Zadejte hledaný výraz...

Zrušili by jste objednávku, když ani po 3dnech eshop nereaguje?

smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 6. 2016 13:07:03
Zboží (autosedačka) bylo objednáno v úterý a do dnes ani po dotazech není reakce. Na heuréce má eshop 90% / 700+ recenzí...
Reakce na dotaz, kdy bude dodáno žádná (odesláno včera ráno).
Předpokládám správně, že můžu v klidu odstoupit od smouvy přes email uvedený na webu?
PS. Při koupi i teď je u zboží uvedeno "Skladem přes 10ks"
PS2. Může vzniknout právní problém, je-li v obchodních podmínkách chyba v uvedeném emailu? (tečka navíc před @) Jinde na webu je bez této tečky.
PS3. Ve spamu nic není
24. 6. 2016 13:07:03
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205452
Napsal smrtka;1302813
Zboží (autosedačka) bylo objednáno v úterý a do dnes ani po dotazech není reakce. Na heuréce má eshop 90% / 700+ recenzí...
Reakce na dotaz, kdy bude dodáno žádná (odesláno včera ráno).
Předpokládám správně, že můžu v klidu odstoupit od smouvy přes email uvedený na webu?
Pokud je pro tebe dostatečným důvodem pro odstoupení od smlouvy jenom to, že jsi nedostal informaci o termínu dodání, tak budiž...Koukal jsi se do spamu?
24. 6. 2016 13:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205451
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 6. 2016 13:09:50
Co tam zkusit zavolat?
24. 6. 2016 13:09:50
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205450
Napsal smrtka;1302813
Zboží (autosedačka) bylo objednáno v úterý a do dnes ani po dotazech není reakce. Na heuréce má eshop 90% / 700+ recenzí...
Reakce na dotaz, kdy bude dodáno žádná (odesláno včera ráno).
Předpokládám správně, že můžu v klidu odstoupit od smouvy přes email uvedený na webu?
PS. Při koupi i teď je u zboží uvedeno "Skladem přes 10ks"
PS2. Může vzniknout právní problém, je-li v obchodních podmínkách chyba v uvedeném emailu? (tečka navíc před @) Jinde na webu je bez této tečky.
Ne,žádný právní problém nemůže vzniknout. PROBOHA.
24. 6. 2016 13:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205449
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 6. 2016 13:14:29
Napsal Tomáš Maňhal;1302816
Pokud je pro tebe dostatečným důvodem pro odstoupení od smlouvy jenom to, že jsi nedostal informaci o termínu dodání, tak budiž...Koukal jsi se do spamu?
Mám teda mírně jinou představu o dodání v dnešní době. Když bych měl eshop s delší dobou dodání, tak to napíšu výrazně na web abych každej den neměl milion emailu s tímhle dotazem... Zvlášť, když v potvrzení objednávky přijde info, že zboží bude expresně expedováno
24. 6. 2016 13:14:29
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205448
Napsal smrtka;1302822
Mám teda mírně jinou představu o dodání v dnešní době. Když bych měl eshop s delší dobou dodání, tak to napíšu výrazně na web abych každej den neměl milion emailu s tímhle dotazem... Zvlášť, když v potvrzení objednávky přijde info, že zboží bude expresně expedováno
Buď sedačku opravdu chceš a překousneš mírné zádrhely v komunikaci, nebo se na to vyser, objednávku zruš a bude Ti líp :-) Co čekáš, že Ti tu poradíme lepšího :-) Však je to naprosto normální spotřebitelská záležitost :-)
24. 6. 2016 13:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205447
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 6. 2016 13:17:00
Napsal ramix;1302817
Co tam zkusit zavolat?
Že bych se jako platící zákazník doprošoval objednaného zboží? Leda, že by to byl poslední obchod, co to má...
---------- Příspěvek doplněn 24.06.2016 v 13:19 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1302824
Buď sedačku opravdu chceš a překousneš mírné zádrhely v komunikaci, nebo se na to vyser, objednávku zruš a bude Ti líp :-) Co čekáš, že Ti tu poradíme lepšího :-) Však je to naprosto normální spotřebitelská záležitost :-)
Jo čekám něco ve smyslu "to je normální" nebo "není to známka dobře vedeného eshopu, dělá se to tak a tak..."
24. 6. 2016 13:17:00
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205446
Petr Janoch
verified
rating uzivatele
24. 6. 2016 13:22:22
Z: Dobrý den, chci se zeptat na objednávku XXX
P: Dobrý den, včera jsme ji expedovali, Vám nedošel žádný e-mail?
Z: Bohužel ne
P: Tak to se vám omlouvám, pro jistotu vám jej pošlu znovu společně s číslem zásilky, která by dnes měla být doručována.
Z: Prima, děkuji.
P: Ještě jednou se omlouvám a děkuji za nákup!
Z: Na shledanou.
P: Naschle.
---
I takhle může to doprošování vypadat. Jak dlouho, 1 minuta?
Normální je zjišťovat informace tam, kde jsou.
24. 6. 2016 13:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205445
Napsal smrtka;1302825
Že bych se jako platící zákazník doprošoval objednaného zboží? Leda, že by to byl poslední obchod, co to má...
---------- Příspěvek doplněn 24.06.2016 v 13:19 ----------
Jo čekám něco ve smyslu "to je normální" nebo "není to známka dobře vedeného eshopu, dělá se to tak a tak..."
Vždyť o tom už obrázek dávno máš, jestli je to normální nebo ne :-D Mě přijde, že z těch pár vět co jsi napsal je mi hned jasný, že jsi tzv. zákazník "jsem středem vesmíru", který se chová jakože je nadřazený, že mu musí obchod lézt do zadku a že bez něj by přece obchod nemohl fungovat :-D
Při nakupování po internetu to chce prostě klídek a ne hned plašit a doprošovat se pozornosti za každou cenu :-) Nevidím důvod, proč by mělo být kontaktováním prodejce známkou nějakého doprošování? S prodejci komunikujeme dnes a denně ohledně přeprav, termínů. Všichni jsme jenom lidi :-) A pokud na Heuréce vidíš, že mají kladné hodnocení, tak asi nebudou tak špatní a problém se možná vyskytl někde jinde. Proto bych jim zavolal a je to :-)
24. 6. 2016 13:22:55
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205444
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 6. 2016 13:24:25
Ne každý může v pracovní době telefonovat. Kéž by, pak bych se asi neptal na ten email...
TM : měl by jsi dělat nějakého psychoanalytika, když z pár příspěvků máš hned jasno o charakteru lidí...
24. 6. 2016 13:24:25
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205443
Napsal smrtka;1302829
Ne každý může v pracovní době telefonovat. Kéž by, pak bych se asi neptal na ten email...
Kdo chce, hledá způsoby...
24. 6. 2016 13:25:32
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205442
smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 6. 2016 13:27:59
Napsal Tomáš Maňhal;1302830
Kdo chce, hledá způsoby...
třeba někdo hledá způsob, jak porušit pracovní smlouvu. Nejsem ten typ sorry
24. 6. 2016 13:27:59
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205441
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 6. 2016 13:30:34
Jistě, kvalita některých eshopu si zaslouží bankrot, zbytečně zabírají místo. :D
24. 6. 2016 13:30:34
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205440
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 6. 2016 13:30:46
Zvláštní, telefonovat v pracovní době nemůžeš, ale psát ano? Tak s tou prací to asi nebude zas tak žhavé, aby se nenašla chvilka, třeba při cestě na WC nebo to máš taky zakázané?
24. 6. 2016 13:30:46
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205439
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 6. 2016 13:31:30
tak hlavne ze muzes byt v pracovni dobe na webtrhu :)
---------- Příspěvek doplněn 24.06.2016 v 13:32 ----------
jinak k tematu - pokud nejsi spokojen s komunikaci, muzes odstoupit od smlouvy, mas na to pravo ted, stejne jako az 14 dni po dodani zbozi (a pokud nemaji v podminakch, tak dokonce 30)
24. 6. 2016 13:31:30
https://webtrh.cz/diskuse/zrusili-by-jste-objednavku-kdyz-ani-po-3dnech-eshop-nereaguje#reply1205438
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit