Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Stránka 5 z 6 PrvníPrvní 123456 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 121 až 150 z 172

Plaváčkův seznam pijar webů aneb konec jedné éry

  1. chaves

    Tyhle seznamy vám nevadí?

    http://webdeal.cz/prweby.php
    http://www.seznamprwebu.cz/
    http://ceskeforum.com/viewtopic.php?f=89&t=394
    http://pr-weby.anode.cz/
    http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=11&t=57722

    Připomínám znovu, že nevím, které weby ze seznamu patří vám, protože jste tajemný jako český SEO expert v Karpatech :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. tyhle nevadí vadí jen práskačův

    Plaváčkův seznam slouží mj. jako vzorek pro administrátory Seznamu k identifikaci odkazových farem.

  4. Milan B.

    Zasloužíš si bodíka, protože představa, že borci ze Seznamu čekají, až jim jakýsi Plaváček dodá nějaký seznam, je úsměvná, roztomilá a potěšující :)
    Naposledy upravil Plaváček : 24.03.2012 v 07:29

  5. Začínáš se z toho vykrucovat.

  6. Mám dotaz. Počítá se mezi "PR weby" i např. web http://zena.centrum.cz/? A pokud ne, tak proč ne? Jelikož PR články se to tam jen hemží ale s tím rozdílem, že za publikování nechtějí 100Kč, nýbrž 10.000,- Kč :)

  7. Eggh

    Kvízová otázka - najdeš deset rozdílů? http://www.zenskadokonalost.cz/ a http://zena.centrum.cz/ ?

  8. Takže nejde náhodou o peníze, že ne?

  9. Eggh

    Nerozumím otázce.

  10. To mi kdysi odpovídal jeden politik na každou druhou otázku. Ale já si stejně myslím, že ono tak trochu o ty peníze jde, že ano.

    Ale ve výsledku: Já bych všechny tyhlety internety zakázala.

    Koncem roku 2012 má prý přijít silná sluneční bouře, do háje půjde veškerá elektřina a s ní i internet, takže budeme mít všichni klid. Už umíte ulovit zajíce a zasadit mrkev? Za chvilku to na internetu totiž nenajdete :))

  11. Eggh: staci pochopit, jaky je rozdil mezi "magazinem" a "PR webem".... neni to zase az tak slozite, jak by se na prvni pohled mohlo zdat. :)

  12. Take mam v seznamu nekolik webu. Obvykle se jedna o weby, ktere jsem v minulosti odkoupil, orezal jako prerostly strom a snazim se ho jeste "revitalizovat". U nekterych to jde vice, u jinych mene uspesne.

    Nevztekam se, ze se v seznamu objevily. Asi bych mohl zvednout telefon a rict Plavavkovi, at je smaze. Nevidim k tomu ale duvod.

    Nemyslim si, ze Seznam proste vezme Plavackuv list a plosne weby potresta. To neni ucelem. Spis si dovedu predstavit, ze si nad nej sedne nejaky chytry kluk z flltext teamu a pokusi se najit vzorec, ktrery vetsinu techto webu definuje. Cilem pak by mel byt prirazeni mensiho vyznamu odchozich odkazu z jakehokoli webu splnujici stejny vzorec.

  13. Mistře chavezi, blekotáte z cesty. Přečetl jsem to celé v tahu a výtky jsou na místě. Ano, PR weby fungují a asi je nemáte duplicitní. To ale NIKOHO nezajímá, protože tyto weby zanáší SERP balastem, zejména u Seznamu. Nejde o nějaké chaveze, ale o tento jev obecně. Prostě většina levnějších "PR webů" jsou prachsprostě převlečené MFA obalené trochou obsahu, aby oblbly vyhledávač. Za pět stran výzev ANI JEDEN link na onen unikátní, hodnotný a neduplicitní web. Sem s ním, my čekáme ;-)

    Souhlas s Michalem Kubíčkem - nejde o práskání nebo plošný ban. Seznam prostě potřebuje určitý vzorek PR webů, prožene je chytrým algoritmem aby našel společné znaky a až najde jádro problému, uzpůsobí algoritmus. Tedy zcela jistě určitá část webů z Plaváčkova seznamu ban nedostane. Navíc pochybuji, že by zrovna Yuhů byl takový hňup a nepoužil více zdrojů.

