Zadejte hledaný výraz...

Zvláštní jev – pořadí ve vyhledávačích až příliš reaguje na návštěvnost

Aby som to nenatahoval, pretoze poznam, alebo si myslim, ze poznam spravnu odpoved tak to sksuim vysvetlit.
Jedine podla coho sa moze Seznam orientovat su subory cookies a tie neuchovavaju akcie prehliadaca ako "zpet" ani "zavriet". Okrem toho ani Google nesiaha do dat v GA, pre ktorych zber je potrebne implementovat do stranok meraci kod, a nevyhodnocuje ich ako faktor pri hodnoteni stranok a radeni vo vysledkoch.
Seznam ani nema anlyticke nastroje ako Google cize aj keby chcel nahliadnut nema do coho.
Existuje v pripade plateneho vyhladavania aj plateneho aj neplateneho metrika ktora sa nazyva Bounce rate back to SERP vela ludi si to myli s bounce rate v prehladoch GA.
Bounce rate back to SERP spocitava za kolko sa uzivatel, ktoreho Google identifikuje podla suborov cookies, po zadani KW do vyhladavania obajvi spat vo vysledkoch vyhladavania a zadava to iste alebo pribuzne KW.
Pouziva sa to ako hodnotiaci faktor pri spocitavani skore kvality platenych, ale pravdepodobne aj pri hodnteni organickych vysledkov.
Patrik: to prece nic neznamena. Nemusi mit ty udaje ke kazdemu slovu a prokliku. Staci, ze ma globalni udaje a lze predpokladat, ze chovani uzivatele urciteho segmentu je proste stejne a stejne se bude chovat vuci webu A, vuci webu B apod.
Praveze znamena a znamena to to, ze to Seznam ani iny vyhladavac to spocitat nedokaze. Najvacsou devizou a dovodom preco je Google Googlom je neustale zdokonalovanie algoritmov na odhalovanie SPAMu v SERPe. Google sa musi a urcite sa aj riadi datami kvalitativneho charakteru, nemoze odhadovat na zaklade globalnych statistik.
Ja si to fakt neviem predstavit, skutocne by ma zaujimalo riesenie ako to spocitat ak existuje :)
11. 8. 2013 17:48:38
https://webtrh.cz/diskuse/zvlastni-jev-poradi-ve-vyhledavacich-az-prilis-reaguje-na-navstevnost/strana/3#reply932262
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit