- Správa a podpora firemního centrálního systému HOS Euroshop,
- provádění analýzy a optimalizace systému,
- práce s helpdesk systémem a řešení tiketů na 3. úrovni podpory,
- aktivní podpora při implementaci jednotlivých aplikací,
- komunikace se zákazníky napříč Evropou,
- technická podpora (hotline) i mimo pracovní dobu – časově rozdělena v rámci týmu a zaplacena nad rámec měsíční mzdy,
- správa a konfigurace databází Microsoft SQL,
- příprava a správa testovacích a produkčních prostředí na platformě MS Windows,
- pravidelná spolupráce s programátory, analytiky a externími partnery,
- aktivní účast na projektech týkajících se rozvoje a zdokonalování IT infrastruktury.
- Rozhodně analytické a logické myšlení,
- agilní přístup a proaktivitu,
- schopnost se rychle učit nové technologie a sdílet znalosti s týmem,
- efektivně řešit problémy a navrhovat inovativní řešení,
- a také týmového ducha!
- Přehled v oblasti IT bezpečnosti,
- znalost základních HW komponent počítačů,
- dobrá znalost operačních systémů Microsoft Windows (verze 7 a 10),
- zkušenost se správou a konfigurací databází SQL,
- zkušenost s firemními centrálními systémy,
- praxe v oblasti podpory IT nebo správy systémů,
- komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem),
- a být aktivním řidičem s oprávněním sk. B.
- Máme rádi neformální atmosféru v kolektivu pohodových lidí, kde se všichni známe a tykáme si,
- naši team leadeři vyrůstají z našich řad,
- nabídneme ti odpovídající finanční ohodnocení, které roste s tebou,
- a balíček benefitů, včetně flexibilní pracovní doby, možnosti práce na home office a dalších výhod.