- reklamní účty,
- účty na srovnávačích zboží,
- kontakty na dodavatele zboží,
- kontakty na dodavatele balícího materiálu (již zajištěné výhodné podmínky pro velkoodběratele),
- smlouvy s dopravci a obchodními partnery (vysoce výhodné podmínky, na které nový e-shop nedosáhne),
- optimalizované interní procesy na IT podvozku (Žádný excel),
- zaběhnutá „značka“ Plaza.cz, která má sama o sobě slušnou hledanost,
- domény, které jen samy o sobě mají hodnoty v rámci desítek tisíc,
- sekundární e-shop Plaza.sk, který sám o sobě za posledních 12 měsíců vygeneroval obrat 160 000 EUR.
- firemní a marketingovou strategii na následující 2-4 roky
- skladové zásoby v přibližné hodnotě 500 000 Kč s DPH v nákupních cenách
- e-shop běží na šabloně programované na míru (novou šablonu máme ve výrobě – plánovali jsme lehký redesign)
Plaza.cz + Plaza.sk | Obrat 20 000 000 Kč za poslední rok
Tržby
20 000 000 Kč
EBITDA
Zisk před započtením úroků, daní a odpisů
Více
1 317 842 Kč
Čistý dluh
-
Zaměstnanci
-
652 zobrazení
Prodejce