Zadejte hledaný výraz...

Zboží v košíku – objednávka nedokončena

easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 6. 2009 16:47:36
ake by ste teda navrhovali rozmiestnenie tej stranky, kde je vyber nakupu s registraciu alebo bez registracii?
4. 6. 2009 16:47:36
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315111
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2009 16:50:49
zkus se podívat ke mne, něco si objednej a objednávku nedokonči, sám uvidíš jak je to jednoduché - , zákazník si chce jenom objednat a nechce přemýšlet kam má klepnout.
4. 6. 2009 16:50:49
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315110
Adelande
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 16:51:27
Napsal easton18;298858
ake by ste teda navrhovali rozmiestnenie tej stranky, kde je vyber nakupu s registraciu alebo bez registracii?
Kdyby Tě něco napadlo, tak dej vědět, máme to úplně podobné, koukni na zahrada.vyhodnykup.cz.
4. 6. 2009 16:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315109
Adelande
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 16:56:05
Se mi dokonce párkrát stalo, že zákazník volal a ptal se na detaily a že si objedná... a pak nic, takže tam nějáký problém bude.
4. 6. 2009 16:56:05
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315108
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2009 17:09:46
Dej nám adresu tvého shopu
4. 6. 2009 17:09:46
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315107
Messa
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 18:06:32
Košík automaticky spočítá cenu, je to přehledný seznam výrobků... Odhaduji, že proto má třeba Alza možnost mít více košíků, do každého si můžu třeba seskládat jednu sestavu a porovnávat výslednou cenu :-) (Jen škoda, že košík rovnou nezjišťuje kompatibilitu komponent :)) Amazon má aspoň "Save for later" a různé nákupní seznamy.
Když u e-shopu nevím, jaké má možnosti (a ceny) dopravy, nějaký použitelný přehled najdu nejdřív až při dokončování objednávky (jak už zde bylo zmíněno)...
Pak ještě registrace, nejlépe s povinným vyplněním všeho možného včetně čísla bot. Často se po registraci musím ještě přihlásit a někdy dokonce znova naplnit košík. Vždyť registrace nemusí mít nic společného s nákupem, když se mi nechce vymýšlet a zapamatovávat si heslo, raději odejdu nakupovat jinam (je to jen jeden klik daleko).
4. 6. 2009 18:06:32
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315106
Supr.tomo
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 6. 2009 19:00:18
Já osobně to dělám často, že zboží dám do košíku a nedokončím a hlavně kvůli tomu, abych zjistil kolik je dopravné. U některých E-shopů to prostě není nikde uvedeno. A někde je za dopravu 79Kč, jinde 149Kč tak to je u drobného zboží rozdíl tak jdu jinam :)
PS: u duchove.com je to pěkné, hlavně záložka doprava a tam to je vše jasně uvedeno a poštovné velmi dobré.
5. 6. 2009 19:00:18
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315105
Makalouš
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
6. 6. 2009 00:57:16
Jednoduše si všechno co chtějí naházejí do košíku. Ten jim spočítá celkou cenu a vyberou si Vás nebo konkurenci. Podle mě jasně na srovnání cen a uložení zboží...
6. 6. 2009 00:57:16
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315104
remet
verified
rating uzivatele
30. 8. 2009 00:37:22
Ja delam to same. Ale jen tam kde si muj kosik pamatuji. Treba na jednom pocitacovem eshopu mam otevreny kosik treba mesic nebo dva. Stejne tak i v eshopech v cizine. Vetsinou cekam az dane zbozi naskladni a az pak objednam. Nevidim na tom nic zlobive za co bych se mel stydet. Naopak pokud by si dany eshop muj kosik nepamatoval, pak bych se obratil jinam - tuto funkci povazuji za velmi dulezitou.
Samosebou kosik bez registrace si asi nebude pamatovat zadny eshop.
Jinak nejpravdepodobnejsi duvody chovani jsou porovnani cen a neprehlednost.
30. 8. 2009 00:37:22
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315103
ovesnyvk
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 8. 2009 13:33:41
jo taky s tím mívám problém a to platí i tuho kdy se zákazník registruje a nic neobjedná.u zencartu je to vyřešeno jedním modul, který funguje tak, že když má zákazník neco v košíku a snaží se objednat a pi posledním kroku z eshopu odejde nebo to proste neodešle tak v adminu pak vidím kdo to byl co mel v košíku a automaticky ho kontaktuju.
30. 8. 2009 13:33:41
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315102
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2009 13:40:36
Napsal remet;351507
Samosebou kosik bez registrace si asi nebude pamatovat zadny eshop.
Proč by to neměl umět?
30. 8. 2009 13:40:36
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315101
Třeba VirtueMart umí:
Základní registrace - je povinná
Volitelná - nepovinná
Tichá - VM mu vytvoří uživ. jméno a heslo a odešle na emaila
Žádná - registrace není povolena
30. 8. 2009 15:26:41
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315100
remet
verified
rating uzivatele
30. 8. 2009 22:42:16
Napsal Souki;351658
Proč by to neměl umět?
No mozna pro bezne lidi to umet bude. Jakmile paranoidne rusim cookie, jsem pri pristi navsteve zcela novy kluk :-)
Apropo uchovavate kosik jak dlouho? Mesic, rok, dele?
PS: Chapu, ze to je "moje chyba" a ze o moc prichazim i zakazanim Flashe a JS, ale holt mam sve vrtochy ;-)
30. 8. 2009 22:42:16
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315099
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2009 22:48:07
Napsal remet;351948
Jakmile paranoidne rusim cookie, jsem pri pristi navsteve zcela novy kluk :-)
To je pak ale tvůj problém :D
Napsal remet;351948
Apropo uchovavate kosik jak dlouho? Mesic, rok, dele?
U nás to myslím ani není omezené. Zboží přidané do košíku není nijak důvěrná informace
30. 8. 2009 22:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315098
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
31. 8. 2009 09:44:34
Pokud chceš vidět, jak se přesně zákazníci chovají, implementuj např. clixpy.com a pak se můžeš dívat na videa.
Prvních 10 nahrávek je na zkoušku zdarma - to ale často nestačí...
Podobných služeb je více
31. 8. 2009 09:44:34
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena/strana/2#reply315097
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit