Na stávajícím interním Wordpres webu, který funguje trochu jako interní Wiki (zdroj informací a textů pro instruktory firemních akcí) protřebuji přidat funkci přihlašování na události (tým pro realizaci eventu).
Funkce víceméně identické jako jsou na FB událostech (založení události, popis, místo, datum, přihlášení) s tím, aby bylo z např. 20ti přihlášených možno vybrat 10 jedinců, kterým přijde potvrzení toho, že byli vybráni a těm ostatním přijde něco ve smyslu "na tuto akci jste bohužel vybráni nebyli) - prostě notifikace.
Optimální by bylo, aby s těmi 10ti vybranými pak šlo komunikovat jako s celkem - buď na "zdi" události, nebo pomocí hromadného mailu.
Rádi bychom časem do webu dostali i další funkce, ale to v tuto chvíli není podstatné. Potřebujeme hlavně implementovat tu funkci přihlašování na akce (jsný a přehledný systém), v českém jazyce (už jsem zkoušel všelijaké rezervační systémy, měly k tomu blízko ale nebylo to uspokojivé). Asi bude třeba i úprava nebo změna stávající šablony.