové a spamové chrakteristiky, počítá tzv. SPAM číslo a podle to se rozhoduje co se zprávou. Doručit x doručit do spam složky x zahodit a nedoručovat. Může zohledňovat i předchozí chování uživatele.

    Já vám někdy pošlu nefiltrovaný traffic, to byste občas koukal, kdo Vám všechno píše a o čem a ni nevíte

    ---------- Příspěvek doplněn 15.10.2014 v 14:13 ----------

    Minimální filtrace zpráv, doménový koš - http://prntscr.com/4wdg9g

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. U centrumu je problem predevsim s uzitim CBL databaze. Do ktere se dostane IP adresa i pouhym zobrazenim nejake domeny (stranky) ktera ma v DNS IP adresu, ktera byla drive pouzivana jako ridici stroj pro botnety. V zasade si staci zobrazit web na IP adrese 82.165.37.26 (kterou spamhaus ziskal a na ktere puvodne botnet sidlil) a hned budete na blacklistu http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip= ktery pouziva i centrum.cz.

    Je zcela bezne ze na tehle seznamech jsou pak i IP adresy googlebota.

    Nebylo by nic snazsiho takto z provozu vyradit email centrumu. Stacilo by jen na par ceskych for vlozit img src ... z dane IP (i neexistujici obrazek) a hned by tam byly stovky IP. Ktere by do centrumu email neposlali.

  4. Seznam.cz oproti centrum.cz pracuje s maily velmi korektne a jejich system se neustale vyviji a upravuje tak, aby reagoval na potreby jak odesilatelu legalnich mailu, tak i prijemcu. Velmi uspesne blokuje nevyzadanou postu.

    Na centru predali tuto zodpovednost externi firme a jde to tam od 5i k 0. Administratori centrum predavaji pozadavky svych zakazniku na externi firmu a ta je nejlepsi - radeji zakazat vse, protoze pak si nikdo nestezuje na nevyzadanou postu. A jako tresnicku na zaver sami posilaji spam do schranek zakazniku, i kdyz s timto chovanim vyjadrili nesouhlas a klikli na odhlasovaci odkaz

  5. Seznam.cz oproti centrum.cz pracuje s maily velmi korektne -to je nějaká sranda ne? seznam? seznam je nejhorší služba v českých vodách, samej spamm, nedá se nic filtrovat přimo v jejich schránce, je to šílenost, to proti nim je centrum zlatej.

  6. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    Seznam.cz oproti centrum.cz pracuje s maily velmi korektne a jejich system se neustale vyviji a upravuje tak, aby reagoval na potreby jak odesilatelu legalnich mailu, tak i prijemcu. Velmi uspesne blokuje nevyzadanou postu.
    Ono je to tak, že seznam zahazuje veškerou poštu z Číny, aniž by mi o tom dal vědět. Prostě e-mail zmizí. Stejně se to děje i s e-maily z Evropy, pokud e-mail obsahuje nějaké "závadné" slovo, letí do neznáma a já o tom ani nevím.

  7. Chcel by som sa podelit s mojimi skusenostami s problemom dorucovania resp. velmi pomaleho dorucovania emailov na *@centrum.sk a *@centrum.cz...

    1.) Konkretny priklad, ako dlho sa dorucoval jeden email na centrum.cz:
    Kód:
    08:17:14 xxx postfix/pickup[17607]: 1463561FE1: uid=xxx from=<xxx>
    08:17:14 xxx postfix/cleanup[18506]: 1463561FE1: message-id=<xxx.xxx@xxx>
    08:17:14 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    08:17:14 xxx postfix/smtp[19740]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:17:14 xxx postfix/smtp[19740]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[89.185.230.2] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:17:14 xxx postfix/smtp[19740]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:17:14 xxx postfix/smtp[19740]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:17:14 xxx postfix/smtp[19740]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=0.09, delays=0.06/0/0.03/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    08:22:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    08:22:30 xxx postfix/smtp[20488]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:22:30 xxx postfix/smtp[20488]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:22:31 xxx postfix/smtp[20488]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[89.185.230.2] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:22:31 xxx postfix/smtp[20488]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:22:31 xxx postfix/smtp[20488]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=318, delays=302/0.02/16/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    08:32:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    08:32:15 xxx postfix/smtp[21252]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:32:18 xxx postfix/smtp[21252]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:32:49 xxx postfix/smtp[21252]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:32:49 xxx postfix/smtp[21252]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=935, delays=902/0/33/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    08:52:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    08:52:16 xxx postfix/smtp[22862]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:52:16 xxx postfix/smtp[22862]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:52:16 xxx postfix/smtp[22862]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:52:16 xxx postfix/smtp[22862]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[89.185.230.2] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    08:52:16 xxx postfix/smtp[22862]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=2102, delays=2101/0.02/1/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    09:32:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    09:32:22 xxx postfix/smtp[26179]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    09:32:22 xxx postfix/smtp[26179]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    09:32:53 xxx postfix/smtp[26179]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[195.250.152.90]:25, delay=4539, delays=4501/0.03/38/0, dsn=4.0.0, status=deferred (host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.)
    10:42:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    10:42:16 xxx postfix/smtp[32323]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    10:42:47 xxx postfix/smtp[32323]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    10:43:17 xxx postfix/smtp[32323]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=8763, delays=8701/0.01/62/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.90]:25: Connection timed out)
    11:52:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    11:53:46 xxx postfix/smtp[7882]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25, delay=12993, delays=12901/0.05/91/0, dsn=4.0.0, status=deferred (host cax.virusfree.cz[89.185.230.2] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.)
    13:02:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    13:02:31 xxx postfix/smtp[16350]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    13:02:32 xxx postfix/smtp[16350]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    13:02:32 xxx postfix/smtp[16350]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[89.185.230.2] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    13:02:35 xxx postfix/smtp[16350]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    13:02:35 xxx postfix/smtp[16350]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=17121, delays=17102/0.04/19/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    14:12:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    14:13:18 xxx postfix/smtp[22188]: 1463561FE1: host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available.
    14:13:48 xxx postfix/smtp[22188]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=none, delay=21395, delays=21302/0.02/93/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[2001:67c:15a0::ca1]:25: Network is unreachable)
    15:22:15 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: from=<xxx.cz@xxx>, size=1100, nrcpt=1 (queue active)
    15:22:17 xxx postfix/smtp[28371]: 1463561FE1: to=<xxx@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25, delay=25503, delays=25501/0.01/1/1.1, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1415283735 qp 26009)
    15:22:17 xxx postfix/qmgr[32337]: 1463561FE1: removed
    V logu je vidiet, ze email bol od nas odoslany o 08:17 a doruceny bol az 15:22. Medzitym sa samozrejme postfix pocas dna niekolkokrat pokusal dorucit email no neuspesne - vsetky 4 MX IPv4 nedostupne. Nie je to vsak zalezitost len s tymto jednym emailom, ale je to dlhodoby problem aj v ostatne dni a ine emailove adresy na centrume. Kontaktoval som helpdesk centrumu a samozrejme, ako tu uz viaceri spominali, tak sa vyhovarali na vsetko mozne a k "421 Service temporarily not available" napisali:
    jedná se o dočasnou chybu, která muže být způsobena několika důvody. Např.: je vytvořeno mnoho paralelních spojení pro předání zpráv, kdy je předávána jedna zpráva v jednom spojení. V jednom spojení je možné předávat více zpráv. Nebo další by mohlo být, že je učiněn pokus jen na jedno MX (cax) a na další již ne. Máme 4 MX. To by bylo více ke zjištění zasláním delšího logu.
    2.) Zaslal som im detailny 1MB log. Z logov postfixu za cca 5 poslednych dni som cez regexp vytiahol vsetky riadky suvisiace s cax.virusfree.cz/centrum.cz/centrum.sk
    Z cca 6300 riadkov bola na 4400 riadkoch chyba "421 Service temporarily not available" takze neide len o docasnu chybu, ako bolo naznacene v prvom bude v odpovedi z centrumu, ale skor o vazny problem. Ich odpoved:
    Ze statistik neni patrne ze by bylo narazeno na nejake limity.
    Pokud se vlozi do fronty 1000 emailu, tak tato chyba se bude dostavat kdyz se narazi na maximalni pocet paralelnich spojeni.

    Ze statistik je vsak patrne, ze emaily se posilaji jenom na 1. MX zaznam, a ani na druhy se nic neposila.

    Kdyz se sprovozni nebo odstrani uvedena IPv6, tak se sice problem nevyresi, ale pocet pokusu bude o to vyssi na IPv4 a bylo by treba pouzivat alespon 2 MX.

    Pokud chcete vyssi propustnost i kdyz je spicka, lze toho docílit odstranenim limitu 5 pokusu, ktery je zrejme nastaven.
    Vymenil som si s nimi asi 4 emaily a rychlo pochopil, ze absolutne nemaju zaujem tento ich problem riesit. Takze som to nechal tak.

    Do kopii vsetkych emailov sa daval aj emaily podpora@virusfree.cz a info@virusfree.cz a ziadal o vyjadrenie kompetnych osob zo spolocnosti Excello, s. r. o. prevadzkujucej cax.virusfree.cz. Ani raz nikto nereagoval.

  8. Bezny stav, opakovana situace.

    Maximalne se dozvite, ze si mate nastudovat odpovidajici RFC, ze se Vas server nechova korektne dle pravidel

  9. ujednoho docela velkeho zakaznika ktery denne odesle tak 30k emailu ve forme newslettru kde je uz x mesicu nastaveno spravne DKIM, SPF, reverzy a vsechno kolem to porad zustavalo ve fronte, ale nakonec sem upravou postfixu prisel na to jak to dorucit pres virusfree uplne vsem prijemcum na centrum.cz
    sice to stalo asi 3 hodiny experimentovani ale urcite na to prijdete
    good luck

  10. Pokud se nechcete podělit o info, jak se Vám to povedlo, tak gz k tomu jak jste dobrej, ale jinak...

  11. nenasel sem bohuzel zadnou direktivu postfixu ktera by to dokazala ovlivnit ale on udela lookup na MX rekord pro danou domenu a pokud se nepodari doruceni skonci to v deferred, a v dalsim pokusu to zkousi pres ten samy MX server misto aby zkusil ten dalsi server ....
    pokud nekdo najdete jak ovlivnit tu cache postfixu tak se rad priucim

  12. Pokud dostanu deffered, tak snad nemam duvod zkouset jiny MX. To delam pri jinych chybach.
    To vim prakticky, ale v RFC a nebo zdrojakach jsem to nehledal.

    Mozna by si samo virusfree melo precist RFC kdy maji vracet jake chyby, protoze obcas sami vraci nesmysly. Nebo si virusfree mysli, ze je zacne poslouchat cely svet?

  13. no virusfree bych do toho vubec nemotal, oni muzou napsat neco a mit to nastavene uplne jinak, RFC sem sice prochazel ale nemam cas se s nikym dohadovat jak si kdo urcitou cast vylozi a implementuje, hlavni je jak to nastavit u "sebe" a dostat postu kam patri

  14. Sorry, ale RFC je o tom, jak by se meli vsichni chovat.

    A protoze mam problemy jen s virusfree a jinde ne, tak mohu zcela opravnene predpokladat, ze muj server je nastaven korektne - jedna se o tisice mailu denne.

    Navic kdyz stejne problemy hlasi i jini....

  15. Musím potvrdit slova vduska, taky mám server nastavený řekl bych korektně - hlídám kde co, každý (pracovní:-) den kontroluju logy, reputaci mail serveru ap. a vše vypadá OK. Na Centrum posíláme jednotky (!) mailů denně, přesto dostáváme chyby. Dle mého se s nějakým RFC virusfree nepáře a vymýšlí si vlastní zvrácená pravidla.

  16. Chtěl bych se s Vámi podělit o čerstvou zkušenost s mailem atlas.cz, který zřejmě patří pod centrum.cz.

    Podařilo se mi zapomenou heslo ke svému PayPal účtu a tak jsem si nechal poslat mail s odkazem pro resetování hesla. PayPal stránka hlásila odeslání mailu, ale mně žádný ani přes opakované pokusy nedošel. To vše navíc v sobotu ráno. V neděli se mi ozvali z PayPal podpory, kterou jsem samozřejmě oslovil, že oni email skutečně odeslali a že i moje emailová adresy jim byla potvrzena. No a v mé mailové schránce po žádném takovém mailu ani stopa.

