Zadejte hledaný výraz...

Zľavové kupóny

dobrý deň,
ako riešite situáciu, keď si zákazník kúpi tovar na ktorý je zľava skrz zľavový kupón, ale on si zľavový kupón neuplatní? evidentne nakúpil tovar s tým že bude mať zľavu, ale buď nevie kde sa zľavový kupón zadáva, alebo nevie čo to je. ozvete sa týmto zákazníkom a odrátate im zľavu ručne, alebo necháte to tak a objednávku odošlete v plnej sume?
2. 11. 2013 19:15:10
https://webtrh.cz/diskuse/zlavove-kupony/#reply961711
Lukáš Uher
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
2. 11. 2013 19:32:33
to si trochu protiřečí :)
Napsal weblok;1016749
evidentne nakúpil tovar s tým že bude mať zľavu
Napsal weblok;1016749
alebo nevie čo to je
Pokud se zákazník neozve sám, že třeba zapomněl kupon uplatnit, tak bych odeslal zboží v plné (neslevněné) ceně. Přeci nebudete zákazníkům volat a ještě je prosit aby jste jim Vy mohl dát slevu :)
toť můj názor..
2. 11. 2013 19:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/zlavove-kupony/#reply961710
myslel som to tak že si myslí že bude mať zľavu, ale nenapadne ho, nedomyslí si že treba uplatniť nejaký zľavový kupón. eshop je zameraný na ženy a niektoré, hlavne tie staršie majú problémy pochopiť niektoré termíny ako napr.zľavový kupón.
2. 11. 2013 19:56:04
https://webtrh.cz/diskuse/zlavove-kupony/#reply961709
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
2. 11. 2013 19:59:22
pokud zákazník sám nijak nereklamuje a slevu nepoptává (i když následovně), neřešíme. Pokud ano (po nákupu, úhradě), vysvětlíme a nabídneme náhradu - slevu na něco dalšího, dárek, apod.
2. 11. 2013 19:59:22
https://webtrh.cz/diskuse/zlavove-kupony/#reply961708
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit