- plánování, přípravu a realizaci marketingových kampaní (příprava koncepčních návrhů, sestavování mediaplánů, spoluvymýšlení kreativ
- kampaní, komunikace s médii, SEO, PPC, Facebook, tvorba obsahu, mailingy, display reklama, zvyšování konverzí atd…)
- sestavování a vyhodnocování reportů kampaní
- odpovědnost za marketingové výzkumy a mapování konkurence
- zápal pro internet a přehled v aktuálních trendech
- marketing zaměřený na budování brandu a výkonnostní marketing
- zkušenosti s vytvářením a šířením obsahu (reklamy, články, PR zprávy apod.)
- návrhy úprav webů tak, aby plnily své cíle
- minimálně dvouletou přímou zkušenost s marketingem (ideálně z klientského marketingu nebo z full-service agentury)
- chuť naplno pracovat, neustále si rozšiřovat obzory a pořád přemýšlet, co ještě udělat lépe
- kreativní myšlení, schopnost přijít s vlastním nápadem
- vysokou míru samostatnosti
- perfektní zvládnutí českého jazyka
- aktivní sledování trendů v marketingu
- přímá realizace vybraných aktivit v oblasti marketingu
- komunikace a rozvoj vztahů s přidělenými klienty
- zodpovědnost za výsledky a jejich kvalitu
- zázemí pro smysluplnou práci a prostor pro uplatnění svých nápadů i vlastní rozvoj
- svobodomyslného šéfa, od kterého se zároveň můžeš spoustu věcí naučit
- práci v úspěšné a rostoucí firmě s důrazem na kvalitu
- různorodou práci na zajímavých projektech pro české a mezinárodní firmy
- volná pracovní doba