Zadejte hledaný výraz...

Zdroje návštěvnosti e-shopy

Therosi
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 1. 2011 15:02:42
Zdravím, zajímalo by mě jaké jsou největší zdroje návštěvnosti pro e-shopy se spotřebním zboží.
30. 1. 2011 15:02:42
https://webtrh.cz/diskuse/zdroje-navstevnosti-e-shopy#reply605021
kdyz date napr. miliony do TV reklamy, budou domimantu hrat direct pristupy, kdyz date stovky tisic mesicne do PPC, pak to bude google CPC a sklik apod. kdyz nedate do niceho ani korunu, pak to bude dle toho, jakou cestou se vydate. Tzn. prirozene vysledky z vyhledavacu (seo) a zrejme cenove porovnavace, pokud budete schopen nabidnout cenu.
Odpovedet nejak jednoznacne na vas dotaz proste nejde. Je tam tolik pormenych a neznamych...
30. 1. 2011 15:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/zdroje-navstevnosti-e-shopy#reply605020
R. Němec
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 1. 2011 15:35:15
Zapomíná se na hojně rostoucí efektivitu kvalitních PR článků vystavených na navštěvoaných serverech... Z mé zkušenosti je tato reklama velmi účinnou zbraní při "nahánění" nejen návštěvníků, ale přímo již koupě chtivých zákazníků!
---------- Příspěvek doplněn 30.01.2011 v 15:36 ----------
Jen doplním, PR články jsou jednou z nejlevnějších metod moderní reklamy a v poměru investice/zisk určitě nejúčinnější...
30. 1. 2011 15:35:15
https://webtrh.cz/diskuse/zdroje-navstevnosti-e-shopy#reply605019
Therosi
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 1. 2011 15:43:21
díky, jasně, máte pravdu, nedostatečně jsem specifikoval otázku.
zajímala mě spíše účinnost a Vaše zkušenosti kam investovat, jestli spíše PPC, SEO, FB kampaně a jestli jste investovali, přiměřeně stejnou investici do těchto druhů, či jiných, kde byla největší návratnost v podobě zdroje návštěvníků. např:
FB- spousta přístupů, malá konverze
SEO- cca 100přistupů/den dobrá konverze atd. něco v tomto stylu pro přehled.
Vím, že zde záleží na spoustu faktorech, ale jakou hrubý přehled to bude dostačující :)
PR nejúčinnější na SEO nebo přístupy a zdroje návštěv, a jak si stojí microsite ? , díky
30. 1. 2011 15:43:21
https://webtrh.cz/diskuse/zdroje-navstevnosti-e-shopy#reply605018
ono je to velmi jednoduche. smysl ma vse, co je efektivni. Tzn. pokud vydate 1 korunu a ono to prinese takovy obrat, ze vase marze pokryje puvodni naklady na reklamu, tak je takova reklama dobra a stoji za to ji vyuzivat a je jedno, zda je to PPC, SEO, PR clanky, televize nebo natreni mesice barvou vaseho webu. Rozdil mezi temi ruznymi kanaly je pouze v zakladni cene za kterou se daji poridit a na tom, kolik toho jsou schopni efektivne prinest. Tzn. ruzne zdroje maji sve limity, pres ktere se nedostanete a kdyz chcete dostahnou vyssiho obratu, je treba vyuzit ten dalsi. Samozrejme s mnozstvim ruznych kanalu se snizuje efektivita jednotlivych, protoze jednoho a toho sameho zakaznika jste schopen privest z vice zdroju, ovsem pricist lze vzdy jen jednomu.
Jednoduse receno muzete jit cestou SEA, PR clanku, cenovych porovnavacu. To je pomerne levne vetsinou efektivni, ale na druhou stranu potencial techto zdroju je do znacne miry neriditelny (nedokazete prilis ovlivnit kolik tech lidi prijde), nejde delat prognozy (proste u SEA nikdy nezajistite, ze na pozicich setrvate, ale ze dne na den mohou pozice poklesnou a vy prijdete o zdroj navstevnosti, to same u jinych podobnych zdroju). Stejne tak se spatne na tyto zdroje planuje logistika a dalsi nasledne procesy. Riditelne uz jsou napr. PPC, kde se daji nastavit kampane tak, aby prisun zakazniku byl vice mene stabilni, predvidatelny a lehce riditelny at do plusu nebo minusu. Pak jsou zde jeste moznosti klasicke reklamy online formou banneru, KS apod. kdy jsou to kampane ne levne pro prvotni investici, daji se do znacne miry ridit, ale tezko se odhaduje vysledek. A samostatnou kapitolou jsou offline kampane.
Takze vse ma svoje a jak jsem psal. Pokud si reklama a promo na sebe vydelava, je to dobre. A je jedno, zda to je samolepka na plote sousedniho domu, nebo spoty v TV.
30. 1. 2011 15:56:40
https://webtrh.cz/diskuse/zdroje-navstevnosti-e-shopy#reply605017
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit