Zadejte hledaný výraz...

Zboží v košíku – objednávka nedokončena

Adelande
verified
rating uzivatele
3. 6. 2009 21:33:58
Zdravím webtržníky..
Mám dotaz ohledně chování zákazníků při nákupu. V mém shopu si každý den vloží zboží do košíku poměrně dost zákazníků, kdyby objednávky dokončili, byl bych spokojený :rolleyes:. Ovšem zboží je v košíku a pak ze stránek odcházejí :eek2:... Zajmalo by mě, jestli máte podobné zkušenosti, popř. nápady proč se lidé takto chovají. Schválně neuvádím adresu shopu, zajmá mě to obecně.
3. 6. 2009 21:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315126
easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 6. 2009 21:42:03
mam rovnaky problem, ale nechapem toto chovanie
3. 6. 2009 21:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315125
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 6. 2009 01:17:36
Nakupni kosik lide casto pouzivaji ke snadnemu porovnani, neco jako oblibene zbozi. Pak je tu bezna reakce jako v kamenem obchode - pred pokladnou je spousta odlozeneho zbozi. Problem muze byt i v samotnem kosiku a procesu objednavky.
Mira opustenych nakupnich kosiku muze dosahovat i desitky procent. A i s takto neukoncenou "objednavkou" se da marketingove pracovat...
4. 6. 2009 01:17:36
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315124
Adelande
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 07:14:25
Napsal easton18;298433
mam rovnaky problem, ale nechapem toto chovanie
Díval jsem se na Váš shop se spodním prádlem... Máme shopy postavené na stejném systému, a používám stejný modul pro nákup bez registrace = jestli není zakopaný pes v tomhle, jen nevím jaký. :banghead:
4. 6. 2009 07:14:25
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315123
Jan
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 6. 2009 08:23:40
Já třeba tento systém používám u zahraničních eshopů, kdy se nedozvím z nápovědy poštovné do čr. takže projdu objednávkou až do stavu před potvrzením abych viděl, kolik mě to bude celkem stát.
4. 6. 2009 08:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315122
Adelande
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 08:30:28
Dopravu mám zdarma prakticky u všeho, takže tím to nebude. Marketingově se takové informace využít dají, to je pravda...
4. 6. 2009 08:30:28
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315121
U nás v eshopu je to naprosto stejné. Jde o to, že nakupující si dává zboží do košíku, a sčítá se mu celková cena. Tak to dělá určitě i u konkurence... Kdo vyjde nejlíp s celkovou cenou, zřejmě vyhrává objednávku :-)
4. 6. 2009 09:38:37
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315120
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 6. 2009 09:48:57
Podívej se, jestli je zcela jasné, jak se dostat k pokladně (resp, jestli v ní byli). Pokud ano, tak není co řešit a nic moc s tím neuděláš. Jak už bylo řečeno, lidi košík používají místo třeba přidávání do oblíbených.
4. 6. 2009 09:48:57
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315119
mka
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 13:18:45
Napsal Adelande;298424
Zdravím webtržníky..
Mám dotaz ohledně chování zákazníků při nákupu. V mém shopu si každý den vloží zboží do košíku poměrně dost zákazníků, kdyby objednávky dokončili, byl bych spokojený :rolleyes:. Ovšem zboží je v košíku a pak ze stránek odcházejí :eek2:... Zajmalo by mě, jestli máte podobné zkušenosti, popř. nápady proč se lidé takto chovají. Schválně neuvádím adresu shopu, zajmá mě to obecně.
To je normální. To, že někdo klikne na "koupit" ještě neznamená, že to chce skutečně zrovna teď koupit. Prostě třeba jen zkusí, co to udělá. A pak se někdy buď vrátí nebo nevrátí.
4. 6. 2009 13:18:45
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315118
Jestli to je moc velke procento nedokoncenych objednavek asi by stalo za to ten proces poradne projit - doporucuju poprosit treba nekoho blizkeho, aby se na to nezaujatym pohledem podival a zkusil si neco objednat a aby ti rekl co mu v tom procesu chybelo nebo ho odrazovalo. Castokrat si, jakozto provozovatele, ty drobnosti ktere nakonec rozhoduji neuvedomujeme nebo je prehlizime
4. 6. 2009 13:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315117
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2009 14:03:13
Napsal easton18;298433
mam rovnaky problem, ale nechapem toto chovanie
Tak jsem zkoušel ten tvůj shop otestovat na přítelkyni a zde máš výsledek.
Podotýkám vůbec nevěděla o co jde:
Na třetím kroku se zarazila a zeptala se ně co má dělat:
a) nepřehledné
b) někde je nějaká registrace a ona se nechce registrovat
c) vůbec si nevšimla že je tam možnost nákupu bez registrace docela se ti tato možnost ztrácí.
d) Zavírá tvojí stránku a odchází nakupovat ke konkurenci.
Proces dokončení objednávky musí být co nejprůhlednější a né aby se v tom člověk ztrácel.
To si myslím že je chyba u většiny shopu, jakmile budeš lidi nutit moc přemýšlet při dokončení objednávky tak prostě odejdou, prostě zavřou a pa pa.
4. 6. 2009 14:03:13
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315116
Adelande
verified
rating uzivatele
4. 6. 2009 15:16:11
Napsal krnac;298736
Tak jsem zkoušel ten tvůj shop otestovat na přítelkyni a zde máš výsledek.
Podotýkám vůbec nevěděla o co jde:
Na třetím kroku se zarazila a zeptala se ně co má dělat:
a) nepřehledné
b) někde je nějaká registrace a ona se nechce registrovat
c) vůbec si nevšimla že je tam možnost nákupu bez registrace docela se ti tato možnost ztrácí.
d) Zavírá tvojí stránku a odchází nakupovat ke konkurenci.
Proces dokončení objednávky musí být co nejprůhlednější a né aby se v tom člověk ztrácel.
To si myslím že je chyba u většiny shopu, jakmile budeš lidi nutit moc přemýšlet při dokončení objednávky tak prostě odejdou, prostě zavřou a pa pa.
hmmm tak v tom to možná bude, že nedokážu posoudit chování někoho kdo s e-shopy a pc nemá až takové zkušenosti.... já bych si nakoupil vpoho, ale spoustu lidí by asi mělo problém
4. 6. 2009 15:16:11
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315115
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 6. 2009 15:18:01
Napsal easton18;298433
mam rovnaky problem, ale nechapem toto chovanie
Jelikož Adelande nedal adresu shopu, zkusila jsem to otestovat u tebe.
Jsem dejme tomu zákazník, který z nějakého důvodu chce nakoupit bez registrace - zvolím si možnost bez registrace , vyplním svoje dodací a fakturační údaje a chci kliknout na tlačítko a přejít k dalšímu kroku a co nevidím na tom tlačítku napsané? Registrovat ? Proč registrace když se registrovat nechci - zavírám - odcházím.
Možná zkusit tlačítko přejmenovat a sledovat zda se situace mění. :kava:
4. 6. 2009 15:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315114
easton18
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 6. 2009 15:22:40
Napsal krnac;298736
Tak jsem zkoušel ten tvůj shop otestovat na přítelkyni a zde máš výsledek.
Podotýkám vůbec nevěděla o co jde:
Na třetím kroku se zarazila a zeptala se ně co má dělat:
a) nepřehledné
b) někde je nějaká registrace a ona se nechce registrovat
c) vůbec si nevšimla že je tam možnost nákupu bez registrace docela se ti tato možnost ztrácí.
d) Zavírá tvojí stránku a odchází nakupovat ke konkurenci.
Proces dokončení objednávky musí být co nejprůhlednější a né aby se v tom člověk ztrácel.
To si myslím že je chyba u většiny shopu, jakmile budeš lidi nutit moc přemýšlet při dokončení objednávky tak prostě odejdou, prostě zavřou a pa pa.
ano ja vidim probelm asi v tom istom, avsak testoval som to na mojej sestre a mame, obidve nakupili ale mamca s problemami. Budem to musiet prerobit. Diky za radu
4. 6. 2009 15:22:40
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315113
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 6. 2009 15:26:05
Není zač
4. 6. 2009 15:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/zbozi-v-kosiku-objednavka-nedokoncena#reply315112
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit