- věnuješ se PPC kampaním alespoň 2-3 roky (Google Ads + Sklik)
- umíš vytvořit nový účet a navrhnout vhodnou strukturu
- umíš nastavit kampaně ve vyhledávání, obsahu a remarketingu
- máš zkušenosti s bidováním, psaním inzerátů, vylučováním klíčových slov a umístěním
- znáš jednotlivé metriky a jejich význam (CPC, CTR, MP, konverze, konverzní poměr)
- znáš, jak funguje XML feed a orientuješ se v Google Merchantu
- víš, čím se zabývá Standa Jílek
- získal jsi nějaké Google Ads a Google Analytics certifikáty
- máš pokročilejší znalosti v Google Analytics (atribuční modely, rozdíl mezi GA4 a Universal)
- znáš Google Tag Manager a umíš nastavit základní tagy
- máš za sebou komunikaci s klientem jak e-mailem, tak po telefonu
- znáš Bing Ads a už jsi v něm spravoval kampaně
- znáš Mergado a víš, k čemu se používá; případně máš Mergado certifikát
- motivační finanční ohodnocení
- fajn kolektiv, stabilitu – na trhu nejsme nováčkem a máme výsledky
- příjemné zázemí kanceláří v Brně na Staré osadě (blízko MHD)
- pravidelnou účast na odborných školeních