Zadejte hledaný výraz...

Zvýšení návštěvnosti

Lukáš Veselý
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2012 22:06:14
Ahoj,
delší dobu přemýšlím nad tím, jak vlastně levně a efektivně přivést návštěvníky na web (nezajímá mě moc obrovské reklamní kampaně, ale spíše přirozená cesta).
Např. zakládám si nový eshop, systém na kterém eshop běží je téměř dokonalý splňuje všechno co má z hlediska SEO, přístupnosti, použitelnosti splňovat... To je sice skvělé, ale jak tam v co nejkratší době dostat návštěvníky?
Vím, můžou se koupit zpětné odkazy, registrovat PR články do mnoha katalogů, psát do diskuzních fór... ale tohle všechno si myslím už dnes moc nefunguje, nebo to musí být opravdu obrovská spousta katalogů atd...
Jen mě zajímá jestli nemáte nějaký typy a nebo nápady, jak dát lidem vědět o tom že eshop funguje nebo byl spuštěn.
Dnes asi základní věcí je samozřejmě XML feed pro zbozi.cz a heureka.cz atd.. + Facebook, ale to se mi zdá pořád málo. Návštěvnost eshopu ani po 4 měsících nijak neroste.
Díky ;-)
16. 10. 2012 22:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820572
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 10. 2012 22:08:54
Napsal KUKI.cz;857793
Ahoj,
delší dobu přemýšlím nad tím, jak vlastně levně a efektivně přivést návštěvníky na web (nezajímá mě moc obrovské reklamní kampaně, ale spíše přirozená cesta).
Např. zakládám si nový eshop, systém na kterém eshop běží je téměř dokonalý splňuje všechno co má z hlediska SEO, přístupnosti, použitelnosti splňovat... To je sice skvělé, ale jak tam v co nejkratší době dostat návštěvníky?
Vím, můžou se koupit zpětné odkazy, registrovat PR články do mnoha katalogů, psát do diskuzních fór... ale tohle všechno si myslím už dnes moc nefunguje, nebo to musí být opravdu obrovská spousta katalogů atd...
Jen mě zajímá jestli nemáte nějaký typy a nebo nápady, jak dát lidem vědět o tom že eshop funguje nebo byl spuštěn.
Dnes asi základní věcí je samozřejmě XML feed pro zbozi.cz a heureka.cz atd.. + Facebook, ale to se mi zdá pořád málo. Návštěvnost eshopu ani po 4 měsících nijak neroste.
Díky ;-)
Co máš za zboží a jaké máš pozice?
16. 10. 2012 22:08:54
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820571
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 10. 2012 22:11:15
Přijde mi jako paradox, že se ptáš na tohle, vzhledem k tomu co o sobě píšeš v profilu.
16. 10. 2012 22:11:15
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820570
Martin Kolčaba
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 10. 2012 22:11:29
předně je důležité si uvědomit, že nepotřebujete návštěvníky, ale zákazníky.
Rychle můžete zákazníky získat například dobře nastavenou PPC kampaní.
16. 10. 2012 22:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820569
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 10. 2012 22:12:49
Napsal Martin Kolčaba;857797
předně je důležité si uvědomit, že nepotřebujete návštěvníky, ale zákazníky.
Rychle můžete zákazníky získat například dobře nastavenou PPC kampaní.
Bez návštěvníků nebudou zákazníci...... PPC není pro všechen typ zboží
16. 10. 2012 22:12:49
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820568
Martin Kolčaba
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 10. 2012 22:21:31
Napsal dkoudela;857798
Bez návštěvníků nebudou zákazníci...... PPC není pro všechen typ zboží
PPC (pokud se bavíme o kampaních ve vyhledávačích) je vhodné pro vyhledávané zboží, stejně jako SEO.
Zákazníci nemusí být ani s návštěvníky.
Chtěl jsem tím říct, že nejde o absolutní počet návštěvníků bez kontextu. Může přijít 1000 návštěvníků, kteří neobjednají nic. Stejně tak může přijít 100 návštěvníků, z nichž se patnáct stane zákazníky.
16. 10. 2012 22:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820567
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
17. 10. 2012 08:23:19
Např. zakládám si nový eshop, systém na kterém eshop běží je téměř dokonalý splňuje všechno co má z hlediska SEO, přístupnosti, použitelnosti splňovat...
System nikdy nemoze naplnit vsetky aspekty SEO, pouzitelnosti, pristupnosti....
To moze zabezpecit len vhodne navrhnuty a skonstruovany obsah, ktory musi navrhovat clovek co dobre pozna vasich zakaznikov.
Mozete mat sebelepsi e-shop pokial budete cielit mimo vasej cielovej skupiny trzieb sa pravdepodobne nedockate.
Mrtin Kolcaba spravne poznamenal, ze v pripade e-shopu nepotrebujete navstevnikov, ale zakaznikov. Primarnym efektom SEO,SEM - PPC, je generovanie navstevnosti, pokial eliminujete neziaduce prekliky a cielite pomocou vhodne definovanych klucovych slov na spravnu cielovku malo by to generovat dokonca relevantnu navstevnost.
Ale, bremeno presvedcit navtsevu k tomu aby si nieco kupila cize z navstevy sa stane zakaznik je na strane vstupnych stranok a to co sa na nich nachadza.
Vo vasom pripade to bude produkt, jeho prezentacia a s nim suvisiace sluzby.
Bez návštěvníků nebudou zákazníci...... PPC není pro všechen typ zboží
To nie je pravda! PPC kampan pokial spojis vysledky analyzy toho co ludia skutocne vyhladavaju v kontexte s kategorizaciou a specifikaciou tvojich produktov a sluzieb je vhodna nielen na akykolvek typ produktov, ale aj sluzieb.
Generuje okamzite cashflow v case rozbehu online biznisu a da sa nastavit na cenu za zakaznika, cize uz od zaciatku nemoze byt stratova.
17. 10. 2012 08:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820566
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 10. 2012 14:41:10
@patrik stefko
A nema nahodu byt zrovna ten obchodnik tim, kdo zna sve zakazniky, klienty?
Jestli chce clovek jen tak podnikat bez zkusenosti a aniz by o tom neco vedel, tak pak at si plati specialisty. V tomhle ale musim oponovat a neni tvoje tvrzeni vzdy pravda.
Bez jasneho zadani neni vysledek, to se asi shodneme.
17. 10. 2012 14:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820565
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
17. 10. 2012 16:46:02
Oponovat sice mozes, ale pravda to je. Marketingova komunikacia na internete predsa len prebieha inak ako v kamennom svete, zakaznici sa spravaju a komunikuju inak a najma komunikuju medzi sebou, pretoze internet to umoznuje.
Internet ak by som pouzil prirovnanie vracia obchodovanie do starych cias, je to jedno velke trhovisko, ktore v davnych dobach sluzilo nielen na obchodovanie, ale aj na spoznavanie novych ludi a tito ludia medzi sebou na jednom mieste komunikovali.
To, ze mas skusenosti, poznas svoj biznis neznamena, ze dokazes vytvorit spravnu strategiu pre komunikaciu s nimi v online svete. Tak isto, sa zakaznici v online biznise "spoznavaju" trochu inac a to prostrednictvom dat ktore generuju a ich analyze.
Vyhodou online biznisu je, ze skoro vsetko je meratelne.
A na to, dovolim si tvrdit, uz specialistu treba :)
17. 10. 2012 16:46:02
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820564
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 10. 2012 11:58:26
Napsal KUKI.cz;857793
Ahoj,
delší dobu přemýšlím nad tím, jak vlastně levně a efektivně přivést návštěvníky na web (nezajímá mě moc obrovské reklamní kampaně, ale spíše přirozená cesta).
Např. zakládám si nový eshop, systém na kterém eshop běží je téměř dokonalý splňuje všechno co má z hlediska SEO, přístupnosti, použitelnosti splňovat... To je sice skvělé, ale jak tam v co nejkratší době dostat návštěvníky?
Vím, můžou se koupit zpětné odkazy, registrovat PR články do mnoha katalogů, psát do diskuzních fór... ale tohle všechno si myslím už dnes moc nefunguje, nebo to musí být opravdu obrovská spousta katalogů atd...
Jen mě zajímá jestli nemáte nějaký typy a nebo nápady, jak dát lidem vědět o tom že eshop funguje nebo byl spuštěn.
Dnes asi základní věcí je samozřejmě XML feed pro zbozi.cz a heureka.cz atd.. + Facebook, ale to se mi zdá pořád málo. Návštěvnost eshopu ani po 4 měsících nijak neroste.
Díky ;-)
Na PR články zapomeňte. Katalogy mají smysl jen některé..
Nejlepší způsob, jak dát o sobě vědět je být originální a kvalitní. Pokud budete mít vhodnou marketingovou strategii, tak lidi zaujmete. Pokud budete psát PR články do free webů a trávit čas registrací do katalogů, tak budete stejní, jak tisíce dalších a to nikoho neoslní.. Zrovna nedávno jsem třeba četl studii, podle které si zákazníci eshopů nejvíce cenní dopravy zdarma. To už zaujme a lidi si to i řeknou ;).
Pokud máte zájem o marketing na profi úrovni, tak doporučuji využít služeb GoodShape. My vám s tou návštěvností rádi pomůžeme ;)
18. 10. 2012 11:58:26
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-navstevnosti-4#reply820563
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit