Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Máte na webu hodně návštěvníků, ale málo zákazníků? Vím, kde je problém.

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 18. 3. 2024
time line
1 zájemce
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Máte reklamu, která přivádí na webové stránky nebo e-shop velké množství lidí, ale poptávka po Vašich službách nebo objednávky tomu neodpovídají?
Chodí Vám na web/e-shop velké množství lidí přes vyhledávače, ale nepřibývají Vám zákazníci?
Chyba nejspíš nebude v tom, že by reklama byla špatná nebo Vaše nabídka lidi nezaujala. Chyba je v drtivé většině případů ve funkčnosti, vzhledu, přehlednosti samotné webové stránky. Pokud na Vašem webu musí lidé trávit dlouhé minuty tím, aby se zorientovali, našli informace, které hledají, a podobně, vede to často k tomu, že to vzdají, odejdou pryč a poptají služby nebo nakoupí jinde.
Jak ale zjistit, že je pro lidi web nepřehledný, nefunguje jak má, lidé jsou na něm ztraceni, proces poptávky, kontaktování nebo nákupu je složitý, jsou zde rušivé prvky, překážející lišty, atd?
V této oblasti Vám můžu pomoci. Nabízím firmám nový pohled na fungování a výkonnost webu/e-shopu. Zabývám se kvalitativní analýzou, díky které přestanete ztrácet zákazníky, kteří na web přicházejí díky SEO nebo placené reklamě. K analýze nepoužívám data z Google Analytics. Pracuji s jinými nástroji, a proto Vám analýza, kterou zpracuji, odhalí informace, které Vašemu podnikání pomohou v následujícím:
- díky analýze dovedete webové stránky upravit tak, aby lidé jednodušeji našli, co potřebují, jednodušeji nakoupili nebo Vás kontaktovali pomocí formuláře - zkrátka udělali to, co po nich na webu chcete
- zjistíte na co lidé nejčastěji klikají, a kde se nejčastěji pohybují myší (toto je zpravidla oblast, kde něco hledají nebo čtou)
- zjistíte, kde jsou slabá místa webu, odkud lidé nejčastěji odcházejí pryč, aniž by například nakoupili, apod.
- zjistíte, jak se chovají na vstupní stránce, na kterou je směruje reklamní kampaň (pokud hned odejdou, je nutné zapracovat na změně vstupní stránky nebo její úpravě)
- odhalíte problémy se zobrazením na mobilu
- zjistíte jakým způsobem procházejí košíkem, jestli je pro ně proces nákupu jednoduchý nebo například překáží nějaká přidaná informace (často hodnocení Heureka)
Jmenuji se Milan Sperát a od roku 2016 se aktivně věnuji marketingu a poradenství pro kamenné i online firmy. Marketing jsem studoval, mám zkušenosti i se zákaznickým servisem, který s nabídkou webu/e-shopu úzce souvisí (pokud se na Vás lidé často obrací s dotazy, které máte na webu zodpovězeny, je něco špatně, prostě je nenašli a firma může být ráda, že se s dotazem ozvali, také totiž mohli rovnou odejít...).
Sběr dat probíhá po dobu cca jednoho měsíce, abych měl pro analýzu dostatek relevantních dat. Sběr dat probíhá zcela v souladu s GDPR.
Pokud Vás moje nabídka zaujala, napište mi. Jsem Vám plně k dispozici a rád zodpovím Vaše otázky.
Milan Sperát
milansperat@email.cz
IČ 03031152
www.speratmilan.cz
200 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 7. 4. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Ivo Koníček (1 hodnocení)
17. 11. 2017
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.

Další nabídky Více