Špatná komunikace, zodpovědnost a řízení spolupráce.
Dobrý den,
je mi jasné, že se jedná o pouhé \“kopnutí\“ po mé recenzi na Váš Forecom. Komunikoval jsem vždy včas, vše jsem plnil bez větších problémů a jakékoliv nedostatky jsem včasně opravil. Vašim externistou (a mým nadřízeným) jsem byl i několikrát chválen.
Co se týče těch situací, o kterých nevíte, které jste zmínil v odpovědi na moji recenzi:
– první případ se týká společnosti nabízející dekorativní stěrky, konverzaci mám samozřejmě archivovanou.
– veškeré další spolupráce byly domluveny na firemním Slacku, sice v soukromých zprávách, ale nikdy mě daná osoba nesdělila, že se nebude jednat o spolupráci s Forecomem, bral jsem ji jako nadřízeného a bral jsem, že to bude pro Forecom. Možná by nebylo od věci si hlídat věci co externisti mají ve smlouvách (kde tohle bylo zakázáno) a ne říct, že Vám to je \“jedno\“.
Je mi především líto, že místo toho, abyste situaci nějak řešil a případně vyvodil nějaké závěry, tak jediné co uděláte, že vlastně řeknete \“že se nic nestalo\“ a dáte mi naprosto nesmyslnou recenzi.