- nechtějí platit za jejich čas, ale výkon.
- když nevydělají oni, tak proč by měl specialista?
- chtějí mít vedle sebe lidi, kteří budou motivováni výsledky.
- Žádné platby za založení kampaní.
- Konec fakturace „víceprací“.
- Neřešte cenu služeb v sezóně a mimo ni.
Jediný férový model „win / win“, který s Vámi nastavíme individuálně. Nelze brát na všechny produkty/služby či obory podnikání stejný metr.Chcete mít tedy (minimálně na PPC reklamu) takové partnera, který bude mít zájem na Vašem úspěchu? Výborně. Co tedy dál? V oboru jsme již léta a čerpáme tak ze získaných zkušeností. Proto si i předem vyhodnocujeme, zda zájemce o PPP model má potenciál být v této oblasti propagace efektivní = dosáhnout výkonu uspokojivého pro obě strany (Vás a nás). Napište nám tedy prosím nyní odpovědi na dvě prosté otázky…