    Doufám, že snad nebudeme obhajovat přínos "PR webů" pro uživatele. Jedná se jen o oblbování vyhledávačů a pak tady někteří piští, když vyhledávače (určené pro uživatele) jejich ochcávku chtějí banovat. Čemu se divíte? Pokud píšu hodnotný informační web pro lidi, nemůže mě podobná úprava algoritmu ohrozit. Pokud nemám v patičce 30 nesouvisejících odkazů, web má ucelenou tématiku a není narvaný reklamou, opět mě úpravy algortimů nezajímají. Duplicita či originalita obsahu je v tomto případě naprosto irelevantní, podobný obsah je pro čtenáře bezcenný a pouze ho zdržuje a obtěžuje. Jinak není pravda, že podobné weby nejsou v SERPu nahoře - bohužel často jsou.

  14. Někteří z vás tvrdí, že pr články mohou poškodit jakýsi odkazový profil, že mohou poškodit web.
    Nebylo by tedy lepší místo pr článků pro klienty nabízet "PR články pro zničení konkurence, která vás předběhla"?

  15. Lukáš Valenta

    Tvé otázce moc nerozumím. Můžeš se více rozepsat?

  16. Plaváčku, například ty. V několika příspěvcích tvrdíš, že katalogy jsou špatné, pr články jsou špatné, minisites čistě pro linkbuilding jsou špatné, mnoho odkazů z netematických webů je špatných. Je to tvůj názor, nemá cenu se o tom bavit. Ale, tvrdíš také, že tímto používáním si web udělá "špatný odkazový profil"., který ho poškodí.

    Toto je podložené jak? Pokud to tak tedy platí, tak nechápu, proč někdo nenabízí výše uvedené věci nikoli pro klienta jako takového, ale pro jeho konkurenci. Tím mu přeci poškodí odkazový profil a konkurenta zničí! Kdy tedy přijde někdo, kdo bude nabízet "Zničím odkazový profil konkurence"? Možná to je důvod, proč nemůžeme jednoznačně říci, že lze špatným odkazovým profilem poškodit umístění webu, ne?

  17. Lukáš Valenta

    Aha, odtud vítr vane. Naštvu se a vyrobím škodlivé zpětné odkazy, čímž zničím konkurenci. Tenhle argument jsem slyšel už tolikrát a přitom neexistuje jediný zaznamenaný případ, že se kdy něco podobného stalo. Otázka pro tebe, kterou můžeš brát jako malý domácí úkol z oboru SEO, zní: proč asi?

    Teď k tvým připomínkám.

    1. Netvrdil jsem nikdy, že katalogy jsou špatné. Říkám, že jsou zbytečné, asi jako mužský pupík. Máme ho, ale k ničemu není. Tupým registrováním do katalogů, o kterých ani nevíš, komu patří a jak dlouho budou fungovat, si prostě nepomůžeš. A tím, že si nepomůžeš, si vlastně uškodíš. Buď ztratíš čas, nebo peníze. Obojí je nesmyslná činnost.

    2. PR články jsou v pohodě, pokud se shodneme na jejich definici - oslovit člověka a dovést ho na náš web, kde dostane přesně to, na co se ptal. Odpověď. "PR weby" webtržnického charakteru ale špatné jsou. Především proto, že vznikly uměle. Jejich cílem není oslovit lidského návštěvníka, ale oblafnout roboty vyhledávačů. Každý "PR web" se tím chlubí hned na své homepage, však si počti. Z řečeného vyplývá, že jejich přínos a smysl je v příkrém rozporu s tím, čeho chtějí dosáhnout programátoři fulltextových vyhledávačů. A pokud je mi známo, válku s autory vyhledávacích robotů ještě nikdo nevyhrál, bo to nejsou lamy. Maximálně skončila plichtou, ale i to se časem změní. Čistě proto, že jak v Google, tak v Seznamu už vědí, že hodnotit weby (přesněji webové stránky) jenom podle příchozích odkazů je velmi nepřesné, a pracují na vylepšování algoritmů. Bonusová otázka - proč se periody aktualizace GTPR prodlužují skoro donekonečna a jednou nejspíš skončí úplně?

    Publikace nesmyslných slintů na podobných webech kromě toho, že není k ničemu, nese ještě jiné riziko. Především pro seriozní weby. Člověk, který si přečte jednu normostranu pitomých plků opatřených třemi odkazy (proč zrovna třemi a ne pěti?) si oprávněně může pomyslet, že majitel webu, kam vede odkaz, je blbec, když mu předkládá kraviny typu "nejpříjemnější z nejpříjemnějších matrací je matrace z neprijemnejsi-matrace.cz". A to pojímím fakt, že drtivá většina "PR webů" zveřejní cokoliv, co jim přiteče do databáze. Pak se ti snadno může stát, že odkaz na tvé "nepříjemnější matrace" bude umístěn hned vedle článku nabízející hovnocuc pro každého. Člověk, který na podobném webu přistane, většinou netuší, že se jedná o "PR web" a riziko pro tebe, jako majitele webu nabízející matrace, tkví v tom, že si takový zbloudilý návštěvník spojí hovno a matrace. Je to tvůj cíl?

    Co je správný odkaz popsal Jan Tichý zde (stručně, jak je jeho zvykem): http://blog.medio.cz/idealni-odkaz. A mimochodem - existuje více než stovka zajímavých linkbuildingových metod (možná i víc, stačí být kreativní). Tak jak to přijde, že vy znáte jenom dvě naprosto okrajové? Katalogy a PR weby? Fakt nic víc?
    Naposledy upravil Plaváček : 24.03.2012 v 11:01

  18. Ja pojem PR chapu jako plavackuv rank

  19. OT: jak u PR webů ověřujete že jsou vkládány jen originální články?

  20. Lukáš Valenta

    Už se to směle nabízí http://www.negativeseo.me/
    Je toho dost

  21. Citace Původně odeslal RK Zobrazit příspěvek
    OT: jak u PR webů ověřujete že jsou vkládány jen originální články?
    copyscape.com nebo google.com

  22. Plaváčku, řekl jsem někdy, že jiné metody neznám? Ne, ale o jiných se přece nebavíme.
    Já říkám, pokud tedy odkazy z "webtržnických pr webů" a katalogů - nechme jejich účinnost stranou, prosím. Takže, pokud si tedy odkazy z webtržnických pr webů a katalogů necháme udělat, může nás to ohrozit?
    Tvrdíš, že ano, načež kontruji, že by to nahrávalo konkurencím, protože by provedli jejich optimalizaci a tím by se jich zbavili. Teď mi říkáš, že to tak nefunguje. Dobře, ale když to enfunguje v případě konkurence, tak to nefunguje ani tehdy, kdy si to objednám/udělám sám, ne?

  23. Lukas Valenta
    Otazka je proc to vubec delat, jestlize team Seznamu pracuje na uprave algoritmu, ktery vliv PR webu omezi, ci eliminuje.

    Neni to zbytecna prace?

  24. Citace Původně odeslal Plaváček Zobrazit příspěvek
    Lukáš Valenta

    Aha, odtud vítr vane. Naštvu se a vyrobím škodlivé zpětné odkazy, čímž zničím konkurenci. Tenhle argument jsem slyšel už tolikrát a přitom neexistuje jediný zaznamenaný případ, že se kdy něco podobného stalo. Otázka pro tebe, kterou můžeš brát jako malý domácí úkol z oboru SEO, zní: proč asi?
    Zde bude zajímavé sledovat tento pokus: http://www.linkbuildr.com/negative-seo-on-the-rise/

  25. Aktualitka, která může přidělat vrásky na čele majitelům placených "PR webů" - http://www.lupa.cz/zpravicky/buildmy...u-vyhledavani/

  26. Citace Původně odeslal Lukáš Valenta Zobrazit příspěvek
    Plaváčku, řekl jsem někdy, že jiné metody neznám? Ne, ale o jiných se přece nebavíme.
    Já říkám, pokud tedy odkazy z "webtržnických pr webů" a katalogů - nechme jejich účinnost stranou, prosím. Takže, pokud si tedy odkazy z webtržnických pr webů a katalogů necháme udělat, může nás to ohrozit?
    Tvrdíš, že ano, načež kontruji, že by to nahrávalo konkurencím, protože by provedli jejich optimalizaci a tím by se jich zbavili. Teď mi říkáš, že to tak nefunguje. Dobře, ale když to enfunguje v případě konkurence, tak to nefunguje ani tehdy, kdy si to objednám/udělám sám, ne?
    Já bych za sebe rád dodal, že katalogy, i PR weby mohou být jedna z mnoha funkčních metod, když se používají s rozmyslem. A obecně v linkbuildingu nemůžeš použít jednu nebo 2 metody, ale je to mix mnoha metod dle potřeb webu.

  27. Cody

    Katalogy jsou SEO zombie už dávno. Jenom ještě ani jejich tvůrci, ani lidé, kteří je využívají, nepochopili, že přichází nová doba. PR weby v českém podání jsou jenom parodie na SEO. A pokud se bavíme o linkbuildingu jako takovém - cílem přeci není prdnout někam odkaz, ale naopak donutit někoho, aby odkázal. Takový odkaz má cenu zlata. S tím, že je třeba mixovat, souhlasím.

  28. Citace Původně odeslal Plaváček Zobrazit příspěvek
    Cody

    Katalogy jsou SEO zombie už dávno. Jenom ještě ani jejich tvůrci, ani lidé, kteří je využívají, nepochopili, že přichází nová doba. PR weby v českém podání jsou jenom parodie na SEO. A pokud se bavíme o linkbuildingu jako takovém - cílem přeci není prdnout někam odkaz, ale naopak donutit někoho, aby odkázal. Takový odkaz má cenu zlata. S tím, že je třeba mixovat, souhlasím.
    Tak mě tedy řekněte Plaváčku co je dnes správny způsob linkbuildingu?

    - katalogy jsou mrtvé
    - PR weby také
    - kupovat odkazy je špatné
    - přirozené odkazy prakticky neexistují
    - - odborné servery typu lupa.cz se drží jen startupů, nebo již provařených značek
    - - v diskuzích se odkazy ven přiliš nevedou, a pokud ano, je často jejich vkladatel osočen že spamuje nebo že vkládá odkaz za peníze (odkazy jsou často navíc nofollow)

    Tak tedy povídejte, co je to vlastně přirozený odkaz podle Vás? Můžete udat i přiklady, ať se o tom můžeme pobavit dále.

  29. Plaváček: Děláte SEO v praxi? Já jen, že to co píšete je pravda, ale v ideálním světě. Pokud chce eshop dominovat mezi dalšími 10ti, těžko se může vykašlat na PR články, RdK, jako jo má to malý efekt, ale pořád to nějaký má a jde o fixní výdaj, který není tak vysoký. A pokud budete mít stejně zpětných odkazů a konkurence bude mít navíc PR články a RdK, kdo asi bude první? Pokud si platíte měsíčně zpetný odkaz v přepočtu na rok, dva, tři, se to o dost prodraží, jako základ jsou PR články pořád efektivní alespoň na poli Seznamu, ale mám zkušenost, že se to líbí i Google (v případě neduplicity).

    Jsou weby kde se dá vymyslet, aby samotní majitelé cizích webů odkazovali, ale většinou jsou to blogy nebo portály, které nabízí něco užitečného. V případě eshopu, co ten nabídne užitečného? Jde o prodejní místo online, jsou tam popisy produktů a lidé tam nakupují. Moc si nedokážu představit situaci, kdy na tento eshop někdo odkáže, možná jen pokud tam někdo koupí a zrovna má blog, tak napíše jó to je super eshop, ale to je celý. Takže jak jsem psal, ideální je získávat zpětné odkazy zadarmo jenom tím, že budujete kvalitní obsah, ale někdy to prostě nejde. A momentálně je situace taková, že aby se eshop někam dokopal, je třeba sáhnout po PR článcích nebo po RdK, nejlépe obojí. Efekt to má, to Vám řekne asi každý, kdo pracuje v oblasti SEO, ideální to není, ale efekt to má.

  30. weby

    Postupně:

    - katalogy jsou mrtvé. Ano, jsou zbytečné, až na pár nepodstatných výjimek.
    - PR weby také. PR weby jsou náhražka, asi jako umělá ňadra. Vypadají pěkně, ale polaskat se s nimi je nuda bez užitku.
    - kupovat odkazy je špatné. Ne tak docela, vzato kolem a kolem je každý odkaz zaplacený. Minimálně prací na obsahu webu, na který chcete, aby někdo odkázal. Ale nemusí jít přímo o peníze.
    - přirozené odkazy prakticky neexistují. Jistě, že existují. Vlastně převažují a je jich drtivá většina. Lidé odkazují, protože chtějí. Jenže spousta "SEO optimalizátorů" to prostě nevidí nebo ignoruje.
    - odborné servery typu lupa.cz se drží jen startupů, nebo již provařených značek Na to nemám názor, redakční politika Lupy je jiná věc.
    - v diskuzích se odkazy ven přiliš nevedou, a pokud ano, je často jejich vkladatel osočen že spamuje či vkládat odkazy za peníze (často navíc nofollow) Diskusní fóra slouží k diskusi. Nofollow je jejich způsob sebeobrany, který popravdě řečeno moc nechápu. Ostatně celý princip "nofollow" je mi proti srsti a považuji ho za šlápnutí vedle.

    Příklady dodám, píšu článeček. Možná vyjde na Lupě :)

    ---------- Příspěvek doplněn 31.03.2012 v 11:35 ----------

    Jiří Šubr

    Děláte SEO v praxi?

    Ano. Dělám. A mám poslední dobou čím dál větší pocit, že celý obor SEO je tak trochu šlápnutím vedle. Ale to je na delší debatu.
    Naposledy upravil Plaváček : 31.03.2012 v 11:34

  31. Plaváček: Rozumím, avšak neházejte všechny do jednoho pytle. Těžko přesvědčovat někoho, že to dělá špatně, když má výborné výsledky.

Hostujeme u Server powered by TELE3