Nápověda

Účet
– Zapomenuté heslo
– Nepotvrzený e-mail

Diskuse
– Nahlášení příspěvku
– Jak můžu sledovat na Webtrhu jen to, co mě zajímá?
– K čemu slouží body?

Obchody
– Můžu měnit inzerát v jeho průběhu?
– Jak obchodovat v aukcích
– Jak úspěšně zadat poptávku
– K čemu slouží iTrader?

Účet

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli heslo nebo jméno, nechte si je poslat přes tento formulář.

Nepotvrzený e-mail

Nemůžu

  • vytvořit novou diskusi
  • upravit / smazat svůj příspěvek
  • stáhnout / nahrát přílohu k příspěvku

Nejpravděpodobnější příčinou je to, že nemáte potvrzenou svou e-mailovou adresu, tj. buď jste ji nepotvrdili po registraci, nebo se e-maily začaly vracet.
Nechte si poslat nový potvrzující odkaz, nebo změňte e-mail v nastavení svého účtu.

Diskuse

Nahlášení příspěvku

Chci

  • požádat o změnu nadpisu nebo přesun vlákna do jiné kategorie
  • upozornit moderátory na nevhodný příspěvek

Použijte funkci Nahlásit příspěvek. U každého příspěvku je malá ikonka – klikněte na ni a napište stručný důvod či žádost.

Jak můžu sledovat na Webtrhu jen to, co mě zajímá?

Podívejte se na možnost nastavení RSS exportu.

K čemu slouží body?

Příspěvek, který vám pomohl, obohatil a podnítil vás, můžete ocenit udělením bodu. Nedávejte prosím bod jako vyjádření souhlasu. Bod můžete přidat kliknutím na ikonku u počtu bodů příspěvku.

Obchody

Můžu měnit inzerát v jeho průběhu?

Inzerát lze měnit po celou dobu jeho platnosti, celé jeho znění i nadpis. Jedinou výjimku tvoří aukce – po prvním příhozu lze informace k textu již pouze přidávat.

Jak obchodovat v aukcích

Prodávající
  • Můžete zadat aukci s přihazováním, aukci s cenou Kup teď (BIN), nebo kombinaci přihazování a BIN.
  • Pokud chcete zadat aukci pouze s cenou Kup teď (BIN), nevyplňujte pole Vyvolávací cena.
  • BIN lze kdykoliv přidat. Existující BIN lze měnit pouze do prvního příhozu.
Kupující
  • Všechny příhozy jsou automatické, to znamená že zadáváte své maximum a aukční systém přihazuje za vás nejnižší možnou částku nutnou k vedení v aukci.
  • Pokud v aukci vedete, zadáním nového příhozu změníte výši svého maxima. Maximum lze upravovat směrem nahoru i dolů, nemůže být ale nižší než nový minimální příhoz.
  • Při příhozech v posledních minutách se aukce automaticky prodlužuje.
  • BIN (Buy It Now) neboli Kup hned je cena, za kterou je prodávající ochoten okamžitě uzavřít obchod. Pokud v aukci akceptujete BIN, aukce končí.
Dokončení obchodu
  • Po skončení aukce kontaktujte co nejdříve druhou stranu a dohodněte se s ní na uzavření smlouvy, převodu předmětu aukce a peněz. Můžete využít systém soukromých zpráv nebo kontaktní údaje, které vám přišly na e-mail.
  • Po dokončení transkace ji nezapomeňte ohodnotit v systému iTrader.
Řešení sporů
  • Spory slouží k upozornění na nedodržený závazek druhé strany a nalezení smírného řešení.
  • Spor můžete zahájit v Centru obchodů u aukcí, kterých jste se zúčastnili.
  • Spor má dvě fáze. V první fázi jednáte s druhou stranou. Po sedmi dnech může zahajující strana spor eskalovat k provozovateli Webtrhu, který na základě dodaných důkazů rozhodne o řešení.

 

Jak úspěšně zadat poptávku

Před zadáním
  • Prozkoumejte trh
    Než vůbec poptávku zadáte, zjistěte, jaké technologie, postupy a záruky můžete koupit. Ujasněte si, co potřebujete.
  • Zvažte rozpočet
    Rozpočtem oslovíte určitou skupinu dodavatelů. O konkrétní ceně budete jednat později.
Při zadávání poptávky
  • Představte se
    Uveďte hlavně obor a velikost firmy.
  • Popište, co potřebujete
    Popište podrobně své problémy, potřeby a požadavky.
Při výběru dodavatele

 

K čemu slouží obchodní hodnocení?

Obchodní hodnocení slouží k hodnocení obchodů a spolupráce s daným uživatelem.

  • Jak jej udělit? Najděte si stránku inzerátu, přes který jste spolupráci navázali, nebo profil uživatele, kterého chcete ohodnotit. Na této stránce klikněte na tlačítko “Udělit hodnocení”. Nehodnoťte člověka, ale průběh obchodu.
  • V určitých situacích se vaše hodnocení nezveřejní, dokud nedostanete i vy hodnocení od protistrany, nebo až po několika dnech, pokud protistrana s hodnocením otálí.
  • Udělíte-li negativní hodnocení a sami pak obdržíte negativní hodnocení, které považujete za mstivé, můžete ho nahlásit podpoře. Všechna odvetná hodnocení řešíme. Můžeme však rozhodnout, že hodnocení je oprávněné.
  • Udělíte-li pochvalné hodnocení, část z něj se spolu s vaším jménem může zobrazovat v profilu hodnoceného jako veřejná pochvala.