Postavíme Vaši firmu na nohy
Stránka 1 z 25 123456789101112 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 723

Notino.cz (ex Parfums.cz) - trochu informací ze zákulisí

  1. Vím, že není moc obvyklé u nás prezentovat úspěchy a výsledky, ale mám z toho takovou osobní radost, že to udělám :) Navíc jsem byl v poslední době několikrát dotazován na některé věci, tak to shrnu. Je to také ukázka toho, že z pidi eshopu může kdokoli, kdo opravdu chce, vybudovat hráče č.1 nejen v rámci CZ, ale v rámci celé střední a východní Evropy. A s ohledem na to, že obdobně působící konkurence se v rámci celé EU v podstatě nevyskytuje, tak i v rámci celé EU. Působíme nejen v ČR, ale také na Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Ukrajině a Slovinsku.

    A nyní k osobní radosti :) V těchto dnech spouštíme nové logistické centrum v Brně, díky kterému dokážeme expedovat až 80 tis. zásilek denně, což je cca 4x více, než doposud. Za celý letošní rok odešleme cca 2,5 mil. zásilek.

    Letošní obrat se pak zastaví na sumě cca 2,5 mld. Kč (v roce 2006 to bylo cca 25mil.), při průměrné hodnotě objednávky cca 1000 Kč. I při tomto obratu dokážeme růst o více jak 70 % ročně a to nejen v nových zemích, ale také v zemích, kde působíme od počátku a stále tak dokážeme navyšovat tržní podíl.

    A pár zajímavostí:
    • Naše eshopy mají měsíčně v průměru 5mil. UIN a přes 50mil. zobrazených stránek. Ve špičce pak návštěvnost atakuje 300tis. UIN denně.
    • Mimo top sezónu odbavíme měsíčně cca 15tis. telefonátů a obdobný počet emailů
    • O eshop se stará celkově 10 programátorů, kteří vyvíjí vlastní eshop, skladový systém, informační systém apod
    • V současné době máme vlastní PPC a SEO tým a grafiky
    • Eshop jako takový narhuje p. Vlastimil Svoboda a to v podstatě od počátku


    A malé srovnáni v rámci rozhovorů s netdirectem:

    2008: http://www.shopcentrik.cz/pripadove-...mu-reseni.aspx
    2013: http://www.shopcentrik.cz/pripadove-...roce-2013.aspx

    A pokud mám říci "jak na to" pak nemám ponětí, jen vím, že to jde :)

    Takže všem, co se rozhodli rozjet svůj e-byznys tak, že v něm chtějí úspěch, držím palce, protože ono to jde ;)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Wampi poptává: Koupím weby zaměřené na slevy
    Filip Koželuh poptává: Jedno-položkový Eshop
    KupSiWeb.cz prodává: ChlapskýSvět.cz | Magazín pro muže
  3. pěkný příspěvek, ať se daří dál :)

  4. Gratulace. Takové zprávy mi dělají radost :)

  5. Tomu se říká motivace. Spousta z toho, co jsi napsal, mě vždycky zajímala, ale bylo mi blbé se ptát :-) Super shrnutí.

  6. Pěkná čísla, pěkná firma... kolem nového log. centra jezdím často a říkal jsem si, že se musí dařit :) Ať vám firma dělá radost dál...

  7. Gratz,
    někdo závidí(a nebude jich asi málo) a někomu to zase dává sílu to "kulit" všechno dál pro lepší zítřky :))

  8. Citace Původně odeslal 365solutions Zobrazit příspěvek
    Tomu se říká motivace. Spousta z toho, co jsi napsal, mě vždycky zajímala, ale bylo mi blbé se ptát :-) Super shrnutí.
    Jelikož netrpím představou, že sdělením informací nás někdo převálcuje a mám za to, že aplikací cesty jednoho se jen těžko dosáhne stejného výsledku, není třeba se obávat a můžete se ptát na co chcete :) Pokud by to bylo velké tajemství, tak bych možná něco neřekl ;)

  9. Respekt !

  10. elpasko přesně tak. Nejhorší na tom je, že závistivcům nikdy nedojde, že jim závist a nepřejícnost nepomůže k lepším výsledkům.

  11. Napadla mne nyní jedna věc z toho "jak na to"

    Vzdy je dobre myslet na to, ze projekt muze uspet. Proto pri jeho vzniku vymyslete takove jmeno, kolem ktereho se da vytvorit skutecne silna znacka. Ktery muze prekrocit hranice, bude nezamenitelne, pujde na nej udelat ochranna znamka apod. Protoze kdyz toto podcenite a ten uspech prijde, budete si rvat vlasy, ze "tak dementni nazev mohl vymyslet jenom ***" :) Vim o cem mluvim, protoze byt "parfums.cz" je opravdu nestastne z pohledu nazvu.

  12. 365 solutions ..Ono ve finále dobře, jelikož tím dávají těm, kteří přejí a berou to jako inspiraci do kšeftu vlastně mrtě náskok...

  13. Gratuluji a fandím ;-)

  14. Radku gratuluji k takovým číslům. Mě by zajímalo jaká je vaše motivace dále věci zlepšovat a rozšiřovat se, neusínáte někdy na vavřínech s pocitem, že jste toho dokázali dosti a i pouhá stagnace shopu je pro vás v pohodě dostačující?
    A jestli to není tajné, vy osobně se věnujete parfums.cz 100%, nebo máte i jiné osobní projekty, ať už výdělečné, nebo jen srdcovky vztahující se např. k vašim koníčkum apod..?

  15. karlos: Kdyz se podivam na plany co mame, tak stagnace urcite nehrozi :) Co se tyka motivace, tak tou je stale ten projekt. Stale jsme "nesezrali" co se dalo :) Navic porad je kam rust, kam expandovat a tak neni prace u konce. A i tim, ze se dari, tak to asi cloveka porad bavi. Takze ne, urcite neni cilem to nejak zakotvit. A co se tyka treba nejake nudy a stereotypu, tak toto se zatim taky neprojevuje, ale to bude tim, ze jdeme stale kupredu.
    Jinak je to projekt, kteremu se venuji tak na 95 % casu. Zbyly cas bezplatne venuji par znamym, kteri maji sve projekty, tak jim v ramci mych moznosti a znalosti pomaham. Ale mam i nejake napady, co bych chtel spachat, nicmene tam mi chybi cas to realizovat.

  16. Mě by docela zajímalo, jestli přepravní služby v Česku zvládnou odvézt 80 000 zásilek denně, když na to budujete takovu kapacitu? :-) Navíc jestli dobře počítám, tak v letošním roce máte průměr nějakých 6 800 zásilek denně... I tak jsou to velká čísla, ale z ekonomického hlediska budete mít tu kapacitu využitu i při vysokém růstu jen nějakých 10 - 20 %..?

  17. Obdivuji, že v tak silném konkurenčním prostředí dokážete růst a ještě nemít nejnižší ceny :].

  18. Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Mě by docela zajímalo, jestli přepravní služby v Česku zvládnou odvézt 80 000 zásilek denně, když na to budujete takovu kapacitu? :-) Navíc jestli dobře počítám, tak v letošním roce máte průměr nějakých 6 800 zásilek denně... I tak jsou to velká čísla, ale z ekonomického hlediska budete mít tu kapacitu využitu i při vysokém růstu jen nějakých 10 - 20 %..?
    V současné době 80tis. zásilek neexpedujeme a ani se k tomuto číslu v letošním roce nepřiblížíme. Ale sklad jako takový nebudujete na rok, nebo dva. Jen technologie a instalace je v řádech desítek milionu, takže hala nám musí stačit na nějakou dobu, aby se vyplatila. Takže je to prostě investice do budoucna, např. horizontu tří, pěti let (jen podotknu, že v roce 2006 jsme měli sklad 42 m2). Dané zásilky, které se expedují nemíří jen do CZ. A je také třeba říci, že stejně jako rostou prodeje v eshopech (nejen u nás), tak rostou i kurýrni firmy. Pamatuji si na Vánoce tuší 2007, kdy jsem vyexpedovali jednomu slovenskému přapravci tolik zásilek, že naprosto zkolaboval a nebyl schopen po zbytek vánoční sezony dodávat lidem. Dnes tento stejný kurýr vstřebá naše zásilky v pohodě. Navíc nemáme jen jednoho přepravce.
    Dále těch 80tis. denně je špičkový výkon, není to objem, který by odcházel dlouhodobě a každý den. Tu špičku máte třeba 5 dnů v sezóne, zbytek se dostane třeba na 50-60-70 %. Jenže vy musíte být schopen expedovat i tu špičku, jinak to zákazníkům nedodáte a dostanete se do skluzu. Takže vše se pak staví na to, aby se zvládlo těch top 5, možná 10 dnů v roce. Počty expedovaných zásilek také nemůžete průměrovat, protože tak to v praxi nechodí. Třeba Q4 dokáže vytvořit takový obrat, jako zbylé tři čtvrtletí, někdy i více. Musíte odečíst např. víkendy apod. Takže první pololetí bude hala hodně nevyužitá, ale poté se ten poměr vůči maximu výrazně změní.

  19. To mate preboha aky silny server ? :D ale super, docela dobry asp.net ukazka eshopu. najvacsie eshopy ako alza.cz a parfums.cz bezia na asp.net :)

  20. Citace Původně odeslal nordic Zobrazit příspěvek
    To mate preboha aky silny server ? :D ale super, docela dobry asp.net ukazka eshopu. najvacsie eshopy ako alza.cz a parfums.cz bezia na asp.net :)
    par jich bude :)

  21. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    par jich bude :)
    Dajte nejake info zo zakulisia co pouzivate za technologie na webe :) napriklad MVC4, lucence na vyhladavanie, alebo databazovy server, a pod. :) myslim ze tu je dost technickych ludi aby ich to zaujimalo :)

  22. Citace Původně odeslal nordic Zobrazit příspěvek
    Dajte nejake info zo zakulisia co pouzivate za technologie na webe :) napriklad MVC4, lucence na vyhladavanie, alebo databazovy server, a pod. :) myslim ze tu je dost technickych ludi aby ich to zaujimalo :)
    no toto je pro mne spanelska vesnice :) zeptam se kolegu a dam info. Jinak co vim, tak vyhledavani na shopu mame vlastni.

  23. Je moooc fajn ze se takovy velky a uspesny hrac na trhu podeli o informace....
    Drzim palce

  24. Gratulace, jinak diky ze se stim tady podelil

  25. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Vím, že není moc obvyklé u nás prezentovat úspěchy a výsledky, ale mám z toho takovou osobní radost, že to udělám :) Navíc jsem byl v poslední době několikrát dotazován na některé věci, tak to shrnu. Je to také ukázka toho, že z pidi eshopu může kdokoli, kdo opravdu chce, vybudovat hráče č.1 nejen v rámci CZ, ale v rámci celé střední a východní Evropy. A s ohledem na to, že obdobně působící konkurence se v rámci celé EU v podstatě nevyskytuje, tak i v rámci celé EU. Působíme nejen v ČR, ale také na Slovensku, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Ukrajině a Slovinsku.

    A nyní k osobní radosti :) V těchto dnech spouštíme nové logistické centrum v Brně, díky kterému dokážeme expedovat až 80 tis. zásilek denně, což je cca 4x více, než doposud. Za celý letošní rok odešleme cca 2,5 mil. zásilek.

    Letošní obrat se pak zastaví na sumě cca 2,5 mld. Kč (v roce 2006 to bylo cca 25mil.), při průměrné hodnotě objednávky cca 1000 Kč. I při tomto obratu dokážeme růst o více jak 70 % ročně a to nejen v nových zemích, ale také v zemích, kde působíme od počátku a stále tak dokážeme navyšovat tržní podíl.

    A pár zajímavostí:
    • Naše eshopy mají měsíčně v průměru 5mil. UIN a přes 50mil. zobrazených stránek. Ve špičce pak návštěvnost atakuje 300tis. UIN denně.
    • Mimo top sezónu odbavíme měsíčně cca 15tis. telefonátů a obdobný počet emailů
    • O eshop se stará celkově 10 programátorů, kteří vyvíjí vlastní eshop, skladový systém, informační systém apod
    • V současné době máme vlastní PPC a SEO tým a grafiky
    • Eshop jako takový narhuje p. Vlastimil Svoboda a to v podstatě od počátku


    A malé srovnáni v rámci rozhovorů s netdirectem:

    2008: http://www.shopcentrik.cz/pripadove-...mu-reseni.aspx
    2013: http://www.shopcentrik.cz/pripadove-...roce-2013.aspx

    A pokud mám říci "jak na to" pak nemám ponětí, jen vím, že to jde :)

    Takže všem, co se rozhodli rozjet svůj e-byznys tak, že v něm chtějí úspěch, držím palce, protože ono to jde ;)
    V prvom rade gratulujem, doslova ma ohromujú vaše čísla.

    Ak môžem zaujíma ma zo zvedavosti pred parfums ste robili čo?
    Z akým kapitálom ste začali v roku 2006?

    Prajem veľa úspechov.

    M. Mirek

  26. Vďaka za zdielanie úspechu, dodáva mi to energiu :-)
    Nech sa darí!

  27. Citace Původně odeslal matus1171 Zobrazit příspěvek
    V prvom rade gratulujem, doslova ma ohromujú vaše čísla.

    Ak môžem zaujíma ma zo zvedavosti pred parfums ste robili čo?
    Z akým kapitálom ste začali v roku 2006?

    Prajem veľa úspechov.

    M. Mirek
    Jen podotknu, ze parfums.cz neni muj eshop, jsem jen zamestnanec. Takze nevim presne zda ten dotaz, co jsem delal pred parfums patri mi. Nicmene pocatecni investice do eshopu byla cca 8mil. Kc, kdy prevaznou cast tvoril nakup zbozi.

  28. Protože za tím vším vidím hlavně hodně práce a odříkání,tak přeji a gratuluji k takovému úspěchu.
    Jak je vidět,jde to!

  29. Mě by zajímala trochu odvrácená strana podnikání...jaká je "ztrátovost" ve skladu a v přepravě? Co jezdím po velkoskladech, tak si všude stěžují, jak zaměstnanci kradou a parfémy jsou sakra dobře zpeněžitelné zboží. Taky pamatuji, jak svýho času nebyla Radiálka schopná dodat odeslanou kompletní sadu pneumatik...tak strašně se tam kradlo.

    Jinak parfémy jsou výborné zboží, stejně jako rohlíky. Lidi budou smrdět pořád..:-)

  30. Gratulujeme! a tisko zavidime :)

  31. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Mě by zajímala trochu odvrácená strana podnikání...jaká je "ztrátovost" ve skladu a v přepravě? Co jezdím po velkoskladech, tak si všude stěžují, jak zaměstnanci kradou a parfémy jsou sakra dobře zpeněžitelné zboží. Taky pamatuji, jak svýho času nebyla Radiálka schopná dodat odeslanou kompletní sadu pneumatik...tak strašně se tam kradlo.

    Jinak parfémy jsou výborné zboží, stejně jako rohlíky. Lidi budou smrdět pořád..:-)
    Vezmu od od dopravcu. Ztratovost je u nich blizka nule, ze bychom jim predali zasilku a ta se uz nedohledala to budou jednotky pripadu rocne za vsechny prepravce. Navic pokud mame potvrzeni o prevzeti, tak ji stejne nahradi. Nedorucene zbozi je dle typu dopravce a zeme od cca 5 do cca 1 %. Spickova cisla vykazuje napr. Ceska posta.

    Jinak ztraty na sklade jsou, to budou vzdy. Ale nemusi vznikat vzdy jen kradezemi zamestnancu, muze dojit k chybe pri prijmu, expedici apod. Nicmene s timto nemame nejake zasadni problemy. Neumim rici presna cisla, ale vim, ze se to pohybuje dejme tomu v desitkach kusu rocne.

    ---------- Příspěvek doplněn 26.09.2013 v 15:56 ----------

    A jeste takovy postreh diky zkusesnostem z rady zemi a kdysi i na zapad od nas. A nevim zda to nekteri dokazi prijmout...

    Ceske eshopy a jejich sluzby jsou totalni spicka. To, co mame zde nam mohou zavidet (z pohledu zakazniku) uplne vsude. Od nabidky, pres sluzby doruceni, pres ruzne dalsi sluzby, pres kvalitu kuryrnich firem apod.
    Z pohledu obchodniku mame zase jedny z nejlepsich zakazniku. I kdyz se tu denne resi ruzni "vycurankove" tak jsme na tom vyborne. Z pohledu obchodniku u nas zakaznici ani zdaleka nevyuzivaji vsech prav, co jim dava zakon apod.

    A jedna vec k omilanym dobirkam - ty frci uplne vsude a uplne stejne. I na zapad od nas. Neni to zadny cesky fenomen, jak se to snazi nekteri hlasat. Maly zajem o dobirky napr. na zapad od nas, ale take treba ve Slovinsku je fakt, ze eshopy tam oddeluji cenu za doruceni a cenu za platbu. U nas ten trend je minimalni a obchod proste da jednu cenu bez ohledu na zpusob platby. Jinde je zvyk proste to oddelit a pak v kosiku vidi zakaznik, ze doprava stoji 50 a dobirka 20 a tak si rekne, ze proste proc platit tech 20 a vyuzije nejakou online platbu apod. Zaroven byva bezne, ze zakaznik jeste primo dopravci, aniz to eshop uctuje zaplati pri dodani dalsi treba 1-2 EURA, takze doprava pak stoji treba 3 E a dobirka dalsi 3 E a to je uz sakra motivace to nevyuzivat. Kdyz jsme meli dobirku zdarma v zemich, kde ma dobirka velmi maly podil, tak jej vyuzivalo v podstate stejne procento zakazniku, jako u nas. Pote, co jsme zacali lidi motivovat stejne jako je zvykem, tak ten podil klesl na tamni prumer.

Hostujeme u Server powered by TELE3