Zadejte hledaný výraz...

Zvýšení návštěvnosti resp. konverze na Online-avon.cz

tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 11. 2008 21:02:26
ahoj, mám relativně nový e-shop http://www.online-avon.cz
aktuálně mám nějakých průměrně 100 UIP denně z toho cca 20% tvoří uživatelé ze Zboží.cz. Zaráží mě třeba hodnota poměr návratů což mám v průměru 60%. Také mi není jasné chování takovýchto návštěvníků. Předpokládám, že pokud si najde nějakou položku na Zboží.cz, zalíbí se mu cena a klikne na to, tak to třeba pro mě znamená, že si to zboží chce koupit. V reálu to ale absolutně neodpovídá - konverzní poměr se hodně blíží nule. Jako kdyby si návštěvníci jen tak proklikávaly výsledky na Zboží a v podstatě si ani dané zboží nechtěli koupit. Nevím co je tedy nakonec odradí. Poštovné na dobírku mám 120,- Kč což je asi dost, ale jelikož Obch. balík u ČPošty stojí 80,- Kč tak to momentálně ani jinak nejde. Nenapadá mě nic dalšího co by mohlo stát mezi klikem na Zboží a zakoupením tohoto zboží u nás. Momentálně nabízím třeba 6% na každou objednávku pro registrované a spoustu dalších výhod.
Chtěl bych rozjet PPC na Skliku, ale to ještě chvíli potrvá a taky nakoupit kvalitní odkazy. Poradíte někdo, co by bylo ještě vhodné nebo co podle Vás chybí nebo odrazuje příchozí.
Díky všem:)
23. 11. 2008 21:02:26
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166115
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
23. 11. 2008 21:06:45
Díval jsem se na Tvůj eshop a mě by asi od nákupu odradil také. Působí na mě děsně složitě, spousta textu a odkazů na první stránce. Nemáš i vysokou míru okamžitého opuštění?
23. 11. 2008 21:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166114
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 11. 2008 22:10:37
Souhlasím s S.P.
úvodní stránka na mě působí nepřehledně a zmateně
23. 11. 2008 22:10:37
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166113
Dr.Ozdi
verified
rating uzivatele
23. 11. 2008 22:33:19
Souhlas s predchozimi...shop s akcnim spotrebnim zbozim nemuze mit na titulku "Vitejte" a "Jsme velmi potěšeni,"...v pravo "musí být" nejvetší slagry, ne "udaje o nas"...takovy shop ma presvedcit a donutit koupit, nenutit cist a premyslet
Dr.
23. 11. 2008 22:33:19
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166112
Pavel
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
23. 11. 2008 22:55:53
Hmm... jenže jestli tam chodí ze Zboží, tak na titulku ani nenarazí ne?
Uprav karty zboží - grafiku i obsah, a zvýrazni umístění nákupního košíku - dobu jsem ho hledal.
Pokud k třobě chodí pro zboží za 200 Kč, bude problém i v tom poštovném, ale netuším, jestli se návštěvníci dostávají "až" do košíku, a dřív jsem informaci o poštovném nezachytil...
23. 11. 2008 22:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166111
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
23. 11. 2008 23:00:53
Zaráží mě třeba hodnota poměr návratů což mám v průměru 60%.
Ach ten debilní překlad Analytics. "Poměr návratů" je v originále "bounce rate" :)
23. 11. 2008 23:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-resp-konverze-na-online-avon-cz#reply166110
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit