Zadejte hledaný výraz...

Ztracená / rozbitá zásilka u PPL

AnotherProject
verified
rating uzivatele
12. 8. 2015 14:52:00
Zdravím Vás,
jak rešíte u PPL reklamace na ztracené , připadně rozbité zásilky. Podle podmínek chtějí doložit nákupní cenu zboží.
1) vůbec se mi nelíbí, že bych jim měl předávat naše faktury, od koho a za kolik jaké zboží nakupujeme
2)v připadě, kdy nakupujeme přimo u čínských výrobců, je čistá nákupní cena zboží, která je na faktuře zhruba 1/3-1/2 toho, co jsou naše náklady na to, abychom toto zboží byly schopni prodat zákazníkovi (náklady na přepravu od výrobce k nám, clo, obalové materiály výrobku a jeho příprava pro prodej v ČR, nemluvě o dlaších nákladech v podobě nákladů na expedici zásilky s objednávkou zákazníkovi).
Jak toto řešíte vy? Právě toto teď řešíme, tak bychom uvítali radu, jak postupovat
12. 8. 2015 14:52:00
https://webtrh.cz/diskuse/ztracena-rozbita-zasilka-u-ppl/#reply1132989
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
12. 8. 2015 16:07:48
Ano, konkrétně u PPL po mě chtěli vidět nákupní cenu a vyjádření autorizovaného servisu, že jimi rozbitý výrobek už nejde opravit. Je mi jasné, že to chce jejich pojišťovna, ale třeba v tomto je pošta zlatá a proplácí naprosto vše.
Doporučuju od známého si nechat udělat fakturu např. o 10% menší, než je prodejní cena a to po nich chtít
12. 8. 2015 16:07:48
https://webtrh.cz/diskuse/ztracena-rozbita-zasilka-u-ppl/#reply1132988
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
12. 8. 2015 19:39:24
Ano, PPL chce vždy k reklamaci doložit spoustu dokladů, jako třeba nákupní fakturu nebo i prodejní fakturu zákazníkovi a vyplnit další formuláře. Řeším to někdy i několikrát do měsíce a pokaždé vyplňuji dokola ty samé formuláře. Zrovna dneska jsem to dělal a přemýšlel, jestli to nemají tak schválně, aby si to papírování a dokládání člověk rozmyslel... Oni se hájí tím, že je to pro jejich pojišťovnu...
P.S. S proplacením škody dříve než za 4 týdny od dodání dokladů moc nepočítej.
12. 8. 2015 19:39:24
https://webtrh.cz/diskuse/ztracena-rozbita-zasilka-u-ppl/#reply1132987
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit