Zadejte hledaný výraz...

Ztráta balíku

Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
26. 11. 2012 22:56:16
dnes mi volal zákazník že mu pošťák přinesl jen jeden balík místo dvou. zásilka byla vicekusova. zákazníkovi jsem řekl ať to nepřebírá. jak postupovat v případě že se druhý balík nenajde? jde o na sobě závislé věci. kdyby to byly věci dvě tak bych řekl ať mi připlatí jen tu ztrátu ale takto nevím.
26. 11. 2012 22:56:16
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835798
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 11. 2012 23:21:35
Napsal Milan B.;875002
dnes mi volal zákazník že mu pošťák přinesl jen jeden balík místo dvou. zásilka byla vicekusova. zákazníkovi jsem řekl ať to nepřebírá. jak postupovat v případě že se druhý balík nenajde? jde o na sobě závislé věci. kdyby to byly věci dvě tak bych řekl ať mi připlatí jen tu ztrátu ale takto nevím.
Spíše se ten 2 balík prostě někde zdržel, předpoládám že máš 2 podací lístky ne?
26. 11. 2012 23:21:35
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835797
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 11. 2012 23:35:48
normálně reklamovat u pošty/dopravky, oni podle čísla zásilky (potvrzení o podání) zjistí, kam se to zatoulalo. Jestli ne, tak ti ho budou muset proplatit. Zákazníkovi se omluvíš a pošleš mu náhradní kompletní zásilku. A pak se naučíš, že u ČP už nic neposílat, protože co neztratí/nerozbijí dneska, zvládnou zítra.
26. 11. 2012 23:35:48
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835796
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 11. 2012 23:37:55
Napsal Caesar;875019
normálně reklamovat u pošty/dopravky, oni podle čísla zásilky (potvrzení o podání) zjistí, kam se to zatoulalo. Jestli ne, tak ti ho budou muset proplatit. Zákazníkovi se omluvíš a pošleš mu náhradní kompletní zásilku. A pak se naučíš, že u ČP už nic neposílat, protože co neztratí/nerozbijí dneska, zvládnou zítra.
Za poslední rok jsem reklamoval přesně 0 zásilek a poslal jich stovky.
26. 11. 2012 23:37:55
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835795
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 11. 2012 23:43:51
Napsal dkoudela;875020
Za poslední rok jsem reklamoval přesně 0 zásilek a poslal jich stovky.
to ze se to nikdy nestalop tobe nic neznamena, jako jediny clovek co poslal stovky zasilek jsi zkratka extremne malej statistickej vzorek :)
otazka teda je zda to bylo poslano jako jedna zasilka nebo jako zasilky dve - v prvni pripade reklamace v druhem pockat, zda to prijde nebo zavolat na linku posty a nechat vyzjistit podle podaciho cisla
26. 11. 2012 23:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835794
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2012 23:45:42
záleží, jak jste ho poslal, pokud jste nedával udanou cenu, vyplatí náhradu škody podle toho, zda se jednalo o zapsanou zásilku (doporučená, doporučený balíček, balík s udanou cenou, ...) nebo obyčejnou - bez podacího lístku, podle toho se vše odvíjí, doporučená zásilka a balíček mají standartně pojištění na 500 Kč a ostatní dle udané ceny, obyčejné zásilky nejsou pojištěny... v případě , že se ztratí balík s udanou cenou, řeší se, co v něm opravdu bylo a pošta bude znalci posuzovat hodnotu obsahu... reklamovat se dá tuším po měsíci od podání. maximálně však 13 měsíců po podání
---------- Příspěvek doplněn 26.11.2012 v 23:46 ----------
podle podacího čísla se to dá dohledat na netu.... je před vánocemi, z prahy do ostravy mi šel balík 8 dní! je tam zmatek, balík dorazí--
26. 11. 2012 23:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835793
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 11. 2012 23:48:28
Napsal Aleš Jiříček;875025
to ze se to nikdy nestalop tobe nic neznamena, jako jediny clovek co poslal stovky zasilek jsi zkratka extremne malej statistickej vzorek :)
To bezesporu ano, ale osobně bych si hrozně moc přál aby vše kolem fugovalo jako Česká pošta. Tvrzení - A pak se naučíš, že u ČP už nic neposílat, protože co neztratí/nerozbijí dneska, zvládnou zítra je ale rozhodně zcela mimo realitu.
26. 11. 2012 23:48:28
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835792
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 11. 2012 23:51:57
no je fakt ze kdyz sem prodaval vodni dymky, tak ppl rozbilo kazdou druhou zasilku zatimco posta zadnou :)) ale stejne to o nicem konkretnim nevypovida...
jinak vsechny tyhle tvrzeni sou samozrejme mimo misu kdyz nejsou podlozeny nejakejma realnejma datama ktery navic jsou uznatelnejsi vic nez jako statisticka chyba
26. 11. 2012 23:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835791
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 11. 2012 23:52:33
Napsal dkoudela;875029
To bezesporu ano, ale osobně bych si hrozně moc přál aby vše kolem fugovalo jako Česká pošta. Tvrzení - A pak se naučíš, že u ČP už nic neposílat, protože co neztratí/nerozbijí dneska, zvládnou zítra je ale rozhodně zcela mimo realitu.
každý máme své zkušenosti, já mám zas vynikající s PPL, někdo další na ně zase nadává. Vždy záleží na konkrétních pracovištích a lidech, samozřejmě. Nicméně vyjádřil jsem svůj osobní názor, na který mám právo, nikoho nenutím se jím řídit.
26. 11. 2012 23:52:33
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835790
lolda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 11. 2012 00:01:19
Taky se musím zastat ČP, poslal u nich už desítky zásilek, zatím vždy při podání do 16h bylo vše doručeno následující pracovní den, platba za dobírku chodí následující den od zaplacení....navíc u menších balíků se oproti PPL cenově vyplatí.
Na druhou stranu u nás na vesnici jsou za přepážkami takové 2 protivné baby, že si tam vždy připadám jako kripl, když jdu něco posílat :D, ale předpokládám, že se to týká jen zdejší pobočky :)
27. 11. 2012 00:01:19
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835789
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
27. 11. 2012 06:02:51
u pošty posílám přes rok a zatím mi rozbili jen jednu zásilku, kterou mi bez problémů po 14 dnech kompletně proplatili. S tím problém nemám.
Teď se jedná o "vícekusovou" zásilku jde o jednu zásilku obsahující dva kusy. Mělo to tedy dojít současně. I v avízu zákazníkovi bylo že dojdou dva kusy a pošťák přišel jen s jedním. Pojistka byla na plnou částku.
Teď se dívám že balík nachystali k dalšímu doručení, přitom paní mu jasně řekla že balík nepřevezme protože je nekompletní.
A teď když se druhý kus nenajde dostanu kompletní odškodné? nebo jen část? a jak se to bude dokazovat?
27. 11. 2012 06:02:51
https://webtrh.cz/diskuse/ztrata-baliku/#reply835788
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit