Snížení ceny! Balíček domén LanoveCentrum.net, LanoveAktivity.cz, Lanove-Centrum.cz, LanovePrekazky.cz
Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 98

Zkušenosti se Zasilkovna.cz?

  1. Co říkáte na službu zasilkovna.cz?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Kvantita převyšuje nad kvalitou a největší problém je pomalost dodání zásilek, kdy zákazník zboží objedná a dostane jej až za 3 dny.

  4. Je fajn, že tam mají tolik poboček, ale mi vadí princip těchto zásilkových společností. Je mi prostě hloupé poslat zákazníka někde na recepci hotelu, do prodejny mobilů, potravin, atd. pro své zboží. Nelíbí se mi to, přijde mi to divné. Navíc často u těchto společností nejsou takové prodejny viditelně označeny. U zásilkovny jsem se teď díval, a někde mají i štít s logem, fajn, ale přesto. Vím, že jedna společnost měla třeba recepci hotelu jako výdejní místo. Umím si představit, že tam přijdu a bude se tam někdo ubytovávat, nebo někde v prodejně čehokoliv bude obsluhovat zákazníka a já budu čekat. Tohle by mi vadilo.

    Ale aby to nevypadalo, že se mi koncept vůbec nelíbí, používám Uloženku. Jo, mají pobočky jen v pěti městech v ČR a Bratislavu v SK, ale jsou to jejich pobočky. To znamená, že to je prostě regulérní přepravní společnost. A teda dodání mám obvykle bez potíží do druhého dne. Z mého pohledu zákazník ví kam jde a to mi vyhovuje.

    Takže tyhle společnosti za mě ano, ale jen s vlastními pobočkami. Toť můj názor.

  5. Zásilky dodáváme D+0 až D+3. Záleží na místě a čase podání zásilek. D+0 – vlastní rozvoz po Praze (9 výdejních míst). Případ D+3 nastane pouze v případě podání na podacím místě Z-point mimo Prahu poté, co odjede náš svoz na centrálu. Tedy jedná se spíš o výjimky a zásilky, které by i u jiného dopravce byly v režimu D+2.

    Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám. Pokud by se zákazníkům nelíbilo chodit na hotelové recepce, do prodejen mobilů,… asi by tam nechodilo zhruba 40 % všech objednávek spolupracujících eshopů a lidé by se ke službě opakovaně nevraceli. Odsoudit kvůli tomu tato místo nám přijde až snobské a zákazníci problémy s nalezením výdejním míst nehlásí (a pokud ano, snažíme se označení vylepšit). Průměrného Čecha si v Zásilkovně představujeme trochu jinak.

    Uloženka – regulérní přepravní společnost?! Zde bych odkázal na příspěvek http://webtrh.cz/178524-heureka-mall-shopar-citim-byt (o propojení heureka, mall a uloženka) a http://webtrh.cz/197082-vydejni-sit-...e-heurekapoint (snad věřím, že fáma, ale stejně k zamyšlení).

    Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
    Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
    Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.

  6. Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek
    Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
    No to je snad logické, že lékarna bude mít nasmlouvané k výdeji lékarny. Ale posílat zákazníka pro balíček do prodejny sýrů, to se mi nějak taky nezamlouvá.

  7. Ryuji: Mě to přijde, že vlastně rozhodujete za vaše zákazníky, nepřijde vám? Vy rozhodujete o tom, co se jim líbí a co ne. Jsou to vaši zákazníci a máte na to právo, nabídnout jim to, co chcete vy. Ale tenhle postoj mi přijde, jako kdybych řekl, že moji zákazníci přece nebudou nosit teplákovou bundu, protože se mi nelíbí.
    Dělejte si co chcete, já mám raději postup, kdy nechám na zákaznících, ať si vyberou to, co jim vyhovuje. Zatím evidentně váš názor nesdílejí..

    ---------- Příspěvek doplněn 05.10.2012 v 16:55 ----------

    A co se týká rychlosti dodání... průměrná doba dodání všech zásilek všech přepravních společností je 2,9 dne.
    http://share.falanxia.com/tyimg/heureka_12.jpg

  8. Rozhodně sem nechtěl nikoho pomlouvat, ale je to jen reálná zkušenost s využíváním Vaší služby po dobu cca 2 měsíců.

    Bohužel si myslíte stejně jako mnozí, že ČR = Praha, ale tak to zkrátka není a pro mimopražské obchody to zkrátka není zajímavé, protože za tím co při odeslání zboží poštou jej má zákazník druhý den doma, tak přes Vás jej musím nejprve odvézt na nejbližší sběrné místo, které třeba v našem případě je skoro 30km, zcela logicky na něj nepojedu ráno, ale až odpoledne a díky neefektivnímu rozvozu těch zásilek se na výdejnu mimo prahu dostane za ty 3 dny, což se ukázalo jako nezajímavé pro zákazníky, jelikož oni vyžadují co nejrychlejší dodání.

    Ta info grafika ukazuje dobu za kterou dodá eshop zboží zákazníkoj (podle toho co zákazníci uvedli v dotazníku), což je pochopitelné protože velká část obchodů nemá zboží skladem a odesílá jej do 1-2 dnů po objednání až jej sami naskladní a pak to vychází právě na těch 2.9 dne, přes Vás by to pak bylo ještě o 2-3 déle.

    Raději dotujeme částečně cenu za Balík do ruky, který má zákazník druhý den skutečně doma bez rozdílu kde se nachází, ale s mnohem menším rizikem že si balík nevyzvedne.

  9. A vám to přijde logické něco zbytečně dotovat? Dotujete i ty zákazníky, kteří nepotřebují mít zboží doma do 24 hodin doma... Jasně, záleží na sortimentu. Nicméně stále věřím v to, že si zákazníci sami určí, co jim vyhovuje. Někdo uvítá raději dovoz domu a někdo si to vyzvedne třeba v cukrárně, když jde okolo.. Rozhodovat paušálně za zákazníky je alibismus.

  10. Ano, přijde mně logické zadotovat 16 Kč při zisku několika set Kč na objednávce a vědět že zákazník má druhý den zboží skutečně doma a já mam tak i peníze u sebe ne účtě do 2 dnů. Navíc na heureka.cz mam kvalitní hodnocení i u dopravy, což byl trochu problém dokud jsme používali zasilkovnu

  11. Všechno je to o přístupu. Pokud nápišu, že Zásilkovna, PPL nebo Česká Pošta nabízejí takové a takové služby, za takovou a takovou cenu s takovým časem doručením, pak se mi nestane, že by byl na mě někdo naštvaný. Pokud zákazníci vědí, o čem služby jsou, pak si každý vybere co chce a já nemusím dotovat ani těch 16Kč. Je to ale na vás, sám víte, co potřebujete.

  12. Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek
    Pokud by se zákazníkům nelíbilo chodit na hotelové recepce, do prodejen mobilů,… asi by tam nechodilo zhruba 40 % všech objednávek spolupracujících eshopů a lidé by se ke službě opakovaně nevraceli. Odsoudit kvůli tomu tato místo nám přijde až snobské a zákazníci problémy s nalezením výdejním míst nehlásí (a pokud ano, snažíme se označení vylepšit). Průměrného Čecha si v Zásilkovně představujeme trochu jinak.

    Uloženka – regulérní přepravní společnost?! Zde bych odkázal na příspěvek http://webtrh.cz/178524-heureka-mall-shopar-citim-byt (o propojení heureka, mall a uloženka) a http://webtrh.cz/197082-vydejni-sit-...e-heurekapoint (snad věřím, že fáma, ale stejně k zamyšlení).

    Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
    Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
    Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.
    Původní dotaz ve vláknu byl na názor, takže jsem ho napsal. Neřekl jsem to jako dogma. Možná jsem mohl vynechat větu o regulérní přepravní službě, za to se omlouvám. Chtěl jsem tím říct, že mi to více vyhovuje. Jak už se někdo zmínil tady, nebo ve vláknu jinde, prostě nechci posílat zákazníky do sýrárny, nebo na recepce hotelů. Pokud si to vyžádají, udělám to samozřejmě.

    Na druhou stranu, nakonec to musím rozhodnout já jako majitel shopu. Pokud vyberu, resp. vybral jsem Uloženku, je to moje rozhodnutí, které jsem udělal. Ano, znemožnil jsem možná více lidem si to vyzvednout osobně na mnohem více místech v ČR. Když ale vyberu Zásilkovnu, bude to stejné rozhodnutí a vypustím zase ty, kteří prostě chtějí přijít na výdejní místo a najít tam jen toto. Všechno je to o rozhodnutích a žádným se nezavděčím všem zákazníkům. Takto jsem to myslel, nebylo třeba hned "útočit" odkazy na další vlákna o údajně krachující Uložence.

    Jestli třeba PPL udělá stejný koncept jako má Zásilkovna a zákazníci si to budou přát, opět něco z toho vyberu. Kdybych měl ale vybrat a podepsat smlouvy se všemi přepravci, kteří tady v ČR fungují, tak by se mi podle mě zákazníci ztráceli na posledním bodě objednávky. Vždy je potřeba najít nějaký rozumný poměr, mezi tím, kolik možností přepravy zákazníkovi nabídnu a jak přehledná nabídka přepravy bude. Nejde nabídnout deset přepravních společností bez obav, že to zákazníka na konci objednávky otráví, protože tam toho bude tolik, že si nevybere. Takže já zvolil Uloženku, jiný zvolí Zásilkovnu. A za tři měsíce to třeba může být naopak... :-)

    ---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 02:49 ----------

    Citace Původně odeslal Tomáš Honsa Zobrazit příspěvek
    Ryuji: Mě to přijde, že vlastně rozhodujete za vaše zákazníky, nepřijde vám? Vy rozhodujete o tom, co se jim líbí a co ne. Jsou to vaši zákazníci a máte na to právo, nabídnout jim to, co chcete vy. Ale tenhle postoj mi přijde, jako kdybych řekl, že moji zákazníci přece nebudou nosit teplákovou bundu, protože se mi nelíbí.
    Dělejte si co chcete, já mám raději postup, kdy nechám na zákaznících, ať si vyberou to, co jim vyhovuje. Zatím evidentně váš názor nesdílejí..[COLOR="Silver"]
    Ano, rozhoduji. A když vyberu Zásilkovnu, bude to stejné rozhodnutí. Jak už jsem psal, nemyslím si, že je vhodné nabízet deset typů přepravy. Ostatně, má to ještě jeden aspekt. Když pošlu pro příklad sto balíčků za měsíc přes deset přepravních společností, budu pro deset přepravních společností naprosto nezajímavý. Když budu mít dva, možná naštvu pár lidí (jak jsem psal, všem se stejně zavděčit nejde), ale při padesáti zásilkách přes každou se třeba povede bavit o jiných cenách a sto zákazníků bude mít levnější přepravu. I takto se na to dá dívat.

    Ale možná se pletu a můžou se ozvat všichni, kteří nabízejí obě služby. Třeba zjistím, že jsem jediný... :-) Samozřejmě se snažím vyjít zákazníkům vstříc, ale vždy a ve všem to nejde. Nevím z čeho usuzujete, že můj názor mí zákazníci nesdílejí, ale počet zákazníků, kteří mi odejdou z webu uprostřed objednávky vidím jen já... :-)

  13. Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek

    Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám.
    Pane, melete nesmysly.

    Důvod vzniku vlákna je prostý: chtěl jsem se dozvědět zkušenosti se službou Zásilkovna.cz.

  14. Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek
    Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
    Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
    Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.
    Ano a velké e-shopy typu Mall, ALza... které přišli s vlastními výdejními místy je nyní zpoplatňují a chtějí z nich lidi vyhnat. Pokud použiju slova pana Lišky (generálního ředitele Internet Mall a.s.), tak trend chození do výdejních míst je špatný - prodávají tak za nižší ceny se stejnými náklady, jako kamenné pobočky a to se snaží změnit...

    Když jsme u pošty a PPL, tak se snaží po vzoru DHL (koupilo v německu poštu) udělat v každém i malém městečku "poštovní místo". V Německu jsou vmenších městech v samoobsluze, menších obchodních domech, v elektru atd... Prostě v cizí prodejně a nikomu to nevadí, protože všichni jsou spokojeni. DHL nemá náklady za zaměstnance, pronájmy atd., obchodník má více návštěvníků, ze kterých jsou zákazníci a zároveň má "přivýdělek" do krámu (mnohdy je mošta takto i živí) a lidé jsou spokojeni, že mají i v malých městečcích poštu, která by tam jinak nebyla...
    Zásilkovna a její outsorcing jsem pod vlivem pomluv lidí z uloženky nejprve nechtěl, pak jsme ji zkusili a musím říci, že služby jsou opravdu otřesné - na pobočce po 3-4 dnech, což se zákazníkům nelibí, ale výdejních míst je hodně.

    ---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 09:54 ----------

    Citace Původně odeslal Tomáš Honsa Zobrazit příspěvek
    A co se týká rychlosti dodání... průměrná doba dodání všech zásilek všech přepravních společností je 2,9 dne.
    Číslo je to nic neříkající, 2,9 dne, protože v velkého procenta balíků nejsou lidi zastiženi doma a jdou si je na poštu vyzvednout za několik dnů. Kdybyste měl statistiku "prvního pokusu o doručení", tak jsme na čísle mezi 1-2 dny. S čísly interpretovanými bez rozmyslu pozor.

  15. Psali jsme to ve vedlejším tématu, ale zopakujeme to i zde. Berme to jako naše oficiální stanovisko, ke všem propíraným tématům.

    ...důležité je to co nám ukazuje trh. Naše služba roste, každý den se registrují nové e-shopy, roste také počet zásilek. Pravidleně otevíráme nové pobočky, posilujeme IT a vyvíjíme vlastní softwarové a logistické procesy. Intenzivně zlepšujeme podporu a zákaznický servis. Začínali jsme od nuly a na současný stav jsme velmi hrdí!

    Pokud chce někdo poukazovat na chyby, vždy si něco najde. Nicméně vše pravidelně sledujeme a vycházíme vstříc jak e-shopům, tak samotným zákazníkům. Vyvíjíme podpory pro mnoha e-shopová řešení, nabízíme XML, které veškeré změny pobočkové sítě řeší za vás.

    Zásilkovna nabízí velmi specifické služby. Takové, které doplňují současný stav logistiky zásilek z e-commerce. Pokud má někdo pocit, že naše služby nevyužije, pak je to v pořádku. Nicméně my věříme v to, že je mnoho zákazníků, kteří si nechtějí nebo nemohou nechat poslat zásilku domů nebo do práce. Věříme také v to, že je mnoho zákazníků, kteří počítají každou korunu a raději si pro zásilku dojdou cestou z práce. A v neposlední řadě je také mnoho zákazníků, kteří si pro zásilku dojdou raději do pěkné pekárny, kde jim nabídnou croissant, než do zamřížované pošty, kde jim nabídnou úrazové pojištění.

    Je také ale mnoho zákazníků, kteří by si ve vašem e-shopu rádi koupili zboží, ale kvůli dopravě si ho raději objednají v internetové nákupní galerii, kde za stejnou cenu dopravy objednají také zboží, které váš e-shop nenabízí.

    To vše může být vyvážené o něco delší dobou doručení (a to pouze v určitých specifických případech). Nicméně na všem pracujeme. I tak je mnoho zákazníků, kteří dají přednost ceně.


    Je to na každém z vás. Nesnažíme se nikoho přemlouvat. Nabízíme služby těm, kdo je hledá.
    PS: pokud se naše vyjádření kohokoli dotklo, pak se omlouváme. Našemu produktu 100% věříme a tak nás občas mrzí negativismy založené na předsudcích.

  16. Citace Původně odeslal Standa63 Zobrazit příspěvek
    Pane, melete nesmysly.

    Důvod vzniku vlákna je prostý: chtěl jsem se dozvědět zkušenosti se službou Zásilkovna.cz.
    Souhlas se Stadnou.... K tématu tedy.

    Zásilkovna je technicky na velmi nízké úrovni (od uloženky se moc neliší teda), takže pokud máte malý shop a děláte všechno manuálně, tak je to přípustné řešení. Ve chvíli, kdy chcete něco automatizovat, narazíte na problémy.

    Zkušenosti předané přímo na naších zákazníků jsou tyto:
    1) Kladné
    - výtají, že i manších městech je osobní odběr
    - je to levné
    2) Záporné
    - špatně nebo prakticky vůbec (malá samolepka na dveřích, nic víc) označeny výdejní místa
    - chybně označená výdejní místa - např. Brno - OC Vaňkovka a ve skutečnosti je to jakýsi obchod pár ulic vedle OC
    - pokud nečte zákazník přesně kde výdejní místo najde, nebo nestuduje zapáleně web zásilkovny, těžko se mu výdejní místa hledají
    - velmi dlouhá doba doručení na výdejní místa - my odesíláme poštou/DPD na centrálu = 1 den, tam se to zpracuje (0-1 den) a pak se to rozesílá na pobočky (1-2 dny). Následně na některých pobočkách trvá i 2 dny, než zásilky do systému "přijmou" a zákazník dostane info o vydání zboží - v nejrychlejším možném čase může být za 2 dny na výdejním místě, ale v reálu je to 3-5 dnů, což zákazníky sere a volají, kde mají zboží...
    - na výdejních místech pošlou zákazníka pryč, že tam pro něj balík nemají, nebo když tam má více zásilek, tak mu dají jen jednu, že jich tam více není -> zákazník pak příijde domů, shlédne info od nás a volá nám, proč uvádíme, že je na pobočce, když není... Vysvětlíme, pošleme do obchodu zákazníka znova a tam své zboží konečně (když si to vydupe) dostane...
    - přeprava z centrály na výdejní místa probíhá přepravní společnosti a velmi se šetří na obalovém materiálu - zboží zasíláme o krabicích, které jsou při doručení a předání zákazníkovi značně omlácení a pomačkaná - někteří se stěžují
    - předchozí bod můžeme sami potvrdit - pokud nám zasílají zpět nepřevzaté zboží, tak vemou třeba 10 krabic od zboží, slepí neohleduplně izolepou s logem, přetáhnou stretch fólií a pošlou GLS. Bez jakékoliv bubllinkové fólie, krabice s výstelkami atd... Prostě prasečina.
    - Nepřevzeté zboží se neřeší - výdejní lhůta je 7 nebo 10 dnů, tak nejak... Zboží však zůstane na výdejním místě klidně ležet i 3 týdny a je jim to jedno. Když se o něj začneme zajímat, tak se stáhne teprve na centrálu. Pro nás je to problém, protože prodáváme módní věci a pokud to někde měsíc leží, může to být problém
    - Nepřevzaté zboží stahnou na centrálu a tam leží. Bez jakékoliv informace (narozdíl od uloženky) ho stahnou a leží.. Když se jednou za 2 měsíce náhodou přihlásím do jejich systému a projdu manuálně všechny zásilky, tak tam najdu třeba 10 nebo 20 ks zboží, které jim tam i 2 mšsíce leží... Musím si ho vyžádávat zpět, sami neupozorní a nic s nim neudělají....

    Abych nepomlouval, uloženka je technicky propracovanější (ale jen o strašně málo) a alespoň mají vyškolené pracovíky, ale zase na úkor vyšších nákladů a nižší platební schopnosti. Na druhou stranu zásilkovna vše outsoutcuje a lidem ze zeleniny je jedno, jestli to má nějakou úroveň, kdyť za ten vydanej balík dostanou (cenu přesně nevím střílim) jen 10 Kč (nebo něco podobného), tak co by se s tim sr*li... Výsledek je nespokojenost zákazníků a většina, kteří u nás nakupují opakovaně a službu zásilkovny nebo uloženky využila, tak se přeorientovali na zasílání.. asi ví proč...

    Osobně nemohu doporučit ani jednu službu a proto jsme uloženku přestali zcela nabízet a zásilkovnu místo zdarma dali za cenu běžného poštovného tak, aby si to každý nechal zaslat a jen ti co nutně trvají na osobním odbětu měli tu možnost to nechat zaslat do zeleniny nebo elektra.

    Nezapojujte se ani do jedné sítě, pokud nechcete pořád řešit nějaké problémy. Za ten stres těch pár korun nestojí.

    ---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 10:26 ----------

    Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek
    ... Pravidleně otevíráme nové pobočky, posilujeme IT a vyvíjíme vlastní softwarové a logistické procesy. Intenzivně zlepšujeme podporu a zákaznický servis. Začínali jsme od nuly a na současný stav jsme velmi hrdí!

    Pokud chce někdo poukazovat na chyby, vždy si něco najde. Nicméně vše pravidelně sledujeme a vycházíme vstříc jak e-shopům, tak samotným zákazníkům...

    Tyto věty zní pro Vaše současné zákazníky směšně. Například my - více než rok jsme čekali na propojení server to server pro tisk etiket na zásilky z vlastního terminálu. 6x jsem to v průběhu roku urgoval u paní Kijonkové, která snad ve firmě jako jediná neco dělá a na ní mam skutečně dobrý názor. Vždy to skončilo na panu Bílkovi... Když jsem to po více než roce vzdal, tak přišlo jaké si nepoužitelné API, které "vymysleli". Je k podivu, že to celý rok údajně konzultovali s naším technikem, ale ten o tom nic neví...

    Plně chápu, že jsou priority jinde - získávat nové a nové e-shopy, ale neuvědomujete si, že ty již dříve získané e-shopy rostou, zvětšují objemy a když jim nebudete schopni nabídnout automatizaci, tak se na Vás vykašlou, jako my. Zamrzli jste na šíleně nízké, na manuální práci založené úrovni a brzy Vás to zničí, protože nebudete stíhat. Navíc postupně budete ztrácet velké zákazníky, kteří Vás drží, nejsme jediní, kdo s Vámi seknul pro neschopnost (teď myslím automatizace a její podpory). Chápu, že při aktuálních objemech nemáte paníze na vývoj, ale tím se dostáváme do začarovaného kruhu, který musíte rozuzlit vy a ne já :)

  17. Citace Původně odeslal jober Zobrazit příspěvek

    Osobně nemohu doporučit ani jednu službu a proto jsme uloženku přestali zcela nabízet a zásilkovnu místo zdarma dali za cenu běžného poštovného tak, aby si to každý nechal zaslat a jen ti co nutně trvají na osobním odbětu měli tu možnost to nechat zaslat do zeleniny nebo elektra.

    Nezapojujte se ani do jedné sítě, pokud nechcete pořád řešit nějaké problémy. Za ten stres těch pár korun nestojí.
    OK, díky, toto beru za věrohodné info.

  18. Pane Jober,

    předpokládám, že jste klient, který stále používá ještě naše původní nepříliš podařené API pro serverové podání zásilek vytvořené firmou, jež nám v minulosti zajišťovala kompletní IT a se kterou jsme pro velkou nespokojenost již před delší dobou ukončili spolupráci, toto API nebylo od konce roku 2011 klientům nabízeno.

    Pro Vámi požadovaný tisk štítků jsme napřed navrhovali online napojení (neboť jsme mívali problém s nedodanými daty k zásilkám, které již byly u nás na depu a navíc v tomto případě je možné, aby Vám naše API přímo dodalo PDF formu štítku k tisku), ale nakonec akceptovali Váš požadavek pro offline generování štítků a dodatečné automatizované předání dat o zásikách. Abyste nemuseli dělat velké úpravy v systému (přecházet na současné API), navrhli jsme, že předání vygenerovaného čísla zásilky můžete nestandardním způsobem provést i přes staré API: v tomto jsme Vám vyšli vstříc. A také jsme Vám samozřejmě navrhli přechod na současné API.

    Prosím uveďte v čem je toto současné API pro automatizované podání zásilek nepoužitelné: od ostatních klientů nemáme žádnou takovou stížnost a zásilky přes něj podávají: jak naši největší klienti, tak také tvůrci e-shopových řešení (např. Eshop-rychle, který nyní umožňuje svým klientům předat data o zásilkách a vytisknout štítky aniž by museli opustit administrační rozhraní e-shopu).

    Od Vás nemáme bohužel absolutně žádnou reakci: před měsícem a půl mi náš zákaznický servis předal Vaši neurčitou stížnost, v reakci na kterou jsme Vám zaslali výše uvedený návrh řešení (možnost použít staré API, kompletní dokumentaci nového API), ale již nepřišla žádná odpověď. Velmi rádi s Vámi automatizované napojení dořešíme, prosíme jen o konkrétní připomínky.

    IT oddělení,
    Zásilkovna

    ---------- Příspěvek doplněn 07.10.2012 v 12:42 ----------

    Jinak samozřejmě děkujeme za feedback. To, co píšete, se v současnosti neděje a pokud se tak v minulosti stalo, pak se omlouváme. Každý měl nějaké začátky, jistě i Vy. Každopádně, vždy můžete službu reklamovat, tak jako u každé společnosti a vždy se každý problém snažíme vyřešit a do budoucna odstranit.
    Zásilkovna za poslední rok změnila a vylepšila většinu svých procesů, proto vaše připomínky nejsou zcela aktuální. Např. jsou e-shopy, které posílají až 50x více zásilek denně a nemají s automatizací žádný problém. Dobu doručení vnímáme jako problém, byť je to vyvážení nízké základové ceny. Hledáme a zkoušíme způsoby zkrácení a věříme, že již brzy bude vše dotaženo.

    (!!) Každopádně se musíme velmi ohradit proti vašemu nařčení, že při aktuálních objemech nemáme peníze na rozvoj projektu (!!).

    Věříme, že toto jste napsal v zápalu rozčílení.. Zásilkovna pravidelně investuje jak to IT, tak do dalšího vývoje procesů a celkového rozvoje. V současné době jsme re-brandovali a v závěru tohoto procesu doznačíme všech 50 poboček kompletně novým a jednoznačně mnohem výraznějším systémem značení.

    Zásilkovna.cz

  19. Vaše vyjádření je napsáno tak, aby ze mě udělalo blbce a vy jste vypadali jako machři. Pokud zde mám vystavit komunikace, která probíhala a mám vaši společnost tímto poškodit, stačí říci. Na většina e-mailů jsem od pana Bílka nikdy nedostal odpověď. Nezkoušejte se tu lidem tvrdit, jak je vše super a ok. Přes rok jsme něco chteli a neudelali jste to... Jestli to dnes máte nevím a nezajímá mě to, došla nám trpělivost a cpát další peníze do předělávek napojení na službu, která nám nesedí, to dělat nebudeme. Nemá to pro nás přidanou hodnotu.

    Stručné reakce k Vašim útokům:
    1) Je zajímavé, že jste nás podle "neurčitých" informací identifikovali. Osobně vím, že minimálně další 2 velcí klienti s vámi měli zcela stejné problémy. Jeden k nich prohlásil, cituju: "Zásilkovna je taková mrd*a, že na ně se*em!" a přestal s vámi spolupracovat.
    Ono je tedy možné, že jste to zde napsali tak obecně, že mám pocit, že jste nás velmi přesně identifikoval, ale ve skutečnosti má problémy stejného typu mnoho dalších klientů, to nevím, ale je smutné, když sami přiznáte, že se Vám v systému data ztrácí...

    2) Eshop-rychle a podobní - uvědomte si, že eshop-rychle není žádný prodejce, ale provozovatel e-shopových systémů. Je jim jedno, že neco musí zákazníci dělat ručně nebo podobně. Oni nabízejí moduly a lidi je využívají. Funkčnost není pro ně tak moc důležitá, protože jim za to tečou prachy (teď nevím, zda není modul zásilkovny zdarma). Navíc kdo má e-shop rychle, tak není zpravidla (nemusí tomu být tak vždy) žádný velký eshoper, ale dělá si to spíše "pro srandu" po práci z domova - tím se nechci nikoho dotknout.

    3) Fakt, že by se to co píšu nedělo, je podle mě účelové tvrzení, které se nezakládá na faktech. Vy s koncovými zákazníky nemluvíte, to vždy jen my, když si nám stěžují!

    4) Co chcete na službe reklamovat? Že si člověk stěžuje, že dostal pomačkanou krabici? Co je na tom reklamovatelného? Mohu Vám tak zavolat, že jste blbci, co to neumí zabalit, ale vy se odvoláte na přepravce a na to, že to nemusel zákazník přebírat a že podepsal, že to převzal v pořádku... Tohle nejde reklamovat, to je šetření na obalovém materiálu, tedy šetření peněz, což chápu. A tím pádem je to systémová chyba a ne nahodilá.

    5) Procesy jste možné zlepšili, ale podavatel to nepozoruje. Vy aní náš zákazník také nevidí, že jsme změnili naše interní procesy, proto bych se na to neodvolával.

    6) Dodací doba - nidko Vám ji nevyčítá. Počítáme s ní, jen se pán ptal na klady a zápory, tak jsem mu je uvedl.

    7) Nikde jsem zde výslevně neuvedl, že nemáte peníze! Nevkládejte mi prosím do pusy nesmysly.

    8) Nejsem rozčílen, nemám být na co. Zásilkovnu hodnotím o něco lépe než konkurenční Uloženku a to i přes to, že jsem v začátku těchto dvou služeb měl zcela opačný názor. Postupem času jste mě přesvědčili o opaku. Jen jsem nyní přesvědčen o tom, že ani jedna společnost není pro náš business přínosem, spíše přítěží.

    9) Označení většiny poboček je stále žaostné! Malá cedulka na fasádě nebo jedna malá samolepka 15x5 cm na dvěřích obchodu podle mě není dostatečné označení výdejního místa. Chápu, že nemáte pravomoci partnerovi rozkázat, aby si polepil krám reklamou na Zásilkovnu, nechci to po Vás, ale je to podle mě relevantní negativum outsorcovaných výdejních míst a bude vždy.


    Vaše ohrazení se jsem očekával a také jsem čekal, že bude postaveno na tom "my jsme vám psali tohle a vy jste neschopni..."! Bohužel jsem se neseknul. Pán se ptal na názor, napsal jsem zkušenosti za cca 2 roky spolupráce s vámi. Není účelem vás zde poškozovat, ale vyjádřit relevantní odpověď pro rozhodnutí jiných. Obhajobu chácu a byli byste špatní manažeři, kdybyste to neudělali, ale posunujeme tím toto téma zcela někam jinam a nedělejme to. Nechci se zde začít dohadovat kdo má pravdu a co funguje a nefunguje. Pán, který se dotazoval, nechť se rozhodne sám, ale reakcí na vás tu zatím moc nepozbíral. Myslím, že kdybyste byli taková špička, jak se cítíte, tak by zde bylo nekolik desítek kladných hodnocení ve stylu "super služba, doporučuji implementovat".

    Přeji hodně spokojených zákazníků a nechci Vám nijak škodit, stejně jako nechci škodit žádné vaší konkurenci.

  20. Máme registrováno přes 1100 e-shopů. Těch, které v současné době řeší nějaký problém je velmi málo. Náš ZS pak eviduje také to, který e-shop (velikost, množství a způsob podání, atd.) řeší který problém, abychom těmto případným problémům mohli předejít i u ostatních.

    K ostatním bodům jsme se již vyjadřovali - většina z nich již není aktuální. Ostatní řešíme a velmi brzy je rádi představíme. Každý problém, který se kdy vyskytl a vyskytne bereme velmi vážně a snažíme se najít takové řešení, aby se již v co nejbližší době nevyskytl. Pokud nám nevěříte, pak je nám to samozřejmě líto.

    Důležité je ale pro nás velké množství spokojených zákazníků, e-shopů i provozovatelů kamenných výdejen. Dále stav trhu v ČR a SR, jeho vývoj a vývoj v Evropě, který směřuje k podobnému modelu outsourcovaného osobního odběru. Věříme tak, že počet spokojených uživatelů bude i nadále stoupat.

  21. Citace Původně odeslal Zásilkovna Zobrazit příspěvek
    Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám.
    Mně to prostě nedá - to tu budete opravdu každého napadat, kdo si dovolí založit vlákno, nebo zmínit nějaký váš nedostatek, že je agentem Uloženky ? Myslíte, že e-shopaři (tedy pardon agenti Uloženky a že nás tu je) nemají nic jiného na práci, než mezi vyřizováním objednávek sem zaskočit a honem poškodit Zásilkovnu ? A že to dá fušku to uhlídat, to už je jeden post za druhým... Omlouvám se za tu jízlivost, ale to už snad hraničí se stihomamem. Kdyby jste raději tu energii vložili ve vymýšlení, jak zkrátit dodací lhůty, protože, to si myslím, že je snad ta největší konkurenční výhoda Uloženky před vámi. A taky důvod, otevřeně přiznávám, proč jsem si zatím vybrala ji. Je samozřejmě zcela v pořádku, že sem přispíváte, protože o to tu jde - získat názory a informace, ale bez toho stihomamu by to určitě vypadalo profesionálněji.

    Standa63 :
    Podle mne ty služby mají smysl, jen je potřeba si ujasnit, co od toho čekáš, jaké máš zákazníky, ceny atd. Já osobně jsem z důvodu dodací lhůty a také trochu té nedůvěry v outsourcovaná výdejní místa přiklonila k Uložence. Na druhou stranu pro někoho může být důležitější zase rozsáhlejší síť výdejních míst, co má Zásilkovna. Osobně se chystám příští rok expandovat i do zahraničí a právě pro zahraničí (hlavně SR) bych zase volila Zásilkovnu. Na obranu Zásilkovny musím říct, že komunikace s jejich zaměstnanci byla vždy příjemná a profesionální, na dotazy ohledně jejich slabých stránek jsem se dozvěděla odpovědi a nikoliv to, že jsem agentem Uloženky a měla jsem pocit, že o mne jako zákazníka stojí. U Uloženky to samé. Vyberte si, nebo ještě počkejte, co vyleze z PPL Partner. Teď jsem si vzpomněla, že mne nedávno na mail oslovil ještě nějaký další subjekt se službou výdejních míst, ale to asi zatím nemá cenu brát v potaz, blíže je neznám....

    Jinak spousta e-shopů je nasazují i z důvodu, že je má konkurence a viděla jsem už i dost takových, které mají nasazené obě služby.

  22. Tak my používáme zásilkovnu hodně, ale v poslední době od tohoto způsobu dopravy své zákazníky raději odrazujeme. Důvod jsou šílené dodací doby. Jak tady někdo zmiňoval 3 dny, tak kéž by to bylo tak rychle. Výsledkem jsou nepřevzaté balíky. Když se teď podívám na aktuální stav zásilek co šly přes zásilkovnu tak to vypadá takto:

    Zásilka do Kroměříže - podaná na podacím místě v Brně 19.10. Dva dny jí odesílali na depo taktéž v Brně. Teď už je šest dní na cestě do depa v Praze, aby ji odsud mohli poslat do Kroměříže, která je kousek od Brna.

    Zásilka do Prahy podaná 17.10 a od té dobý je na cestě do Prahy.

    Zásilka do Č. Budějovic podaná 19. a stále je v Brně.

    atd.

    Takže nedoporučuju.

  23. Před pár dny nás oslovila paní ze www.zasilkomat.cz , kolega to bude od listopadu u nich zkoušet, tak uvidíme jak to tam bude fungovat.

  24. Citace Původně odeslal zlutejbanan Zobrazit příspěvek
    Před pár dny nás oslovila paní ze www.zasilkomat.cz , kolega to bude od listopadu u nich zkoušet, tak uvidíme jak to tam bude fungovat.
    Vždy mne pobaví projekt, u kterého si jeho tvůrci nedají žádnou práci vymyslet originální název a snaží se parazitovat na úspěšnějších a zavedených projektech Zásilko (Zásilkovna.cz) a mat (Slevomat.cz). Tím samozřejmě tvůrci projektu ušetří za reklamu a člověk neznalý trhu se může snadno nechat zmást či se ve vyhledávání „ukliknout“..
    Abyste se nemýlil – zcela fandím novým projektům a ve většině případů se je snažím i vyhledávat a podporovat, v tomto případě se ale nejedná o nový projekt, ale o neúspěšný projekt moje-místo.cz, kterému se zřejmě v minulosti nepovedl obchodní model či to jeho tvůrci uchopili „za špatný konec“, proto se nyní snaží jako bájný pták Fénix z popela své podnikání oprášit...

    Z fulltextu je také jasné, že projekt nemá aktuálně žádné klienty a osobně nevyhledávám projekty, které mají na svých stránkách pouze kontaktní formulář bez přímého telefonického kontaktu. Pro Vás to bude znamenat, že všichni zákazníci budou volat do Vašeho e-shopu a Vás to bude nesmírně zatěžovat, némlich v předvánočním období.
    Doporučuji tedy požádat společnost o garance a klientské reference. Vždyť jim přeci svěřujete své zboží a své peníze.

    Ještě pro zajímavost:
    Zásilkomat.cz
    Seznam – pouze 10 odkazů (pouze vlastní prezentace projektu či placené SEO odkazy)¨
    Google – 51 odkazů – většina placené SEO
    Tedy na mne to působí tak, že projekt nemá zcela žádné klienty – prostě nikoho, kdo by na ně ve fulltextu odkazoval...

    Naproti tomu pro srovnání zavedené projekty:
    Úloženka.cz (Heurekapoint)
    Seznam - 287 011 odkazů (krom vlastní prezentace odkazy z heureka, e-shopů, médií a blogů...)
    Google – 383 000 odkazů

    Zásilkovna.cz
    Seznam - 316 433 odkazů (krom vlastní prezentace odkazy z e-shopů, médií a blogů ...)
    Google – 455 000 odkazů

  25. My jsme se s manželem rozhodli zkusit nabízet tyhle služby už před více jak rokem. Začínali jsme s Uloženkou a poté se Zásilkovnou. A s oběma jsme doteď spokojeni.
    Jasně nějaký problémy jsme řešili, ale oproti třeba poště to bylo úplně v pohodě. Vstřícní lidé na telefonu.

  26. Dnes mě přišla první faktura ze zásilkovny - docela mě překvapilo, že za balíček doručený na slovensko mě vystavila fakturu slovenská pobočka zásilkovny s.r.o.. Na faktuře je úschovné a dopravné. Je na to pohlíženo z hlediska DPH jako na přijetí služby ze zahraničí? Nechci být plátcem DPH ani identifikovanou osobou. Díky za info.

  27. Český neplátce DPH poslal balíček pro konc.klienta na Slovensko a službu mu zajišťoval slovenský subjekt. Pokud je slovenský dodavatel plátce, je oprávněn si DPH vúči neplátci na fakturu přičíst. Pro vás se nic nemění - nemusíte se stát plátcem DPH. Řešili jsme obdobné, mám to od naší daň.poradkyně, ale raději si to potvrďte ještě se svojí účetní.

  28. A je tady něco nového? Kouzelná almara.

  29. Kouzelná almara je nyní pouze pro slevomat a jeho blízké eshopy...imho nedovedu si moc představit, že by to využívalo víc subjektů, když jedna almara má limit kolem 50ti zásilek za den

  30. zasilkovna.cz ma dost divne obmedzenie pre fyz. osoby. Ked neposielate na dobierku, tak proste cez nich nejde poslat, takze ako fyz. osoba predom plateny tovar neposlete

  31. Omezení je dočasné. Pro FO chystáme předplacení služeb a možnost nabití kreditu při podání na pobočce. Ideálně by služba měla fungovat na přelomu srpna a září :)

Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3