Zadejte hledaný výraz...

Zhodnoťe e-shop prosím

Rumble
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
19. 3. 2018 18:05:38
Dobrý den,
chtěl bych poprosit o kritiku e-shopu www.rumble.cz. Děkuji
19. 3. 2018 18:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnote-e-shop-prosim-2/#reply1335995
Působí to čistě, kdybych byl potenciální zákazník, asi bych zůstal.
U detailu produktu bych změnil šipky na počet kusů, do stran je to dost netradiční. Zároveň je trochu matoucí, že když přidám dva kusy do košíku, mám jinou cenu, než když koupím dva rovnou. Asi chápu podstatu, ale působí to dost vychcaně.
Zároveň na detailu není nic extra výraznýho, je to poměrně nuda, nic mi netahá zrak a to nemusí být dobře, chtěl bych tam třeba vidět ty ikony o testovaní na zvířatech atd., prostě něco, proč to koupit. Neboj se to opakovat.
19. 3. 2018 18:30:05
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnote-e-shop-prosim-2/#reply1335994
Shopines
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
19. 3. 2018 20:06:45
prumer
- nevyrazne veci, ktere maji byt vyrazne (cena;sleva;buttony;nevyrazna "action" barva)
- ve swiperu chybi ceny, proc?
- texty roztazene pres fullscreen, opravdu se to necte lehce + delsi texty chteji patkove pismo ;)
- barva textu je az moc svetla
- ty tri sloupce nad footerem, by mely byt pod swiperem a ne az dole, tam ti 90% zakazniku ani nedojede
19. 3. 2018 20:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnote-e-shop-prosim-2/#reply1335993
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
19. 3. 2018 20:18:53
Pro nahaneni navstevnosti sdilenim odkazu, aby clovek z webtrh na nej klikli, dobry pokus. Jinak originalni sablona je mnohem prehlednejsi: http://savoy.nordicmade.com/ ty individualni zmeny tomu moc neprispely, spise naopak :(
19. 3. 2018 20:18:53
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnote-e-shop-prosim-2/#reply1335992
JPS1
verified
rating uzivatele
25. 4. 2018 18:02:46
Původně jsem nechtěl a většinou to nedělám, ale připojím se. Neberte to špatně, doufám, že vám pomohu a posunete se dále.
Texty jsou příšerné. Gramaticky a stylisticky je to hrozné. Může vám to někdo zkontrolovat jestli je to česky a spisovně, než to prezentujete?
Asi za všechny: "Jestli je například se už transportuje k vám, nebo furt čeká na platbu." fuj.
nebo: "Náš přístup k zákazník je takový, jak by jsme chtěli aby se ostatní online obchody chovali k nám." ..hrubky..
2. okénko co kdo nakoupil je nesmírně iritující. Nejste Alza.
3. Těm tisícům zákazníkům se zdráhám uvěřit. Výzva k pravidelnému sledování webu me trochu rozesmála. Jako že když už mám prášek na zuby, budu čekat na slevovou akci na podprsenku, nebo JEDEN přípravek na auto??
4. Zajímavý sortiment. Jaká je cílová skupina? Sortiment o 11 položkách s takovým rozptylem?
"a ze všeho nejvíce máme tisíce spokojených zákazníků."
5. Co máte pořád s tou Čínou?
6. CEO a Storekeeper.. vs. Monika a Jirka - zákaznický servis.
25. 4. 2018 18:02:46
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnote-e-shop-prosim-2/#reply1335991
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit