Dobrý den,
rád bych Vás oslovil s naprogramováním jednoduché "VoIP ústředny" pro automatické přesměrování hovoru volajícího zákazníka na volného operátora. Ideálně pokud by byla aplikace v PHP (pokud je to technicky proveditelné s API Odorik.cz).
Pro naši infolinku používáme Odorik.cz, API naleznete zde:
http://www.odorik.cz/w/apihttp://www.odorik.cz/w/api:ukazkyhttps://github.com/martykan/odorik
Aktuálně máme na infolince nasazené vícestupňové menu, takže volajícímu se nejprve přehraje uvítací hláška a následně volí z menu podle typu jeho telefonátu, konkrétně je to:
odborný dotaz
Úprava/stav objednávky
Reklamace
Ke každému typu jsou přiřazeni operátoři, kteří jsou fyzicky u nás ve firmě. Problém je v tom, že když zákazník zavolá například na menu č. 1 "odborný dotaz", tak telefon zvoní najednou například 3 operátorům a my potřebujeme, aby telefon zvonil nejprve operátorovi 1 (operátor 1 = operátor s nejvyšší prioritou) a pouze v případě, že je na přestávce nebo aktuálně telefonuje s někým jiným, tak telefon zvoní operátorovi č. 2, obdobně pokud je i operátor č. 2 obsazený nebo má pauzu, tak telefon zvoní operátorovi č. 3, atd.
Dosud jsme to měli řešené tak, že operátoři seděli ve společné místnosti, takže viděli zda mají zvednou telefon, ale nyní už jsou v jiných kancelářích napříč firmou a vznikl nám tím problém, protože potřebujeme aby zvedali telefony podle toho jak vysokou prioritu mají.
V případě zájmu mi prosím zašlete soukromou zprávu a uveďte prosím: