Zadejte hledaný výraz...

Změna provozovatele obchodu – kdo řeší reklamace starých objednávek?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 3. 2013 09:00:46
Kdo by měl řešit reklamace, když dojde k prodeji obchodu na nového provozovatele? Myslím samozřejmě situaci kdy objednávka byla učiněna u "původního" provozovatele a v době reklamace už obchod dávno provozuje jiný subjekt.
6. 3. 2013 09:00:46
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-provozovatele-obchodu-kdo-resi-reklamace-starych-objednavek/#reply874357
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 3. 2013 09:11:40
Ten kto vystavil doklad.
6. 3. 2013 09:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-provozovatele-obchodu-kdo-resi-reklamace-starych-objednavek/#reply874356
HonzaD
verified
rating uzivatele
6. 3. 2013 12:44:28
Při ukončení činnosti je prodávající povinen informovat spotřebitele, např. vývěskou v obchodě, kde a jak lze uplatnit reklamace.
6. 3. 2013 12:44:28
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-provozovatele-obchodu-kdo-resi-reklamace-starych-objednavek/#reply874355
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit