Zadejte hledaný výraz...

Změna platební brány

mmateova
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 7. 2015 08:33:06
Zdravím, nedávno jsem měnila platební bránu, dříve jsem používala GoPay, ale přešla jsem k ThePay, kvůli nižším poplatkům. Teď ale řeším problém, že někdy obdržím platbu za objednávku, ale v administraci e-shopu (opencart) tu objednávku vůbec nemám. V administraci platební brány je platba zaevidovaná pod číslem objednávky, které v administraci e-shopu vůbec není. U GoPay s tím nikdy problém nebyl.
Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Čím by to mohlo být?
Díky za jakoukoliv radu.
28. 7. 2015 08:33:06
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129582
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
28. 7. 2015 08:36:19
Nejak si spravne nedovedu predstavit tu situaci. V podstate si Vas prispevek mohu vylozit pouze dvema zpusoby.
1) Bud se Vam v urcite situaci nepropise (nebo se propise s jinym cislem) objednavka do eshopu, ale v platebni brane je tato platba evidovana.
2) chodily by Vam na ucet jine platby
28. 7. 2015 08:36:19
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129581
mmateova
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 7. 2015 08:43:09
situace je taková:
1) zákazník si vybere zboží a zaplatí
2) neobdrží potvrzovací email o objednávce, ani já
3) platba se objeví pouze v administraci platební brány
Pokud se zákazník sám nepřihlásí nebo neuvede při platbě email, tak nemám šanci ho dohledat.
Stává se to ale jen u některým objednávek, proto tomu moc nerozumím.
28. 7. 2015 08:43:09
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129580
Tak budete mít zmršený ten platební modul v eshopu. To Vám ho někdo vytvářel? Pokud ano, tak reklamace.
28. 7. 2015 09:01:18
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129579
mmateova
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 7. 2015 09:03:21
Poslali mi ho přímo z ThePay, já osobně si také myslím, že chyba bude tam, ale oni mi tvrdí, že u nich je vše v pořádku.
28. 7. 2015 09:03:21
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129578
V tom případě doporučuji si dát sem poptávku, ať se Vám na to někdo podívá.
Je totiž docela zvláštní, že by objednávka eshopu nebyla vůbec. Téměř vždy totiž platební brány fungují tak, že se nejdříve dokončí proces objednávky, která se uloží a teprve následně je uživatel přesměrován na platební bránu. Není tam tedy nikde prostor k tomu, aby objednávka zmizla.
28. 7. 2015 09:09:36
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129577
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
28. 7. 2015 15:52:01
pak když to člověk posoudí, tak ta změna za to asi nestála, že?
28. 7. 2015 15:52:01
https://webtrh.cz/diskuse/zmena-platebni-brany#reply1129576
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit