logo
20.04.2011 15:54
1
Zdravim Webtrh
nedavno som sa nechal zlakat zaujimavou ponukou wedosu a presunuli sme zopar webov klientov na tento hosting.
Co ma vsak zarazilo je neochota/neschopnost podpory resp. konkretneho operatora, pomoct so zakladnymi vecami ohladne nastavenia hostingu.
Po precitani zaznamu chatu, ktory mi zaslal jeden z nasich programatorov, ktory sa pokusal vyriesit nastavenai mod_rewrite, som nevedel co si mam o tom mysliet.

Mate niekto podobne, skusenosti ci len my mame stastie vystihnut "odbornikov" na podpore ?

Co se právě děje na Webtrhu?

20.04.2011 15:59
2
Ahoj,
tiež som sa pred pár dňami rozhodol presunúť svoje weby k wedosu, podporu som využil asi 3 krát, vždy tam bol ochotný človek, ktorý aj poradil... s neochotou som sa tam ešte nestretol :-).
20.04.2011 16:08
3
No my sme popdoru kontaktovali asi styri razy, vacsinou si vystacime s vlastnymi skusenostami za tie roky co robime webove stranky. Z toho dvakrat sme sa stretli s neschopnostou riesit elementarny problem, v nastaveniach pre nasu CMS. Na inych hostingoch to v rovnakej konfiguracii ide bez problemov.
Tak sa len chcem uistit ci bol spravny krok prejst na iny hosting, niekedy len dobra cena nestaci... :)
20.04.2011 16:13
4
Kontaktoval jsem wedos podporu 2x a jednou velká neochota a podruhé absolutní neznalost a konstatování, ať to zkusím zítra na kolegu...po požádání, zda může můj popsaný problém v chatu předat zítra kolegovi docela překvapivá odpověď NE...zkuste to zítra sám...celkový dojem z podpory velice špatný...mám zkušenosti i s konkurencí, kde je to s podporou o level lepší, např. onesolution, c4 a i savana vcelku ujde...seřazeno dle mého hodnocení kvality podpory.
20.04.2011 16:18
5
Nam dneska odpovedali o 15:30 ze citujem "Skuste to po 18:00 bude tu kolega co tomu rozumi" co ma teda dojalo. Napriklad na onebite kde hostujeme vela webov sa mi toto za dva roky nestalo nikdy a nemyslim ze je to normalny pristup.
Diki, vidim ze nie som sam a s presunom ostatnych webov si to poriadne rozmyslime.
20.04.2011 16:19
6
to bude mit savana radost
20.04.2011 16:28
7
Záleží, co konkrétně s naší podporou řešíte. Nevím co jste řešili vy, ale mnoho našich zákazníků si zákaznickou podporu plete s hotline programátorů a administrátorů CMS systémů.

Naše zákaznická podpora má za úkol řešit záležitosti přímo našich služeb, ale nikoliv k instalaci a konfiguraci aplikací, které na webhostingu běží.

Řešilo se to už např. zde:
http://webtrh.cz/107725-hosting-wedo...usenosti/page8

A popis naší zákaznické podpory je uveden zde (zejména odstavec "Co lze a nelze očekávat od zákaznické podpory"):
http://datacentrum.wedos.com/a/153/n...a-podpora.html

---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:34 ----------

Původně odeslal pa3ick
Nam dneska odpovedali o 15:30 ze citujem "Skuste to po 18:00 bude tu kolega co tomu rozumi" co ma teda dojalo. Napriklad na onebite kde hostujeme vela webov sa mi toto za dva roky nestalo nikdy a nemyslim ze je to normalny pristup.
Diki, vidim ze nie som sam a s presunom ostatnych webov si to poriadne rozmyslime.
Dohledal jsem si vaši komunikaci s naší podporou (tedy pokud je řeč o webu č. 5785). Zde po nás chcete pomoc s programováním mod_rewrite pravidel. To ale naše podpora skutečně nenabízí. Kolega vám řekl, že to máte zkusit později proto, že zde bude jiný kolega, který je v mod_rewrite pravidlech zběhlejší. Není to jeho povinnost vám s tím pomoci - není to součástí naší podpory, ale udělá to ve volných chvílích, pokud zrovna nebude mít jiné činnosti nebo jiné zákazníky "na drátě".
20.04.2011 16:37
8
Tak nerad riesim staznosti takto otvorene ale taktiez ma pristup sklamal. Mal som caste vypadky webov (hoci len kratke) a stale sa vyhovarali ze to nieje ich vina a podobne a ked som im poslal screen ako dokaz tak uz odrazu priznali ze mali vypadok alebo dokonca sa mi uz u nich stalo ze mi ani neodpisali, alebo neodpisali ked som ziadal pomoc (aj ked pri svojich navodoch uvadzaju ze ak si nevieme poradit tak ich podpora rada pomoze - pekny hlod :/ ). Ked som sa pytal na nejake nastavenia tak jeden mi nevedel odpovedat a dalsi mi odmietol podat presne udaje o nastavaniech (pritom sa jedalo o mailove rozosielanie noviniek len na zopar emailov). S tymi vypadkami som sa dozvedel ze maju problemy s jednym serverom ktory im pada a hadajte na ktorom som bol ja. Ziadal som ich opakovane o presun na server kde vypadku niesu, na to mi neodpisovali (skvely pristup) no ale zrejme to spravili pretoze uz nejaky cas som vypadky nezaznemal. Urcite k nim nedam vacsie projekty (teda aspon zatial) a pokial nezmenia celkovy pristup tak ich tozhodne nebudem odporucat (je mi ukradnuty zisk na refferaloch).
20.04.2011 16:43
9
Původně odeslal wedos
Záleží, co konkrétně s naší podporou řešíte. Nevím co jste řešili vy, ale mnoho našich zákazníků si zákaznickou podporu plete s hotline programátorů a administrátorů CMS systémů.

Naše zákaznická podpora má za úkol řešit záležitosti přímo našich služeb, ale nikoliv k instalaci a konfiguraci aplikací, které na webhostingu běží.

Řešilo se to už např. zde:
http://webtrh.cz/107725-hosting-wedo...usenosti/page8

A popis naší zákaznické podpory je uveden zde (zejména odstavec "Co lze a nelze očekávat od zákaznické podpory"):
http://datacentrum.wedos.com/a/153/n...a-podpora.html

---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:34 ----------


Dohledal jsem si vaši komunikaci s naší podporou (tedy pokud je řeč o webu č. 5785). Zde po nás chcete pomoc s programováním mod_rewrite pravidel. To ale naše podpora skutečně nenabízí. Kolega vám řekl, že to máte zkusit později proto, že zde bude jiný kolega, který je v mod_rewrite pravidlech zběhlejší. Není to jeho povinnost vám s tím pomoci - není to součástí naší podpory, ale udělá to ve volných chvílích, pokud zrovna nebude mít jiné činnosti nebo jiné zákazníky "na drátě".
to sice asi neni soucasti podpory, nicmene jde o to ze u ostatnich hostingu to soucasti je - proto to "klient" ocekava.. ja jsem se napriklad u vsech hostingovych firem setkal s velmi vstricnym pristupem, vzdy mi umoznili minimalne tridenni demo sluzeb pro otestovani :-) u Vas jsem se taky nechal takto slyset ovsem s "prekvapivou" odpovedi -> Ne! :-) bylo mi jako "odmena" nabidnuto ze si mohu objednat hosting, zaplatit a pokud mi to nebude vyhovovat tak mi vratite penize :-) coz mi prijde jako drbani se pravou rukou na levem uchu pres hlavu :-D

proto jsem zvolili c4 a jsem naprosto spokojen... cena opravdu neni vse... spousta lidi mozna prijde ale pokud nezmenite pristup budete mit vysoky CHURN :-) (az prijdou na neochotu, neznalosti podpory, neindividualni pristup - radi si zaplati o stovku vic tam, kde jim budou utirat i zadky) ...

Tak asi tak... P.
20.04.2011 16:43
10
Mně vždy pomohli, a nejednou jsem si za své problémy mohl dokonce sám :) Takže já jsem spokojen.
20.04.2011 16:51
11
Původně odeslal Pedro69
Tak nerad riesim staznosti takto otvorene ale taktiez ma pristup sklamal. Mal som caste vypadky webov (hoci len kratke) a stale sa vyhovarali ze to nieje ich vina a podobne a ked som im poslal screen ako dokaz tak uz odrazu priznali ze mali vypadok alebo dokonca sa mi uz u nich stalo ze mi ani neodpisali, alebo neodpisali ked som ziadal pomoc (aj ked pri svojich navodoch uvadzaju ze ak si nevieme poradit tak ich podpora rada pomoze - pekny hlod :/ ). Ked som sa pytal na nejake nastavenia tak jeden mi nevedel odpovedat a dalsi mi odmietol podat presne udaje o nastavaniech (pritom sa jedalo o mailove rozosielanie noviniek len na zopar emailov). S tymi vypadkami som sa dozvedel ze maju problemy s jednym serverom ktory im pada a hadajte na ktorom som bol ja. Ziadal som ich opakovane o presun na server kde vypadku niesu, na to mi neodpisovali (skvely pristup) no ale zrejme to spravili pretoze uz nejaky cas som vypadky nezaznemal. Urcite k nim nedam vacsie projekty (teda aspon zatial) a pokial nezmenia celkovy pristup tak ich tozhodne nebudem odporucat (je mi ukradnuty zisk na refferaloch).
Pokud se např. ptáte na nějaké technické detaily přes chat, tak to občas skutečně nejde na počkání. Na chatu nesedí technici ani programátoři, ale pracovníci určení pro řešení běžných dotazů a situací. Chcete-li něco techničtějšího, využijte kontaktní formulář - dotaz bude předán technikům, kteří se k tomu v rámci časových možností vyjádří.

Pokud vám nějaké služby u nás padají, podejte reklamaci přes formulář, uveďte přesné časové údaje a přesné projevy. Informace o výpadcích a odstávkách zveřejňujeme v zákaznické administraci. K nějakému problému u nás občas dojít může, ale mnoho problémů může být také způsobeno nevhodným nastavením PHP aplikace. Časté jsou chyby 503, kdy web dosáhne z nějakého důvodu limitů, které jsou u naší služby stanoveny (viz. http://kb.wedos.com/a/232/chyba-503-...available.html).

---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:55 ----------

Původně odeslal NSBM
to sice asi neni soucasti podpory, nicmene jde o to ze u ostatnich hostingu to soucasti je - proto to "klient" ocekava.. ja jsem se napriklad u vsech hostingovych firem setkal s velmi vstricnym pristupem, vzdy mi umoznili minimalne tridenni demo sluzeb pro otestovani :-) u Vas jsem se taky nechal takto slyset ovsem s "prekvapivou" odpovedi -> Ne! :-) bylo mi jako "odmena" nabidnuto ze si mohu objednat hosting, zaplatit a pokud mi to nebude vyhovovat tak mi vratite penize :-) coz mi prijde jako drbani se pravou rukou na levem uchu pres hlavu :-D
Zkušební dobu zdarma u žádných našich služeb skutečně nenabízíme a nabízet nebudeme, máme s tím velmi špatné zkušenosti. Místo toho nabízíme možnost do 7 dní službu zrušit, vrátíme všechny zaplacení peníze.
20.04.2011 16:58
12
wedos: ano toto mi receno bylo, bohuzel jak jsem psal - prijde mi to jako hodne neohrabane reseni (spis si to vyzkousim jinde nez resit takovehle slozitosti) ....
20.04.2011 17:01
13
opravdu nechapu co cekate za tu cenu, oni k te cene vcelku pruhledne a jednoznacne priznavaji ze jejich system je automatizovany a absolutne neindividualni (kdyz vam tam neoc nepujde kvuli jejich nastaveni, mate smulu) stejne jako dokonce napsali clanek co cekat a co ne od podpory... a vy socky co nejste schopni dat vic penez za hostingy a proto kupujete ultralevne zalezitosti jako wedos si pak jen stezujete... stezujte si na sebe ze jste tak blby ze si nedokazete zaplatit za sluzby ktere vyzadujete a pozadujete po nekom kdo ty sluzby vyslovne nenabizi aby je nabizel a to ZDARMA (protoze si platite pouze hosting tak jak je a to bez cehokoliv dalsiho).... co si o tom asi mam myslet? chcete setrit kazdou stupidni korunu a pak si jeste stezujete...

kdybyste delali proadne weby co neco vydelaji, nemuseli byste si hostovat web za pakatel, prestante solit ta trapna MFA a setrit vasim sockoidnim klientum kazdou korunu a nebo si aspon nestezujte kdyz to uz tak delate - to ej totiz vas problem :)
20.04.2011 17:04
14
Původně odeslal Aleš Jiříček
opravdu nechapu co cekate za tu cenu, oni k te cene vcelku pruhledne a jednoznacne priznavaji ze jejich system je automatizovany a absolutne neindividualni (kdyz vam tam neoc nepujde kvuli jejich nastaveni, mate smulu) stejne jako dokonce napsali clanek co cekat a co ne od podpory... a vy socky co nejste schopni dat vic penez za hostingy a proto kupujete ultralevne zalezitosti jako wedos si pak jen stezujete... stezujte si na sebe ze jste tak blby ze si nedokazete zaplatit za sluzby ktere vyzadujete a pozadujete po nekom kdo ty sluzby vyslovne nenabizi aby je nabizel a to ZDARMA (protoze si platite pouze hosting tak jak je a to bez cehokoliv dalsiho).... co si o tom asi mam myslet? chcete setrit kazdou stupidni korunu a pak si jeste stezujete...

kdybyste delali proadne weby co neco vydelaji, nemuseli byste si hostovat web za pakatel, prestante solit ta trapna MFA a setrit vasim sockoidnim klientum kazdou korunu a nebo si aspon nestezujte kdyz to uz tak delate - to ej totiz vas problem :)
souhlas :-D a protoze nechci sluzby ktere jsou k hovnu, tak mam hosting u C4 :-D
20.04.2011 17:06
15
Původně odeslal pa3ick
Z toho dvakrat sme sa stretli s neschopnostou riesit elementarny problem, v nastaveniach pre nasu CMS.
keď to bol elementárny problém prečo ste kontaktovali podporu?

btw: wedosu chýbajú skúsenosti a určite majú ešte nedorobenú administráciu - je to tam trošku neprehľadné, ale keď sa chce tak to ide :P
20.04.2011 17:16
16
Původně odeslal Aleš Jiříček
oni k te cene vcelku pruhledne a jednoznacne priznavaji ze jejich system je automatizovany a absolutne neindividualni (kdyz vam tam neoc nepujde kvuli jejich nastaveni, mate smulu) stejne jako dokonce napsali clanek co cekat a co ne od podpory...
Ano je to tak. Součástí naší zákaznické podpory NENÍ individuální odborná péče. Pokud něco takového někdo požaduje, musí se daná služba pohybovat ve zcela jiných cenových relacích, protože čas odborně způsobilých pracovníků a programátorů je velmi drahý.

My můžeme poskytnout individuální odbornou péči, rady i pomoc s úpravami aplikace, programováním atd. - ale máme na to stanovenu sazbu 250 Kč / 15 minut. Zdarma v ceně webhostingu to není.
20.04.2011 17:28
17
Původně odeslal kubo01
btw: wedosu chýbajú skúsenosti
majiteel wedosu naopak maji dlouholete zksuenosti... tady ses trochu seknul :)
20.04.2011 17:36
18
Moje dosavadní zkušenost s wedosem je velmi dobrá! Několikrát jsem využil i online podpory a dokázala mi vrámci možností poradit, popř. jsem využil jejich databázi. Pomalu sem začínám přesouvat svoje webové projekty, prototože se mi líbí kompletní automatizace. Nemusím na nic čekat a vše si můžu udělat tak jak chci a kdy chci. Doufám že budu spokojen i nadále.
20.04.2011 17:38
19
Fascinuje me, jak nekteri svadeji svoji neschopnost na druhe :)
20.04.2011 17:50
20
Já jsem spokojený, sice hostuji i u dražší konkurence, ale pokud si zvyknete na nějaké drobné odlišnosti, tak se to bez problému dá používat:) Z pohledu cena/"výkon" to je výborné.
20.04.2011 19:25
21
Já jsem také s podporou spokojený :)
20.04.2011 19:30
22
Nejlepsi podpora je takova, kterou nepotrebujes :)
20.04.2011 19:56
23
My můžeme poskytnout individuální odbornou péči, rady i pomoc s úpravami aplikace, programováním atd. - ale máme na to stanovenu sazbu 250 Kč / 15 minut. Zdarma v ceně webhostingu to není.
My nepotrebujeme specialnu podporu, len by sme ocakavali ze budu funguvat niektore veci, ktore su inde uplne bezne, alebo budeme mat nad nimi kontrolu.

Zazrak sa nekonal ani o 18:00, podpora z WEDOSU prestala odpovedat, niekolkokrat ten chat padol, pravdepodobne zamerne a dostali sme ineho operatora, posledna sprava bola "Kdyz na neco pridu poslu mail" a konec.
Takze dakujeme WEDOS NIKDY VIAC !
20.04.2011 20:14
24
pa3ick: Prepáč, ale fakt neviem čo od toho čakáš :D... to je ako keby som si tam zaregistroval webhosting a povedal im, že som myslel, že mi ten web aj naprogramujú, alebo by som im na podporu posielal iné problémy.. napríklad, že ako mám niečo spraviť v PHP. Ak niečo nevieš, tak na to sú iné fórka, kde sa môžeš poradiť, určite to nepatrí na podporu!
Ja osobne wedos chválim, prešiel som od Forpsi a som rád :-).
20.04.2011 20:14
25
O čem je tento thread? O sebelítosti? :) Mám k tomu jen dvě slova ... UTFG a RTFM .... páni programáři! :)
20.04.2011 20:17
26
pa3icku, nezlob se, ale myslím, že tvou neznalost mod_rewrite pravidel by neměl řešit poskytovatel hostingu. To, že jsou všetečné dotazy, které nespadají do kategorie hostingových služeb jinde běžné ještě neznamená, že zrovna podpora wedosu ze sebe bude dělat "děvče pro všechno" (navíc za současné lidové ceny)
20.04.2011 20:48
27
Původně odeslal pa3ick
My nepotrebujeme specialnu podporu, len by sme ocakavali ze budu funguvat niektore veci, ktore su inde uplne bezne, alebo budeme mat nad nimi kontrolu.

Zazrak sa nekonal ani o 18:00, podpora z WEDOSU prestala odpovedat, niekolkokrat ten chat padol, pravdepodobne zamerne a dostali sme ineho operatora, posledna sprava bola "Kdyz na neco pridu poslu mail" a konec.
Takze dakujeme WEDOS NIKDY VIAC !
Používáte framework CodeIgniter. Ten jsme však nikdy nepoužívali a vůbec jej neznáme, a tak nedokážeme poradit, jak správně uzpůsobit mod_rewrite pravidla. Problém může být způsoben nekompatibilitou vámi používané verze 1.7.2 s PHP 5.3. Proto doporučujeme použít nejnovější verzi 2.0.2.

Dle následujícího changelogu se v systému jistě mnoho změnilo:
http://codeigniter.com/user_guide/changelog.html

To, že nějaká aplikace fungovala jinde na webhostingu, nemusí automaticky znamenat, že bude bez nutných úprav fungovat i u nás. Vysvětlujeme to zde:
http://kb.wedos.com/a/197/nefungujic...ytovatele.html

Zkuste se s problémem obrátit do diskuzního fóra CodeIgniter.
20.04.2011 21:11
28
Původně odeslal pa3ick
My nepotrebujeme specialnu podporu, len by sme ocakavali ze budu funguvat niektore veci, ktore su inde uplne bezne, alebo budeme mat nad nimi kontrolu.

Zazrak sa nekonal ani o 18:00, podpora z WEDOSU prestala odpovedat, niekolkokrat ten chat padol, pravdepodobne zamerne a dostali sme ineho operatora, posledna sprava bola "Kdyz na neco pridu poslu mail" a konec.
Takze dakujeme WEDOS NIKDY VIAC !
nechapu te :) ze ti tvoje aplikace na nejakych konfiguracich nefunguje bez uprav - a aty upravy sam nedokazes udelat.... to ej proste tvuj problem, tohle vazne neni ani minimalne o wedosu a jeho podpore :)) places na spatnem hrobe kamo
21.04.2011 11:35
29
Původně odeslal wedos
Používáte framework CodeIgniter. Ten jsme však nikdy nepoužívali a vůbec jej neznáme, a tak nedokážeme poradit, jak správně uzpůsobit mod_rewrite pravidla. Problém může být způsoben nekompatibilitou vámi používané verze 1.7.2 s PHP 5.3. Proto doporučujeme použít nejnovější verzi 2.0.2.

Dle následujícího changelogu se v systému jistě mnoho změnilo:
http://codeigniter.com/user_guide/changelog.html



To, že nějaká aplikace fungovala jinde na webhostingu, nemusí automaticky znamenat, že bude bez nutných úprav fungovat i u nás. Vysvětlujeme to zde:
http://kb.wedos.com/a/197/nefungujic...ytovatele.html

Zkuste se s problémem obrátit do diskuzního fóra CodeIgniter.
S použitým frameworkom to vôbec nemá nič spoločné. Jedná sa o prepis URL adresy a jej redirect.. O toto sa stará Apache a nie PHP, ako vy píšete a je úplne jedno, či je aplikácia napísaná v PHP, ASP, alebo len čisté HTML. S novou verziou CI by sa nič nevyriešilo, poznám ju, a prepis URL tam funguje rovnako.. Len u vás to nefunguje !!!

To, že jeden úplne jednoduchý RewriteRule funguje všade len u Vás nie, znamená len jediné :) Je mi jasné, že vy neposkytujete podporu pre programatorov a vyvojarov CMS, ale riešil som to už s ďalšími programátormi a každý bol za to, že to fungovať musí, takže namiesto toho aby ste problem riesili snzite sa to Vy aj Vasa podpora preniest na zakaznika, co je nic ine ako alibizmus.

Je to škoda, lebo cenovo ste fajn, ale bohužiaľ nepoužitelný.

Ďakujem za Váš čas...


---------- Příspěvek doplněn 21.04.2011 v 11:43 ----------

Původně odeslal Aleš Jiříček
nechapu te :) ze ti tvoje aplikace na nejakych konfiguracich nefunguje bez uprav - a aty upravy sam nedokazes udelat.... to ej proste tvuj problem, tohle vazne neni ani minimalne o wedosu a jeho podpore :)) places na spatnem hrobe kamo
Predpokladam ze genius tvojho formatu by to riesil lavou zadnou, hlavne, ked vidno ze o probleme nevies zhola nic:D Tvoj pokus o dalsi zabavny prispevok v tomto fore, kde sa tentokrat pasujes za specialistu na CI framework ma sice pobavil ale minul sa ucinku. Uisti sa ci v pripade Wedosu pchas hlavu do spravneho zadku a ver mi ,ze tentokrat a pouzijem tvoj zargon - "Si mimo ty kamo:-) " ...co ma nijak v tvojom pripade neprekbapuje, uzi si zacinam zvikat:)
21.04.2011 11:55
30
pa3ick, děláš tu ze sebe akorát vola. Platíš pár korun za zcela automatizovaný a neindividuální hosting. To nejsou lázně, aby se o tebe někdo imrvére staral. Ochotu podpory Wedosu považuji v tvém případě už tak za hodně nadstandardní včetně reakcí zde na WT. Za těch pár korun, co z tebe mají, bych tu na jejich místě vůbec neztrácel čas.

Pokud ti něco nefunguje, měl sis to za a) přečíst dřív, že to třeba nepodporují nebo za b) pochopit, že nabízí pouze jednu konfiguraci hostingu a pokud chceš něco jiného, tak to vypovědět a jít jinam. Vyřešeno.