Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenosti – Sklik.cz

krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 9. 2009 14:31:30
přesně tak
4. 9. 2009 14:31:30
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306469
jestli ti muzu dobre poradit tak se na to vykasli....z meho osobního hlediska jsou tyto systemy naprosto neefektivní...dobre vyuzivat je mohou velké společnosti dovozci... ktere mají veliké zisky ale které nežijí z 30% provize....
4. 9. 2009 14:51:33
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306468
Kedart
verified
rating uzivatele
4. 9. 2009 14:52:08
Napsal krnac;354968
přesně tak
Díky, taky zkusím na jeden den jen tu obsahovou a budu moct porovnávat. Z vyhledávací kliků hodně, ale konverze žádná :).
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 14:55 ----------
Napsal Frantisek Dobrota;354989
jestli ti muzu dobre poradit tak se na to vykasli....z meho osobního hlediska jsou tyto systemy naprosto neefektivní...dobre vyuzivat je mohou velké společnosti dovozci... ktere mají veliké zisky ale které nežijí z 30% provize....
No, člověk by se na to i rád vykašlal, ale nějak ten web propagovat musím. Jen přes vyhledávače a inzeráty na tématických webech to s návštěvností není zatím žádná výhra. :banghead:
4. 9. 2009 14:52:08
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306467
PFS
verified
rating uzivatele
4. 9. 2009 15:06:49
S obsahovou sítí mám taky špatnou zkušenost, pokud to tam zadáš globálně, tak se to hned prokliká na inzerovanou první stranu a badget je hned pryč. Některé weby mají na tom založený byznys, kdy např. pro stáhnutí něčeho nebo podání inzerátu musíš kliknout na reklamu apod. Tento problém jsem registroval jak u Skliku tak i u Adwords. jedině to zadávat selektivně do předem osobně zkontrolovaných webů.
Divím se, že jim to Seznam i Google toleruje, kazí to obchod mě jako zadavateli a i na zprostředkovatele /Seznam,Google/ to nevrhá dobré světlo.
Bohužel i tady jsou někteří jedinci, kteří v tom vidí snadný výdělek a parazitují na tom.
4. 9. 2009 15:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306466
Napsal PFS;355005
Divím se, že jim to Seznam i Google toleruje, kazí to obchod mě jako zadavateli a i na zprostředkovatele /Seznam,Google/ to nevrhá dobré světlo.
Bohužel i tady jsou někteří jedinci, kteří v tom vidí snadný výdělek a parazitují na tom.
Obsahova sit Skliku je velmi omezena a prevazne jen na vlastnich serverech Seznamu. Ukaz mi jediny web, kde mas podezreni na nefer praktiky provozovatelu webu.
V tomhle jsi se u Skliku musel splest.
4. 9. 2009 16:00:22
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306465
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 9. 2009 18:40:23
to by me taky zajimalo, sklik je nasazeny na seznamu na jejich serverech, tusim nejake blogy...
jinak to ze z obsahove site jsou konverze a ze search ne je podle me blbost, je to jen o nastaveni kampane, naopak pres vyhledavani muzes ziskat nejvice bonitni navstevniky, kdyz nastavis dobre kampan, search traffic je daleko hodnotnejsi a v nekterych oborech jako je napr. adult je i nekolikanasobne drazsi
4. 9. 2009 18:40:23
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306464
PFS
verified
rating uzivatele
6. 9. 2009 21:52:49
Napsal medvidek;355051
Obsahova sit Skliku je velmi omezena a prevazne jen na vlastnich serverech Seznamu. Ukaz mi jediny web, kde mas podezreni na nefer praktiky provozovatelu webu.
V tomhle jsi se u Skliku musel splest.
U Skliku to asi není jak říkáš, to jsem se asi spletl, dělali jsme větší kampaň paralelně na skliku a adwords před pár měsíci, ale pamatuji si, že když jsem procházel výsledky, tak jsem na některé stránky, kde si kliknutí na reklamu vyžadovali narazil. Jestli přišli z googlu nebo seznamu to už přesně nevím, ale určitě šlo o obsahovou síť. Od té doby zadáváme obsahovou jen selektivně.
Pokud ještě vyhrabu staré poznámky, tak bych sem potom dal jako příklad některé web-stránky.
6. 9. 2009 21:52:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306463
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 4. 2012 16:12:52
Napsal Frantisek Dobrota;354989
jestli ti muzu dobre poradit tak se na to vykasli....z meho osobního hlediska jsou tyto systemy naprosto neefektivní...dobre vyuzivat je mohou velké společnosti dovozci... ktere mají veliké zisky ale které nežijí z 30% provize....
S tím nemohu souhlasit, jelikož třicetiprocentní marže je pro propagaci v Skliku dostatečná. To není moje doměnka, to je má zkušenost. Pokud člověk hned od začátku věnuje přípravě kampaní dostatek času, nehoní se bezhlavě za počtem návštěvníků a za prvními pozicemi, tak lze při třicetiprocentních maržích vydělat už jen na nově příchozích návštěvních.
Podle mne by to neměl být problém ani při maržích 20 procent. Při maržích nižších než 20 procent je také možné vydělávat, ale spíše dlouhodobě na vracejících se zákaznících.
12. 4. 2012 16:12:52
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306462
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
1. 7. 2012 19:45:04
Tak jsem opět projel celé vlákno a opravdu se divím, kolik lidí je s Sklikem nespokojených. Já nejsem žádný odborník, pouze člověk přistupující ke všemu se zdravým rozumem a nedůvěrou, ale přeci dokáži udělat kampaně ziskové. A jsem také trochu skrblík. Hodím jsem pár postřehů, které je možné použít v začátcích s omezenými financemi.
- Netlačit na cenu. Je naprosto zbytečné bojovat s konkurencí cenou za klik. Ať si klidně připlatí za první tři pozice, ale pravda je taková, že jsou to pozice "na ráně" a zbytečně si tak chodí pro velké množství nerelevantních prokliků. Když zákazník něco "sakra" potřebuje, tak si rozklikne i tu Vaší sedmou pozici.
- Pro každé klíčové slovo je dobré vytvořit samostatnou sestavu a jedinečný inzerát. V tomto inzerátu použít celé klíčové spojení, klidně i dvakrát. Klíčová slova jsou zvýrazněna a lépe tak přilákáte pozornost i z nižších pozic.
- Začít od ne příliš všeobecných názvů, ale ani se jim příliš nebránit. Ze statistik GA si pak vyčíst, jaká spojení s Vašimi klíčovými slovy jsou nejčastěji používaná a přivádí vám zákazníky a z těch pak vytvořit samostatné sestavy.
- U všech sestav si nastavte nějakou rozumnou cenu, to už si snad dokážete spočítat co se vám vyplatí. Obecná slova vám bude systém Sklik vyhazovat jako neaktivní a některé výrazy se udrží. Ta slova, která vám bude vyřazovat začnete postupně více cílit. K tomu můžete využít našeptávač.
- Rozhodně je dobré se soustředit na klíčová slova, která přímo souvisí s daným produktem, slova, pod kterými je produkt vyhledáván. Další úspěchy sklidíte cílením na problémy. Např. prodáváte pantofle na ploché nohy, budete cílit na problém "ploché nohy"
- Pokud nemáte příliš vysoké marže, nastavil bych pro začátek cenu 0,6Kč a u více zacílených slov, tedy na produkty a problémy klidně cenu do 1Kč. Na tyto ceny udržíte kampaně aktivní.
- O kampaně a sestavy je potřeba se stále starat. Alespoň jednou za měsíc nahradit neaktivní slova více cílenými výrazy. Čím déle kampaně poběží a čím déle je budete upravovat, tím budou přesnější, relevantnější, cílenější, levnější, tím budete mít více dat a budete vědět co kde přitáhnout a co pustit. Ideálně je fajn mít stovky až tisíce sestav.
- Tip na rychle vyřazování nerelevantních slov. Pokud nejsou zkušenosti tak se dá ledacos vyhodnotit přes GA a včas nerel. kw vyhodit, nebo za něj platit menší cenu a nebo si jednoduše jednou za měsíc srovnáte kw podle ceny, kterou jste za něj již od začátku zaplatili a hned je jasno. (pokud tam nemáte konverze, tak lze sice pozdě, ale přeci, určitá slova či skupiny slov zlevňovat a odmazávat)
- Těmito postupy se lze dostat jen z Skliku na pěkné stovky relevantních návštěvníků denně až za cenu 0,4Kč/klik.
- S omezeným rozpočtem a dostatkem času zvládnete Sklik ukočírovat sami. Nikomu nezáleží na vašich penězích tak, jako Vám. Zvlášť bych vedení kampaní nesvěřil nikomu, kdo z nich má přímý prospěch a ani tomu, kdo vám negarantuje návratnost. Člověk, který za návratnost kampaní neručí vlastními penězi (resp. časem) není profesionál, protože jedná v rozporu s Vašimi zájmy. Buďto je profík a nechá vám vydělat, pak si svůj podíl zaslouží, nebo bude dělat zadarmo. Není ale možné, aby si v případě neúspěchu, řekl byť o jedinou korunu.
1. 7. 2012 19:45:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306461
Tak já mám teď díky skliku na novým eshopu docela dobrý výdělek od pátku...
Ale je to samozřejmě jak kdy pokud to beru dle předchozího eshopu.
Teda jedná se o kosmetiku, takže tam to jde asi také jinak
8. 7. 2012 21:30:28
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-sklik-cz/strana/4/#reply306460
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit