Zadejte hledaný výraz...

Zhodnocení webu Povlečení-cz.cz

Dobrý den,
prosím o zhodnocení internetového obchodu s povlečením www.Povleceni-cz.cz.
SEO není problémem. Trochu máme potíže s konverzním poměrem, a nevíme, v čem to může být.
Děkuju za rady.
Ondřej Eliáš
27. 3. 2009 12:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270894
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 3. 2009 15:23:33
http://www.bavlna.cz/
Není to to samé? Jo ne úplně :-) Ale :-)
27. 3. 2009 15:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270893
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 3. 2009 15:32:18
Podobné rozložení, ale stejné mi to nepřijde.
27. 3. 2009 15:32:18
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270892
Myslím, že jste si nepoložili základní otázku: Jak lidé nakupují povlečení?
Hledají konkrétní značky? Mně osobně je úplně jedno, jestli to je Matějovský, Brotex nebo Trast. Zajímá mě
- barva
- vzor
- materiál
- kvalita
- velikost
Jak mi váš e-shop vychází vstříc? Vůbec nijak. Jediné rozdělení, které nabízíte, jsou značky. Jediné hledání, které nabízíte, je fulltext.
Obrázky ve výpisu jsou hrozně malé a navíc "zneškodněné" vodoznakem.
Košík a objednávka je dohromady, není nutné se registrovat, to je fajn. Ale i tady můžete udělat nějaké úpravy.
Odstranil bych tlačítko "Vybrat způsob dopravy", je úplně zbytečné.
Pokud je většina zákazníků soukromých, schoval bych formulář pro fakturační údaje.
"Telefon" a "Mobilní telefon" bych scvaknul do jedné položky.
Udělejte to jednoduché, jak to jen jde.
Podívejte se do Google Analytics na exit pages, analyzujte stránky, ze kterých lidé utíkají, a sledujte, jak se chovají v košíku/pokladně.
Nedivil bych se, kdyby utíkali i tou hroznou lištou nahoře. Vždyť je výraznější než navigace!
30. 3. 2009 03:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270891
Vladimir Hlavacek
verified
rating uzivatele
30. 3. 2009 16:29:55
Napsal Cube;250894
http://www.bavlna.cz/
Není to to samé? Jo ne úplně :-) Ale :-)
Stačí se podívat na kontaktní telefon ;-)
Napsal Neregistrovaný;250726
Dobrý den,
prosím o zhodnocení internetového obchodu s povlečením www.Povleceni-cz.cz.
SEO není problémem. Trochu máme potíže s konverzním poměrem, a nevíme, v čem to může být.
Děkuju za rady.
Ondřej Eliáš
Myslím si, že problém se SEO nemáte, ale problém pobídnout návštěvníka, aby něco koupil to ano...
Copak je něco z textu: "...Internetový obchod s fototiskovým povlečením Matějovský. Prodej souprav klasického povlečení z bavlny, které jsou potištěné metodou fototisku. Jsou složené z povlečení jednoho polštáře (90x70cm) a jedné přikrývky (140x200cm). Tato povlečení jsou vhodná pro děti i dospěláky. Ložní povlečení Matějovský je opatřeno plastovými knoflíky".... někomu něco patrné a je z toho někdo chytrej? Jediná akce je, že uteču...
Texty přeci jenom nepřivádí lidi na stránky, ale také mají návštěníkům něco prodat. Když už si teda nemohu v hledání najít svůj rozměr, materiál, budu to asi hledat jinde;-)
A pokud říkáte o SEO, tak SEO neznamená optimalizovat jen na jedno slovo, ale snahu o to, aby byla stránka vidět na většinu slov z oboru...
30. 3. 2009 16:29:55
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270890
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2009 10:30:54
Retal má svatou pravdu ohledně vyhledávání a filtrace zboží.
Ad obrázky. Proboha e-shopáři. Bojíte se tolik, že vám někdo ty obrázky sebere? Tady je dokonce watermark výraznější než obrázek samotný. Připomíná mi to mého dodavatele, velkoobchod s orientálním zbožím, který dodává do X e-shopů a teď chystá affiliate program a neposkytují žádné fotky. To jim asi nejde o to, aby se zboží prodávalo, že? Je zajímavé, že v žádném zahraničním e-shopu jsem na watermarky nenarazila. Ve světě, kde je tvrdší konkurence v ekomerci, si totiž moc dobře uvědomují, že zákazník musí mít pocit, že něco dostává už na webu; kvalitní popisky, rozhraní navržené pro jeho pohodlí, kvalitní obrázky.
Obrázky produktů jsou snad nejdůležitější, jelikož se musí kompenzovat absence přímého kontaktu se zbožím. Podívejte se, jak na to jde úspěšný e-shop s taškami a kabelkami, kolik obrázků produktu nabízí. (Dělají i videa.)
8. 4. 2009 10:30:54
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270889
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2009 17:22:10
Napsal Annalina;260310
Ad obrázky. Proboha e-shopáři. Bojíte se tolik, že vám někdo ty obrázky sebere? Tady je dokonce watermark výraznější než obrázek samotný.
...
Je zajímavé, že v žádném zahraničním e-shopu jsem na watermarky nenarazila. Ve světě, kde je tvrdší konkurence v ekomerci, si totiž moc dobře uvědomují, že zákazník musí mít pocit, že něco dostává už na webu; kvalitní popisky, rozhraní navržené pro jeho pohodlí, kvalitní obrázky.
Né že bych se chtěl zastávat konkurence ;) , ale pokud jde o ty obrázky od Matějovského (jedno velké logo uprostřed a spousta menších log šikmo, osobně tomu říkám déšť) tak to je bohužel nápad přímo z firmy Matějovský. Fotky nového zboží už bez takového vodotisku od dodavatele sehnat nejde...
Obecně mám pocit že poslední dobou se u spousty velkoobchodů podobná móda výrazných vodotisků rozšiřuje. Že bych z toho jako obchodník měl nějakou extra radost a že bych měl pocit že mi to pomáhá prodávat jejich zboží - no tak to tedy nemám.
Jinak ale to že v zahraničí vodotisky na eshopech nejsou a jde o českou specialitu je nesmysl, stejně jako u nás je některé obchody mají a některé ne. Jen jsi asi zatím jen měla štěstí žes na žádný takový nenarazila.
8. 4. 2009 17:22:10
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270888
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2009 17:36:16
No jestli ono to nebude tím, že zrovna v odborných žurnálech, na konferencích a v top 10 atd. se zrovna neobjevují e-shopy s takovýmihle praktikami :-)
Když prodávám zcela originální zboží, je to vůbec nesmysl.
8. 4. 2009 17:36:16
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270887
Napsal Kovboj;260624
ale pokud jde o ty obrázky od Matějovského (jedno velké logo uprostřed a spousta menších log šikmo, osobně tomu říkám déšť) tak to je bohužel nápad přímo z firmy Matějovský. Fotky nového zboží už bez takového vodotisku od dodavatele sehnat nejde...
Pokud dodavatel nechápe, že skrýváním obrázku dělá blbost, e-shop si může (nechat) nafotit fotky vlastní.
8. 4. 2009 17:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270886
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2009 18:52:37
Napsal Retal;260648
Pokud dodavatel nechápe, že skrýváním obrázku dělá blbost, e-shop si může (nechat) nafotit fotky vlastní.
Což se samozřejmě děje, ale zrovna nafotit dobře povlečení není až taková sranda jak to na první pohled vypadá ;-)
8. 4. 2009 18:52:37
https://webtrh.cz/diskuse/zhodnoceni-webu-povleceni-cz-cz#reply270885
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit