Zadejte hledaný výraz...

Zle vybavena reklamacia eshopom

basmstr
verified
rating uzivatele
27. 5. 2015 13:03:54
Ahojte, otazka najma na ludi, ktori sa vyznaju v obcianskom prave a reklamaciach ako takych.
Ako by ste z pohladu kupujuceho riesili zle vybavenu reklamaciu eshopom? Reklamaciu uznali ako opravnenu, ale poslali naspat neopraveny vyrobok s tvrdenim, ze ho opravili. Reklamovat to opat alebo podat nejaku staznost?
Dikes.
27. 5. 2015 13:03:54
https://webtrh.cz/diskuse/zle-vybavena-reklamacia-eshopom/#reply1115935
primakluk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 5. 2015 13:11:59
Záleží, na jakém e-shopu bylo nakupováno.
Na Slovensku dle platného práva je nutné, aby vypracoval znalecký posudek k reklamaci. V ČR to bohužel nutné není, pak je možné v případě nesouhlasu jedině obrátit se na soud, případně za pár měsíců v rámci mimosoudního řešení sporů také na Českou obchodní inspekci.
Jirka
27. 5. 2015 13:11:59
https://webtrh.cz/diskuse/zle-vybavena-reklamacia-eshopom/#reply1115934
basmstr
verified
rating uzivatele
27. 5. 2015 13:13:54
Jedna sa o slovensky eshop.
27. 5. 2015 13:13:54
https://webtrh.cz/diskuse/zle-vybavena-reklamacia-eshopom/#reply1115933
on ten vas zakon definuje pomerne jasne situaci, kdy by doslo k zamitnuti reklamace, pak v prvnich 12 mesicich od nakupu vam musi dat kontakt na znalce, kam si to pak muzete nechat na jeho naklady poslat znovu. V druhych 12 mesicich je to pak uz jine. Nicmene zakon neresi to, kdyz reklamaci uzna jako opravnenou, ale doda zpet nefunkcni vec. Dle meho je to proste o nove reklamaci.
27. 5. 2015 13:24:00
https://webtrh.cz/diskuse/zle-vybavena-reklamacia-eshopom/#reply1115932
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit