Zadejte hledaný výraz...

Zboží v košíku – objednávka nedokončena

krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 8. 2009 09:49:11
Napsal petrsv;352096
Pokud chceš vidět, jak se přesně zákazníci chovají, implementuj např. clixpy.com a pak se můžeš dívat na videa.
Prvních 10 nahrávek je na zkoušku zdarma - to ale často nestačí...
Podobných služeb je více
no tak to mě zajímá, to jako je vidět co zákazník přesně dělá?
asi to poptám...
31. 8. 2009 09:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/3#reply315096
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
1. 9. 2009 08:00:28
Napsal krnac;352099
no tak to mě zajímá, to jako je vidět co zákazník přesně dělá?
asi to poptám...
Ano, je vidět screen stránek a pohyb myši uživatele (+ kliky).
1. 9. 2009 08:00:28
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/3#reply315095
Sexiclubs
verified
rating uzivatele
2. 9. 2009 19:15:01
Ja len doplnim, ze klienti mozu odist aj po zisteni vysky postovneho, ak ho tam mas uvedene, pripadne pocas nakupneho procesu si mozu vsimnut iny vyrobok. Kliknu na ten a potom sa im uz nechce vratit na spat, alebo nevedia kam maju ist.
Taktiez ich mozu sklamat darceky k nakupu. Ocakavaju, ze dostanu nejaky pri nakupe nad urcitu hodnotu a zrazu nic. Idu radsej ku konkurencii.
2. 9. 2009 19:15:01
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/3#reply315094
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit