Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti s výběrem zprostředkovatelé PPC reklamních kampaní na Google a facebook

KlinServis
verified
rating uzivatele
24. 7. 2012 20:27:05
Napsal Radek O.;823057
kdyz si koupite auto jako soukroma osoba, byt mate zivnostensky list, taky se to auto nestane firemnim. Dle meho lze zalozit adwords ucet jako nefirma a delat si tam kampane jako nefirma. Problem by nastal, pokud byste si ty naklady chtel zacit davat do ucetnictvi, dokud to nechcete, tak proc by to neslo.
Ale pokud to auto začneš využívat k podnikání, byť ho nemáš zahrnuté do majetku firmy, tak z něj platíš silniční daň. To samé si myslím bude i s tou reklamou na Google, byť si ji zadáš jako soukromá osoba, tak propaguješ svoji firmu a podnikání. Opravdu nevím, jak bych to zdůvodňoval před případnou kontrolou FÚ, že jsem své podnikání propagoval jako soukromá osoba, abych se vyhnul placení DPH:D
24. 7. 2012 20:27:05
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788069
Napsal KlinServis;823062
Ale pokud to auto začneš využívat k podnikání, byť ho nemáš zahrnuté do majetku firmy, tak z něj platíš silniční daň. To samé si myslím bude i s tou reklamou na Google, byť si ji zadáš jako soukromá osoba, tak propaguješ svoji firmu a podnikání. Opravdu nevím, jak bych to zdůvodňoval před případnou kontrolou FÚ, že jsem své podnikání propagoval jako soukromá osoba, abych se vyhnul placení DPH:D
a kdyz ja udelam reklamu na vasi firmu tak co? date si moje naklady do sveho podnikani? Nebo kdyz budete mit soukrome auto budete se s nim vozit za klienty, benzin si nedate do nakladu, provoz taky ne apod. tak to si date to auto taky do firmy? Proc? Nebo kdyz vas znamy sveze k zakaznikovi, to budete taky nejak evidovat? Proste jsou to vase soukrome penize, zdanene a muzete si s nimi prece delat co chcete.
24. 7. 2012 20:30:47
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788068
Marek Mlčoch
verified
rating uzivatele
13. 8. 2012 15:09:21
Dobrý den,
je omyl domnívat se, že všechny agentury, které se zabývají PPC marketingem vlastní Vaše kampaně a nemáte k nim přístup. Vím, že tady není místo na nějakou reklamu a také se předem omlouvám, nicméně reaguji na dotaz. Naše společnost AT Solution s.r.o. (http://www.atsolution.cz/sprava-ppc-kampane-ppc-reklama/) v žádném případě nespravuje Vaše kampaně na vlastních účtech. Zákazníkovi jsou vytvořeny jeho vlastní účty, ke kterým má vždy přístup. Nejsme odměňováni z proklikaných peněz. Správa PPC je u nás od 2.000,-Kč v závislosti na rozsahu kampaní.
Věřím, že Vám tato odpověď a komukoliv jinému pomůže v rozhodování.
Pěkný den všem.
Marek Mlčoch
13. 8. 2012 15:09:21
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788067
mlcochmarek: a za co tedy u vas klient plati? To je nejaky pausal, nebo jake KPI mate nastaveny, za ktere se pak plati?
13. 8. 2012 15:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788066
Marek Mlčoch
verified
rating uzivatele
13. 8. 2012 15:22:22
Klient u nás platí za měsíční správu měsíčním paušálem. Tedy pravidelné optimalizace, reporty a kompletní údržba kampaní. Samozřejmě potom má také možnost nechat si pouze vytvořit kampaně a po té si je přebere do své správy. V tom případě zaplatí pouze jednorázově za vytvoření.
13. 8. 2012 15:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788065
Ale to pak pro klienta neni moc vyhodne, kdyz plati pausal bez ohledu na to, jak si kampane stoji, jak jsou efektivni apod.
13. 8. 2012 15:42:18
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788064
Marek Mlčoch
verified
rating uzivatele
13. 8. 2012 15:55:05
Nic takového jsem nenapsal, že klient platí, ikdyž se mu to nevyplácí. Nebo tím máte namysli, že platí dopředu paušálem a teprve potom vidíte výsledek? No samozřejmě se dá říci, že zaplatí aniž by viděl dopředu výsledek, ale tak to koneckonců funguje ve všech službách. Já si od Vás, nebo na jakémkoliv jiném e-shopu koupím zboží a musím jej zaplatit rovněž dopředu až potom vidím co je v balíku. To víte, že jsme zvažovali model, kdybychom si nechali zaplatit až zpětně například % z obratu, ale věřte tomu, že kdybychom požadovali např. 10% z obratu, že by to nebylo pro Vás ani pro jiné vlastníky e-shopu přijatelné, protože mnoho e-shopů nemá ani takovou marži. Čili na závěr chci říci, že ze všech modelů, o kterých jsme uvažovali vyšel tento standardní jako nejpřijatelnější pro obě strany. Samozřejmě je k tomu zapotřebí vzájemné důvěra a odpovědnost.
13. 8. 2012 15:55:05
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788063
Mozna si uplne nerozumime. Udelam si u vas kampane na PPC a budu platit kazdy mesic treba 5000 Kc. Jakou mate motivaci se tem kampanim venovat, pripadne zlepsovat jejich efektivitu, kdyz ten pausal na konci mesice dostanete? Jde mi o to, zda to mate vazano na nejake KPI, ktere musite plnit a kdyz nesplnite, klient neplati. Moznosti je hodne, treba min. pocet konverzi a maximalni cena za konverzi. Kdyz ji prekrocite, nedostanete nic apod. Proste nejaky model, kde by klient mel jistotu, ze si s temi kampanemi budete realne hrat.
Jinak 10% z obratu plosne je hloupost to je logicke. Ale zase u zbozi, kde mate marzi treba 5% byva vyssi hodnota nakupu apod.
Ja si proste u PPC neumim predstavit, ze bych platil pausal u ktereho by mi nekdo rekl "v tom pausalu mate treba 20 hodin nasi prace" nebo neco podobneho, aniz by tam byly nejake vykonnosti prvky, ktere by byly tim meritkem, zda to delate dobre, nebo spatne. Duvera je jiste pekna vec a odpovednost taky, tim se ovsem ohani kazdy, takze ja jako vas klient bych radeji uvital i nejakou "garanci" vykonu.
Kazdopadne ja vas nelamu na to, abyste nejake zmeny delali, jak vam to funguje, klienti jsou spokojeni, pak to delate dobre. Jenom se prave ptam, za co u vas klient plati a co za to dostane.
13. 8. 2012 16:15:26
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788062
Marek Mlčoch
verified
rating uzivatele
13. 8. 2012 16:27:38
Nevím, zda-li jste někdy dělal PPC kampaně, ale pokud ano určitě víte, že výsledek se nedostaví ihned a určitou dobu trvá zoptimalizovat kvalitní kampaň. Pokud se ptáte na motivaci tak ta je úplně zřejmá. Udržet si zákazníka dalších 6, 12 a více měsíců a to se jaksi nepodaří není-li kupříkladu po 3, 4,5 ,6 měsících spolupráce spokojen s výsledky, ať už jsou jimi konverze, nebo počty přístupů. Pokud se ptáte na nějaké úvazky z načší strany, ta k žádné konkrétní neposkytujeme. Není to ani možné, protože spousta klientů, nebo lépe řečeno většina jsou orientováni na konverze a to garantovat nelze, už jen z prostého důvodu a tím je, že reklama zajistí přístup relevantních potenciálních zákazníků, ale nezajistí, že nakonec u na daném e-shopu nakoupí. Důvoda můžou být různé, například cena produktů, vzhled e-shopu, složitost objednávacího cyklu apod. To jsou všechno faktory, které my nemůžeme ovlivnit.
13. 8. 2012 16:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788061
Ja kampane PPC nedelam, ale cerpame tyto sluzby od firem, takze nejaky prehled v tom mam. A jsme taky eshop a jsme orientovani na konverze. A stejne jako vy, ani nasi dodavatele nejsou schopni ovlivnit vzhled eshopu, slozitost nakupniho cyklu, ceny apod. Presto bych si neumel predstavit nakoupit tuto sluzbu nejakym pausalem, protoze je to naopak jedna z mala sluzeb, ktera prino nabizi vykonnostni platby, na rozdil od spousty jinych, kde se ten efekt jen tezko vyjadruje. Pro mne to jsou jen typicke alibi, kdy se odmita nest odpovednost tim, ez se rekne "my to prece neovlivnime".
Takze kdyz zadam, ze chci cenu za konverzi 200 Kc, tak jste tu od toho, aby ta cena tuto mez neprekrocila. Jak toho docilite je vase vec. Pokud to prekrocite, mate smulu, pokud to splnite, platime. Naprosto jednoduche KPI. Podobnych se da zapojit do toho retezce vice. Pak klient vi, ze ma kampane stabilne efektivni, vi, ze naklady na konverzi neprekroci jeho marze, ci jeho plany a vi, ze ten, kdo sluzbu dodava bude delat vse proto, aby toho vysledku dosahl.
Ale samozrejme plne respektuji vas system. Mate klienty, takze jim system vyhovuje a to je spravne, kdyz jsou spokojeni. Ja bych vasim klientem byt nemohl, protoze bych si kupoval pocit. Ale tim alespon dame praci i jinym lidem. Kazdopadne diky moc za info, mne to jen zajimalo, kdyz tu ty sluzby nabizite, jak to delate.
13. 8. 2012 16:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788060
Marek Mlčoch
verified
rating uzivatele
13. 8. 2012 16:39:28
Rád jsem Vám poskytl informace a věřím, že naleznete to co hledáte. Přeji Vám hodně štěstí v podnikání.
13. 8. 2012 16:39:28
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788059
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 8. 2012 00:28:55
Radek O. --- samozřejmě, nejlepší způsob platby za reklamu. Férový pro obě strany. Pokud se jedná o solidní firmu, měla by nabídnout tuto garanci, t.j. při nesplnění dohodnuté ceny za konverzi nechtít za propagaci jedinou korunu. Profík by s tím neměl mít problém. Navíc už by měl dokázat odhadnout, zda to zvládne či nikoliv.
Radek O.
Hodnocení: 8 (100%) Radek O. is a glorious beacon of light Radek O. is a glorious beacon of light Radek O. is a glorious beacon of light Radek O. is a glorious beacon of light Radek O. is a glorious beacon of light Radek O. is a glorious beacon of light 13.08.2012 16:36
25
Ja kampane PPC nedelam, ale cerpame tyto sluzby od firem, takze nejaky prehled v tom mam. A jsme taky eshop a jsme orientovani na konverze. A stejne jako vy, ani nasi dodavatele nejsou schopni ovlivnit vzhled eshopu, slozitost nakupniho cyklu, ceny apod. Presto bych si neumel predstavit nakoupit tuto sluzbu nejakym pausalem, protoze je to naopak jedna z mala sluzeb, ktera prino nabizi vykonnostni platby, na rozdil od spousty jinych, kde se ten efekt jen tezko vyjadruje. Pro mne to jsou jen typicke alibi, kdy se odmita nest odpovednost tim, ez se rekne "my to prece neovlivnime".
Takze kdyz zadam, ze chci cenu za konverzi 200 Kc, tak jste tu od toho, aby ta cena tuto mez neprekrocila. Jak toho docilite je vase vec. Pokud to prekrocite, mate smulu, pokud to splnite, platime. Naprosto jednoduche KPI. Podobnych se da zapojit do toho retezce vice. Pak klient vi, ze ma kampane stabilne efektivni, vi, ze naklady na konverzi neprekroci jeho marze, ci jeho plany a vi, ze ten, kdo sluzbu dodava bude delat vse proto, aby toho vysledku dosahl.
Ale samozrejme plne respektuji vas system. Mate klienty, takze jim system vyhovuje a to je spravne, kdyz jsou spokojeni. Ja bych vasim klientem byt nemohl, protoze bych si kupoval pocit. Ale tim alespon dame praci i jinym lidem. Kazdopadne diky moc za info, mne to jen zajimalo, kdyz tu ty sluzby nabizite, jak to delate.
15. 8. 2012 00:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-vyberem-zprostredkovatele-ppc-reklamnich-kampani-na-google-a-facebook/strana/2#reply788058
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit