- správu klientů - přidat/ubrat/mazat klienta -řadit podle kritérií (faktura, proforma, obchodní zástupce, technik, kontakty, expirace, je plátce DPH apod.) -filtrovat podle těchto kritérií
- správu zaměstnanců -role (obbchodní zástupce, telefonní prodejce, administrátor, technik, fakturantka)
- správu regionů
- správa objednávek (celý proces vzniku od objednávky, přes proformu, až k faktuře, či dobropisu)
- statistiky pro manažera (podle typu zakázek, podle OZ, expirované objednávky, po splatnosti)
- správu produktů -popis, produktová skupina, expirace, cena, dph
- generování výzev k úhradě a faktur v PDF
- rozesílání výzev k úhradě a faktur, dobropisů mailem zákazníkům
- možnost napojit na objednávkový systém z venčí (Obchodní zástupce udělá objednávku např. přímo u zákazníka přes web)
- napojení na FIO banku a automatické kontrolování došlých plateb a generování Daňových dokladů
- Archivaci došlých dokladů: skenování došlých dokladů a automatické rozpoznání textu a zápis hodnot do tabulky
- Téměř cokoliv :o)
- Volné kapacity: od února