Zadejte hledaný výraz...

Zpětná vazba k e-shopu Darky-Sobos.cz

Spasitel
verified
rating uzivatele
7. 2. 2016 15:05:32
Dobrý den,
rád bych vás požádal o zpětnou vazbu k mému e-shopu www.darky-sobos.cz
Uvítám jakékoliv rady a tipy na zlepšení a samozřejmě i upozornění na chyby. Nejsem programátor ani grafik a v těchto věcech se nevyznám a na vytvoření e-shopu mám malý rozpočet, proto jsem zvolil založení u shoptetu. Přijde mi to jako celkem blbuvzdorný systém a to je přesně to, co potřebuji. I tak bych ale tuto práci rád odvedl co nejlépe, tak se obracím na vás, už na profíky na webtrhu, pro rady ohledně vzhledu a uživatelnosti e-shopu. Díky moc za váš čas.
7. 2. 2016 15:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172673
Napsal Spasitel;1264699
Dobrý den,
rád bych vás požádal o zpětnou vazbu k mému e-shopu www.darky-sobos.cz
Uvítám jakékoliv rady a tipy na zlepšení a samozřejmě i upozornění na chyby. Nejsem programátor ani grafik a v těchto věcech se nevyznám a na vytvoření e-shopu mám malý rozpočet, proto jsem zvolil založení u shoptetu. Přijde mi to jako celkem blbuvzdorný systém a to je přesně to, co potřebuji. I tak bych ale tuto práci rád odvedl co nejlépe, tak se obracím na vás, už na profíky na webtrhu, pro rady ohledně vzhledu a uživatelnosti e-shopu. Díky moc za váš čas.
- dlouhý titulek "www.darky-sobos.cz - Rodinný internetový obchod s originálními dárky." opravil bych to na "Originální rodinné dárky | www.darky-sobos.cz"
- dlouhý popis Obaly na tablety a knihy, bižuterie, penály, polštářky a mnoho dalšího. Odeslání v nejkratším možném termínu. Odpovídáme na e-maily každý den. Přátelský přístup. To vše u nás najdete.
Proč je v popise "Odpovídáme na e-maily každý den"?
Možná bych smazal i "Odeslání v nejkratším možném termínu."
- klíčová slova
dárky, sobos, dárečky, pejsek, taštička, obaly. Dát bez mezery a nebál bych se jich napsat více
Možná bych zmenšil slider
7. 2. 2016 15:22:42
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172672
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
7. 2. 2016 15:23:33
- titulek www.darky-sobos.cz - .... bych určitě změnil.
- ke kontaktu bych přidal fotku
- anketa je celkem zbytečná
- ten efekt při najeti na produkt je škaredý
- cedulka reklamace je divná, a zbytečná
- popis e-shopu na HP bych svěřil někomu kdo to lépe napíše
- odkazy na zboží a heureku jsou zbytečné - tam své návštěvníky nechceš posílat :-)
to jen tak na začátek.
7. 2. 2016 15:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172671
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
7. 2. 2016 17:17:20
můj postřeh:
- častokrát mě vítáte na e-shopu a ještě s vykřičníkem na úvodní straně
- opravil bych gramatiku, jsou tam nedostatky
- pokud už tam text a menu se mě zdá nevýrazné, volil bych třeba buton na aktuálního Valentýna...
- nikde jsem na e-shopu nenašel e-mail bosamar@seznam.cz , tak proč ho uvádíte v kontaktech
- zelená po najetí na produkt bych změnil
Zde máte akci za http://www.darky-sobos.cz/valentyn/polstar-srdce-3/ za 210 a ostatní prodáváte za 200
- nešlo to vyřešit jinak? To není akce, ale zdražení jen pro barvu
- klidně bych zdražil na 230, ale přidal třeba naušnice.....
jinak se mě to produktově líbí.
7. 2. 2016 17:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172670
petrnson
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 2. 2016 17:44:12
Chybí mi na hlavní stránce rychlý způsob zjištění ceny dopravy. V obchodních podmínkách jsem tuto informaci nenašel a jediný způsob je nyní udělat falešnou objednávku.
7. 2. 2016 17:44:12
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172669
Spasitel
verified
rating uzivatele
7. 2. 2016 18:16:31
Díky všem za reakce. Co zvládnu změnim nebo odstranim. K té cedulce "reklamace"...dal jsem ji tam, protože jsem se dočetl, že reklamační řád by měl být viditelný a schoval se mi v menu do toho rozbalovacího tlačítka a toho si nemusí každý všimnout.
---------- Příspěvek doplněn 07.02.2016 v 18:17 ----------
Napsal petrnson;1264755
Chybí mi na hlavní stránce rychlý způsob zjištění ceny dopravy. V obchodních podmínkách jsem tuto informaci nenašel a jediný způsob je nyní udělat falešnou objednávku.
Vidíte, taková důležitá věc. Vbec mi to nedošlo. Díky :)
---------- Příspěvek doplněn 07.02.2016 v 18:21 ----------
Napsal Radekovic;1264750
můj postřeh:
- častokrát mě vítáte na e-shopu a ještě s vykřičníkem na úvodní straně
- opravil bych gramatiku, jsou tam nedostatky
- pokud už tam text a menu se mě zdá nevýrazné, volil bych třeba buton na aktuálního Valentýna...
- nikde jsem na e-shopu nenašel e-mail bosamar@seznam.cz , tak proč ho uvádíte v kontaktech
- zelená po najetí na produkt bych změnil
Zde máte akci za http://www.darky-sobos.cz/valentyn/polstar-srdce-3/ za 210 a ostatní prodáváte za 200
- nešlo to vyřešit jinak? To není akce, ale zdražení jen pro barvu
- klidně bych zdražil na 230, ale přidal třeba naušnice.....
jinak se mě to produktově líbí.
Ten e-mail tam mám uvedený, protože s prvním e-mailem byly na začátku potíže. Aby se nestalo, že se mi zákazník nedopíše. K té gramatice, máte nějaký příklad? Snažím se to hlídat a kontrolovat si to, ale asi se to stane. Určitě si vše po sobě přečtu, díky. Jinak jak přesně myslíte "zelená po najetí na produkt bych změnil"?
Akce mám momentálně u všech valentýnských předmětů, to srdce je dražší kvůli látce. Kouknu na to, jestli by to nevypadalo lépe jinak.
7. 2. 2016 18:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172668
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
7. 2. 2016 18:31:23
Napsal Spasitel;1264762
Díky všem za reakce. Co zvládnu změnim nebo odstranim. K té cedulce "reklamace"...dal jsem ji tam, protože jsem se dočetl, že reklamační řád by měl být viditelný a schoval se mi v menu do toho rozbalovacího tlačítka a toho si nemusí každý všimnout.
---------- Příspěvek doplněn 07.02.2016 v 18:17 ----------
Vidíte, taková důležitá věc. Vbec mi to nedošlo. Díky :)
---------- Příspěvek doplněn 07.02.2016 v 18:21 ----------
Ten e-mail tam mám uvedený, protože s prvním e-mailem byly na začátku potíže. Aby se nestalo, že se mi zákazník nedopíše. K té gramatice, máte nějaký příklad? Snažím se to hlídat a kontrolovat si to, ale asi se to stane. Určitě si vše po sobě přečtu, díky. Jinak jak přesně myslíte "zelená po najetí na produkt bych změnil"?
Akce mám momentálně u všech valentýnských předmětů, to srdce je dražší kvůli látce. Kouknu na to, jestli by to nevypadalo lépe jinak.
Vítejte na.....cz!
Vítáme Vás na... e-shopu!
Jednu chybu v textu už někdo mezitím opravil, je tam jiný text-:)
na náš e-mail - doplnil bych e-mail, nebo link do napište nám
Celkově by ten text chtěl změnit. Zkrátit větu, ztučnit nabídku..
Když na hlavní straně najedu na produkt, objeví se zelené pole - mě připadá moc zelené-:)
---------- Příspěvek doplněn 07.02.2016 v 18:32 ----------
pod reklamaci by možná šel ještě nějaký sloupec - nejprodávanější, novinky...prostě opticky sladit
7. 2. 2016 18:31:23
https://webtrh.cz/diskuse/zpetna-vazba-k-e-shopu-darky-sobos-cz#reply1172667
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit