- Navrhování a realizace efektivních strategií pro generování leadů / dealů - od performance marektingu, přes SEO, analytiku, growth hacking, account based marketing..
- Spolupráce se sales týmy a marketingem klientů, koordinace a optimalizace kampaní - zapojení se do práce s CRM a marketing automation (ideálně HubSpot, Salesforce, Zoho, Pipedrive,...)
- Analýza tržních trendů a poskytování datově řízených doporučení - SEO tooly, sales intelligence (Apollo.io, Zoominfo,...), ...
- Monitorování a hodnocení efektivity kampaní a provádění nezbytných úprav - práce s GA4, databox.com, Looker,....
- Pravidelné sdílení výsledků a doporučení s klienty a interními týmy
- Zkušenosti s prací v oblasti B2B marketingu a prodeje
- Pevné porozumění a zkušenosti s technologiemi a platformami v rámci marketingu, salesu, dat
- Silné analytické dovednosti s důrazem na kvantitativní analýzu, strategii a plánování
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost prezentovat a vysvětlovat složité koncepty srozumitelným způsobem (CZ+ENG)
- Schopnost samostatně i v týmu pracovat na různých projektech v rychle se měnícím prostředí
- Jsme remote first, hledáme tedy kandidáty se skvělou dovedností sebeřízení (umíš si plánovat svůj den, prioritizovat úkoly apod.). Využíváme technologie, které s tímto procesem pomáhají (Slack, ClickUp,..)
- Zkušenosti v digitálu/marketing/salesu alespoň 3 roky
- Konkurenceschopný platový balíček s podílem na zisku
- Flexibilní pracovní dobu, práci z domova
- Příležitost pracovat s řadou inovativních klientů v různých odvětvích
- Kariérní růst a možnost osobního rozvoje