Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti s TV reklamou

Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 10. 2015 14:55:16
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s TV reklamou na ryze internetovou službu z pohledu zadavatele? Jde mi zejména o odezvu.
dík
21. 10. 2015 14:55:16
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147806
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 10. 2015 15:27:35
Stejně, jako u jakékoliv reklamy jde podle mne především o zacílení. Pokud budete prodávat skateboardy a cílit na diváky čt24 budete méně úpěšnější, než totéž cílit na diváky Óčka. Pokud s tv reklamou začínáte, spíše bych možná zvolil pro začátek menší, třeba pouze kabelové stanice, než investovat stovky tisíc či několik milionů za pár spotů v celoplošném vysílání s nejistým výsledkem.
Můj osobní (nepodložený) dojem je, že tv reklama je vhodná spíše k obecnému posílení značky/produktu na trhu, než krátkodobé kampani na konkrétní nabídku.
21. 10. 2015 15:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147805
Male televize = na oko mensi ceny = mala sledovanost.
Nevim zda bych sel u TV reklamy cestou "levne" reklamy pres kabelove stanice, protoze timto pristupem nemusi prijit uspech, ktery by pri pouziti vhodnych stanic apod. prisel a vyhodnoti se to jako spatne a naprosto zbytence.
V podstate je to o tom, aby se vhodne nastavit plan s ohledem na sluzbu/vyrobek. Tzn. vyhledat afinitni stanice a v nich afinitni porady. A neomezoval bych to na vybrane stanice. Samozrejme souhlasim, ze mit neco pro mlade lidi, tak bych CT24 nevyuzil, ale zda bych sel na prima cool nebo treba na XX uz bych neresil.
21. 10. 2015 15:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147804
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 10. 2015 16:05:23
Nedávno jsem někde četl, že úspěšná TV reklama, zvedne krátkodobě prodej o 5%. Ten článek nemohu najít, ale jestli je to pravda, tak je to opravdu jen o brandingu.
21. 10. 2015 16:05:23
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147803
To je dle meho nesmysl, protoze pokud nekdo rekne nejake generalni cislo, tak si ho vymysli. Protoze uplne jiny dopad bude mit reklama na mobilniho operatora, na eshop, na banku. Firma ktera je na trhu mesic a ma pred spustenim 2 objednavky, tak asi bude mit rust jiny, nez ten Skoda auto apod.
21. 10. 2015 16:39:02
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147802
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
21. 10. 2015 18:16:20
Zkušenost s medii mám, a přestože to nikdy nelze generalizovat a vše je o inviduálním přístupu tak obvykle platí: Jakákoliv mediální offline reklama (TV, Rádio etc..) především posiluje značku a neslouží k zvýšení prodeje, vyjma produktů či služeb okamžité potřeby. V současné době např. pneu. Tam se dá mluvit i tom že reklama přinese konverze.
21. 10. 2015 18:16:20
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-tv-reklamou#reply1147801
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit