Collabim
Collabim uživatele překvapí množstvím funkcí a českým prostředím. Na první pohled ale působí zmateně a musíte si na něj chvíli zvykat.
Český nástroj Collabim umožňuje monitoring pozic klíčových slov, sledování konkurence a ověřování životnosti externích odkazů. Nástroj je plně v češtině a díky tomu jeho ovládání zvládnou i méně pokročilí uživatelé – využijete ho tak i pro ověření činnosti marketingových agentur.
Malé e-shopy ocení možnost využití Collabimu zdarma. Za tuto cenu dostanou monitoring 150 klíčových slov v jednom projektu a 70 kreditů na měsíční reportování. Těm náročnější nabízí firma placené tarify.
Lite | Advanced | Profi | Bussines | Agency | Corporation | |
Klíčová slova | 7 500 | 15 000 | 22 500 | 60 000 | 90 000 | 135 000 |
Projekty | 5 | 10 | 15 | 40 | 60 | 90 |
Kredity | 700 | 2 500 | 3 505 | 8 768 | 13 153 | 19 729 |
Cena za rok | 5 389 Kč | 10 260 Kč | 14 386 Kč | 35 986 Kč | 53 978 Kč | 80 898 Kč |
Cenová politika Collabimu se nám líbí. Od tarifu Lite mají uživatelé dostupné všechny funkce. Mění se pouze počet projektů, klíčových slov a kredity. Tarif zdarma umožňuje sledování klíčových slov, odkazů a měření výkonnosti, placené tarify toho umí mnohem více:
- analýzu konkurence,
- příležitosti k odkazům,
- analýzy stavu webové stránky,
- reportování.
Collabim využijete při vyhodnocování reálného účinky optimalizace pro vyhledávače a při plánování dalších kroků. I jeho nižší verze se tak stanou neocenitelným pomocníkem při nastavování marketingových strategií od obsahu po linkbuilding.
Po rychlé registraci do nástroje zadáte měřená klíčová slova. To uděláte buď ručně nebo pomocí .csv či .xls tabulky. Tuto možnost oceníte zejména v případě většího množství hlídaných dotazů.
Kredity využijete při tvorbě jednorázových analýz. V tomto ohledu se Collabim nijak neliší od své konkurence. Podle předem daných metrik vygenerujete report a za ten zaplatíte prostřednictvím kreditového konta.
Orientace v nástroji je na první pohled komplikovaná. Po pár hodinách používání ho ale ovládne i méně znalý uživatel. V případě problémů se nabízí telefonická a e-mailová podpora, případně možnost kontaktování prostřednictvím formuláře.
Hlavní výhody a nevýhody
- Výhodná cena nižších tarifů
- Rychlé měření klíčových slov
- Uživatelský přívětivé reporty
- Na první pohled složité prostředí
- Neumí měření rychlosti webu
Parametry
Čeština | Ano |
Desktopová aplikace | Ne |
Měření rychlosti webu | Ne |
Indexovatelnost | Ano |
Analýza klíčových slov | Ano |
Srovnání s konkurencí | Ano |
Nejlevnější tarif | zdarma |
Nejdražší tarif | 6 800 Kč měsíčně |