    Tak jsem v neděli oslovil helpdesk Centrum.cz, v pondělí dopoledne se mi ozvali a po mém upřesnění bližších údajů k mailu celkem obratem napsali, že situaci vyřešili, že pro mail vytvořili výjimku a že mám vzorek mailu, až mi dojde, zaslat na konkrétní email od virusfree.cz.

    Mail od PayPal mi poté konečně dorazil, takže jsem byl po předešlém nervovém vypětí docela rád,
    vzorek mailu jsem ale z bezpečnostních důvodů žádné třetí straně pochopitelně neodesílal.

    Na svém případu chci ilustrovat, jak je někdy kontraproduktivní antispamová filtrace, zahazující maily bez jakékoliv možnosti ovlivnění její činnosti uživatelem. Měl jsem totiž za to, že pokud v nastavení schránky na atlasu deaktivuji jejich AntiSpam, tak že bude antispamová filtrace skutečně vyřazena. Zjevně tomu tak není a jejich AntiSpamu je předřazen antispam od virusfree.cz.


    PS: Abych nebyl špatně pochopen, chválím postup helpdesku Centrum.cz, ale zvolené řešení antispamové kontroly považuji na základě své osobní zkušenosti za nešťastné.

  17. @murbanek: tak tak, antispamové (h)řešení Virusfree je předřazeno systémům Centrum.cz, takže hádám, že k těm ani pošta (označená za spam v první linii) nedopluje a je zahazována rovnou u Virusfree. Centrum.cz si už vyslechlo spooooustu nehezkých komentářů a přemýšlím, zda se nějaký trouba manažer teď nerve za vlasy, co že to vlastně udělali... :-D Jejich systém je špatný, vidím to dnes a denně v logu, tyhle connection timeouty každého jenom otravují. Ale co, já je neřeším. Většina BFU má stejně schránku u Seznamu, se kterými nemáme problém.

  18. Taky bych se rád podělil o zkušenosti s virusfree.cz napsal jsem jim dlouhý e-mail na podporu, přišla jednovětná odpověď ve stylu RTFM :
    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslaný vzorek. Pokud se Vám nedaří doručovat tyto emaily, implementujte, prosím, pravidla hromadného rozesílání, více na:
    Guaranteed anti-spam and anti-virus | Virusfree is guaranteed anti-virus and…

    S pozdravem
    Po doplňujících otázkách, co považují za hromadné odesílání atp.. mi odpověď zatím nedorazila. E-mail o registraci nepovažuji za hromadné odesílání, ale i tak bych ho mohl v budoucnu využít, už asi tuším, jak by to dopadlo ...Po tom co jsem si přečetl útržky na twittru mi najdenou docvaklo, proč mi do schránky nedorazily desítky mailů (přeposílané z gmailu = poměrně dobře přefiltrované) i od takových společností jako je Facebook, Microsoft, Linked-in. Takže moje řešení bude takové, že zakážu registrace z centrum.cz atlas.cz a postupně všech, kteří používají centrum.cz. Jelikož e-mail je prakticky jediná cesta jak komunikovat s klienty. Všem současným napíšu doporučení o změně registračního e-mailu. Pokud nemá nikdo lepší řešení (opravdu nehodlám vyplňovat ten jejich formulář ani nemůžu-nedostatek informací)

    ---
    Pozn.: Používám mailgun.com mám nastavené SPF i DKIM

  19. Nějaké informace? :)

  20. Bavil jsem se jak s podporou centrum.cz, tak i s virusfree.cz v podstatě mě žádají abych jim posílal vzorky vadných e-mailů a IP adresy servrů ...což se dělá dost blbě např. u Linked-in Facebooku ...ale i u mailgunu, který používám pro odesílání zpráv.. Ono už jenom ty informace z virusfree.cz FAQ:

    Preferujeme zasílání mimo špičku, tj. V čase od 22.00 – 05.00 UTC << WTF to jako mám říct lidim, sorry, ale registrovat z emailu centrum cz se můžete jenom od 10 večer do 5 do rána ?
    Maximální velikost zprávy nepřesahuje 120 kB / zprávu << kde to žijeme doba kamenná nebo co ?
    Je možné využít maximálně 15 paralelních spojení ze všech odesílacích IP << fakt chudáci lidi co mají e-mail na centrumu a fb účet a pár lidem prostě e-mail neorazí nebo tak něco
    Spojení z IP adres rosesílajících hromadné e-maily, kde v jednom TCP spojení bude zaslán pouze jeden e-mail, nebudou přijímány << to je taky nějaká novinka v RFC, když se tím tolik mistři oháněj
    V jednom SMTP spojení lze nejvíc předat 1000 zpráv
    Pro zajištění bezproblémového přijetí všech zpráv je nastaven limit 300 zpráv za minutu << ta logika abyste dostali všechny zprávy, tak je jejich přijímání omezeno :-)



    jako, až přestanou ty e-maily přijímat ručně (se svejma 4 supr nódama) a najdou nějaké profi řešení, tak zase registrace z Centrum holding povolím, do té doby smůla..
    Zpráva jdoucí z linked-in na můj účet gmail přeposlaná na centrum:


    Delivery to the following recipient failed permanently:

    *****@centrum.cz

    Technical details of permanent failure:
    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain centrum.cz by cax.virusfree.cz. [77.93.216.15].

    The error that the other server returned was:
    554 message refused by the scanner (#5.7.1) - for more information visit https://www.virusfree.cz/faq


    ----- Original message -----

    X-Received: by 10.112.125.202 with SMTP id ms10mr38990079lbb.33.1421099160292;
    Mon, 12 Jan 2015 13:46:00 -0800 (PST)
    X-Forwarded-To: *****@centrum.cz
    X-Forwarded-For: ******@gmail.com ******@centrum.cz
    Delivered-To: ******@gmail.com
    Received: by 10.112.163.70 with SMTP id yg6csp1143681lbb;
    Mon, 12 Jan 2015 13:45:58 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.66.242.238 with SMTP id wt14mr46913074pac.60.1421099157118;
    Mon, 12 Jan 2015 13:45:57 -0800 (PST)
    Return-Path: <s-2rilu58dpj7e41dxdhdi75ghz3kudg67e6g4714c1ie9vaszpt arw7xy@bounce.linkedin.com>
    Received: from mailb-ac.linkedin.com (mailb-ac.linkedin.com. [2620:109:c006:104::147])
    by mx.google.com with ESMTPS id v8si24628286pdq.235.2015.01.12.13.45.55
    for <******@gmail.com>
    (version=TLSv1.2 cipher=ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256 bits=128/128);
    Mon, 12 Jan 2015 13:45:57 -0800 (PST)
    Received-SPF: pass (google.com: domain of s-2rilu58dpj7e41dxdhdi75ghz3kudg67e6...e.linkedin.com designates 2620:109:c006:104::147 as permitted sender) client-ip=2620:109:c006:104::147;
    Authentication-Results: mx.google.com;
    spf=pass (google.com: domain of s-2rilu58dpj7e41dxdhdi75ghz3kudg67e6...e.linkedin.com designates 2620:109:c006:104::147 as permitted sender) smtp.mail=s-2rilu58dpj7e41dxdhdi75ghz3kudg67e6g4714c1ie9vaszpt arw7xy@bounce.linkedin.com;
    dkim=pass header.i=@linkedin.com;
    dmarc=pass (p=REJECT dis=NONE) header.from=linkedin.com
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=linkedin.com;
    s=proddkim1024; t=1421099155;
    bh=IvQ49VNAJOxHZlUlQKavZXGz6cE0Ksa7kw0go0hO6MA=;
    h=From:Subject:MIME-Version:Content-Type:To:Date:X-LinkedIn-Class:
    X-LinkedIn-Template:X-LinkedIn-fbl;
    b=qN1f21w5umsUh+V39I8fyrAwyXLcipJe1C5xLHNlj74nHHhn HFKihFWvo8XO13I8O
    pxmiigXwptsH5dO9t/P/DqBCeOIu3GeC7X/Py1hpjQShBLHhAYgnDAPfuxQmbBQPXO
    JjavoI4yKEhLKd0bCV5LJIjpjEp9IFe0qMjG3K4I=

  21. s timhle toho moc nenadelas, ja se nimram ciste v linux serverech takze tezko muzu napsat majitelum tech webu at zakazou registrace pomoci atlas a centrum, to by u nekterych hodne velkych webu a portalu jednak nejde, a druha vec koncovy uzivatel taky tezko pochopi o co jde

    kazdopadne musim obdivovat obchodni zamer kdy virusfree docilila nasazeni pred centrum a atlas, to musel byt hodne slusny zisk zatimco reseni je totalne k prdu

  22. To ne, ale tím, že to obejdeš si taky moc nepomůžeš...resp. možná ty jo, ale to kdokoli prostě potřebuje doručit e-mail na centrum a atlas, se má bavit s jejich podporou ...tudy cesta podle mě nevede. Když to beru z pohledu člověka, kterej nemá přístup k vlastnímu mailserveru, tak si prostě neškrtne (např: maily u webhostingu..). Těžko říct, jestli si Centrum Holding zvolilo samo takhle blbě nebo jim někdo poradil, či nějaké úplatky. Spíš mě zaráží to, jak se chovají k problému, který mají bezmála rok (alespoň podle toho co píše moje Gmail schránka 1. zamítnutý e-mail díky virusfree.cz 16.4.2014).

  23. Také se podělím o svou zkušenost, která je podobná jako má shejby a ostatní, pouze s tím rozdílem, že jako firma, ve které pracuji, rozesíláme newslettery našim registrovaným zákazníkům přes portál CampaignMonitor (www.campaignmonitor.com, www.createsend.com).

    Už jsem po docela dlouhém čase, po který se to snažím řešit a posílal jsem jim požadavek na zařazení do whitelistu, tak nějak ztratil duševní sílu to vůbec nějak řešit, protože většina odpovědí podpory jak centrum.cz tak virusfree.cz, pokud tedy virusfree.cz vůbec na něco odpoví, je stále stejná a stále dokola: "Pokud chcete zařadit na whitelist, přečtěte si naše Pravidla pro rozesílání hromadných e-mailů".

    Ta pravidla, co jsou publikována na centrum.cz, jsou ale bez jakýchkoli úprav převzata z virusfree.cz. Až potud by to možná bylo relativně v pořádku. Na straně CampaignMonitoru je 100% vše v pořádku, limity jsou striktně dodržovány, nic nevybočuje z běžných standardů jak e-mailové komunikace, tak samozřejmě e-mail marketingu, navíc, jakékoli vybočení z normálního stavu, tj. ve smyslu, že je odesílatel označen za spammera, zařazen na blacklist nebo větší nedoručitelnosti odesílaných e-mailů, jsou sledovány a téměř okamžitě řešeny.

    Bohužel se v těch jejich pravidlech (centrum.cz, virusfree.cz) také, krom jiného, píše, že:

    "Zprávy budou označeny hlavičkou 'Precedence: bulk'"

    Tato hlavička je ale naprosto nestandardní, nepodporovaná a naprosto kontroverzní. Oni ji však, zdá se, striktně vyžadují (!!!) a na několik mých dotazů, zda tomu tak je, se ani neobtěžovali odpovědět. Takže díky tomu, že to možná v hlavičkách e-mailů bude, možná, a opravdu jen možná, začnou chodit e-maily našim zákazníkům na centrum.cz, ale bohužel naopak přestanou chodit naprosté většině všech ostatních zákazníků. Technici podpory CampaignMonitoru se problém s touto hlavičkou snažili nějak řešit, ale ode všech velkých portálů, za které mohu zcela určitě jmenovat minimálně Gmail, i když samozřejmě nebyl jediný, jim bylo striktně doporučeno tuto hlavičku nepoužívat, protože ji nepodporují a naopak díky jejímu použití e-maily na těchto portálech padají do spamu nebo nejsou doručovány vůbec.

    No a teď babo raď...

  24. Jsou to miláčci :)

    host cax.virusfree.cz[77.93.216.15] said: 451 communication with mail server failed (#4.4.2) (in reply to end of DATA command)

  25. "in reply to end of DATA command"... To si snad dělají pr*el, ne? Mám dojem, že na virusfree.cz, spamfree.cz, resp. Excello, je cosi shnilého, když nejsou schopni zabezpečit ani základní konektivitu smtp serveru.

  26. mozna by stacilo kouknout na profi reseni napr. cisco ironport zakladni a nejdrazsi verzi a pak je jasne odkud a kam vitr vane :)))))) nekomu z managementu centrumu a cerstvym vysokoskolakum z virusfree to paradne zacinkalo a to je cely
    kezby fungovalo neco jako hromadny "vysrat se" na centrum a atlas, ale google v tomhle smeru to snad casem poresi a vetsina prejde na gmail nebo kamkoli jinam, treba jim to pak dojde na centrumu

  27. "Největším vyznamenáním Virusfree je, že o něm vlastně vůbec nevíte."
    Tým Excello službu neustále zdokonaluje a drží ji na špičce e-mailových bezpečnostních řešení. Největším vyznamenáním Virusfree je, že o něm vlastně vůbec nevíte – vše dokonale funguje bez nutnosti jakýchkoli zásahů.

    <<dle jejich slov :-)

    Tak proč o nich vím ??
    Jako tohle je opravdu problém, který nelze jednoduše vyřešit, už jen proto, že od centrumu pořád ještě všichni neutekli. A dokud nezmění přístup, nebo od nich všichni neutečou, tak se to nevyřeší.

  28. Tým Excello službu neustále zdokonaluje... ...vše dokonale funguje bez nutnosti jakýchkoli zásahů.

    Tak to je tedy k smíchu, že nejsou nutné jakékoli zásahy a přesto to tým neustále zdokonaluje. Prostě samo se to, já nic (tým Excello)... :-)

    Všichni od nich asi neutečou, protože si pravděpodobně ani neuvědomují, že jim má někdy něco důležitého přijít a ono to prostě nepřijde, hlavně, že jim nechodí žádný spam. Ale jakékoli antispamové řešení, byť víceúrovňové, je na nic, když ani nemá to hlavní a to je zpětná vazba od samotného uživatele. Jak má proboha ten stupidně napsaný automat vědět, že třeba to, co mu zrovna přijde, prostě spam není? Nijak, protože o tom musí rozhodnout hlavně uživatel. Takhle to ten automat pro jistotu blokne (nezákonně?) všechno.

    Určitě by se měl změnit jejich přístup k danému problému. Proč by měl odesílatel řešit to, že jeho zpráva, která je mimochodem v pořádku, nedošla příjemci? A to navíc, protože ji ten stupidně nastavený server příjemce odmítá z nějakého naprosto stupidního důvodu.

    To už by pak mohla třeba Česká pošta klidně zahazovat a/nebo vracet lidem jejich papírové dopisy jen proto, že jim v rohu na obálce chybí nakreslené srdíčko a bez něj to ani automat a/nebo pošťák prostě nebude moci doručit. :-)

  29. Problém je, že doručitelnost e-mailu (stejně jako SMS) není nikde ničím garantováno. Navíc centrum poskytuje free službu tzn. pokud se ti nelíbí, nemusíš ji používat.

    Řešit to různým obcházením nastavení se mi zdá nesmysl (jak psal cold - že to obešel). Takže Jak proti tomu bojovat ? Šířit informaci lidem používajícím centrum.cz/atlas.cz...? Řešit to s podporou virusfree.cz/excello.cz se mi zdá taky nesmysl. Oni asi nechápou, že problém mají oni a ne všichni ostatní.

    Dokud mi to bude zahazovat e-maily od MS,FB,Linked-in, tak si myslím že mají problém spíš oni než já.

    Jak jste to vyřešili vy ? Kašlete na to ? Obcházíte nastavení? Snažíte se nacpat do whitelistu ?

  30. Jediná šance asi bude si neustále stěžovat. Třeba tu shit... firmu vyhodí a nebo donutíme zákazníky změnit poskytovatele. Jiná cesta není, resp. jinou nevidím

  31. Citace Původně odeslal cold Zobrazit příspěvek
    kezby fungovalo neco jako hromadny "vysrat se" na centrum a atlas, ale google v tomhle smeru to snad casem poresi a vetsina prejde na gmail nebo kamkoli jinam, treba jim to pak dojde na centrumu
    No zrovna gmail není taky nic extra. Samozřejmě mají to vše zvládnuté asi o milion procent lépe, o tom žádná, ale na druhou stranu už se mi stalo, že některé emaily na gmail neprošly, protože se googlu zdálo, že přichází moc často (toto jsem někde skutečně četl jako vysvětlení v jejích nápovědě). A obrany není žádné. Dokonce se není ani kam obrátit na podporu.

Hostujeme u Server powered by TELE3