Ahoj, první dojem z webu - trochu zmatek pro oči jakmile dorazím v prvních 5sec.. Když to vezmu od vrchu.
UI tu trochu zaostává a na to pak dopadá i celkové pojetí webu z pohledu UX.
Pojďme se na to podívat do detailu malinko. Když jdeme od vrchu. Horní panel bych určitě nedával usp ikonky, jsou tu zapadlé a postrádají tu smysl si myslím. "tlačítko" doprava zdarma také. Zde bych klidně přetvořil s ikonkou a přidal ke zbývajícím 3 ikonkám vlevo ale o jejich pozici ještě písnu více. Napravo bych viděl nějaké submenu s možností zalogování / košíku...třeba i ty info o dopravě a platbě.
Hlavní menu mi tu trochu zapadá právě mezi množstvím textu (USP a textem na hero banneru) + barva lišty je taková mdlá a není moc kontrastní což by si to v tuto chvíli žádalo pokud má být menu mezi tolika textových prostorech jí dát klidně nějakou ostřejší barvu ALE spíš bych to celé provzdušnil a nechal decentní pokud je požadavek na tuto korporátní barvu. Celou navigaci bych pak zarovnal klidně na střed.
Hero banner - Tolik textu pod nadpisem "Ty kráso" nikdy nikdo číst nebude - spíše je to odradí..text na dlaždicích s jednotlivou kategorií tu taky zapadá. CTA tlačítko asi z mé strany v klidu...konečně kontrastní prvek který tlačí zákazníka alespoň dostat ho, kam chceme.
Pod hero bannerem bych klidně ty dlaždice s nejnovějšími produkty zanechal to je v klidu, pak bych se ale snažil celou stránku webu trochu něčím rozbít, aby to nepůsobilo jak obsáhlý seznam produktů a zákazník se v tom nezačal ztrácet. Klidně bych tady narval pod ty novinky ty USP ikonky z vrchu stránky (dal jim kontrastní podbarvení aby to zákazníka bavilo). To tak asi rychlé zamyšlení u kafe. Klidně napiš PM :-)
Fajn den,
Pavel
1. 8. 2022 12:52:55