- zajišťování technické podpory našich zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů v oblasti informačních systémů;
- analýza incidentů nebo problémů ve vazbě na konkrétní aplikaci nebo proces;
- sledování a dokumentace řešených incidentů, problémů a změnových požadavků;
- reporting aktivit IT aplikační podpory;
- spolupráce na tvorbě procesní dokumentace týmu a znalostní báze řešených incidentů;
- komunikace s gestorem aplikace a vývojářem za účelem řešení incidentů, problémů nebo změnových požadavků;
- vedení IT provozní dokumentace ke svěřeným aplikacím nebo procesům;
- znalost business procesů koncových uživatelů ve vazbě k IT aplikacím nebo procesům.
- státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v ČR
- dosažení věku 18 let
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, popř. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
- dobrá znalost práce na PC
- dobré organizační a dobré komunikační schopnosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita
- trestní bezúhonnost
- zdravotní způsobilost
- místo výkonu práce: Praha
- nástup dle dohody
- plný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- platové podmínky podle zákona dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída) – u středoškolského vzdělání s maturitní zkouškou dochází pří stanovení platu k odpočtu praxe v délce 5 let
- fond kulturních a sociálních potřeb
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna /tzv. sick-days/, příspěvek na stravování, vzdělávání zaměstnanců, možnost umístění dítěte do dětské skupiny)