Dobrý den mladý pane,
Zas ten stejný pán, který absolutně s manželkou nepochopil co je to vlastně dropshipping, ale ani nepochopi, že musel za provoz eshopu platit – za hosting a neplatil a ani nijak se o eshop nestaral a ani pani, která se měla údajně starat absolutně nepochopila nic- několikrát jsem telefonicky i písemně vysvětlovala – asi 20y dokola ty samé dotazy a stále dál se probíralo to samé, koho by to po dvacáté páté neomrzelo a nenaštvalo?? Dnes se divím, že jsem to tak dlouho vydržela.
Víte, Vážený pane, chápu, že si nechcete přiznat chybu a rád házíte špínu na druhé, místo si položit otázku, zda neni vina spíše na Vaší straně – a jak dlouho by jste vydržel dokola vysvětlovat to samé Vy sám? Proč svůj neúspěch a zkrachování eshopu nehodit na někoho jiného? Jasně , chápu, nechápavost a špatný marketing nejlépe hodit na jiné je nejlepší.
Je vážně nejlepší své chyby svádět na aroganci jiných a vynechat svoje jednání a svoje své dotazy které se opakovali stále dokola .
Je vidět, že neumíte chyby přiznat a já Vás převychovávat nebudu.
Krásné Velikonoce
–